Honda Shadow VT600 c
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Honda Shadow VT600 c

Kohe ka paar küsimust millele pole vastust leidnud.
1. Kas see isend ongi 4-käiguline? Lugegu ma neid kuda iganes, üle 4 ei leia?!
2. Ostsin Givi (http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=323) tuuleklaasi. Mida selle paigaldamisel silmas pidada. Panin esimese hooga suht kõrgele, et oleks suur ja mõnus tuulevaikne ruum sääl taga. Nüüd nagu tundub, et jubedalt laperdab see klaas sõidu ajal ning ratta ees piirab teele vaatamist natuke? On mingi kindel nipp kuda klaasi kõrgust ja kallet heaks sättida või targem asjatundja juurde minna?
Vot sedasi. Olen rõõmus, kui keegi viitsib vastata.
Kui küssad liiga rumalad, ju adminni-jumalad andeastavad ja lihtsalt postituse kustutavad

-
Teema algataja
klaas
Tule ja klaasi alaserva vahel on vast 5cm. Nägemist piirab ses suhtes, et kui täpselt ratta ette tahad vaadata (kas läheb auku ikka

Käega sõidu ajal katsudes tekitab tuulepiiri kuskile kiivri ülaserva...
Amatööride värk

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: klaas
Tegelikult on sul vaja täpselt ratta ette vaadata ainult siis, kui sa sellega ei sõida. Kiirustega 20kmh ja üle selle sa niikuinii sõidad sellest august läbi juhul, kui sa seda alles ratta ees märkasid.McLion kirjutas:Ei ole nagu elukõrgel. Ees 3 tuld ja kui neile väga selga vajutasin, siis jäi nagu maru kipakas.
Tule ja klaasi alaserva vahel on vast 5cm. Nägemist piirab ses suhtes, et kui täpselt ratta ette tahad vaadata (kas läheb auku ikka), siis tuleb ikka läbi klaasi vaadata.
Käega sõidu ajal katsudes tekitab tuulepiiri kuskile kiivri ülaserva...
Amatööride värk
Ning mis hooga ta sul laperdab?
Kalde ja kõrguse sättimine käib ikka tunde järgi. Pane kruvikeerajad taskusse ning mine sõida/proovi.
Ning on jah 4 käiguline.
-
Teema algataja
et asi on kinnitatud vaid 2 punktiga (2 varre otsas), siis alt ja pealt tulev tuul paneb ta liikuma. Väriseb natuke (eriti alumised servad). Miski teda sealt kinni ei hoia ning ise ta pole ju 100% jäik.
Üldse väristab see ratas toredalt. Miskipärast ka peeglid suurel kiirusel tükivad vibama - tuledaga autu seljataga jätab "jutid nagu oleks pimedas liikuvat valgustud objekti pildistand" Sellised triibud.
Kinnitada neid peegleid kuskilt rohkem ei saa. Kas äkki need munakud (mille otsas peeglit keerata-regullida saab) ära ja siis vist pole muud kui vahetus?
Või on siin mõni muu häda? Vedrustuses/rehvides?
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda


Ma pakun, et tunne sõidust mõnu ja ära vaeva oma pead liigselt nende vibradega. Vibravabalt sõidad autoga.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
PS. Heh, hea avatar sul

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Klaasi koha pealt... kui ta on 5cm kõrgusel, siis maanteekiirusel puhub alt päris tublisti sisse. Pigem laseks allapoole ja otsiks sobiva kaldenurga. No ja kui on liiga kõrgel, siis esimene vihm teeb omad korrektuurid

Need siis minu loomkatsete tulemused vx-i ja en-i peegleid-klaase omavahel klapitades.
-
Teema algataja
Re: Honda Shadow VT600 c
Oli ka serlline ja 4 käiku, rattal on hea sõiduasend aga tuuleklaas jääb alati ette-mahavaadet segama, ratas on kerge ja suht tuulekartlik 120 km/t on juba päris kunst tuulega sõita sealt ka se loperdamine. Klaasile leia asend katsemeetodil , nurk ja kõrgus. Õige asendi tunned kohe ära ka kiivrile tulevast õhuvoost..V mootoritel on vibra tavaline nähtus, eriti suur on see peale oskamatut remonti.. edu..
Sõitsin isegi eelmise hooaja Shadow 600ga 1994 aasta väljalase. Ilus asi oli. Alguseks täitsa mõnus. Samuti 4 käiguga. Tuuleklas oli mul juba ees, mingiks ajaks võtsin ära ja kui tagasi panin siis jäi nii, et ümber esitule jäi kuskil 1-1.5cm kui õieti mäletan. Nii ta mul alguses oli ja tagasi sai pandud enne müüki igatahes.
Shadowitel on ka 5-sed käimakastid ei meenu mis aasta arvude juures need on. Shadowil peaks olema võimalik hankida originaal tuuleklaas mis kinnitub kronsaga prillide külge ja igasugune vibra tuuleklaasi puhul puudub. Need tuuleklaasid millel on kaasas kronsad kinnitamaks lenksade külge on ausalt õeldes paras p...k. Ikka ja jälle tuleb ümber teha. Omades kunagi seda ratast ei seganud mitte üks raas tuuleklaas vaadet ei ette ega taha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.