kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power?

Lugemata postitus Postitas stop »

kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power
Käisin mõlemat uurimas ja NRG Power oli taga istuja käehoidmis koht nõme + sumpa.
SR50'l jälle väga mitte meeldiv esiosa, aga sõidaks ikka.
SR50 on karpaga ja sissepritsega ja sissepritse kohta ütlesid nad, et masin võib hakata niiskusega turtsuma ja mitte tööle minema, aga karpaga on suur kütuse kulu, aga kas NRG Power on ka sissepritsega?

Rääkige palun mulle nendest masinatest, sest segadus suur ja homme tahaks kummagi neist ära osta (mainige juurde ka kas sissepritsega või karpaga).
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju :wink:

See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.

Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.

NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks :-)
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

stage6 kirjutas:
Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?

Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?

Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.

Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

InterFace kirjutas:
Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju :wink:

See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.

Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.

NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks :-)
Täna aprilias käies just see tädi rääkis, et sissepritse hakkab niiske ilmaga jamama.

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

InterFace kirjutas:
stage6 kirjutas:
Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?

Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?

Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.

Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
Olen sõitnud mõlema sissesõidupilliga(karpa vs. sissepritse) kõrvuti,karpa omas ära,karpa top oli stockis ilma piirajateta vast kuskil 90-95 aga pritsungil 70!(spido järgi!) Kuna pritsungil piirab ka CDI siis haukab ta vähem edasi kah! Karpaga jupid kah odavamad,ainuke miinus ongi kütusekulu(kõigesuurem mure endaomaga)
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"

tavt15

Lugemata postitus Postitas tavt15 »

kui hinnavahe nii tähtis ei ole siis võtta ikka aprillia, samas piaggio nrg'l ka midagi väga viga pole, jõudu on vast vähem ja tippkiirus on kuskil 80kmh+

-VaIkEoTs-

Lugemata postitus Postitas -VaIkEoTs- »

ise soovitan ka apriliat.. :lol:
yhe nrg-ga olen kunagi sõitnud aga ei meeldinud eriti.tollel pani ka spido hullult mööda eks need mingi 80 vast lähvad välja :!:

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Soovitan ka Apriliat.
Muidu olen ka Sr R-iga ja Sr R Factoryga sõitnud ja Sr R on ikka tunduvalt võimsam.Factoryl oli spidol 80km/h ja Sr R sõitis ikka väga lõdvalt mööda.
Kasutaja avatar

GP1
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Nov 2003, 18:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas GP1 »

Aga seletage ikka mulle ära, miks Aprilia on nii 100x võimsam, kiirem ja vastupidavam, kui mootorid on neil mõlemil samad?

Aprilatest: R'ist ja Factor'ist rääkides, siis usun, et Factor on võimeline kõvasti rohkemaks, kuid mootor on pootud keerulisemalt, kui R'il. Pritsungiga ei saa nagu karpaga, et paned suurema düüsi ja pöörad karpa paika.
Derbi-The RED power
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

lugedes apriliaforum.comist siis pritsungiga saab sirgetel 56-57mph (nii ~90km/h) kui CDI ümber programmeerida ja kõik piirajad eemaldada. bensukulu muidugi tõuseb siis.

Ehk siis identsed. Karpat lihtsalt "maamehele" parem tuunida. suurem düüs või suurem karpa jne :-P
pritsungit pead laskma ümber programmeerida kuid keegi ei väida , et halvem on.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Apst saab aju lasta ära programmeerida või siis vahetada teise vastu, et seal siis piirajat eemaldada. Pmst kütusekulu jääb ikka Factoryl vast väiksemaks peale piiraja eemaldamist ajust seega see võib mõtekam olla. Kiirendus on aga R-il tunduvalt parem. Kuidas kellegile meeldib aga sõbra SR50R Arrow Limited sumpaga võtab rohkem bena kui minu täistuuning :) (SR50R sportsumpa ja suurema düüsiga võtab ala 6-7l 100le)
Kasutaja avatar

ken100
Postitusi: 362
Liitunud: 11 Nov 2003, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ken100 »

Karpaga liigub paremini kui pritsungiga. Tõesti võttab küll rohkem bena aga selle eest ka 4300.- odavam hind, mille eest võid bena osta. Lisaks, kui garantii läbi ja sissepritse hakkab jamama siis on selle parandus kallis lõbu.
Kasutaja avatar

GP1
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Nov 2003, 18:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas GP1 »

Või siis osta sama mootoriga Nrg ja osta veel 5500 kr eest bena!
Derbi-The RED power

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

Kuule kas sa teed iga rolleri võrdlemise kohta teema? Mingi ain oled? Osta aju ja võrdle ise või kogu poste Siberi rongilt neid koju saates.

Joonsuu

Lugemata postitus Postitas Joonsuu »

Jummala hea,et uued teemad teeb,sest on ka ju teisi hiljem,kes samade valikute taga seisavad!
Kui on pealkiri SR 50 R vs. Aerox,siis oleks ju eriti imelik,kui lõpus jahutakse hoopis Honda Dio'dest ning Suzuki Sepiatest!OT ju!!!

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

Tehke nii, kui seda õigeks peate.

Mina ostaks NRG, laheda välimusega ja kiire pill.
Mootor on ka võimas, kui käisin endale vana rollerit ostmas(tahtsin nrg-d) siis see mees, kes Saksast neid tõi ütles, et Saksas tehakse kõige paremad ja -rohkem piaggiodest tuuning püsse

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

mrhull kirjutas:
Kuule kas sa teed iga rolleri võrdlemise kohta teema? Mingi ain oled? Osta aju ja võrdle ise või kogu poste Siberi rongilt neid koju saates.
Kle mees hoia veits tagasi ennast, kui sul on nii palju raha, et ostad masina ainult välimuse pärast siis anna minna, ma ikka tahaks enne tagamaad uurida ja kas on keelatud teha teema kui tahan saada vastust sellele.
Mine arene veidike!
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

mrhull kirjutas:
Tehke nii, kui seda õigeks peate.

Mina ostaks NRG, laheda välimusega ja kiire pill.
Mootor on ka võimas, kui käisin endale vana rollerit ostmas(tahtsin nrg-d) siis see mees, kes Saksast neid tõi ütles, et Saksas tehakse kõige paremad ja -rohkem piaggiodest tuuning püsse
Tuuning pille tehakse ka väga palju yamahadest ja apriliatest.
piaggiodest tehakse ka suht palju aga neist enamus on zip, zip fast riderid jne. Nrg-sid küll seal eriti ei tuunita, vähemalt mulle pole silma hakanud.

Nrg ja sr50 kohapealt vali kumb rohkem meeldib sest mõlemad on väga head pillid. Kui valid sr50 siis soovitan valida karpaga varjant! kütusekulu võib suurem olla ja veits raskem tuunida aga hind on odavam ja ka jupid on talle odavamad. nii tuuning kui ka varuosad.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

topass

Lugemata postitus Postitas topass »

pole küll NRG-ga sõitnud aga SR on omal olemas ja täiesti norm pill on. kütesekulu on küll suur aga liigub vägagi hösti stocki kohta
Kasutaja avatar

rallypoiss
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rallypoiss »

Muideks Massu! Ma ei tea kustkohast sa küsisid, aga uued Gilera Runnerid tulevad järgmine nädal Motopoodi!! ( http://www.motopood.ee/pood/ )
Sa ole nüüd kiire poiss ja helista neile!
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

OT aga kellelgi ümberprogrameeritud ajuga fatoryt on? tahax teada palju pena võtab jne...
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

ostsin täna karpaga sr'i ära. Täiesti ok masin :roll:
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

stop kirjutas:
ostsin täna karpaga sr'i ära. Täiesti ok masin :roll:
OT: millise värvilahendusega? :P

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

Mustad gondlid. Muud värvi polnud, hall oleks olnud, aga see oli factory
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”