Võrdlus 125 cm3 vahel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

4 taktilist pole hea peenestada,2 taktilist TULEB peenestada 8)
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Täiesti õige 2taktilise hoiab peenestamine puhtana ja jahutab ka paremini ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

kuna mul eelistusi pole veel tekkinud siis kas soovitate rahulikuks kulgemiseks 4 taktilist hondat?
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

makuke kirjutas:
kuna mul eelistusi pole veel tekkinud siis kas soovitate rahulikuks kulgemiseks 4 taktilist hondat?
Rahulikuks kulgemiseks on küll 4 taktine Honda sobilik. Kõvasti mugavam(pole pidevat õli lisamist õlipaaki jne.) ja sammuti peab paremini vastu. 2 taktised tahavad rohkem kõrgeid pöördeid, 4 taktised lepivad ka madalamate pööretega... :wink:
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

mis see õli siia puutub? kas seevõtab siis õli ka vähem kui 2T

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Ära muretse, kui sa ei taha kiirendada, siis on 4 taktiline ideaalne. Äkki keegi cbr 125 omaniks räägib oma ratta kiirendusest ja tippkiirusest lähemalt, kas ta tõesti on nagu roller, eriti ei tahaks uskuda. Ise on ka väike huvi sellise vastu, kuid mulle meeldib natukene ka kiirendada.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

makuke kirjutas:
mis see õli siia puutub? kas seevõtab siis õli ka vähem kui 2T
Kahepõkisele tuleb ju karteris õli puudumise tõttu bensu sisse õli segada. Uutel ratastel tuleb muidugi õli ainult õlipaaki valada, edasi saab ise hakkama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

no selge. mu naabril on 4T hiina rollu. no kiirendust tal tõesti pole aga kuna mul on vaja et see kaua kestaks ja ei ta viiks mind iga päev tallinnasse ja tagasi.
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Kiirendust on masinal täiesti piisavalt, ainus viis on seda ise proovida, kui kellelgi on Pärnus Cbr-i vastu huvi siis võin aidata, saab omal nahal kiirensut proovida. See, et liigub nagu roller on pigem naised saunas rääkisid jutt. 4 T eelis on veel see, et tal on jõudu juba madalatel pööretel
Samuti on 4T kütusekulu väiksem kui 2 T, kuna ise oman ka 125cc Cagivat(2T) siis ma võrdleksin neid niimoodi, et üks on nagu mootorsaag(2T) ja teine on juba mootorratta moodi (4T Honda). Kui minekut ja lõppkiirust tahad, siis oota kuni saad 21, tee load ära ja osta 600cc või 1000cc masin. :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Aitähh põhjaliku ülevaate eest.

-Mart-

Lugemata postitus Postitas -Mart- »

no nsr on lihtsalt 2 takline ja sellepärast ta on erksam aga cbr on vastupidavam kindlasti ja cbr saad tutika suht soodsalt.
www.bikeworld.ee

lauri53

Lugemata postitus Postitas lauri53 »

aga kas cbr maanteel kahekesi sõites nõrgaks/aeglaseks ei jää?
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Kahekesi sõites pole maanteel 100km/h sõitmine olnud mingi probleem.

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Tohib küsida miks sa siis müüd seda?
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

kutsa99 kirjutas:
ei tea kas on mainitud aga pmst on 125cc3 4 taktiline sama mis 63.5cc3 2 taktiline :roll:
4-ja taktiline elab kauem ka kui 2-he taktiline
Pilt Mis siis 50cm3 4taktiline on? 24cm3 2takti?
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Lauri23 kirjutas:
Tohib küsida miks sa siis müüd seda?
Müügi põhjus ka müügikuulutuses olemas. Müün kuna vaja raha auto soetamiseks.

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Mul müüd üks sõber 2005 aasta CBRI 35 tuhande eest.
See on alla 7600 kilti sõitnud ning granatii kehtib veel.
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

ärge nüüd kalkema minge :) praegu ma nagunii eoi osta, sest vanust pole piisavalt ja lube ka.
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas citikas »

Yamaha RD125LC-YPVS (17kw)86a.2T Vesijahutusega.
Sõitsin kaks hooaega.Kütuse kulu oli norm ja jõudu ka oli.
Kuid kolbi vahetasin iga 4000 km ja kepsu+väntvõlli laagreid iga 8000 km tagant.Muud sõlmed olid pommikindlad.Uus omanik on sellest probleemist igatahes prii,praeguseks minu teada läbinud probleemideta 20000km.Eks viga oli minus :oops:
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

Tsikkel on broneeritud 1 nädalaks!
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

kas neid uuena ka müüakse veel kuskil? (Yamaha RD125LC-YPVS (17kw)
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas citikas »

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha ... c_1983.php
Selline ta on.Minu teada lõpetati tootmine 87a. ära.
Pildi peal on 83a. versioon.
86a. on teised veljed peeglid mootor(muutuva väljalaskega YPVS)
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

aitähh
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Sellisel kasutajal nagu Rix125 oli ka Rd125`86 . Temalt võid ka selle ratta kohta küsida. See konkreetne OLI tema oma - http://bikepics.com/pictures/318873/ Eriti ise ei tea selle ratta kohta, ainult seda, et kogemata lasi ühekorra liiga pöördesse ja kolvi puruks.
EDIT: ja taga olen ka korra istunud - maanteekiirus ja sellest tiba üle küll probleemiks ei olnud koos sõites.
Viimati muutis bash, 01 Juun 2006, 23:38, muudetud 2 korda kokku.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Palju see üldse pöördeid kannatab?
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas citikas »

Tahomeetri punane ala algab 10500rpm.Sellest läheb üle tublisti :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

ok :D
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”