Projekt-muruniiduki mootoriga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Projekt-muruniiduki mootoriga
Tere,
On plaan ehitada muruniiduki mootorist võrr. Mootor on 1.5 Kw ja 6000 pööret minutis. Küsimus on selline siis, et kas on mõtet hakata seda asja üldse aretama ja mis rattaraami te soovitate (jalgratta raam mis oleks tugev). Endal on keevitamis võimalus ka olemas, nii et saan ka raamile tugevndusi juurde keevitada. Samuti tahaks teada kas keegi teab kust saab võrri velgi koos kummidega?
Kui kellegil on veel midagi tarka lisada, siis on see teretulnud.
Aitäh
On plaan ehitada muruniiduki mootorist võrr. Mootor on 1.5 Kw ja 6000 pööret minutis. Küsimus on selline siis, et kas on mõtet hakata seda asja üldse aretama ja mis rattaraami te soovitate (jalgratta raam mis oleks tugev). Endal on keevitamis võimalus ka olemas, nii et saan ka raamile tugevndusi juurde keevitada. Samuti tahaks teada kas keegi teab kust saab võrri velgi koos kummidega?
Kui kellegil on veel midagi tarka lisada, siis on see teretulnud.
Aitäh
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Palun seleta, kuidas käib sisepõlemismootoris kolb ringi? Tõesti huvitaks, äkki see Michelini mehike lükkab seda edasi-tagasi
Loomulikult on väntvõll olemas, iseenesest vaata selline mitte uue ratta raam talle. Alumiiniumraam isenenesest oleks tore aga kas ta massile vastu peab on küsimus. Vene rattad käivad kõik.

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Nii, ma teen oma eelnevale postile täienduse.Muruniidukeid wankelmootoritega ei ole ma eluseeski näinud ja mootorrattaidki on toodetud selle mootoriga kahe tootja poolt - Hercules aastatel 1974-1977 ning 1980'e algusaastatel Nortoni poolt.Internetis sobrades ei leidnudki ma ühtegi muruniidukit wankeliga
Ehk siis...IRWW
Biggo, võta seda naljana, sest sinu post kõlas tegelikult väga naljakalt

Ehk siis...IRWW
Biggo, võta seda naljana, sest sinu post kõlas tegelikult väga naljakalt

Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Enamus mootoriga tõukerattaid ja pocketbikesid on trimmeri, sae või muruniiduki mootoritega... õigemini samade mootoritega, mida ka nendel aiatööriistadel kasutatakse. Samuti müügil nende igasuguste universaal 2t ja 4tmootorite jalgrattalepaigalduskomplektid - tavaliselt pannakse mootor koos bensiinipaagiga pakiraamile ja jõuülekanne toimub otse väntvõlli otsast kummirulliabil. On olemas loomulikult ka vahekasti ja kettülekandega isendeid.

2t ja kummiveoga

4t ja ketiveoga

olemas lausa ka sellistele mootoritele külgekruvitavaid variaatorkomplekte
jne jne jne
aga minu raudne lemmik on:

2t ja kummiveoga

4t ja ketiveoga
olemas lausa ka sellistele mootoritele külgekruvitavaid variaatorkomplekte
jne jne jne
aga minu raudne lemmik on:

hälvik
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Karta on, et see mootor eriti kaua ei kesta. Muruniidukite mootorid on tavaliselt siiski võimalikult odavalt tehtud ja seega kestvusega neid õnnistatud ei ole. Vähemalt mitte need tavalised muruniidukid mis poodides müügil.
Näiteks, mu niiduk, mis praeguseks 3a vana, otsustas eelmisel suvel rämedalt õli sööma hakata ning läbi karteri tuulutuse kompressori moodi puhuma. Võtsin silindril pea maha ja mis ma avastasin:
kogu silinder on üks valu, eraldi hülssi kui sellist ei eksisteeri - kolb loksus silindris päris mõnuga;
klapid olid oma pesad täiesti ära kulutanud ning klapisääred olid täitsa läbi.
Edasi võtsin mootori pooleks ning sain teada, et vändalaagrid ja kepsulaagergi oma töölepingu lõpetamise seisus olid.
Veel niipalju, et õli on alati õigel ajal ning veidi ennemgi vahetatud ning täiesti korraliku õli kasutatud. Muruniiduki mootor lihtsalt ei ole loodud kestma.
Näiteks, mu niiduk, mis praeguseks 3a vana, otsustas eelmisel suvel rämedalt õli sööma hakata ning läbi karteri tuulutuse kompressori moodi puhuma. Võtsin silindril pea maha ja mis ma avastasin:
kogu silinder on üks valu, eraldi hülssi kui sellist ei eksisteeri - kolb loksus silindris päris mõnuga;
klapid olid oma pesad täiesti ära kulutanud ning klapisääred olid täitsa läbi.
Edasi võtsin mootori pooleks ning sain teada, et vändalaagrid ja kepsulaagergi oma töölepingu lõpetamise seisus olid.
Veel niipalju, et õli on alati õigel ajal ning veidi ennemgi vahetatud ning täiesti korraliku õli kasutatud. Muruniiduki mootor lihtsalt ei ole loodud kestma.
-
Teema algataja
Nurkreduktor-oskab keegi öelda selle asja umbkaudse hinna?
JA kui see niiduk on pidanud 10 aastat vastu siis peab veel natuke
See ei ole tavaline muruniiduk, see teeb nii jõhkrat häält, et väiksed koolilapsed jooksid minema.
Ungari toodang
Üks küsimus siis veel. Kas keegi teab kas või kuidas on võimalik teha nii, et "vabakäik" oleks, st. et see mootor töötab aga ringi ei käi. Muidu kohapealt ma arvan et suht si** ära sõita. Nagu käima tõmban kohe liigub.
JA kui see niiduk on pidanud 10 aastat vastu siis peab veel natuke

See ei ole tavaline muruniiduk, see teeb nii jõhkrat häält, et väiksed koolilapsed jooksid minema.
Ungari toodang
Üks küsimus siis veel. Kas keegi teab kas või kuidas on võimalik teha nii, et "vabakäik" oleks, st. et see mootor töötab aga ringi ei käi. Muidu kohapealt ma arvan et suht si** ära sõita. Nagu käima tõmban kohe liigub.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kas ei ole sellest keti laiusest tunduvalt tähtsamaid ja keerulisemalt lahendatavaid probleeme, mis tulevad enne ketipaigalduseni jõudmist lahendada?
Nagu näiteks : kuidas ikkagi pöörlemissuuna muutus lahendada; kuidas sidur tekitada; kuidas ülekandesuhe sobivaks saada jne jne.
Kui need lahendatud, siis lõpptulemusena see, kas sa paned korraliku(!!!) jalgrattaketi või mopeedi oma ei mängi küll mingit rolli.
Nagu näiteks : kuidas ikkagi pöörlemissuuna muutus lahendada; kuidas sidur tekitada; kuidas ülekandesuhe sobivaks saada jne jne.
Kui need lahendatud, siis lõpptulemusena see, kas sa paned korraliku(!!!) jalgrattaketi või mopeedi oma ei mängi küll mingit rolli.
hälvik
-
Teema algataja
On veerelaagrid ja liugelaagrid. See, mida sina puksideks nimetad, on lihtsalt liugelaagrid.oldmoped kirjutas:sul veel vedas, et laagrid... osad on lihtsalt puksidelVillem kirjutas:Edasi võtsin mootori pooleks ning sain teada, et vändalaagrid ja kepsulaagergi oma töölepingu lõpetamise seisus olid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.