Kawasaki VN 750 laadimisega hädas :(
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Kawasaki VN 750 laadimisega hädas :(
Teema kattub peaaegu mõne foorumis käsitletuga, aga siiski saab kiirema vastuse eraldi teemaga (moderaatorid, ärge siis pahandage!).
Probleem siis selline, et Kawasaki VN 750-l on (generaatori?) toitemähised lühises, täpsemini üks genekast väljuvast kolmest juhtmest on massis. Nüüd ei jää muud üle, kui uus mähis muretseda või lasta kellelgi pädeval tegijal mähis uuesti mähkida. Mähist ei saa ilmselt muudmoodi kätte, kui peab mootorit natuke tõstma või lausa maha võtma. Tõstmine/mahavõtmine eeldab juba mootori lammutamist ka, kuna mootor on igatpidi raami vahel nii täpselt, et ühes tükis ei liigu see mitte kuhugi.
Kõik muu laadimiseks vajalik süsteem peaks korras olema (testriga kindlaks tehtud).
Arvamusi ja soovitusi ootan selle kohta, et esiteks, kas leidub inimest, kes oleks võimeline selle mähise ära mähkima, või kust saaks uut või kasutatud ja töötavat mähist? Kuigi vanaga pole vast mõtet eriti järrata.
Teiseks, kas tasub ise sellist suremat lammutamist ette võtta?
Kolmandaks võib soovitada mõnda head mehaanikut, kes selle töö hea meelega mõistliku hinna eest korralikult ära teeks.
Kõik eelnev võiks siis toimuda VÕIMALIKULT Lääne-Virumaa piires!!!
Tänud neile, kes sellest veidi segasest (vb ka vigasest) jutust aru saavad ja viitsivad ka mõistlikku nõu anda!
Probleem siis selline, et Kawasaki VN 750-l on (generaatori?) toitemähised lühises, täpsemini üks genekast väljuvast kolmest juhtmest on massis. Nüüd ei jää muud üle, kui uus mähis muretseda või lasta kellelgi pädeval tegijal mähis uuesti mähkida. Mähist ei saa ilmselt muudmoodi kätte, kui peab mootorit natuke tõstma või lausa maha võtma. Tõstmine/mahavõtmine eeldab juba mootori lammutamist ka, kuna mootor on igatpidi raami vahel nii täpselt, et ühes tükis ei liigu see mitte kuhugi.
Kõik muu laadimiseks vajalik süsteem peaks korras olema (testriga kindlaks tehtud).
Arvamusi ja soovitusi ootan selle kohta, et esiteks, kas leidub inimest, kes oleks võimeline selle mähise ära mähkima, või kust saaks uut või kasutatud ja töötavat mähist? Kuigi vanaga pole vast mõtet eriti järrata.
Teiseks, kas tasub ise sellist suremat lammutamist ette võtta?
Kolmandaks võib soovitada mõnda head mehaanikut, kes selle töö hea meelega mõistliku hinna eest korralikult ära teeks.
Kõik eelnev võiks siis toimuda VÕIMALIKULT Lääne-Virumaa piires!!!
Tänud neile, kes sellest veidi segasest (vb ka vigasest) jutust aru saavad ja viitsivad ka mõistlikku nõu anda!
Kuna ma ise värske omanik, siis ma tean rääkida vaid sellest, mida ma kuulnud või lugenud olen. Ehk tuleb ja räägib ka see kes selle kõik läbion teinud. Ülimat tõde ma ei kuuluta. Kuid ehk mingi tõeterake on olemas.
[url]http://jr_allas.tripod.com/documents/Stator_RegRec_Replace.htm[/url]
Siin siis juhend kuidas edasi käituda. Ma ise olen aru saanud, et ega muud lahendust vist ei ole. Ennetada vist saab mingil määral, kui need kolm juhet vahetada tiba jämedamate vastu. Lisaks pingeregulaator ka vaba tuule kätte.
Soovitada ei oska ma ausalt öeldes kedagi seda tööd tegema.
Targem lasta see mähkida, sellest olen ma aru saanud. Pidi lõppeks parem saama.
Sa selle asjaga ühele poole saad, siis ole hea ja räägi mulle ka mida ja kuidas ja kuskohas sa tegid.
[url]http://jr_allas.tripod.com/documents/Stator_RegRec_Replace.htm[/url]
Siin siis juhend kuidas edasi käituda. Ma ise olen aru saanud, et ega muud lahendust vist ei ole. Ennetada vist saab mingil määral, kui need kolm juhet vahetada tiba jämedamate vastu. Lisaks pingeregulaator ka vaba tuule kätte.
Soovitada ei oska ma ausalt öeldes kedagi seda tööd tegema.
Targem lasta see mähkida, sellest olen ma aru saanud. Pidi lõppeks parem saama.
Sa selle asjaga ühele poole saad, siis ole hea ja räägi mulle ka mida ja kuidas ja kuskohas sa tegid.
Royal Einfield 350 Classic
vaata http://www.hot.ee/xtz660/elekter.htm
Seal on nii veaotsingu skeem kui ka väga kvaliteetse mähkija kontakt üleval.
Seal on nii veaotsingu skeem kui ka väga kvaliteetse mähkija kontakt üleval.
Lisaks veel: http://www.vn750.com/
Mingi yahoo grupp on ka olemas: http://autos.groups.yahoo.com/group/VN750/
Edu
Mingi yahoo grupp on ka olemas: http://autos.groups.yahoo.com/group/VN750/
Edu
Royal Einfield 350 Classic
Sai kunagi endalgi gene uuesti mähitud. Eks mul suts vaeva ja aega läks, eriti üksi töötamisel. Leegitorud, kardaan, radikas, õhu süsteem, veel mõned vidinad küljest ja mootori keerasin pisut viltu raami vahele ning kaas tuli hõlpsasti maha. Manuaalis on mootori eemaldamise õpetus ilusasti kirjas, kunagi panin manuaali lingi ka siia foorumisse, kuid esmalt leidsin sealt samast yahoo grupist. Probleeme oli õhusüsteemi tagasi paigaldamisega, samuti mootori kinnituste ja gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} otsa ajamine, kahekesti saab vast hõlpsamalt. Miskise kaane jaoks sai ka löökkruvikeeraja muretsetud. Generaatori mähkis mul Ints Viljandist, tea kas ta enam teeb, võin uurida, kui vaja.
Kokkuvõttes, sai põlveotsas hädapäraste töövahenditega tehtud see vahetus.
Ja relee-regulaator tuleb igal juhul originaalasukohast (kuuma mootori ja aku taga, tulise summuti püti peal) liikuva õhu kätte paigaldada.
Kokkuvõttes, sai põlveotsas hädapäraste töövahenditega tehtud see vahetus.
Ja relee-regulaator tuleb igal juhul originaalasukohast (kuuma mootori ja aku taga, tulise summuti püti peal) liikuva õhu kätte paigaldada.
-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Mina kinnitasin regulaatori (dioodbloki) akukarbi ja mootori vahele, kus peaks õhk tunduvalt paremini liikuma kui originaalasukohas. Eestpoolt diagonaalis vaadates paistab see nüüd mõlemalt poolt välja. Kinnitasin 4 mm paksuse ja 2,5 cm laiuse alumiiniumribaga, mille ots jookseb akukasti all samade regulaatori poltide alla.
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
A siis veel see asi, et kas tõesti asub oskaja mähkija ainult Saaremaal? Viljandi mehe kohta võib muidugi uurida...
Saarlane pidi muidu ööpäevaga hakkama saama. Kui muud varianti ei selgu, eks siis tuleb telk kaasa võtta ja üks ööpäev kusagil saaremaal peesitada
Saarlane pidi muidu ööpäevaga hakkama saama. Kui muud varianti ei selgu, eks siis tuleb telk kaasa võtta ja üks ööpäev kusagil saaremaal peesitada

Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Veel küsimusi!
Nii, mähis hetkel saaremaal mähkimisel (või siis teel sinnapoole).
1. Tekkis küsimus karburaatorist tulevate voolikutega. Nimelt on karbussi paremalt poolt tulev bensiinivoolik kinni pandud. Kas keegi kawa mees oskab öelda, kuhu see tegelikult jooksma peaks ja mis eesmärgil see minu tsiklil kinni pandud võiks olla?
Vasakpoolse analoogse vooliku ots läheb kraani. Kas on võimalik, et kusagil vahel peab olema (veel) üks kolme otsaga toru voolikute ühendamiseks?
Uurisin manuaali, aga joonistelt ei paista, suurema tõlkimiseni pole veel jõudnud.
2. Tegelikult oli kinni pandud ka üks purunenud voolik,
mis tuleb esimesest silindri(pea)st ja teise otsa jaoks on
kinnituskoht õhupuhasteid ja karburaatorit ühendava plastikust õhukanali küljes. Mis selle vooliku mõte on (külmkäivitus või midagi...???) ja mida selle kinnipanemine mõjutab?
Õpetage mind siis, targemad...
1. Tekkis küsimus karburaatorist tulevate voolikutega. Nimelt on karbussi paremalt poolt tulev bensiinivoolik kinni pandud. Kas keegi kawa mees oskab öelda, kuhu see tegelikult jooksma peaks ja mis eesmärgil see minu tsiklil kinni pandud võiks olla?
Vasakpoolse analoogse vooliku ots läheb kraani. Kas on võimalik, et kusagil vahel peab olema (veel) üks kolme otsaga toru voolikute ühendamiseks?
Uurisin manuaali, aga joonistelt ei paista, suurema tõlkimiseni pole veel jõudnud.
2. Tegelikult oli kinni pandud ka üks purunenud voolik,
mis tuleb esimesest silindri(pea)st ja teise otsa jaoks on
kinnituskoht õhupuhasteid ja karburaatorit ühendava plastikust õhukanali küljes. Mis selle vooliku mõte on (külmkäivitus või midagi...???) ja mida selle kinnipanemine mõjutab?
Õpetage mind siis, targemad...
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

-
Teema algataja - Postitusi: 34
- Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
- Tsikkel: Kawasaki VN 750
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Nonii, mähis käes. Vaja ainult külge kruttida. Saaremaa mees tunneb asja. Ta oli pannud originaalist vähe võimsamad traadid/juhtmed, nii et nüüd peaks süsteem kõigi eelduste kohaselt lisatuledelegi vastu pidama (mul seda vajadust siiski pole).
Eks paistab kuidas see kupatus nüüd tööle hakkab.
Eks paistab kuidas see kupatus nüüd tööle hakkab.
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.