kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 634
- Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
- Tsikkel: Aprilia
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power?
kumb osta kas Aprilia SR50 või Piaggio NRG Power
Käisin mõlemat uurimas ja NRG Power oli taga istuja käehoidmis koht nõme + sumpa.
SR50'l jälle väga mitte meeldiv esiosa, aga sõidaks ikka.
SR50 on karpaga ja sissepritsega ja sissepritse kohta ütlesid nad, et masin võib hakata niiskusega turtsuma ja mitte tööle minema, aga karpaga on suur kütuse kulu, aga kas NRG Power on ka sissepritsega?
Rääkige palun mulle nendest masinatest, sest segadus suur ja homme tahaks kummagi neist ära osta (mainige juurde ka kas sissepritsega või karpaga).
Käisin mõlemat uurimas ja NRG Power oli taga istuja käehoidmis koht nõme + sumpa.
SR50'l jälle väga mitte meeldiv esiosa, aga sõidaks ikka.
SR50 on karpaga ja sissepritsega ja sissepritse kohta ütlesid nad, et masin võib hakata niiskusega turtsuma ja mitte tööle minema, aga karpaga on suur kütuse kulu, aga kas NRG Power on ka sissepritsega?
Rääkige palun mulle nendest masinatest, sest segadus suur ja homme tahaks kummagi neist ära osta (mainige juurde ka kas sissepritsega või karpaga).
Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju
See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.
Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.
NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks

See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.
Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.
NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks

<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?stage6 kirjutas:Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?
Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?
Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.
Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja - Postitusi: 634
- Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
- Tsikkel: Aprilia
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Täna aprilias käies just see tädi rääkis, et sissepritse hakkab niiske ilmaga jamama.InterFace kirjutas:Mineku ja jõu poolest muidugi SR. Uus karpa versioon on stockina ju 6KW. Jah sealjuures bensukulu on 5-7L/100km . oleneb kuidas väänata. Sealjuures spido järgi ~95km/h stockina pole halb ju![]()
See jutt , et sissepritsega pole midaig teha , saast , blalblaba. Ei ütleks . 2-3L/100km on vägagi hea argument miks osta. Tippkiirus on stockina põhimõtteliselt sama mis karpal. Kui mingeid hulle tuunimisplaane pole ja iga kilomeetertunnis elulise tähtsusega kah ei ole siis ma ei näe probleemi miks mitte osta.
Ning mingi 300.- eest saab ju CDI ümber programmeerida kui väga tahta.
Sissepritse tõrkuma niiske ilmaga? Huvitav kuidas. Minuarust ikka karpa on see millel koguaeg ilmadega mingi jama.
NRG kohta ei oska kommenterida. Pole istund , pole katsund. Ei ütle , et halb on. Lihtsalt jätan selle koha kellegi teise jaoks
Olen sõitnud mõlema sissesõidupilliga(karpa vs. sissepritse) kõrvuti,karpa omas ära,karpa top oli stockis ilma piirajateta vast kuskil 90-95 aga pritsungil 70!(spido järgi!) Kuna pritsungil piirab ka CDI siis haukab ta vähem edasi kah! Karpaga jupid kah odavamad,ainuke miinus ongi kütusekulu(kõigesuurem mure endaomaga)InterFace kirjutas:Tood äkki reaalsed numbrid ja näited ?stage6 kirjutas:Sr50r ja factoryl pole kiirusomadused võrreldavadki!
Karpaga on ikka kõvasti paremad need kiirused,nii kiirendus kui tippkiirus!
Ainuke mida mina näen on APmoto lehel olevad 6,3hp vs ~8hp.
Kas sumps sealjuures ei piira?
Oled kõrvuti proovind tutikat karpat ja sissepritset samas mõõdus sõitjatega ? Kumb sõitis eest ära ?
Mis on spido või gpsi järgi mõõdetud max kiirusel.
Niisama ju pole mõtet sõnu loopida
Aga seletage ikka mulle ära, miks Aprilia on nii 100x võimsam, kiirem ja vastupidavam, kui mootorid on neil mõlemil samad?
Aprilatest: R'ist ja Factor'ist rääkides, siis usun, et Factor on võimeline kõvasti rohkemaks, kuid mootor on pootud keerulisemalt, kui R'il. Pritsungiga ei saa nagu karpaga, et paned suurema düüsi ja pöörad karpa paika.
Aprilatest: R'ist ja Factor'ist rääkides, siis usun, et Factor on võimeline kõvasti rohkemaks, kuid mootor on pootud keerulisemalt, kui R'il. Pritsungiga ei saa nagu karpaga, et paned suurema düüsi ja pöörad karpa paika.
Derbi-The RED power
lugedes apriliaforum.comist siis pritsungiga saab sirgetel 56-57mph (nii ~90km/h) kui CDI ümber programmeerida ja kõik piirajad eemaldada. bensukulu muidugi tõuseb siis.
Ehk siis identsed. Karpat lihtsalt "maamehele" parem tuunida. suurem düüs või suurem karpa jne
pritsungit pead laskma ümber programmeerida kuid keegi ei väida , et halvem on.
Ehk siis identsed. Karpat lihtsalt "maamehele" parem tuunida. suurem düüs või suurem karpa jne

pritsungit pead laskma ümber programmeerida kuid keegi ei väida , et halvem on.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Apst saab aju lasta ära programmeerida või siis vahetada teise vastu, et seal siis piirajat eemaldada. Pmst kütusekulu jääb ikka Factoryl vast väiksemaks peale piiraja eemaldamist ajust seega see võib mõtekam olla. Kiirendus on aga R-il tunduvalt parem. Kuidas kellegile meeldib aga sõbra SR50R Arrow Limited sumpaga võtab rohkem bena kui minu täistuuning
(SR50R sportsumpa ja suurema düüsiga võtab ala 6-7l 100le)

-
Teema algataja - Postitusi: 634
- Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
- Tsikkel: Aprilia
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kle mees hoia veits tagasi ennast, kui sul on nii palju raha, et ostad masina ainult välimuse pärast siis anna minna, ma ikka tahaks enne tagamaad uurida ja kas on keelatud teha teema kui tahan saada vastust sellele.mrhull kirjutas:Kuule kas sa teed iga rolleri võrdlemise kohta teema? Mingi ain oled? Osta aju ja võrdle ise või kogu poste Siberi rongilt neid koju saates.
Mine arene veidike!
Tuuning pille tehakse ka väga palju yamahadest ja apriliatest.mrhull kirjutas:Tehke nii, kui seda õigeks peate.
Mina ostaks NRG, laheda välimusega ja kiire pill.
Mootor on ka võimas, kui käisin endale vana rollerit ostmas(tahtsin nrg-d) siis see mees, kes Saksast neid tõi ütles, et Saksas tehakse kõige paremad ja -rohkem piaggiodest tuuning püsse
piaggiodest tehakse ka suht palju aga neist enamus on zip, zip fast riderid jne. Nrg-sid küll seal eriti ei tuunita, vähemalt mulle pole silma hakanud.
Nrg ja sr50 kohapealt vali kumb rohkem meeldib sest mõlemad on väga head pillid. Kui valid sr50 siis soovitan valida karpaga varjant! kütusekulu võib suurem olla ja veits raskem tuunida aga hind on odavam ja ka jupid on talle odavamad. nii tuuning kui ka varuosad.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
Muideks Massu! Ma ei tea kustkohast sa küsisid, aga uued Gilera Runnerid tulevad järgmine nädal Motopoodi!! ( http://www.motopood.ee/pood/ )
Sa ole nüüd kiire poiss ja helista neile!
Sa ole nüüd kiire poiss ja helista neile!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.