Võrdlus 125 cm3 vahel
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Rahulikuks kulgemiseks on küll 4 taktine Honda sobilik. Kõvasti mugavam(pole pidevat õli lisamist õlipaaki jne.) ja sammuti peab paremini vastu. 2 taktised tahavad rohkem kõrgeid pöördeid, 4 taktised lepivad ka madalamate pööretega...makuke kirjutas:kuna mul eelistusi pole veel tekkinud siis kas soovitate rahulikuks kulgemiseks 4 taktilist hondat?

Aprilia RST 1000 Futura
Kiirendust on masinal täiesti piisavalt, ainus viis on seda ise proovida, kui kellelgi on Pärnus Cbr-i vastu huvi siis võin aidata, saab omal nahal kiirensut proovida. See, et liigub nagu roller on pigem naised saunas rääkisid jutt. 4 T eelis on veel see, et tal on jõudu juba madalatel pööretel
Samuti on 4T kütusekulu väiksem kui 2 T, kuna ise oman ka 125cc Cagivat(2T) siis ma võrdleksin neid niimoodi, et üks on nagu mootorsaag(2T) ja teine on juba mootorratta moodi (4T Honda). Kui minekut ja lõppkiirust tahad, siis oota kuni saad 21, tee load ära ja osta 600cc või 1000cc masin.
Samuti on 4T kütusekulu väiksem kui 2 T, kuna ise oman ka 125cc Cagivat(2T) siis ma võrdleksin neid niimoodi, et üks on nagu mootorsaag(2T) ja teine on juba mootorratta moodi (4T Honda). Kui minekut ja lõppkiirust tahad, siis oota kuni saad 21, tee load ära ja osta 600cc või 1000cc masin.

no nsr on lihtsalt 2 takline ja sellepärast ta on erksam aga cbr on vastupidavam kindlasti ja cbr saad tutika suht soodsalt.
www.bikeworld.ee
www.bikeworld.ee
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Yamaha RD125LC-YPVS (17kw)86a.2T Vesijahutusega.
Sõitsin kaks hooaega.Kütuse kulu oli norm ja jõudu ka oli.
Kuid kolbi vahetasin iga 4000 km ja kepsu+väntvõlli laagreid iga 8000 km tagant.Muud sõlmed olid pommikindlad.Uus omanik on sellest probleemist igatahes prii,praeguseks minu teada läbinud probleemideta 20000km.Eks viga oli minus
Sõitsin kaks hooaega.Kütuse kulu oli norm ja jõudu ka oli.
Kuid kolbi vahetasin iga 4000 km ja kepsu+väntvõlli laagreid iga 8000 km tagant.Muud sõlmed olid pommikindlad.Uus omanik on sellest probleemist igatahes prii,praeguseks minu teada läbinud probleemideta 20000km.Eks viga oli minus

-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha ... c_1983.php
Selline ta on.Minu teada lõpetati tootmine 87a. ära.
Pildi peal on 83a. versioon.
86a. on teised veljed peeglid mootor(muutuva väljalaskega YPVS)
Selline ta on.Minu teada lõpetati tootmine 87a. ära.
Pildi peal on 83a. versioon.
86a. on teised veljed peeglid mootor(muutuva väljalaskega YPVS)
Sellisel kasutajal nagu Rix125 oli ka Rd125`86 . Temalt võid ka selle ratta kohta küsida. See konkreetne OLI tema oma - http://bikepics.com/pictures/318873/ Eriti ise ei tea selle ratta kohta, ainult seda, et kogemata lasi ühekorra liiga pöördesse ja kolvi puruks.
EDIT: ja taga olen ka korra istunud - maanteekiirus ja sellest tiba üle küll probleemiks ei olnud koos sõites.
EDIT: ja taga olen ka korra istunud - maanteekiirus ja sellest tiba üle küll probleemiks ei olnud koos sõites.
Viimati muutis bash, 01 Juun 2006, 23:38, muudetud 2 korda kokku.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.