Lubatud sõidukiiruse ületamine tsikliga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Lubatud sõidukiiruse ületamine tsikliga
Tunnistan, et küsitlus on ehk pisut "kuiv", kuid osasid poste lugedes jäin mõtlema, et huvitav oleks teada, milliseks sellise küsitluse statistika kujuneks.



-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

FireBlade kirjutas:See on nii nõme mul on roller ja ükski auto ega miski muu ei pane mind t2hele;)
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
ma ei oskagi kohe öelda milles asja moraal on...sõidukiirus oli ju nagu ok...ees põleb kaks H4 pirni, ise ei ole ka kogult kõige väiksem aga...
veel kord sai minu jaoks kinnitust tõde, et tsiklile üritavad kõik ette-taha-üle ja alla keerata.Ja sellises olukorras ei jõua ei tulesi vilgutada,signaalitada ega ka pidurdada.Viimast tõsi ma isegi ei üritanud vaid teepervele maandudes lisasin veits gaasi, et tuiavat ratast uuesti kontrolli alla saada.
huh...jagatud mure on pool muret ja kohe kergem hakkas.Kui modedele see tekst ei meeldi, siis kustutage ära:)
Alex@süütab täna küünla ja tänab oma inglit kes liikus minuga võrdse kiirusega.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Nõustun ja täiendaks, et ohtlik situatsioon võib tekkida just siis, kui kiirust ei ületa. Nimelt ei meeldi mulle ei auto ega tsikliga piirkiirusega sõita kaubiku, rekka või bussi taga, mis oluliselt mu vaatevälja varjab või lihtsalt kahtlaselt käitub. Jah üks võimalus ilma kiirust ületamata on ju tee äärde seisma jääda, nina nokkida ja oodata kuni eessõitja kaugusesse kaob aga teine variant on sellest kiirelt mööduda ja veel kiiremalt pikem vahe sisse sõita.Kuzmitz kirjutas:Ohtlik situatsioon ei pruugi ju tekkida lubatud kiiruse ületamisel!
Põhjuse kiiruse oluliseks ületamiseks tsikli peal olin sunnitud avastama pühapäeval, kui Keila-Joalt Tallinnasse sõites võttis mingi poolearuline vahtralehega golf mulle sappa kinni ja selle asemel, et mööda sõita hoidis minuga kuni 5 meetrist pikivahet kiirusel ~110.
Sõidan oma Pesukott-Partneriga linna poole. Jõuan järgi 90...95 kmh sõitvale autodegrupile. Ees läheb VAZ, selle ees sajakonna meetri pärast mingi sõiduauto ning sõiduauto ees jälle pikema vahe pärast veok. Kaugustes eespool on näha erksamat sorti riietuses jalgrattur. Jään VAZ taha 90..95- ga kulgema, kuna kiiret pole kuskile ja antud isend ei haise kah. Tagant tuleb uuemat sorti Toyota Corolla ja sõidab meist mööda. Ei kihuta, nii umbes 100-ga, möödasõidul ehk tõstb 110 peale. Normaalne. Mingu, mind ei sega. Jätkan sõitu ja näen endiselt kõiki kulgejaid sealhulgas jalgratturit. Corolla teeb viisaka möödasõidu eespool kulgevast sõiduautost. Ikka veel näen kõiki liiklejaid, kaasa arvatud jalgratturit. Corolla jõuab veokile järgi ning jääb hetkeks selle taha. Ilmselt hindab möödasõiduvõimalust. Vastu ei tule kedagi. Veok läheneb jalgratturile tagant. Corolla paneb suuna sisse ja läheb möödasõidule. Veokil on valida, kas hakata Corollat suruma või sõita jalgrattur laibaks. Corollal on vaieldamatu eesõigus, kuna ta oli juba möödasõidul, kui veokas suuna sisse lükkas. Ometigi otsustab veoki juht jalgratturi ellu jätta ja "surub" Corolla teepeenrale. Corolla pidurituled süttivad, hetke pärast on situatsioon lahenenud, jalgrattur selja taha jäetud ning veok tõmbab ruttu paremale serva tagasi. Topeltmöödasõidust saab taas tavaline möödasõit. Corolla juht võib-olla isegi kirub "idioodist veokijuhti" , lõpetab möödasõidu ja kõik jätkavad rahulikult sõitu. Kaasa arvatud täiesti elus ja terve jalgrattur.
Olulisi kiiruseületusi ei tehtud ga situatsioon tekkis. Kes süüdi on? Jalgrattur oli tegelikult niivõrd selgesti jälgitav juba pikemat aega, et minul oli näiteks juba ammu enne kogu jama selge mis hetkel ja kuskohal umbes veok on sunnitud möödasõidu tegema. Kui plekimõlkimiseks oleks läinud, oleks ilmselt Corolla juht de jure õigeks jäänud, aga tegelikult põhjustas ju tema oma "silmaklappidega" või siis "mina ja maailm" sõidustiiliga kogu selle jama. Nii et kiirus kiiruseks, liiklus on laiem protsess kui oma nina ees toimuv. Tuleb hinnata ka teiste olukorda ja vajadusel oma eesõigusest loobuda terviku sujuvamaks ja ohutumaks eksistentsiks.
kusjuures autojuht j22b syydi. hoolimata sellest, et tsikkel oli bussireas ja yletas kiirust. Sest autojuht ei veendunud vasakp66rde ohutuses.
Ja isegi siis oleks autojuht ilmselt syydi, kui ta seisaks selles kohas juba minuti. sest ta oleks pidanud ENNE man66vrit veenduma, et sinna ratta mitte kunagi tsiklit ei teki

moraal: 2rge ronige seisvast kolonnist paremalt m66da, kui ei n2e, mis eespool toimub. ja ERITI ristmike l2heduses. ja ERITI siis, kui te enda valitud kiirusel vaid otse suudate s6ita.
ja arvestage, et politsei tuleb kohale 2 tundi (sest neid on ilmselt 1 ekipaaz vaid linna peale), teeb m6kk-m6kk-m6kk, ajab rinna kummi ja lolli juttu (sest seadusi nad ilmselt ei oska muud, kui kiirusyletuse paragrahvi) ning seej'rel ootate avariigruppi 4 tundi. (sest neid on ilmselt veel v'hem).
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Esiteks asi toimus nii kähku, et isegi auto marki ei suutnud tuvastada, ainult värvi. Sõidan kodu poole ja kiirus tublisti üle lubatu(mitte üle mõistuse), eemalt paistab tee ääres paremal seisev auto, vastassuunas eemalt tuleb teine, lasen parema käega vähe järgi, et vastutulev jõuaks vabalt seisvast mööda, ise mõeldes, et mine tea, hakkab teine veel heast peast liiklema ja lasen suurema kaarega vastassuunast mööda. No ja liiklema ta hakkas, ilma suunata kusjuures ja minu üllatuseks mitte samas suunas kuhu olin arvanud ja kuspoole mina suundusin, vaid taat asus tagasipöördele, mina asusin juba sel hetkel vastassuunas .... Taadi manöövri kiirust hinnates, tagantjärele ei tea kas suutsin üldse midagi hinnata, vist tegutsesin kuidagi automaatselt, järeldasin et kui sellest nüüd kuidagi puhtalt välja tuleb siis ainus võimalus on üritada tagant mööduda, või siis üle katuse


Ja veel mida olen tähele pannud, just kaubikute tagant möödasõidule minnes mahub vastassuunas tulev auto uskumatult hästi kaubiku peegli taha ära...











Kui vaadata kuidas pärnus siin enamus nö. kaagid 600cc ja suuremate bikedega sõidavad, siis see pole suht midagi veel.

-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
ta nagu ise setib selle spido 130 kanti
Kuna tahan olla ikkagi sedusekuulelik siis järgmisena soetan supermoto, äkki sellega õnnestub mitte oluliselt maanteel ületada lubatud kiirust.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
417 kirjutas:endal on nüüd üle kümne aastase pausi umbes 2500 km kulgetud ja tundub et tänapäevaste bikedega on lubatud sõidukiiruse ületamine kui mitte võimatu siis ...................
ta nagu ise setib selle spido 130 kanti
Kuna tahan olla ikkagi sedusekuulelik siis järgmisena soetan supermoto, äkki sellega õnnestub mitte oluliselt maanteel ületada lubatud kiirust.
S!ttagi mees...


Minul oli eelmine tsikkel KTMi supermoto ja maanteel sai ikka 200 väga kiiresti ette. Vahel kogemata linnaski...

Kui tahad maanteel kiirust mitte ületada, siis pane piiraja saja peale!


Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
See lihtsalt rääkimine ongi ju uhkustamine. Ma sõitsin ka eile kuuesajaga, aga näe ei räägi sellest lihtsalt siin. Ei ole selline uhkustaja tüüp.Len kirjutas:Ma ütlesin ju, et auto seisis seal(parkis). Ma ei uhkusta, lihtsalt räägin, pidage lolliks kui tahateEgas kogu aeg ka nii tee...
Kui vaadata kuidas pärnus siin enamus nö. kaagid 600cc ja suuremate bikedega sõidavad, siis see pole suht midagi veel.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
sõidan ja ei mölise
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.