Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

roadriders kirjutas:
Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.Ja just põhjusel, et mingid "mölakatest" autojuhid keeravad ette. Võib-olla tuleks pea kõikidel juhtudel tõmmata paraleele eelmisel aastal Tulika tn. juhtunud avariiga kus vaene kaubiku? mees ei osanud elus ette näha, et bike vend lendab 3 kordse lubatud kiirusega.
1. Mina näiteks ei tea ega oska öelda, kas see protsent on 90 või rohkem või vähem. Uudistes öeldakse alati "mootorratas", heal juhul ka mark. Samas, kui linnapildis rattaid vaadata, siis minu p***etunde järgi 90% ongi biked / naked biked. Ja siit edasi on juba puhas loogika, et kui bikesid on rõhuv enamus, siis on neid enamus ka avariides.

2. Ma sõidan ka (matka)bikega ja mulle keeras ka autojuht ca kuu aega tagasi ette. Kell 11 keset päeva Vabaduse väljakul, minu kiirus oli ehk 35-40km/h. Autojuht oli üsna kena ja rase naisterahvas, seega "mölakas" ütlema ei paindu, kuigi vabandus "ma ausõna ei näinud" võttis tollel hetkel sisemiselt ropendama küll.

3. Survival on kahtletama kohustuslik asi, aga ma pakun, et ka nendest aasta-paar tagasi survivali läbinutest 70-80% ei jõua kriisisituatsioonis mõtlema hakata, vaid tirivad punnissilmi lähenevat autot vaadates kõiki kange nii kõvasti kui käed jaksavad. Lisaks see, et survivalil harjutasime me siledal lennuväljapinnasel, reaalselt on meil linnas aga asfalteeritud kartulivaod, kus ratas käitub ikka totaalselt teistmoodi.

Kusjuures, ma tagantjärgi ei oskagi hinnata, oli see nüüd hea või halb variant, et ma ise ennast punktis 2 mainitud intsidendis küliti pidurdasin. Antud juhul lendasin ma rattast kukkudes paar meetrit eemale ja auto sõitis pikali libisevale rattale otsa. Tulemuseks randme venitus ja lõhkine põlv (ausõna, see oli esimene kord sellel hooajal, kui ma teksadega sõitsin!). Oleks ma survivalil õpitu kohaselt eeskujulikult sirgelt hädapidurdanud, oleks 99% tõenäosusega autoga küljelt litri saanud ja nii ratta kui mu enda vigastused ilmselt valusamad.

Aga kurb on see olukord küll. Ainult eilne politsei statistika:

27 mail kella 20.13 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Tallinn-Paldiski mnt 19 km, kus mootorratas Suzuki, mida juhtis Argo (s 1974), kaotas juhitavuse ja kukkus külili. Mootorrattur toimetati PERH Mustamäe korpusesse.

27 mail kella 21.59 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Kari tn 6 juures, kus sõiduauto Škoda Octavia, mida juhtis Olle (s 1983), sooritades vasakpööret keeras ette temast möödasõitu sooritanud mootorrattale Suzuki, mida juhtis ilma juhtimisõiguseta Kirill (s 1983). Mootorratta juht ja kaassõitja Aleksei (s 1985) toimetati PERH Mustamäe korpusesse.

28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.

28 mail kella 11.29 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Kosel Kodu tn 15 juures, kus roller Malossi, mida juhtis ilma kiivri ja juhtimisõiguseta 11-aastane poiss, kaotas juhitavuse ja paiskus kummuli. Rolleri juht toimetati kehavigastustega Tallinna Lastehaiglasse.


Selle viimase eest tahaks muidugi ise minna ja selle põnni omaniku vanematele ihunuhtlust anda.
TransAlp '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”