Jawa 638 probleem...
Siduril võib veel üks viga olla. Kuna siduridkettaid lahutatakse läbi mootori võib olla kulunud see sama varras, mis kettaid lahku lükkab. Mina asendasin 638 oma vanema tüübi vardaga, sest vanemal tüübil ( vist oli 633)on lülitus tald suurem ning ei kuluta ranti sisse.
Kui aga vardal juba kulumis jäljed sees, siis liigub just ühendamisel jõnksudega, siis tundubki, et ise lasen kangi vaikselt, aga ratas ikkagi kohe rapsib kohalt ära mingi hetk. Vähemalt mina sain selle pulga lihvimisega asja tunduvalt parandada. Ära kulub ta võllis väljumise kohast.
Teine koht: vaata üle see sama automaat siduri süsteemm, et see kinni ei ole või isegi purununud, on juhuseid olnud selliseidki.
Kui aga vardal juba kulumis jäljed sees, siis liigub just ühendamisel jõnksudega, siis tundubki, et ise lasen kangi vaikselt, aga ratas ikkagi kohe rapsib kohalt ära mingi hetk. Vähemalt mina sain selle pulga lihvimisega asja tunduvalt parandada. Ära kulub ta võllis väljumise kohast.
Teine koht: vaata üle see sama automaat siduri süsteemm, et see kinni ei ole või isegi purununud, on juhuseid olnud selliseidki.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.