Motobox Aitäh
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Motobox Aitäh
Jutt järgmine
Andsin oma tsikli motoboxi hooldamiseks ja ühe korraga kõik ära vahetada õlid,küünlad jne. Peale 300 km hakkas tsiklil ainult 2 potti tööle.
Sai siis tsikkel juppideks kistud ja mis tuli välja küünlad vanad pandud ja peale kauba veel erinevad ka.
Ilmselt peab nende vahetatud õlid ka ära vahetama ja karpad ei olnud peale keeratud (tulit pauguga vahepeal ära)
Suur suur aitäh motobox.Päris toon ju oma siklit sinna veel.
Soovitan kõigil seda enne läbi lugeda kui tahate küünlaid ja muid asju sinna vahetama minna.
Kurat tśekki ka ei andnud oleks läinud ja paneks asjad paika siis ilma tśekita saab vaevalt jutulegi.
Andsin oma tsikli motoboxi hooldamiseks ja ühe korraga kõik ära vahetada õlid,küünlad jne. Peale 300 km hakkas tsiklil ainult 2 potti tööle.
Sai siis tsikkel juppideks kistud ja mis tuli välja küünlad vanad pandud ja peale kauba veel erinevad ka.
Ilmselt peab nende vahetatud õlid ka ära vahetama ja karpad ei olnud peale keeratud (tulit pauguga vahepeal ära)
Suur suur aitäh motobox.Päris toon ju oma siklit sinna veel.
Soovitan kõigil seda enne läbi lugeda kui tahate küünlaid ja muid asju sinna vahetama minna.
Kurat tśekki ka ei andnud oleks läinud ja paneks asjad paika siis ilma tśekita saab vaevalt jutulegi.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
nujahh, eks su küünlad siis raskelt lahti tulid:) 

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Eks siin maarjamaal ongi tegelikult nii, et kui tahad et oleks tehtud siis tee ise. Lihtsam ju selle tööraha eest omale õlli ja rattale näiteks käpasoojendajad osta. Kui endasugusele harrastajale raha maksta leiutamise eest. Mida võib ka ise palju meeeldivamas keskkonnas teha.
Royal Einfield 350 Classic
Tegelt jama tõesti,kui arve kasseeritakse mitte just kõige väiksem ja siis hiljem selgub,et osad tööd,mis arvel kirjas, tegemata on. Küünlad,mis praegu larsi tsiklil peal olid,on paar hooaega kindlasti sõitnud ja motoboxi poolt ei olnud ilus tegu kogenematule inimesele selline tüng teha.
Kurb,kui viid oma ratta "kogenud" inimeste kätte ja ikka pead sa pärast kõik mutrid/poldid ise üle käima. Siit soovitus kõigile,kel mingi garaaz või remondikoht olemas, tehke ise ja saab parem.Või kasutage ennast tõestanud tegijaid.
Vot nii
Kurb,kui viid oma ratta "kogenud" inimeste kätte ja ikka pead sa pärast kõik mutrid/poldid ise üle käima. Siit soovitus kõigile,kel mingi garaaz või remondikoht olemas, tehke ise ja saab parem.Või kasutage ennast tõestanud tegijaid.
Vot nii
Motoboxile ja teistele hooldajatele on see teade siin foorumis jällegi õppetunniks, et sellised "kvaliteettööd" tulevad varem või hiljem välja ja seda reklaami jagatakse siis juba lihtsal moel kogu sihtgrupiga, millest nüüd motobox kenasti ilma jäi
.

THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Motoboxile veel üks "tänuavaldus".
Sõber ostis siis krossika Honda CR125, millel mootor suht kulunud oli.
Viis silindri sinna, et see lasta läbi puurida ja hoonida. Esiteks läks kõvasti aega ja kui lõpuks jupid kätte saime, siis oli saadetud vale silinder.
See oli lausa mingi teise tsikli silinder. Oli kellegiga vahetusse läinud.
Tahaks lausa ropendada...maksa selline papp ära ja ikka nii ebaprofessionaalne teenindus.
Sõber ostis siis krossika Honda CR125, millel mootor suht kulunud oli.
Viis silindri sinna, et see lasta läbi puurida ja hoonida. Esiteks läks kõvasti aega ja kui lõpuks jupid kätte saime, siis oli saadetud vale silinder.
See oli lausa mingi teise tsikli silinder. Oli kellegiga vahetusse läinud.
Tahaks lausa ropendada...maksa selline papp ära ja ikka nii ebaprofessionaalne teenindus.

-
Teema algataja
Selliste jamade puhul on alati mõistlik esimese sammuna ikka firma enda poole pöörduda ja anda võimalus viga parandada. Ja kui see ei aita, siis tulla siia pasundama. Lisaks saab siia ka firma reageeringu ära tuua, infot rohkem teistel kasutajatel.
Sai oma roller kah Motoboxist ostetud, teenindus oli küll väga sõbralik ja plaanin seal edaspidi hoolduses käia. Olen motoasjas tõeline võhik, mulle võivad nad igasugu jama teha, aga kust ma tean, et teised paremad on?
Teller
www.siimteller.com
Sai oma roller kah Motoboxist ostetud, teenindus oli küll väga sõbralik ja plaanin seal edaspidi hoolduses käia. Olen motoasjas tõeline võhik, mulle võivad nad igasugu jama teha, aga kust ma tean, et teised paremad on?
Teller
www.siimteller.com
-
Teema algataja
ja kahjuks midagi ei saa teha tzekki pole midagi järelikult ei ole olnud ja ropendada tahaks vägasilver kirjutas:Motoboxile veel üks "tänuavaldus".
Sõber ostis siis krossika Honda CR125, millel mootor suht kulunud oli.
Viis silindri sinna, et see lasta läbi puurida ja hoonida. Esiteks läks kõvasti aega ja kui lõpuks jupid kätte saime, siis oli saadetud vale silinder.
See oli lausa mingi teise tsikli silinder. Oli kellegiga vahetusse läinud.
Tahaks lausa ropendada...maksa selline papp ära ja ikka nii ebaprofessionaalne teenindus.
-
Teema algataja
Olen lasknud ratast teha Tallinnas nii Yamaha keskuses, Motodepoos kui ka Motoboxis ning kuskil pole tekkinud pisematki tunnet, et kui kahe päeva pärast ilma tsekita? tagasi läheksid ja töö kohta aru päriksid, siis nad näeksid sind nagu esimest korda. Samas pole aga selliseid probleeme ka tekkinud, et seda varianti proovida.lars kirjutas:ja kahjuks midagi ei saa teha tzekki pole midagi järelikult ei ole olnud ja ropendada tahaks väga
Aga mine julgelt tagasi aru pärima ja anna ka resultaatidest siin teada. Äkki siiski jätsid ise midagi enne töö tegemist ütlemata või ütlesid liiga vaikselt või segaselt või kurat teab kuidas. Mis puhul oled neile hetkel ägeda karuteene teinud.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
t*** mida sa ohid nagu eit... ole mees ja mine kohale ja klaari asi ära mitte ära vigise siin... ma olen 100% kindel et keegi ei soovinud sulle meelega kylma teha... ja selles olen ka kindel, et sind ei olex sealt keegi ilma tsekita yle vända saatnud kui sa olexid läinud tagasi...
millex teha võimalikust inimlikust exitusest selline paanika??? siis saax veel aru kui sind olex sealt saadetud pikalt peale seda kui sa olex läinud tagasi ja polex midagi ettevõetud!!!
ma olen ka klienditeenindaja ja vahest ikka exin... tuleb klient tagasi... räägib loo ära... vabandan ja tunnistan viga... kingin midagi oma eximuse eest v teen järgmisel korral suure ale kui tunnen kliendi ära. mul ajax kyll katuse viltu kui keegi tulex sellest netis pasandama nagu eit!!!
millex teha võimalikust inimlikust exitusest selline paanika??? siis saax veel aru kui sind olex sealt saadetud pikalt peale seda kui sa olex läinud tagasi ja polex midagi ettevõetud!!!
ma olen ka klienditeenindaja ja vahest ikka exin... tuleb klient tagasi... räägib loo ära... vabandan ja tunnistan viga... kingin midagi oma eximuse eest v teen järgmisel korral suure ale kui tunnen kliendi ära. mul ajax kyll katuse viltu kui keegi tulex sellest netis pasandama nagu eit!!!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Inimene ei saa teha kõiki asju ise ehk siis kõigi asjade peale tohutu petsalist olla. Mina ei oska hambaid parandada. Autot ma ka ise ei remondi. Ei õmble ise endale riideid. Mõni ei vaheta ise oma tsiklil küünlaid ja õli. Olgu see siis kellegi teise meelest nii lihtne kui tahes. Ei ole mõtet selle pärast targutada.salamahti kirjutas:Õlid, küünlad, filtrid - see ju suht lihtne töö. Otsi remondimanuaal,
kui muidu ei oska, ja pusi. Ise tehtud, hästi perse keeratud
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Aga seda teemat edasi arendades jõuame välja kuhu? Sinna, et eestis aset leidev tsikliüleujutus on ummistanud kõik võimalikud remondi ja hoolduse ja ka susserdamise kohad. Nii et need kes ise ei tee, leiavad ennast läbi helistamas kõiki kohti, lootes et hek keegi suudab nende ratta hooldada/remontida. Aprilli lõpus helistasin Motoremi ja küsisin millal saaks gessu amortides õli vahetada, vastus oli, et 31. Mai. Teine näide, 15. Mai küsisin pulli pärast Veldi keskusest, et millal ma saaks oma uuele rattale hoolduse teha, vastus oli, et Juuni esimesel nädalal.
Siit tulebki välja see, et tehakse asjad pilla-palla ära, ning panustades rohkem kliendiga suhtlemisse kui töö kvaliteeti. IMHO järeldus: osta manual, üüri garaaz, osta korralikud tööriistad ja tee ise, et ei peaks hooldamata rattaga ringi kimama.
Tõde: Kes teeb sel juhtub. Mõnel juhtub rohkem, mõnel vähem.
Siit tulebki välja see, et tehakse asjad pilla-palla ära, ning panustades rohkem kliendiga suhtlemisse kui töö kvaliteeti. IMHO järeldus: osta manual, üüri garaaz, osta korralikud tööriistad ja tee ise, et ei peaks hooldamata rattaga ringi kimama.
Tõde: Kes teeb sel juhtub. Mõnel juhtub rohkem, mõnel vähem.
Royal Einfield 350 Classic
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
ei tea midagi ...nii palju kui olen motoboxis käinud..on alati positiivne kogemus olnud. Ja paremat teenindust ning sõbralikumat kohta ma ei tea siin Tallinnas !!!!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:(
Mina olen sepaga ühelnõul, mine kohale räägime kui nad ei tea midagi siis sõima veits nende mehaanikute nägusid kes seda tegid ja lase jalga ! Isegi kui sa pappi ei saa tagasi siis vähemalt saavad mehaanikud aru, et kõik ei ole purulollid ! JA usun, et kusgil sisemuses saab nende endi egogi kannatada sest see ei tee neist profesionaalseid mehaanikuid vaid ....... ! Hale mõelda, et me teeme üksteisele ka niimoodi!
-
Teema algataja
Vabandan, kui postitus ebakohane tundus. Tahtsin lihtsalt tähelepanu juhtida, kuivõrd kiiresti seoses kapitalismi saabumisega inimeste tehnikataip kaob. Liiklusohutuse mõtteski oleks hea teada, mis jubinad näiteks pidurilingi ja esiratta vahele jäävad. Võtaks mõnel mehel hoogu maha veidi. Aga see on muidugi off-topic..hannes kirjutas:Inimene ei saa teha kõiki asju ise ehk siis kõigi asjade peale tohutu petsalist olla. Mina ei oska hambaid parandada. Autot ma ka ise ei remondi. Ei õmble ise endale riideid. Mõni ei vaheta ise oma tsiklil küünlaid ja õli. Olgu see siis kellegi teise meelest nii lihtne kui tahes. Ei ole mõtet selle pärast targutada.salamahti kirjutas:Õlid, küünlad, filtrid - see ju suht lihtne töö. Otsi remondimanuaal,
kui muidu ei oska, ja pusi. Ise tehtud, hästi perse keeratud
-
Teema algataja
põnev lugu tõesti. no andke andeks kui vend ütleb et vanad küünlad peale pandud ja veel erinevad ka, siis ikkagi ju eelmised vanad maha keeratud ja uued vanad peale pandud.kustkohast saab siin mõnemehe arust inimlik eksitus olla
. ,aga muidugi mine mölise seal natuke ja anna teada kuidas lugu lõpeb...


-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
kes ytleb et seal ei olnud enne juba erinevad kyyynlad peal kui polnud varem vahetatud vahetatud??????????kala666 kirjutas:põnev lugu tõesti. no andke andeks kui vend ütleb et vanad küünlad peale pandud ja veel erinevad ka, siis ikkagi ju eelmised vanad maha keeratud ja uued vanad peale pandud.kustkohast saab siin mõnemehe arust inimlik eksitus olla![]()
. ,aga muidugi mine mölise seal natuke ja anna teada kuidas lugu lõpeb...
Üldiselt
kui vana maksis küünalde eest ja nüüd on mingid vanad räimed peal - siis tuld! anna ikka meile kõigile teada.
Samas soovitus ka, anonüümselt siin foorumis pritsivad kõik tatti - et edaspidi sellises situatsioonis natukenegi tõsisemalt võetaks kirjuta postituse alla oma päris nimi ja näiteks ratta mark.
kui vana maksis küünalde eest ja nüüd on mingid vanad räimed peal - siis tuld! anna ikka meile kõigile teada.
Samas soovitus ka, anonüümselt siin foorumis pritsivad kõik tatti - et edaspidi sellises situatsioonis natukenegi tõsisemalt võetaks kirjuta postituse alla oma päris nimi ja näiteks ratta mark.
Mina olen ka väga tige Motoboxi peale, eriti selle Janeku peale, kes ikka üldse ei anna aru, mida ta teeb. Viisin talle oma Kawasaki ZX-6RR ja ütlesin, et teeks sellest 10,664 sekundi pilli. See pusis ja puterdas seal pool talve, omavolitses ikka mitmete asjade kallal, mida me polnud kokku leppinud ja lõpuks kui ratta kätte sain oli hoopis 10,245 sekundi pill.
Aga tegelikult tseki puudumine on kõige väiksem viga, seda poleks sulle seal keegi pahaks pannud. Palju suurem probleem on sul ajude puudumine!!!


Aga tegelikult tseki puudumine on kõige väiksem viga, seda poleks sulle seal keegi pahaks pannud. Palju suurem probleem on sul ajude puudumine!!!

eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

Hammaste parandamine ja tsiklile hoolduse tegemine ei ole eriti võrreldav... võiks öelda, et hammaste pesemine JA tsikli hooldamine on võrreldav! Kui sa ise oma hambaid pesta ei suuda siis mai tea... kahju küll!
Tea raisk.. ma olen juba vana rattast saati ise hooldust teind + nüüd CBR-i pole ma kordagi kuhugi kellelegi hooldada viind!
Ise tehtud, hästi tehtud.. 10.9 sekundi pill ja peaaegu stock rattast on seda rohkem kui küll! icic
Ei taha nüüd kellegi mehaaniku mainet määrida vms.. aga vana rattaga peale hooldusi tuli mul ikka ise suht koht kõik poldid mutrid üle käia.
Kõige lagim oli see: vana ratas käis käimakasti paranduses ja kokku pannes ei keeratud hooratast piisavalt tugevasti kinni, mis 10 km peale lihtsalt lahti tuli! ÕNNEKS ei juhtud midagi väga hullu! Mehaanikutel omal keermemäärded ja jõuvõtmed olemas? Nahui neid siis ei kasuta?
Tea raisk.. ma olen juba vana rattast saati ise hooldust teind + nüüd CBR-i pole ma kordagi kuhugi kellelegi hooldada viind!
Ise tehtud, hästi tehtud.. 10.9 sekundi pill ja peaaegu stock rattast on seda rohkem kui küll! icic

Ei taha nüüd kellegi mehaaniku mainet määrida vms.. aga vana rattaga peale hooldusi tuli mul ikka ise suht koht kõik poldid mutrid üle käia.
Kõige lagim oli see: vana ratas käis käimakasti paranduses ja kokku pannes ei keeratud hooratast piisavalt tugevasti kinni, mis 10 km peale lihtsalt lahti tuli! ÕNNEKS ei juhtud midagi väga hullu! Mehaanikutel omal keermemäärded ja jõuvõtmed olemas? Nahui neid siis ei kasuta?
Väike copy/paste ühest teisest teemast: Enne käivitus, nüüd ei käivitu, vms.

Vaata lars poiss, kui sul ikka surveaste selline on, siis ei aita sind isegi mitte minu vanad küünlad ja õlidlars kirjutas:Sama asi ja sama pill ja sama aasta sama mure
käisin motoboxis seal kisuti küünlad maha ja mõõdeti surved ära
(surved olid 6;6;2;6)
viga võibolla kas klapides või kolvi rõngastes
ja sama probleem ei ole reservi kraani

eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 
