Mopeedi lülitite funktsioonid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mopeedi lülitite funktsioonid
Panin täitsa nullist mopeedi kokku.
Tavaline V50 mootoriga.
Masin töötab. Eile mõtlesin, et paneks tuled külge. Alguses pisut ehmusin ja ei viitsind jamada kuna üks sissetulev O1 või O2 klemm oli originaalis hõbekarbilt puudu.
Tegelikult tal ongi ainult üks sissetulev O juhe.
Aga probleem on selles, et ei tea lülitite asenditest midagi. Et kus on lähituli, kaugtuli, signaal jne...
Tahaks asja ikka võimalikult originaalilähedase teha, mitte oma suva järgi.
Lüliteid on tegelikult kokku 4. Sellepärast küsin ka, milline (milliste asendite/funkstioonidega) lüliti käib vasakul, milline paremal.
Tavaline V50 mootoriga.
Masin töötab. Eile mõtlesin, et paneks tuled külge. Alguses pisut ehmusin ja ei viitsind jamada kuna üks sissetulev O1 või O2 klemm oli originaalis hõbekarbilt puudu.
Tegelikult tal ongi ainult üks sissetulev O juhe.
Aga probleem on selles, et ei tea lülitite asenditest midagi. Et kus on lähituli, kaugtuli, signaal jne...
Tahaks asja ikka võimalikult originaalilähedase teha, mitte oma suva järgi.
Lüliteid on tegelikult kokku 4. Sellepärast küsin ka, milline (milliste asendite/funkstioonidega) lüliti käib vasakul, milline paremal.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Viska pilk peale seal http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=13962 olevale Delta V-50 juhendile. Seal peaks ka elektriskeem olema. Äkki abiks.
-
Teema algataja
oh elektriskeemi olen juba ammu ära seedinud.
sooviks ikkagi teada mis lülitid on ja mis asendid neil on ja mida need erinevad asendid teevad. tänks
a, btw, kas võib nii taga, kui ka esitule lükata ühe väljuva O2 juhtme peale?
O2 klemme on stabika küljes kaks tükki ja O1 klemme üks.
Kui ma õieti aru sain siis O1 on signaalile, O2 lähituli/kaugtuli, O2 tagatuli.
sooviks ikkagi teada mis lülitid on ja mis asendid neil on ja mida need erinevad asendid teevad. tänks

a, btw, kas võib nii taga, kui ka esitule lükata ühe väljuva O2 juhtme peale?
O2 klemme on stabika küljes kaks tükki ja O1 klemme üks.
Kui ma õieti aru sain siis O1 on signaalile, O2 lähituli/kaugtuli, O2 tagatuli.
-
Teema algataja
hmm. Tänud. Seda oligi vaja teada.
Loodan, et saate järgmisest murest aru. Mul on hetkel ühe niidiga pirn (ainult kaugtuli siis).
Kui ma ühendan esimese O2 esitulega, sealt edasi lüliti esimesse asendisse -
Ning siis ühendan teise O2 tagutulega, sealt edasi ka lüliti esimesse asendisse -
Kui nad mõlemad saavad samat massi, ega mingeid probleeme teki?
Isegi kui lüliti on off asendis (mass on ära lõigatud) saavad kaks O2-e ju lõpus kokku. Ega see stabikale midagi halba tee?
Point on selles, et tahan esi ja tagutule korraga sisse panna.
Loodan, et saate järgmisest murest aru. Mul on hetkel ühe niidiga pirn (ainult kaugtuli siis).
Kui ma ühendan esimese O2 esitulega, sealt edasi lüliti esimesse asendisse -
Ning siis ühendan teise O2 tagutulega, sealt edasi ka lüliti esimesse asendisse -
Kui nad mõlemad saavad samat massi, ega mingeid probleeme teki?
Isegi kui lüliti on off asendis (mass on ära lõigatud) saavad kaks O2-e ju lõpus kokku. Ega see stabikale midagi halba tee?
Point on selles, et tahan esi ja tagutule korraga sisse panna.
O2
Need "O2" kontaktid on kommutaatoribloki sees nii-kui-nii omavahel koos. Elektriliselt ei ole vahet, kas sa võtad mõlemilt neilt eraldi juhtmed või teed seda ühelt kontaktilt ja ühe juhtmega, ja tood selle läbi lenksul oleva tulede üldlüliti ja sealt edasi juba esi- ja tagatulesse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.