Mopeedi lülitite funktsioonid

Moderaator: Moded


Teema algataja
Mirkel

Mopeedi lülitite funktsioonid

Lugemata postitus Postitas Mirkel »

Panin täitsa nullist mopeedi kokku.
Tavaline V50 mootoriga.

Masin töötab. Eile mõtlesin, et paneks tuled külge. Alguses pisut ehmusin ja ei viitsind jamada kuna üks sissetulev O1 või O2 klemm oli originaalis hõbekarbilt puudu.
Tegelikult tal ongi ainult üks sissetulev O juhe.

Aga probleem on selles, et ei tea lülitite asenditest midagi. Et kus on lähituli, kaugtuli, signaal jne...
Tahaks asja ikka võimalikult originaalilähedase teha, mitte oma suva järgi.
Lüliteid on tegelikult kokku 4. Sellepärast küsin ka, milline (milliste asendite/funkstioonidega) lüliti käib vasakul, milline paremal.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Viska pilk peale seal http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=13962 olevale Delta V-50 juhendile. Seal peaks ka elektriskeem olema. Äkki abiks.

Teema algataja
Mirkel

Lugemata postitus Postitas Mirkel »

oh elektriskeemi olen juba ammu ära seedinud.
sooviks ikkagi teada mis lülitid on ja mis asendid neil on ja mida need erinevad asendid teevad. tänks :wink:


a, btw, kas võib nii taga, kui ka esitule lükata ühe väljuva O2 juhtme peale?
O2 klemme on stabika küljes kaks tükki ja O1 klemme üks.

Kui ma õieti aru sain siis O1 on signaalile, O2 lähituli/kaugtuli, O2 tagatuli.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

O1 - signaal
O2 - tagatuli
O2 - esituled
Д - süütelukk

Originaalis peaks olema vaskaul pool On,Off,On+signaali lüliti ja paremal On,Off.Vasakul on Täistuli siis Off ja siis Lähutuli,Teisel pool aga süüde sisse välja.

Teema algataja
Mirkel

Lugemata postitus Postitas Mirkel »

hmm. Tänud. Seda oligi vaja teada.

Loodan, et saate järgmisest murest aru. Mul on hetkel ühe niidiga pirn (ainult kaugtuli siis).
Kui ma ühendan esimese O2 esitulega, sealt edasi lüliti esimesse asendisse -
Ning siis ühendan teise O2 tagutulega, sealt edasi ka lüliti esimesse asendisse -

Kui nad mõlemad saavad samat massi, ega mingeid probleeme teki?
Isegi kui lüliti on off asendis (mass on ära lõigatud) saavad kaks O2-e ju lõpus kokku. Ega see stabikale midagi halba tee?

Point on selles, et tahan esi ja tagutule korraga sisse panna.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

O2

Lugemata postitus Postitas Mix »

Need "O2" kontaktid on kommutaatoribloki sees nii-kui-nii omavahel koos. Elektriliselt ei ole vahet, kas sa võtad mõlemilt neilt eraldi juhtmed või teed seda ühelt kontaktilt ja ühe juhtmega, ja tood selle läbi lenksul oleva tulede üldlüliti ja sealt edasi juba esi- ja tagatulesse.

Teema algataja
Mirkel

Lugemata postitus Postitas Mirkel »

Suured tänud. :twisted:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”