Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.
Moderaator: Moded
Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.


teine samasugune siis just hetk tagasi vabaduse väljaku ees seal kurvis . must naked bike oli pikali ja mitu autot seisid. + mendibuss
ka sinnapoole soovid , et kõik korda kiiresti saaks.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:

Endalegi tuli täna üks kurv ootamatult ette. Sain õnneks seisma, kuid mu taga sõitnud inimene võttis seda kurvi otse. Temaga ja ta rattaga on õnneks kõik ok, nii et ei hakka sellest siin rohkem rääkima. Täna on vist tõesti mingi must pühapäev :S
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Paar minikriimu kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tuli....
jumal tänatud, et piduriheebel kodus maja ees murdus, liikluses oleks võinud väga ohtlik olukord tekkida.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Usun, et see number ületab kõvasti eelmist aastat. Mitte, et rohkem hulljulgeid oleks tänaval, või inimesed vähem sõita oskaksid aga tsiklite arv eestis on lihtsalt jubedalt sellel aastal suurenenud. Ja mootorratturite suurest arvukusest tingituna juba statistika teeb oma töö - keegi meist peab ju kukkuma või õnnetusse sattuma.kertsman kirjutas:Aii. Siis aasta lõpus kui Motofännide hooaeg läbi saab tuleb Krimis ja Raportis
teade palju õnnetusi juhtus mootorratastega sellel aastal.
Ning kui mõttevimelise inimesega on tegu - siis hakkad mõtlema, et 120 km/h tõesti pole mõtet sõita, kui siis äkkpidurdust teha e oska/taha.
Sorry... et offtopic aga see on üks suur võimalus vähendada natukenegi neid avariide hulki.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
- Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
- Tänatud: 20 korda
P.s. Käesolevat kirjatükki ajendas mind kirjutama ükspäev nähtud situatsioon kus täielikult rappeks sõidetud (tuled purud jne.) linnaenduuro tegi Tallinna südalinnas selliseid lollusi , et näha oli- vend lausa otsis probleeme.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Jah! Troppe leidub kes sai endale superbaigi perse alla ning nüüd on ilged profid. Üks siuke ''proff'' sõitis mul tagumise velje kõveraks.
Aga jah ...mina kuulun nende ''mölakate'' alla kes käivad lausa otsimas probleeme

Ette keeramisi mul on küll ja küll olnud ...ning mis kõige huvitavam ,et keeratakse ette kui sõidan lubatud kiirusega. Kui tulen veits kiirema lennuga siis ei ronita ette või on juba kaugelt näha mis autojuhil plaanis on

Tiskres muideks pani matsu enduro mis sõitis lubatud kiirusega.
roadriders kirjutas:Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Mis puutub musta ja valgesse, siis siis see "90% bike" tundub just sellise asjade mustaks ja valgeks tegemisena...
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
- Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
- Tänatud: 20 korda
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Aga kiiruga tuleb meelde kuidas kroom hiljuti veereni teel autoga küljed kokku pani ja tabasalu ning paldiski mnt vahelisel tee lõigul ka sai üks kroom oma nina kokku panna autoga.
Rääkides kivide viskamisest baigi vendade kapsa aeda...unustame täiesti ära taburetid. Mis tegelikult on minu arust suurem probleem.
Nimelt ...Mulle suutis üks rolleri vend koos tagaistujaga ette keerata väga korralikult. Ees istujal oli kõigest kiiver peas ning seegi oli jalgratta oma millel rihmad lahti.
Asi oli siis nii....Sõitsin mööda paldiski mnt'd keila poole ning õismäe tee ja järveotsa tee vahelisel lõigul lihtsalt julmalt kõnni teelt sõitis ette roller.
Ma ei osanud seda oodata kuna vastas suunast tuli parajasti auto. Rolleri vend lipsas aga kiirelt auto eest läbi mille peale pidi autojuht ka rakendama suht järsult oma pidureid. Ning mõnusalt mulle ette risti ja siis kui ta lõpuks nägi mind , ta lihtsalt jäi seisma või võttis kiiruse 2kmh peale. Mina püüdsin oma tsiklit seisma jätta ning mõelda välja kuhu vi**u ma pean nüüd keerama ,et seda debiilikut mitte alla ajada. Kuna rolleri oli väga tobedalt ees. Vastas suunda ma ei saanud minna sest autod tulid ja rolleri nina eest läbi sõita ma ei julgend....Sest äkki otsustab ta lõpuks eest ära tulla. ning ronib ise paremale poole. Mida ta ka tegi viimasel hetkel....julmalt gaasi peale. Õnneks minagi sain oma hoo maha enne rollerit. Ja tänagu see vend jumalat ,et kawadel on head pidurid !!!
Ütlen ausalt ...oli ilge soov lihtsalt tulla selle rolleri kõrvale ning jalaga ümber lükkata. Aga tal istus ikkagi kaas sõitja kes polnud mitte milleski süüdi. Seega tänu selle jäi tal ka roller tervemaks see päev.
Vanust oli tal ilmselt mingi 14 või vähem.
roadriders kirjutas:Tundub, et minu poolt toodud meelevaldne 90% on paljudel harja punaseks ajanud. Häbi tunnistada aga minu jaoks on bike ratas millega saab-peab kiiresti sõitma on ta siis superbike, linnabike, tänavasõiduratas jne. Ärgem laskukem terminoloogilistesse nüansidesse. Kõikides postitustes räägitakse bikedest mis on avariidesse sattunud. Ei ole ausalt lugenud -kuulnud nt. kroomidest mis oleks viimasel ajal avarii üheks pooleks sattunud. Kahju, et paljud ei ole vist näinud viimast saadet "Meie" kus MC Road Spiriti liikmed rääkisid tsikkliga sõitmise kultuurist, ette keeramistest, surumisest jne. Kui lugupeetud Korke räägib 40% bikedest kes on avariidesse sattunud siis võib-olla on ta nii kena ja teeb väikse statistilise kokkuvõtte viimase kuu jooksul tsikklitega juhtunud avariidest ehk endalgi oleks hariv teada millised oleks need ülejäänud 60% tsikklitest. Mis puudutab Tiskre avariid siis nagu mainisin oli see pigem ilukirjandusliku alatooniga. Niipalju ainult, et liikudes ka lubatud piirkiirusega tuleb alati silmad lahti hoida ja arvestada asjaoluga, et mõni võib-olla mitte nii profesionaalne juht nagu suurem jagu foorumlasi võib sulle lihtsalt ette keerata, olenemata asjaolust et sul on/oli õigus . Parem on hoogu maha võtta ja lasta tal oma rumalusest või muust põhjusest tehtavad manöövrid lõpetada kui oma sõiduriista lappida teadmisega, et sul oli ikkagi õigus.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Customitega sõidetakse rohkem rahuilkus sõidustiilis, kui bikedega - sellest ka see, et bikesi sautub avariidese rohkem.
Minu enda kogemus on see, et iga õhtu kui ma 50-100 km ringi teed siis korra sõidujooksul juhtub mingi loll olukord - auto keerab ette, jalakäija asutb ette vms - kuna mina siiski loen end ja oma sõidutsiili kroomimehe omaks (söön pirkuat ja joon limpsi sõiduajal) siis olen õnneks suutnud siiani raskemad olukorrad ennetada...väljaarvatud kaks korda ... keerati autoga ette ja sõideti tsikliga tagant sisse

1. Mina näiteks ei tea ega oska öelda, kas see protsent on 90 või rohkem või vähem. Uudistes öeldakse alati "mootorratas", heal juhul ka mark. Samas, kui linnapildis rattaid vaadata, siis minu p***etunde järgi 90% ongi biked / naked biked. Ja siit edasi on juba puhas loogika, et kui bikesid on rõhuv enamus, siis on neid enamus ka avariides.roadriders kirjutas:Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.Ja just põhjusel, et mingid "mölakatest" autojuhid keeravad ette. Võib-olla tuleks pea kõikidel juhtudel tõmmata paraleele eelmisel aastal Tulika tn. juhtunud avariiga kus vaene kaubiku? mees ei osanud elus ette näha, et bike vend lendab 3 kordse lubatud kiirusega.
2. Ma sõidan ka (matka)bikega ja mulle keeras ka autojuht ca kuu aega tagasi ette. Kell 11 keset päeva Vabaduse väljakul, minu kiirus oli ehk 35-40km/h. Autojuht oli üsna kena ja rase naisterahvas, seega "mölakas" ütlema ei paindu, kuigi vabandus "ma ausõna ei näinud" võttis tollel hetkel sisemiselt ropendama küll.
3. Survival on kahtletama kohustuslik asi, aga ma pakun, et ka nendest aasta-paar tagasi survivali läbinutest 70-80% ei jõua kriisisituatsioonis mõtlema hakata, vaid tirivad punnissilmi lähenevat autot vaadates kõiki kange nii kõvasti kui käed jaksavad. Lisaks see, et survivalil harjutasime me siledal lennuväljapinnasel, reaalselt on meil linnas aga asfalteeritud kartulivaod, kus ratas käitub ikka totaalselt teistmoodi.
Kusjuures, ma tagantjärgi ei oskagi hinnata, oli see nüüd hea või halb variant, et ma ise ennast punktis 2 mainitud intsidendis küliti pidurdasin. Antud juhul lendasin ma rattast kukkudes paar meetrit eemale ja auto sõitis pikali libisevale rattale otsa. Tulemuseks randme venitus ja lõhkine põlv (ausõna, see oli esimene kord sellel hooajal, kui ma teksadega sõitsin!). Oleks ma survivalil õpitu kohaselt eeskujulikult sirgelt hädapidurdanud, oleks 99% tõenäosusega autoga küljelt litri saanud ja nii ratta kui mu enda vigastused ilmselt valusamad.
Aga kurb on see olukord küll. Ainult eilne politsei statistika:
27 mail kella 20.13 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Tallinn-Paldiski mnt 19 km, kus mootorratas Suzuki, mida juhtis Argo (s 1974), kaotas juhitavuse ja kukkus külili. Mootorrattur toimetati PERH Mustamäe korpusesse.
27 mail kella 21.59 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Kari tn 6 juures, kus sõiduauto Škoda Octavia, mida juhtis Olle (s 1983), sooritades vasakpööret keeras ette temast möödasõitu sooritanud mootorrattale Suzuki, mida juhtis ilma juhtimisõiguseta Kirill (s 1983). Mootorratta juht ja kaassõitja Aleksei (s 1985) toimetati PERH Mustamäe korpusesse.
28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.
28 mail kella 11.29 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Kosel Kodu tn 15 juures, kus roller Malossi, mida juhtis ilma kiivri ja juhtimisõiguseta 11-aastane poiss, kaotas juhitavuse ja paiskus kummuli. Rolleri juht toimetati kehavigastustega Tallinna Lastehaiglasse.
Selle viimase eest tahaks muidugi ise minna ja selle põnni omaniku vanematele ihunuhtlust anda.
Ma juba autoroolis vihkan neid mehi, kes rattaga PEAVAD mööda sõitma - eelmisel nädalal alles oli see, kui viimase hetke pilt peeglise päästis ilmselt mõne mehe tervise ja mind mõttetust asjaajamisest.
Seega minu arust antud neljast avariist...
1. mootorrattrui süü
2. mootorratturi süü
3. Autojuhi süü
4. Typo rolleri
Akka või statistikat tegema - et palju aastalõikes toimunud avariidest on oma lollus ja palju mitte...kuigi samas mida see annab, viga saab alati rattur

See juhtus minu maja juures. Väike sõber on. Saan läbi õrnalt. Aga mina ütlen selle kohta. Täiesti Loll!!

28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.
ja see oli see millele ma peale sattusin. Aga autos oli ka laps!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Annab lisa õigused ?
kertsman kirjutas:28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.
ja see oli see millele ma peale sattusin. Aga autos oli ka laps!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.