Kawasaki VN 750 laadimisega hädas :(
Sai kunagi endalgi gene uuesti mähitud. Eks mul suts vaeva ja aega läks, eriti üksi töötamisel. Leegitorud, kardaan, radikas, õhu süsteem, veel mõned vidinad küljest ja mootori keerasin pisut viltu raami vahele ning kaas tuli hõlpsasti maha. Manuaalis on mootori eemaldamise õpetus ilusasti kirjas, kunagi panin manuaali lingi ka siia foorumisse, kuid esmalt leidsin sealt samast yahoo grupist. Probleeme oli õhusüsteemi tagasi paigaldamisega, samuti mootori kinnituste ja gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} otsa ajamine, kahekesti saab vast hõlpsamalt. Miskise kaane jaoks sai ka löökkruvikeeraja muretsetud. Generaatori mähkis mul Ints Viljandist, tea kas ta enam teeb, võin uurida, kui vaja.
Kokkuvõttes, sai põlveotsas hädapäraste töövahenditega tehtud see vahetus.
Ja relee-regulaator tuleb igal juhul originaalasukohast (kuuma mootori ja aku taga, tulise summuti püti peal) liikuva õhu kätte paigaldada.
Kokkuvõttes, sai põlveotsas hädapäraste töövahenditega tehtud see vahetus.
Ja relee-regulaator tuleb igal juhul originaalasukohast (kuuma mootori ja aku taga, tulise summuti püti peal) liikuva õhu kätte paigaldada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.