Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Statistikat tegema ma ei hakka. Ei ole sellist aega lihtsalt.
Aga kiiruga tuleb meelde kuidas kroom hiljuti veereni teel autoga küljed kokku pani ja tabasalu ning paldiski mnt vahelisel tee lõigul ka sai üks kroom oma nina kokku panna autoga.

Rääkides kivide viskamisest baigi vendade kapsa aeda...unustame täiesti ära taburetid. Mis tegelikult on minu arust suurem probleem.
Nimelt ...Mulle suutis üks rolleri vend koos tagaistujaga ette keerata väga korralikult. Ees istujal oli kõigest kiiver peas ning seegi oli jalgratta oma millel rihmad lahti.
Asi oli siis nii....Sõitsin mööda paldiski mnt'd keila poole ning õismäe tee ja järveotsa tee vahelisel lõigul lihtsalt julmalt kõnni teelt sõitis ette roller.
Ma ei osanud seda oodata kuna vastas suunast tuli parajasti auto. Rolleri vend lipsas aga kiirelt auto eest läbi mille peale pidi autojuht ka rakendama suht järsult oma pidureid. Ning mõnusalt mulle ette risti ja siis kui ta lõpuks nägi mind , ta lihtsalt jäi seisma või võttis kiiruse 2kmh peale. Mina püüdsin oma tsiklit seisma jätta ning mõelda välja kuhu vi**u ma pean nüüd keerama ,et seda debiilikut mitte alla ajada. Kuna rolleri oli väga tobedalt ees. Vastas suunda ma ei saanud minna sest autod tulid ja rolleri nina eest läbi sõita ma ei julgend....Sest äkki otsustab ta lõpuks eest ära tulla. ning ronib ise paremale poole. Mida ta ka tegi viimasel hetkel....julmalt gaasi peale. Õnneks minagi sain oma hoo maha enne rollerit. Ja tänagu see vend jumalat ,et kawadel on head pidurid !!!

Ütlen ausalt ...oli ilge soov lihtsalt tulla selle rolleri kõrvale ning jalaga ümber lükkata. Aga tal istus ikkagi kaas sõitja kes polnud mitte milleski süüdi. Seega tänu selle jäi tal ka roller tervemaks see päev.
Vanust oli tal ilmselt mingi 14 või vähem.

roadriders kirjutas:
Tundub, et minu poolt toodud meelevaldne 90% on paljudel harja punaseks ajanud. Häbi tunnistada aga minu jaoks on bike ratas millega saab-peab kiiresti sõitma on ta siis superbike, linnabike, tänavasõiduratas jne. Ärgem laskukem terminoloogilistesse nüansidesse. Kõikides postitustes räägitakse bikedest mis on avariidesse sattunud. Ei ole ausalt lugenud -kuulnud nt. kroomidest mis oleks viimasel ajal avarii üheks pooleks sattunud. Kahju, et paljud ei ole vist näinud viimast saadet "Meie" kus MC Road Spiriti liikmed rääkisid tsikkliga sõitmise kultuurist, ette keeramistest, surumisest jne. Kui lugupeetud Korke räägib 40% bikedest kes on avariidesse sattunud siis võib-olla on ta nii kena ja teeb väikse statistilise kokkuvõtte viimase kuu jooksul tsikklitega juhtunud avariidest ehk endalgi oleks hariv teada millised oleks need ülejäänud 60% tsikklitest. Mis puudutab Tiskre avariid siis nagu mainisin oli see pigem ilukirjandusliku alatooniga. Niipalju ainult, et liikudes ka lubatud piirkiirusega tuleb alati silmad lahti hoida ja arvestada asjaoluga, et mõni võib-olla mitte nii profesionaalne juht nagu suurem jagu foorumlasi võib sulle lihtsalt ette keerata, olenemata asjaolust et sul on/oli õigus . Parem on hoogu maha võtta ja lasta tal oma rumalusest või muust põhjusest tehtavad manöövrid lõpetada kui oma sõiduriista lappida teadmisega, et sul oli ikkagi õigus.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”