Honda Shadow VT600 c

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Cutom ratas klaasiga või ilma?

Hääletus lõppes 24 Mai 2006, 12:38

klaasiga
7
33%
ilma
14
67%
 
Hääli kokku: 21

Teema algataja
McLion

Honda Shadow VT600 c

Lugemata postitus Postitas McLion »

Et esmalt suur tänu neile, kes foorumis "algajal" ratast aitasid valida. Nüüd ta siis on olemas :)

Kohe ka paar küsimust millele pole vastust leidnud.

1. Kas see isend ongi 4-käiguline? Lugegu ma neid kuda iganes, üle 4 ei leia?!

2. Ostsin Givi (http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=323) tuuleklaasi. Mida selle paigaldamisel silmas pidada. Panin esimese hooga suht kõrgele, et oleks suur ja mõnus tuulevaikne ruum sääl taga. Nüüd nagu tundub, et jubedalt laperdab see klaas sõidu ajal ning ratta ees piirab teele vaatamist natuke? On mingi kindel nipp kuda klaasi kõrgust ja kallet heaks sättida või targem asjatundja juurde minna?

Vot sedasi. Olen rõõmus, kui keegi viitsib vastata.
Kui küssad liiga rumalad, ju adminni-jumalad andeastavad ja lihtsalt postituse kustutavad :)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

no sa pidid ikka elukõrgele selle klaasi panema, et ta sul juba vaatamist piirab. tuul puhub niikuinii üle pea juba siis, kui klaas on madamal su silmadest.

Teema algataja
McLion

klaas

Lugemata postitus Postitas McLion »

Ei ole nagu elukõrgel. Ees 3 tuld ja kui neile väga selga vajutasin, siis jäi nagu maru kipakas.

Tule ja klaasi alaserva vahel on vast 5cm. Nägemist piirab ses suhtes, et kui täpselt ratta ette tahad vaadata (kas läheb auku ikka :)), siis tuleb ikka läbi klaasi vaadata.

Käega sõidu ajal katsudes tekitab tuulepiiri kuskile kiivri ülaserva...

Amatööride värk :P
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: klaas

Lugemata postitus Postitas Piipz »

McLion kirjutas:
Ei ole nagu elukõrgel. Ees 3 tuld ja kui neile väga selga vajutasin, siis jäi nagu maru kipakas.
Tule ja klaasi alaserva vahel on vast 5cm. Nägemist piirab ses suhtes, et kui täpselt ratta ette tahad vaadata (kas läheb auku ikka :)), siis tuleb ikka läbi klaasi vaadata.

Käega sõidu ajal katsudes tekitab tuulepiiri kuskile kiivri ülaserva...

Amatööride värk :P
Tegelikult on sul vaja täpselt ratta ette vaadata ainult siis, kui sa sellega ei sõida. Kiirustega 20kmh ja üle selle sa niikuinii sõidad sellest august läbi juhul, kui sa seda alles ratta ees märkasid.
Ning mis hooga ta sul laperdab?
Kalde ja kõrguse sättimine käib ikka tunde järgi. Pane kruvikeerajad taskusse ning mine sõida/proovi.

Ning on jah 4 käiguline.

Teema algataja
McLion

Lugemata postitus Postitas McLion »

Kuda ma seda laperdamist suudan sulle heaste kirjeldada...

et asi on kinnitatud vaid 2 punktiga (2 varre otsas), siis alt ja pealt tulev tuul paneb ta liikuma. Väriseb natuke (eriti alumised servad). Miski teda sealt kinni ei hoia ning ise ta pole ju 100% jäik.

Üldse väristab see ratas toredalt. Miskipärast ka peeglid suurel kiirusel tükivad vibama - tuledaga autu seljataga jätab "jutid nagu oleks pimedas liikuvat valgustud objekti pildistand" Sellised triibud.
Kinnitada neid peegleid kuskilt rohkem ei saa. Kas äkki need munakud (mille otsas peeglit keerata-regullida saab) ära ja siis vist pole muud kui vahetus?

Või on siin mõni muu häda? Vedrustuses/rehvides?
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Need vibrad on mööduvad nähtused . Endal on alati autost tsikli selga istudes tunne, et nüüd kohe-kohe raputab kõik laiali :lol: Vaatamata sellele et V4, V2-ga see tunne veelgi suurem :-).
Ma pakun, et tunne sõidust mõnu ja ära vaeva oma pead liigselt nende vibradega. Vibravabalt sõidad autoga.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
PS. Heh, hea avatar sul :twisted: .
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Kui kodus nõuka ajast peaksid suusad alles olema, siis saab sealt edukalt rihmad võtta ja jalatugedele monteerida. Siis pole ohtu, et minema väristab. Kustukumm hammaste vahele ja sõitu nautima :twisted: :twisted:
Kes mett teeb, see mett sööb!

Teema algataja
McLion

Lugemata postitus Postitas McLion »

Hää on kuulda/lugeda muhedaid nõuandeid

McLion viskas proteesid kapipaaäle veeklaasi ja läks pöristama :)

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Peeglivibra vastu aitavad lenksu otstesse pandavad raskused ja võimalikult lühike jalg peeglil - parasjagu nii pikad, et üle käe ulatuks.

Klaasi koha pealt... kui ta on 5cm kõrgusel, siis maanteekiirusel puhub alt päris tublisti sisse. Pigem laseks allapoole ja otsiks sobiva kaldenurga. No ja kui on liiga kõrgel, siis esimene vihm teeb omad korrektuurid ;)

Need siis minu loomkatsete tulemused vx-i ja en-i peegleid-klaase omavahel klapitades.
Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

Mis aasta pill sul on ?
Mul ´97 ja viie käiguline :)
Peeglite kohapealt on sama kuid millegi pärast eriti ei häiri :D :D

tervist ja ilusat ilma
ronrix
Shadow VT 600C, VTX 1800C

cretzky
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
Asukoht: Viimsi /Tallinn

Lugemata postitus Postitas cretzky »

Mul ka VT600c 93 aasta oma. Hea lugeda et siin veel teisedki sellise aparaadiga cruisivad. Küsimus kas keegi sissy bari sellele aitaks mul paigatada. Sissybar olemas highway hawkist tellitud.
Tundub et meeletu puurimine ja uurimne on nende paigaldamisel vajalik.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Kui mudelipõhise tellisid, peaksid ju kinnitused kaas tulema. Millise tellisid ja mis maksis? Vaja endagi rattale midagi sellist leiutada

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

to :cretzky

enda sissy sain ebayst, sellel polnud midagi kaasas. Vaja oli 4 auku läbi porika puurida (sadula alt) ja sealt juba raami külge.(raamil olid augud olemas). Eks neid sissybar-e ole ka tegelt igasuguseid :)
terv
ronrix
Shadow VT 600C, VTX 1800C
Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

to :cretzky

enda sissy sain ebayst, sellel polnud midagi kaasas. Vaja oli 4 auku läbi porika puurida (sadula alt) ja sealt juba raami külge.(raamil olid augud olemas). Eks neid sissybar-e ole ka tegelt igasuguseid :)
terv
ronrix
Shadow VT 600C, VTX 1800C

Teema algataja
H418 ov 21.C

Lugemata postitus Postitas H418 ov 21.C »

Kas keegi oskaks öelda kust ma omanike manuaali saaks ilma ostmata

Teema algataja
H418 ov 21.C

Lugemata postitus Postitas H418 ov 21.C »

Aitäh ronrix

Teema algataja
H418 ov 21.C

Lugemata postitus Postitas H418 ov 21.C »

Sovitage kust leida tuuningu osi

Kasutaja avatar

lynxitar
Postitusi: 173
Liitunud: 26 Jaan 2005, 20:13
Tsikkel: Honda VT600C Shadow
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas lynxitar »

Niih aga käikude osas siis ei saanudki selgust. Mul on 1994 aasta ameerika variant ja ka neli käiku vaid, kas see ongi sellistel normaalne vai on jänkid teind seal miskit isetegevust?
Ja omaniku manuaali võiks mulle ka levitada :lol:


Teema algataja
garry

Re: Honda Shadow VT600 c

Lugemata postitus Postitas garry »

Oli ka serlline ja 4 käiku, rattal on hea sõiduasend aga tuuleklaas jääb alati ette-mahavaadet segama, ratas on kerge ja suht tuulekartlik 120 km/t on juba päris kunst tuulega sõita sealt ka se loperdamine. Klaasile leia asend katsemeetodil , nurk ja kõrgus. Õige asendi tunned kohe ära ka kiivrile tulevast õhuvoost..V mootoritel on vibra tavaline nähtus, eriti suur on see peale oskamatut remonti.. edu..

Kasutaja avatar

elbid_
Postitusi: 189
Liitunud: 29 Mai 2007, 13:37
Tsikkel: Ducati Monster 696
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas elbid_ »

Sõitsin isegi eelmise hooaja Shadow 600ga 1994 aasta väljalase. Ilus asi oli. Alguseks täitsa mõnus. Samuti 4 käiguga. Tuuleklas oli mul juba ees, mingiks ajaks võtsin ära ja kui tagasi panin siis jäi nii, et ümber esitule jäi kuskil 1-1.5cm kui õieti mäletan. Nii ta mul alguses oli ja tagasi sai pandud enne müüki igatahes.

Some kind of Monster.
Kasutaja avatar

lynxitar
Postitusi: 173
Liitunud: 26 Jaan 2005, 20:13
Tsikkel: Honda VT600C Shadow
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas lynxitar »

Jah oma esimese tuuleehmatuse olen ka saanud juba. Esiklaasi hetkel ei ole ja on plaanis panna.
Toredad poisid Bikestorest vaatasid tarkadest kohtadest järgi ning ütlesid et see ratas ongi 4 käiguga, nii et see probleem siis sai ka lahenduse.

Kasutaja avatar

rolex
Postitusi: 246
Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
Tsikkel: Suzuki 1400
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas rolex »

Shadowitel on ka 5-sed käimakastid ei meenu mis aasta arvude juures need on. Shadowil peaks olema võimalik hankida originaal tuuleklaas mis kinnitub kronsaga prillide külge ja igasugune vibra tuuleklaasi puhul puudub. Need tuuleklaasid millel on kaasas kronsad kinnitamaks lenksade külge on ausalt õeldes paras p...k. Ikka ja jälle tuleb ümber teha. Omades kunagi seda ratast ei seganud mitte üks raas tuuleklaas vaadet ei ette ega taha. :)

tasa ja targu
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”