miks eestis kasutatud rollereid nii kallilt müüakse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
miks eestis kasutatud rollereid nii kallilt müüakse
näiteks aprilia sri saaks saksamaalt 13 tuhandega vabalt kätte või yamaha tzr50 või isegi aprilia rs125 20000.- 

.
Aga palun, too siis Saksast!
Lisa sinna juurde veel toomiskulud ja kui üle 50cc ratas, siis veel kindlustus jne 


Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Hinnad sõltuvad ikkagi pakkumise ja nõudluse vahekorrast. Küll need kunagi ka langevad - märgatavalt siis, kui massiliselt hakatakse ostma juba järgmisi uusi rollereid ja vanad rollerid kohalikul turul teisele või kolmandale kasutusringile lähevad ja sellega korralik järelturg tekib.
Teiseks hakkab hinda mõjutama ka see, kui roller jõuab eputamisstaatusest tarbeeseme staatusesse - sellega seoses tekib inimestel suurem valik, kas osta uus odavklassi roller või kasutatud brändikas. Sinnamaani, kui rollerikasutajate enamus on 14-15 aastased kelle jaoks on lisaks põhjaneoonile, lexus style tagatuledele ja sportsumpale on eluliselt oluline vaid rolleri mark ja see, et see ei oleks "lahjem mudel" kui sõbral ... hoiabki see kuulsate nimede/mudelite isegi suvaliste rontide järelturu hinnad üle igasuguse mõistuse kõrgel.
Ja niimoodi veetaksegi momendil saksa/belgia/hollandi kuulutuslehtede ja romulate päritolu odavalt kättesaadud rollereid siia ja müüakse umbes 1,5 -2x hinnaga edasi... kuna inimesed on lihtsalt nõus neid sellise hinnaga ostma. Täpselt sama seis, nagu oli autoturul 5-10 ja mootorrattaturul 3 aastat tagasi.
Teiseks hakkab hinda mõjutama ka see, kui roller jõuab eputamisstaatusest tarbeeseme staatusesse - sellega seoses tekib inimestel suurem valik, kas osta uus odavklassi roller või kasutatud brändikas. Sinnamaani, kui rollerikasutajate enamus on 14-15 aastased kelle jaoks on lisaks põhjaneoonile, lexus style tagatuledele ja sportsumpale on eluliselt oluline vaid rolleri mark ja see, et see ei oleks "lahjem mudel" kui sõbral ... hoiabki see kuulsate nimede/mudelite isegi suvaliste rontide järelturu hinnad üle igasuguse mõistuse kõrgel.
Ja niimoodi veetaksegi momendil saksa/belgia/hollandi kuulutuslehtede ja romulate päritolu odavalt kättesaadud rollereid siia ja müüakse umbes 1,5 -2x hinnaga edasi... kuna inimesed on lihtsalt nõus neid sellise hinnaga ostma. Täpselt sama seis, nagu oli autoturul 5-10 ja mootorrattaturul 3 aastat tagasi.
hälvik
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
kurat mingid rikkurite lapsed on lihtsalt sellisel arvamusel et roller on eputamise asi, ise nad ei tunne liiklust ega oska rollerit hooldada ega remontida, vanemad annavad veel raha juurde et saaks osta tuuningjuppe jne. sõber müüs ka oma aprilia sr50 maha, ostja oli ka mingi rikas tüüp, ise ei osanud ta rolleriga sõitagi ning tüüp ei teinud proovisõitu sest ei osanud ja kui selline veel liiklusesse satub siis hoidke eest. 

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
OT.oltc1100 kirjutas:kurat mingid rikkurite lapsed on lihtsalt sellisel arvamusel et roller on eputamise asi, ise nad ei tunne liiklust ega oska rollerit hooldada ega remontida...
Jätaks nüüd teiste rahakotti piilumise ja inimliku kadetsemise kõrvale. See kas inimene hooldab ja remondib oma masinat ise või laseb seda kusagil teeninduses teha, on tema oma asi. Ma ei ole rikas inimene... aga oman kahtetüüpi sõidukeid - esimene kategooria on vana- ja hobisõidukid, millega ma siis tegelen ja teen kõike ise oma väikeste kätega - taastan neid, ehitan, remondin, nokitsen niisama jne. Teine kategooria on tarbesõidukid - võimalikult uued ja töökindlad, regulaarseks liikumiseks punktis A punkti B... ja ausõna, kuigi ma olen päris mitu sõidukit nullist üles ehitanud, ma ei kavatse näiteks oma tarbeauto kapotti alla vaadata, et teada saada mis seal toimub - see kõik on puhtalt teeninduse mure. Täpselt samamoodi on ka kaherattalisetaga - kellel on põhitegevus sumpade ja variaatorite vahetamine ja ledide/neooni külgetoppimine, kes lihtsalt sõidab. Ja rollerite puhul 75% nendest ümberehitajatest täpselt isegi ei teagi, mida nad teevad ja mida iga konkretne detail täpselt teeb ja kuidas töötab, nad on lihtsalt kuulnud/lugenud, et nii on hea.
Ja see mõjutab ka osaliselt turuhinda... kuna millegipärast tüünijad arvavad, et kui nad on oma rollerile 8k eest igasuguseid vidinaid pool aastat tagasi külge riputanud, siis peaks nende roller olema müügi puhul ka 8k kallim... ja ikka leidub lolle, kelle jaoks need vidinad (mis sellest, et neil juba pool eluiga läbi) ongi ostuargument ja ongi nõus maksma rohkem.
hälvik
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Kasutatud rollerid on minuarust kallid, sest need tüünijad ja muud "teadjad" arvavad, et see roller on imeasi ja sama töökindel kui auto. aga niipalju kui ma olen teemasi lugenud siis korralik delta või võrr sõidab samapalju kui roller. ok see tippkiirus pole suurem asi kuid siiski algselt ei ole mõeldud, et roller mingi kiirendus pill on. argselt oli ikka roller ehitatud tava kulgemiseks nagu olid võrrid jm vene tehnika. Väike osa rolleri omanikke küsivad isegi sõbralt/tuttavalt et ms ma oma rollu hinnaks võiks panna :S kui sellepeale sõber (sama võhik) ütleb et noo umbes nii palju, siis sellest need lakke aetud hinnad.
ei saa sinust aru. hinnad on üles aetud sest nõudlus on väike. mida rohkem see suureneb seda rohkem kukuvad rollerite hinnad. kuna aga näiteks saksamaal on sissetulekud suuremad, siis ei ole neil kahju see odavamalt maha müüa. sama võiks küsida, et miks eestis kasutatud auotod nii kallid on? inimesed ei ole nii rikkad et saaksid lubada enda vana auto odavalt mahamüümist.makuke kirjutas:Kasutatud rollerid on minuarust kallid, sest need tüünijad ja muud "teadjad" arvavad, et see roller on imeasi ja sama töökindel kui auto. aga niipalju kui ma olen teemasi lugenud siis korralik delta või võrr sõidab samapalju kui roller. ok see tippkiirus pole suurem asi kuid siiski algselt ei ole mõeldud, et roller mingi kiirendus pill on. argselt oli ikka roller ehitatud tava kulgemiseks nagu olid võrrid jm vene tehnika. Väike osa rolleri omanikke küsivad isegi sõbralt/tuttavalt et ms ma oma rollu hinnaks võiks panna :S kui sellepeale sõber (sama võhik) ütleb et noo umbes nii palju, siis sellest need lakke aetud hinnad.
ehk siis hinda kujundab nõudlus ja saadavus. nõudlust kujundab jõukus. saadavus aga aina suureneb ja nii ka rollerite innad kukuvad. esimeste hiinakate hinnad algasid ilusti 20k kui veel kuupalk keskmiselt oli 4-5k kanti. mida rohkem tekkis pakkujaid seda rohkem suurenes konkurents ja langes hind. sama kasutatud masinatega. oehh... siis oli roller ikka rikka mehe asi. nagu ikka näha siis näiteks saksamaal ostetakse vähe kasutatud masinaid, elujärg on selline et ei ole üle jõu käiv osta endale tutikas masin. kes seda vana siis ikka enam tahab. välismaal on siis kasutatud rolleritele nõudlus väike ja nendest lahti saamiseks tuleb hind alla lüüa sest hinnavahe on väike ja iga teine ostab selle asemel juba tutika poest. eestisse on ju palju importijaid kes toovad sisse kaupa mida välismaal ei remonditagi vaid tellitakse uued. eestisse tuues tehakse korda ja müüakse maha. stenolingi poliitika.
edit: segane vb natukene kuna pidin vahepeal ära käima ja jutu järg võis kaduda
edit: segane vb natukene kuna pidin vahepeal ära käima ja jutu järg võis kaduda

Stenolingi poliitika?ummy90 kirjutas:ehk siis hinda kujundab nõudlus ja saadavus. nõudlust kujundab jõukus. saadavus aga aina suureneb ja nii ka rollerite innad kukuvad. esimeste hiinakate hinnad algasid ilusti 20k kui veel kuupalk keskmiselt oli 4-5k kanti. mida rohkem tekkis pakkujaid seda rohkem suurenes konkurents ja langes hind. sama kasutatud masinatega. oehh... siis oli roller ikka rikka mehe asi. nagu ikka näha siis näiteks saksamaal ostetakse vähe kasutatud masinaid, elujärg on selline et ei ole üle jõu käiv osta endale tutikas masin. kes seda vana siis ikka enam tahab. välismaal on siis kasutatud rolleritele nõudlus väike ja nendest lahti saamiseks tuleb hind alla lüüa sest hinnavahe on väike ja iga teine ostab selle asemel juba tutika poest. eestisse on ju palju importijaid kes toovad sisse kaupa mida välismaal ei remonditagi vaid tellitakse uued. eestisse tuues tehakse korda ja müüakse maha. stenolingi poliitika.
edit: segane vb natukene kuna pidin vahepeal ära käima ja jutu järg võis kaduda
Räägi kas siis uute pocketbikedega sama asi we


Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
rohkem mõtlesin sealolevaid tööriistu. btw, seal on nii uusi pocketbikesi kui ka selliseid mis garantiisse mingisse firmasse tulnud ja siis pmst minema visatud. stenolink toob eestisse. kui jälginud oled siis seal on erinevaid pocketbikesi. ostavad nad ka kaupa mis on jäänud seisma ja mis nad väga odavalt kätte saavad.Rollerboy kirjutas:Stenolingi poliitika?ummy90 kirjutas:ehk siis hinda kujundab nõudlus ja saadavus. nõudlust kujundab jõukus. saadavus aga aina suureneb ja nii ka rollerite innad kukuvad. esimeste hiinakate hinnad algasid ilusti 20k kui veel kuupalk keskmiselt oli 4-5k kanti. mida rohkem tekkis pakkujaid seda rohkem suurenes konkurents ja langes hind. sama kasutatud masinatega. oehh... siis oli roller ikka rikka mehe asi. nagu ikka näha siis näiteks saksamaal ostetakse vähe kasutatud masinaid, elujärg on selline et ei ole üle jõu käiv osta endale tutikas masin. kes seda vana siis ikka enam tahab. välismaal on siis kasutatud rolleritele nõudlus väike ja nendest lahti saamiseks tuleb hind alla lüüa sest hinnavahe on väike ja iga teine ostab selle asemel juba tutika poest. eestisse on ju palju importijaid kes toovad sisse kaupa mida välismaal ei remonditagi vaid tellitakse uued. eestisse tuues tehakse korda ja müüakse maha. stenolingi poliitika.
edit: segane vb natukene kuna pidin vahepeal ära käima ja jutu järg võis kaduda
Räägi kas siis uute pocketbikedega sama asi wetoovad saksast ja teevad korda
Asi on kõik vähesuses ja teadmatuses. Esiteks: Saksamaal on rahval raha rohkem kui meil(jämadealt öeldes) kui turule tuleb uus masin siis nad ostavad selle ja müüvad vana odavalt maha kuna neile ei ole see 3-4k(Eesti kroonides õtlen) nii tähtis kui meile. Meil aga müüakse rollereid nii kallilt kui vähegi saab. Lisaks puudub suuremal osal teadmatus oma rolleri tegelikust väärtuses ja suurem osa on nii öleda ´´´tuuniad´´ kes tuunivad oma rolleri jutuga paremaks ilma, et nad aru saaks, mida räägivad.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Tunnen ennast juba jube lollina... igatahes ei saa sellest loogikast ja väitest aru, et rollerid on sellepärast kallid kuna rahvas on vaene... ja jään ikkagi väite juurde, et lihtsalt kohalik turg on veel stabiliseerumata ja teine-kolmas ring veel puudub.
Tuletage meelde, mis maksis 10a tagasi ford sierra...
Tuletage meelde, mis maksis 10a tagasi ford sierra...
hälvik
eestis tahavad inimesed kasutatud masina eest rohkem saada, sest tegemist on suht kalli asjaga võrreldes palku. välismaal ei ole see 10k rolleri juures mingi raha. vmsoldmoped kirjutas:Tunnen ennast juba jube lollina... igatahes ei saa sellest loogikast ja väitest aru, et rollerid on sellepärast kallid kuna rahvas on vaene....
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Aga vaene inimene ei jõua ju kallist asja osta!
Seljuhul koosneks eesti rolleripilt põhiliselt yamaha mintidest ja honda diodest.
Kõige rohkem mängib antud situatsioonis rolli ikkagi see inimlik edevus... ja kuna noorel lihtsalt peab olema just aerox või sr et teised kividega loopima ei hakkaks ja kah ikka liivakasti mängima laseks... aga tal on olemas vaid uue cpi või kymco raha... ja niimoodi õnnestubki talle müüa see kasutatud masin sama hinnaga, kui ta muidu saaks teise firma uue rolleri.
Seljuhul koosneks eesti rolleripilt põhiliselt yamaha mintidest ja honda diodest.
Kõige rohkem mängib antud situatsioonis rolli ikkagi see inimlik edevus... ja kuna noorel lihtsalt peab olema just aerox või sr et teised kividega loopima ei hakkaks ja kah ikka liivakasti mängima laseks... aga tal on olemas vaid uue cpi või kymco raha... ja niimoodi õnnestubki talle müüa see kasutatud masin sama hinnaga, kui ta muidu saaks teise firma uue rolleri.
hälvik
minu juures ,ängib kindlasti rolli kvaliteet. kuna ise ei ole rahuliku sõidustiiliga, siis tahaks et masin peaks natukenegi raputustee vastu. vaene inimene jõuab osta kallist asjaoldmoped kirjutas:Aga vaene inimene ei jõua ju kallist asja osta!
Seljuhul koosneks eesti rolleripilt põhiliselt yamaha mintidest ja honda diodest.
Kõige rohkem mängib antud situatsioonis rolli ikkagi see inimlik edevus... ja kuna noorel lihtsalt peab olema just aerox või sr et teised kividega loopima ei hakkaks ja kah ikka liivakasti mängima laseks... aga tal on olemas vaid uue cpi või kymco raha... ja niimoodi õnnestubki talle müüa see kasutatud masin sama hinnaga, kui ta muidu saaks teise firma uue rolleri.

-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
70 tuhat maksisoldmoped kirjutas:Tunnen ennast juba jube lollina... igatahes ei saa sellest loogikast ja väitest aru, et rollerid on sellepärast kallid kuna rahvas on vaene... ja jään ikkagi väite juurde, et lihtsalt kohalik turg on veel stabiliseerumata ja teine-kolmas ring veel puudub.
Tuletage meelde, mis maksis 10a tagasi ford sierra...
ja praegu maksab ta 8 tuhat

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
miks mingi kallis asi on kallis? sest müüja müüb teda sellise hinnaga, mis siin keerulist on
pooled ju müüvad asju ainult sellepärast, et nad teenivad selle pealt raha. teine pool müüb sellepärast et tahavad vanast kraamist lahti saada, et uut asemele osta. vot seda teist poolt meil eestis esialgu napib.
ja veel nännist/riietest/asjadest; kõik see kama ostetakse näiteks saksamaalt LÕPPTARBIJALE suunatud poodidest ja pannakse samamoodi transa+kasum juurde. keegi ei viitsi ise asju kokku kraapida, lihtne on ju kuskil louise poes basketit täis klikkida. ja siis imestate, miks inimesed käivad endale välismaalt RIIDEID ostmas
ma võin ka veits ot-d veel panna: miks norra bensiin maksab eestis vähem, kui norras. Miks soomlased käivad eestis rapala lante ostmas ja miks rapalat tehakse iirimaal aga mitte soomes.

ja veel nännist/riietest/asjadest; kõik see kama ostetakse näiteks saksamaalt LÕPPTARBIJALE suunatud poodidest ja pannakse samamoodi transa+kasum juurde. keegi ei viitsi ise asju kokku kraapida, lihtne on ju kuskil louise poes basketit täis klikkida. ja siis imestate, miks inimesed käivad endale välismaalt RIIDEID ostmas

ma võin ka veits ot-d veel panna: miks norra bensiin maksab eestis vähem, kui norras. Miks soomlased käivad eestis rapala lante ostmas ja miks rapalat tehakse iirimaal aga mitte soomes.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.