ktm vs. honda vs. yamaha
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
ktm vs. honda vs. yamaha
plaanis osta siis neist ühe firma krossikas...hinnaks kuni 75k vast.natuke pigistab juurde ehk
1.kuidas ktm juppide saadavusega on?
2.honda kohta olen ühtteist kuulnud,et mootor hea aga midagi muud nõrk?
3.yamaha kohta määletan ,et käigukast oli nõrk vist?kuidas nüüd uuematel on?
500 just...
või piisab ka 250 4t...olen 90kg ja 182 pikk
1.kuidas ktm juppide saadavusega on?
2.honda kohta olen ühtteist kuulnud,et mootor hea aga midagi muud nõrk?
3.yamaha kohta määletan ,et käigukast oli nõrk vist?kuidas nüüd uuematel on?
500 just...
või piisab ka 250 4t...olen 90kg ja 182 pikk
Kui suurt mootorit siis ikkagi soovid?
250...500 ccm on üsna lai variatsioon.
KTMile on jupid kindlasti vägagi saadavad - selleks on meile kõigile tuntud Ekstreemmoto Sakus.
Miks aga välistad oma võimalikest valikutest Kawa?
Kawasaki krossiratastel on tihtipeale parem hind sama hea asja eest.
250...500 ccm on üsna lai variatsioon.
KTMile on jupid kindlasti vägagi saadavad - selleks on meile kõigile tuntud Ekstreemmoto Sakus.
Miks aga välistad oma võimalikest valikutest Kawa?
Kawasaki krossiratastel on tihtipeale parem hind sama hea asja eest.
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Teema algataja
Ma arvan, et krossitsiklit ei ole väga suurt mõtet minna mujalt taga ajama..
Meil kohapealgi hea valik olemas.
Vaata KTMi enda lehelt kasutatud tsikleid. Hea hinnaga mitu SX 525 on seal üleval.
500ne on küll selles mõttes jah mõnusam sõita, et ei ole vaja nii palju käike lapata ümber, kuid samas tema jõuga ümber käia on mitu korda raskem.
Meil kohapealgi hea valik olemas.
Vaata KTMi enda lehelt kasutatud tsikleid. Hea hinnaga mitu SX 525 on seal üleval.
500ne on küll selles mõttes jah mõnusam sõita, et ei ole vaja nii palju käike lapata ümber, kuid samas tema jõuga ümber käia on mitu korda raskem.
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Siis pole se enam üleval,kõige targem mine sakku ja küsi sealt,kas ratas veel alles ültse on.Kui ei ole,siis Tiidul on midagi muud kindalti pakkudalaks kirjutas:kmx kirjutas:Osta siis juba parem kawasaki kx450f..Praegu on auto24.ee-s üleval Henri Remma vana ratas 75k
olen vist pime aga ei leidnud kahjuks

Soovitan sul esindused läbi uurida,mine Itmotosse,yamusse,bikeworldi,exstreem motosse,ja vaata mis kutid räägivad.Muidgu kõik kiidavad enda firma rattaid taevani,aga ehk saad midagi targemaks,75k saad juba väga hea ratta...Vaata pakkumised üle,proovi rattad,mis paremini istub,igal rattal omad head/vead!Aga muidu soovin edu ratta soetamisel 

-
Teema algataja
-
Teema algataja
oskab keegi kommenteerida?kmx kirjutas:Hmm...ktm-iga mul kogemusi ei ole eriti,aga olen kuulnud nii head kui halba,teadjad vennad sorry kui puusepanen aga olen kuulnud,et amordid pidid nõrgad olema,ja mingid mootorikinnitused...Ei kinnita seda ütlust 100% või eksida...Aga jälle välimus on mega kuri...
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Kõik rattad on piisavalt head.
Aga mis 500-st sa siis räägid, neid ju tegelikult enam keegi ei tooda!
KTM-i juppida saadavus on reeglina väga hea. Honda ja Yamu nii ja naa, toovad kiiresti kohale aga kui ikka nädalavhetus vahele jääb on jama. Kuuse kohta ei tea väga öelda, aga neil on see eest jälle paar head mehaanikut kellelt saab head nõu ja abi.
KTM-i amordid tahavad tõesti õiget seadistamist, kui ei viitsi või ei oska siis neid õieti käima ei saa.
Aga mis 500-st sa siis räägid, neid ju tegelikult enam keegi ei tooda!
KTM-i juppida saadavus on reeglina väga hea. Honda ja Yamu nii ja naa, toovad kiiresti kohale aga kui ikka nädalavhetus vahele jääb on jama. Kuuse kohta ei tea väga öelda, aga neil on see eest jälle paar head mehaanikut kellelt saab head nõu ja abi.
KTM-i amordid tahavad tõesti õiget seadistamist, kui ei viitsi või ei oska siis neid õieti käima ei saa.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Kui ka tänavale kipud,siis paremat ei ole.Krossi rattad ka kaasas(Saab ka talvel piigid alla panna).Ainult krossi sõitmiseks vist nats kohmakas. Ja,et on veel registris kah.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
ise olen 90kg ja 1.89 pikk ja sõidan KTM 520- ga, soovitan sullegi sama, on ka pakkuda sulle KTM 520 2003a. jupid on kõik väga hästi saadaval nii krestiinovi kui ka kauriti käest. kui huvi siis mail on
rait.boss.001@mail.ee
rait.boss.001@mail.ee
Rajal sportlikuks sõiduks jääb LC4 siiski kohmakaks, nagu sa ise ka mainisid. KTM SX 525 on hea krossiratas, kui tänavale tahad, siis peaks ta olema EXC 525. Eks ise valid. Vahe on põhimõtteliselt selles, et üks on tehtud enduroseadistusega ning mõeldud ka registreerimiseks ARKis, teine puhtalt rajale. Tehniline vahe on minimaalne.pets77 kirjutas:Kui ka tänavale kipud,siis paremat ei ole.Krossi rattad ka kaasas(Saab ka talvel piigid alla panna).Ainult krossi sõitmiseks vist nats kohmakas. Ja,et on veel registris kah.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Muidugi on saadud ka mõni SX arvele. Näiteks mul oli üks selline.
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Teema algataja
jään ainult rajale siiski...tänaval sõidaks bikega 
Sõitsin täna Honda crf450'ga...iste asend kõik oli hea....mulle sobis...honda juppe saab b&b worldist suht vabalt kätte vist?
meeldis ka see,et vedas juba madalalt pöördelt..kuigi ma ei tea...lõpp vajus vist ära?samas,palju ma rajal alguses lõpuni ikka keeran.
oskab keegi hondast rääkida,amordid,raam,mootor?
2003a ratas

Sõitsin täna Honda crf450'ga...iste asend kõik oli hea....mulle sobis...honda juppe saab b&b worldist suht vabalt kätte vist?
meeldis ka see,et vedas juba madalalt pöördelt..kuigi ma ei tea...lõpp vajus vist ära?samas,palju ma rajal alguses lõpuni ikka keeran.
oskab keegi hondast rääkida,amordid,raam,mootor?
2003a ratas
Ei tao 
Nagu ma tegelt mainisin, selliste jukude jaoks nagu meie siin oleme pole sel kõigel suurt vahet. Iga tsikkel on tänapäeval täiesti okei. Kui asjasse suhtuda õieti. Ringiajale mõjuvad kõige paremini hea treener ja tahtmine kiiresti sõita mitte jahumine amortide headuse ja mootori tõmbe üle.
Kodanik Laksu küsimused on sellised nagu algajatel ikka. Uuritakse asjade kohta millest nad niikuinii tegelikult aru ei saa. Selleks, et reaalselt hakata aru saama kas mootor tõmbab ja amordid töötavad kulub keskmiselt andekal paarsada sõidutundi eeldusel, et keegi on talle kõigepealt selgeks teinud kuidas krossimootorrattaga sõita, ehk siis juhendanud treeninguid jne.
Sellisel tasemel võib jumala vabalt valida värvi järgi. Lõppkiirusele see mingit mõju ei avalda. Pigem peaks otsima lihtsalt kõige parima pakkumise. Võib olla vaatama seda, et näiteks kui elad Sakus siis on lihtne KTM või Kawasaki meestega asju ajada. Või kui linnas siis Yamu, Honda, Suzuki poed lähemal. Või mine vaata kellega jutule kõige paremini saada või midagi sellist.
Pealekauba pole sellisel tasemel kui õieti hooldada ka praktiliselt vahet selles kas mõni kestab rohkem või vähem. Seni kuni ringiaeg on näiteks Saku rajal + 30 ja enam seki võrriklassi viienda mehe ajast pole mõtet mingeid teooriad aretada sellest et üks pill käib lõpust ja teine algusest.
Tuleks õppida algatuseks pilli õieti kiirendama ja seda kuidas teda kiirena hoida.
Sii tuleb ka arusaam sellest mis ja kes kuskilt ning kuidas käib.
Ja selle aja peale tulevad ka muud tarkused ja üleüldse palju muid probleeme tänu millele saad aru et mootori käimine 450 klassis on pseudoprobleem millega tegeletakse kas igavusest või sellepärast et muid vabandusi enda valele treeningtaktikale või suutmatusele kiiremini sõita ei osata leida.
Seega, otsi kõige korralikum pill oma eelarve piires. Lase enne kui sõitma hakkad see täiesti üle kontrollida ( klapid jne jne). Vaheta mis tarvis. Kutsu keegi targem kes aitab amordisettingud paika panna ning leia keegi kes suunab sind õigele teele sõidutehnika jms.
Ning naudi sõitmist !
Motokross see on 95% mees, 5% tsikkel.

Nagu ma tegelt mainisin, selliste jukude jaoks nagu meie siin oleme pole sel kõigel suurt vahet. Iga tsikkel on tänapäeval täiesti okei. Kui asjasse suhtuda õieti. Ringiajale mõjuvad kõige paremini hea treener ja tahtmine kiiresti sõita mitte jahumine amortide headuse ja mootori tõmbe üle.
Kodanik Laksu küsimused on sellised nagu algajatel ikka. Uuritakse asjade kohta millest nad niikuinii tegelikult aru ei saa. Selleks, et reaalselt hakata aru saama kas mootor tõmbab ja amordid töötavad kulub keskmiselt andekal paarsada sõidutundi eeldusel, et keegi on talle kõigepealt selgeks teinud kuidas krossimootorrattaga sõita, ehk siis juhendanud treeninguid jne.
Sellisel tasemel võib jumala vabalt valida värvi järgi. Lõppkiirusele see mingit mõju ei avalda. Pigem peaks otsima lihtsalt kõige parima pakkumise. Võib olla vaatama seda, et näiteks kui elad Sakus siis on lihtne KTM või Kawasaki meestega asju ajada. Või kui linnas siis Yamu, Honda, Suzuki poed lähemal. Või mine vaata kellega jutule kõige paremini saada või midagi sellist.
Pealekauba pole sellisel tasemel kui õieti hooldada ka praktiliselt vahet selles kas mõni kestab rohkem või vähem. Seni kuni ringiaeg on näiteks Saku rajal + 30 ja enam seki võrriklassi viienda mehe ajast pole mõtet mingeid teooriad aretada sellest et üks pill käib lõpust ja teine algusest.
Tuleks õppida algatuseks pilli õieti kiirendama ja seda kuidas teda kiirena hoida.
Sii tuleb ka arusaam sellest mis ja kes kuskilt ning kuidas käib.
Ja selle aja peale tulevad ka muud tarkused ja üleüldse palju muid probleeme tänu millele saad aru et mootori käimine 450 klassis on pseudoprobleem millega tegeletakse kas igavusest või sellepärast et muid vabandusi enda valele treeningtaktikale või suutmatusele kiiremini sõita ei osata leida.
Seega, otsi kõige korralikum pill oma eelarve piires. Lase enne kui sõitma hakkad see täiesti üle kontrollida ( klapid jne jne). Vaheta mis tarvis. Kutsu keegi targem kes aitab amordisettingud paika panna ning leia keegi kes suunab sind õigele teele sõidutehnika jms.
Ning naudi sõitmist !
Motokross see on 95% mees, 5% tsikkel.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.