Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Õnnetus täna 28.05 Tartu maanteel.

Lugemata postitus Postitas kertsman »

Nimelt sõitsin mõõda ja nägin kuidas oli Bike sõitnud tagant sisse autole. Et kas äkki see mees oli siit foorumist. Autos oli naine lapsega ja keegi veel . Igatahes kui mõõda sõitsin oli Bikemees kiirabiautos. :(
Ride Till You Die!!!

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Mis kella paiku see oli? Sõitsin ise täna sealt Tallinna poole ja kus kohas tpsemalt õnnetus aset leidis?
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

loodan et sõitja endaga kõik korda saab :(

teine samasugune siis just hetk tagasi vabaduse väljaku ees seal kurvis . must naked bike oli pikali ja mitu autot seisid. + mendibuss

ka sinnapoole soovid , et kõik korda kiiresti saaks.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

Gilera 180
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
Tsikkel: Suzuki Intruder 800
Asukoht: Tallinn / Türi

Lugemata postitus Postitas Gilera 180 »

Paistab, et täna on eriliselt must päev. Täna oli mu töökaaslasel Pirita Selveri juures avarii. Mingi juhmard oli julmalt parklast välja sõites bikele ette keeranud. Õnneks mees ise teve.
Viimati muutis Gilera 180, 28 Mai 2006, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kaastunne kõikidele, kes täna matsu panid või käkki käisid :!:
Endalegi tuli täna üks kurv ootamatult ette. Sain õnneks seisma, kuid mu taga sõitnud inimene võttis seda kurvi otse. Temaga ja ta rattaga on õnneks kõik ok, nii et ei hakka sellest siin rohkem rääkima. Täna on vist tõesti mingi must pühapäev :S

Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Lugemata postitus Postitas kertsman »

Õnnetus juhtus mingi 20-60km Tartust Tallinna poole. Kella 14-15 aeg.
Ride Till You Die!!!

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

mul täna pidurdades esipiduri heebel ära murdus ootamatult. õnneks juba praktiliselt seisin, kuid ehmatusest / ootamatusest ratas küllili vajus:)
Paar minikriimu kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tuli....
jumal tänatud, et piduriheebel kodus maja ees murdus, liikluses oleks võinud väga ohtlik olukord tekkida.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Eile (laupäeval) oli tsiklimehe kiirabiautosse sattumisega lõppenud avarii ka Paldiski maanteel Vääna teeotsa juures.
TransAlp '02

Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Lugemata postitus Postitas kertsman »

Neid õnnetusi on suht palju. Nagu täna oli ka selline mulje,et auto oli teinud äkilise pidurduse ja bikevend ei märganud ja pani küljepealt sisse. Või hakkas mõõdasõitu tegema.
Ride Till You Die!!!

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Rinkal oli täna ka mitu matsu :evil: Hakka või astroloogiat uskuma ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Lugemata postitus Postitas kertsman »

Aii. Siis aasta lõpus kui Motofännide hooaeg läbi saab tuleb Krimis ja Raportis
teade palju õnnetusi juhtus mootorratastega sellel aastal. :?
Ride Till You Die!!!
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

kertsman kirjutas:
Aii. Siis aasta lõpus kui Motofännide hooaeg läbi saab tuleb Krimis ja Raportis
teade palju õnnetusi juhtus mootorratastega sellel aastal. :?
Usun, et see number ületab kõvasti eelmist aastat. Mitte, et rohkem hulljulgeid oleks tänaval, või inimesed vähem sõita oskaksid aga tsiklite arv eestis on lihtsalt jubedalt sellel aastal suurenenud. Ja mootorratturite suurest arvukusest tingituna juba statistika teeb oma töö - keegi meist peab ju kukkuma või õnnetusse sattuma.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

kahju.. endalegi tagurdati täna haapsalus otsa . ja nüüd jälle tsklile vaja remonti teha... :x
Tark ei torma!

Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Lugemata postitus Postitas kertsman »

Aga siis tuleb jälle küsitlusele ,et kumb on õnnetustes süüdi. Kas siklimehed või autojuhid.?
Ride Till You Die!!!
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

jalutasin ka just mööda kui vabaduse väljaku kurvis ratas teeääres küllili maas oli ja nii auto kui ratta juht pollari pussis istusid - paistis, et kellegil midagi hullu ei juhtunud.... pollar lükkas jalaga tsikkli küljest ära tulnud juppe koomale...

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Ja mina ei väsi arvamust avaldamast, et kõigil mootorratturitel tasub minna nn survaivali kursusele. Ja kui keegi väidab, et mingit kasu sealt ei saa - siis sellist inimest tahaks ise ka näha.
Ning kui mõttevimelise inimesega on tegu - siis hakkad mõtlema, et 120 km/h tõesti pole mõtet sõita, kui siis äkkpidurdust teha e oska/taha.
Sorry... et offtopic aga see on üks suur võimalus vähendada natukenegi neid avariide hulki.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

ja Tapalgi pühap. üks lada triump ile ette keeras ja ilus asi nüüd sõiduvõimetu
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

roadriders
Postitusi: 86
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas roadriders »

Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.Ja just põhjusel, et mingid "mölakatest" autojuhid keeravad ette. Võib-olla tuleks pea kõikidel juhtudel tõmmata paraleele eelmisel aastal Tulika tn. juhtunud avariiga kus vaene kaubiku? mees ei osanud elus ette näha, et bike vend lendab 3 kordse lubatud kiirusega. Kõik kes me autoga-tsikkliga sõidame teame, et liiklus on pidev situatsioonide hindamine ja analüüsimine ja see tuleb aastatega. Värskete autojuhilubadega rase naine (Tiskre ettesõit, ärge võtke isiklikult, see on lihtsalt meelevaldne näide) käitus arvatavasti täpselt nii nagu autokoolis õpetati. "Näen biket (võibolla-isegi ei näe), tee on mõlemalt poolt vaba, isegi kui kauguses on mingi sõiduk siis on teada, et kiirus on seal piiratud 70km/h tunnis nii, et ma jõuan igal juhul, vaade käigukangile, et õige käik sisse saada, igaksjuhuks pilk ka tahavaate peeglisse kas soeng on korras, vaikselt kohaltvõtt ja hopplaa-bike on küljepealt sees". Ning seda suure tõenäolsusega just põhusel, et bike sõitis autojuhi poolt eeldatavast kiirusest märgatavalt suurema kiirusega. Ja siis on bike meeste poolt nutt ja hala, näe tsikkel katki hea, et ise terveks jäin jne., arvestamata seda, et ka avarii teise poole sõiduk on lõhutud ning peres mure.Viimasel ajal on selliseid juhtumeid pea iga päev. Ja nüüd ei ole vaja tatti hakata pritsima, analüüsige sõbrad oma sõidumaneeri ja te leiate , et kõik ei ole nii must ja valge nagu siin foorumites räägitakse. Sõidan ise juba üle 25 aasta autoga ja 6 aastat tsikkliga, ausalt öeldes ei tule küll mulle meelde, et mõni autojuht oleks ette keeranud või muud moodi avariiohtlikke situatsioone tekitanud minu jaoks. Võib-olla on asi ka selles, et olen kogu aeg sõitnud suurte kroomidega ja need on paremini nähtavad-ei tea.
P.s. Käesolevat kirjatükki ajendas mind kirjutama ükspäev nähtud situatsioon kus täielikult rappeks sõidetud (tuled purud jne.) linnaenduuro tegi Tallinna südalinnas selliseid lollusi , et näha oli- vend lausa otsis probleeme.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Kindlasti mitte ei ole 90% bike....pigem 40 % Vähemalt nii palju kui mina olen näinud ja kuulnud siis enamus on tavalised tsiklid mis matsu panevad...ja need enamus on padjaklubi esindajad.
Jah! Troppe leidub kes sai endale superbaigi perse alla ning nüüd on ilged profid. Üks siuke ''proff'' sõitis mul tagumise velje kõveraks.

Aga jah ...mina kuulun nende ''mölakate'' alla kes käivad lausa otsimas probleeme :)
Ette keeramisi mul on küll ja küll olnud ...ning mis kõige huvitavam ,et keeratakse ette kui sõidan lubatud kiirusega. Kui tulen veits kiirema lennuga siis ei ronita ette või on juba kaugelt näha mis autojuhil plaanis on :)


Tiskres muideks pani matsu enduro mis sõitis lubatud kiirusega.
roadriders kirjutas:
Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Alfons

Lugemata postitus Postitas Alfons »

oponeerin, roadriders! Seda eelkõige seetõttu, et peale seda, kui Harku metsas jalgrattaga ühe künka poole sõites mingit žiguli ronti enda poole sõna otseses mõttes lendamas nägin (hea et eest ära sain), olen veendunud, et teiste lolluste eest ei päästa ikka mitte miski. Kuni eelmise nädalani olin ka motovend, enam mitte. Motikas pehmelt öeldes katki. Arva miks.
Viimati muutis Alfons, 29 Mai 2006, 10:43, muudetud 1 kord kokku.

SL

Lugemata postitus Postitas SL »

Kipun nõustuma Roadridersi arvamusega. Kahjuks on nii, et väga paljud motikaomanikud ise lausa kipuvad õnnetustesse. Olen neid olukordi lähedalt mitmeid kordi näinud nii autoroolist kui sadulalt. Siis tekib paratamatult küsimus, et MIKS ta niimoodi peab tegema? Mõelda võiks kasvõi niipidi - mis oleks kui Teie oma naine ja mingi tsiklimees kokku panevad. Kelle poolt te siis olete? Mina võin küll oma naise peale kindel olla, et ettevaatlikumat liiklejat annab otsida. Samas on ju täiesti normaalne, et tavaliikluses üliettevaatlik inimene ei ole ettevalmistatud hindama 160-ga lähenevat motikat. Kiiret paranemist kõigile õnnetustesse sattunutele soovides.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Paljud autojuhid ei ole harjunud ka tagasivaatepeeglist tsikli siluetti otsima... Kui autot või sellest suuremat liikurit pole, siis on tee vaba. Eks see olukord ka paraneb, kuna tsikleid on väga palju juurde tulnud ja vast harjuvad autojuhid ka endast väiksemaid objekte märkama.
Mis puutub musta ja valgesse, siis siis see "90% bike" tundub just sellise asjade mustaks ja valgeks tegemisena...

roadriders
Postitusi: 86
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas roadriders »

Tundub, et minu poolt toodud meelevaldne 90% on paljudel harja punaseks ajanud. Häbi tunnistada aga minu jaoks on bike ratas millega saab-peab kiiresti sõitma on ta siis superbike, linnabike, tänavasõiduratas jne. Ärgem laskukem terminoloogilistesse nüansidesse. Kõikides postitustes räägitakse bikedest mis on avariidesse sattunud. Ei ole ausalt lugenud -kuulnud nt. kroomidest mis oleks viimasel ajal avarii üheks pooleks sattunud. Kahju, et paljud ei ole vist näinud viimast saadet "Meie" kus MC Road Spiriti liikmed rääkisid tsikkliga sõitmise kultuurist, ette keeramistest, surumisest jne. Kui lugupeetud Korke räägib 40% bikedest kes on avariidesse sattunud siis võib-olla on ta nii kena ja teeb väikse statistilise kokkuvõtte viimase kuu jooksul tsikklitega juhtunud avariidest ehk endalgi oleks hariv teada millised oleks need ülejäänud 60% tsikklitest. Mis puudutab Tiskre avariid siis nagu mainisin oli see pigem ilukirjandusliku alatooniga. Niipalju ainult, et liikudes ka lubatud piirkiirusega tuleb alati silmad lahti hoida ja arvestada asjaoluga, et mõni võib-olla mitte nii profesionaalne juht nagu suurem jagu foorumlasi võib sulle lihtsalt ette keerata, olenemata asjaolust et sul on/oli õigus . Parem on hoogu maha võtta ja lasta tal oma rumalusest või muust põhjusest tehtavad manöövrid lõpetada kui oma sõiduriista lappida teadmisega, et sul oli ikkagi õigus.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Statistikat tegema ma ei hakka. Ei ole sellist aega lihtsalt.
Aga kiiruga tuleb meelde kuidas kroom hiljuti veereni teel autoga küljed kokku pani ja tabasalu ning paldiski mnt vahelisel tee lõigul ka sai üks kroom oma nina kokku panna autoga.

Rääkides kivide viskamisest baigi vendade kapsa aeda...unustame täiesti ära taburetid. Mis tegelikult on minu arust suurem probleem.
Nimelt ...Mulle suutis üks rolleri vend koos tagaistujaga ette keerata väga korralikult. Ees istujal oli kõigest kiiver peas ning seegi oli jalgratta oma millel rihmad lahti.
Asi oli siis nii....Sõitsin mööda paldiski mnt'd keila poole ning õismäe tee ja järveotsa tee vahelisel lõigul lihtsalt julmalt kõnni teelt sõitis ette roller.
Ma ei osanud seda oodata kuna vastas suunast tuli parajasti auto. Rolleri vend lipsas aga kiirelt auto eest läbi mille peale pidi autojuht ka rakendama suht järsult oma pidureid. Ning mõnusalt mulle ette risti ja siis kui ta lõpuks nägi mind , ta lihtsalt jäi seisma või võttis kiiruse 2kmh peale. Mina püüdsin oma tsiklit seisma jätta ning mõelda välja kuhu vi**u ma pean nüüd keerama ,et seda debiilikut mitte alla ajada. Kuna rolleri oli väga tobedalt ees. Vastas suunda ma ei saanud minna sest autod tulid ja rolleri nina eest läbi sõita ma ei julgend....Sest äkki otsustab ta lõpuks eest ära tulla. ning ronib ise paremale poole. Mida ta ka tegi viimasel hetkel....julmalt gaasi peale. Õnneks minagi sain oma hoo maha enne rollerit. Ja tänagu see vend jumalat ,et kawadel on head pidurid !!!

Ütlen ausalt ...oli ilge soov lihtsalt tulla selle rolleri kõrvale ning jalaga ümber lükkata. Aga tal istus ikkagi kaas sõitja kes polnud mitte milleski süüdi. Seega tänu selle jäi tal ka roller tervemaks see päev.
Vanust oli tal ilmselt mingi 14 või vähem.

roadriders kirjutas:
Tundub, et minu poolt toodud meelevaldne 90% on paljudel harja punaseks ajanud. Häbi tunnistada aga minu jaoks on bike ratas millega saab-peab kiiresti sõitma on ta siis superbike, linnabike, tänavasõiduratas jne. Ärgem laskukem terminoloogilistesse nüansidesse. Kõikides postitustes räägitakse bikedest mis on avariidesse sattunud. Ei ole ausalt lugenud -kuulnud nt. kroomidest mis oleks viimasel ajal avarii üheks pooleks sattunud. Kahju, et paljud ei ole vist näinud viimast saadet "Meie" kus MC Road Spiriti liikmed rääkisid tsikkliga sõitmise kultuurist, ette keeramistest, surumisest jne. Kui lugupeetud Korke räägib 40% bikedest kes on avariidesse sattunud siis võib-olla on ta nii kena ja teeb väikse statistilise kokkuvõtte viimase kuu jooksul tsikklitega juhtunud avariidest ehk endalgi oleks hariv teada millised oleks need ülejäänud 60% tsikklitest. Mis puudutab Tiskre avariid siis nagu mainisin oli see pigem ilukirjandusliku alatooniga. Niipalju ainult, et liikudes ka lubatud piirkiirusega tuleb alati silmad lahti hoida ja arvestada asjaoluga, et mõni võib-olla mitte nii profesionaalne juht nagu suurem jagu foorumlasi võib sulle lihtsalt ette keerata, olenemata asjaolust et sul on/oli õigus . Parem on hoogu maha võtta ja lasta tal oma rumalusest või muust põhjusest tehtavad manöövrid lõpetada kui oma sõiduriista lappida teadmisega, et sul oli ikkagi õigus.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Kaldun ka ühinema Roadridersi arvamusega - kuid ma hoopis nimetaksin seda agresiivseks ja rahulikuks sõidumaneeriks.
Customitega sõidetakse rohkem rahuilkus sõidustiilis, kui bikedega - sellest ka see, et bikesi sautub avariidese rohkem.
Minu enda kogemus on see, et iga õhtu kui ma 50-100 km ringi teed siis korra sõidujooksul juhtub mingi loll olukord - auto keerab ette, jalakäija asutb ette vms - kuna mina siiski loen end ja oma sõidutsiili kroomimehe omaks (söön pirkuat ja joon limpsi sõiduajal) siis olen õnneks suutnud siiani raskemad olukorrad ennetada...väljaarvatud kaks korda ... keerati autoga ette ja sõideti tsikliga tagant sisse :(
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

roadriders kirjutas:
Huvitav , miks 90% juhtudel satuvad avariidesse biked.Ja just põhjusel, et mingid "mölakatest" autojuhid keeravad ette. Võib-olla tuleks pea kõikidel juhtudel tõmmata paraleele eelmisel aastal Tulika tn. juhtunud avariiga kus vaene kaubiku? mees ei osanud elus ette näha, et bike vend lendab 3 kordse lubatud kiirusega.
1. Mina näiteks ei tea ega oska öelda, kas see protsent on 90 või rohkem või vähem. Uudistes öeldakse alati "mootorratas", heal juhul ka mark. Samas, kui linnapildis rattaid vaadata, siis minu p***etunde järgi 90% ongi biked / naked biked. Ja siit edasi on juba puhas loogika, et kui bikesid on rõhuv enamus, siis on neid enamus ka avariides.

2. Ma sõidan ka (matka)bikega ja mulle keeras ka autojuht ca kuu aega tagasi ette. Kell 11 keset päeva Vabaduse väljakul, minu kiirus oli ehk 35-40km/h. Autojuht oli üsna kena ja rase naisterahvas, seega "mölakas" ütlema ei paindu, kuigi vabandus "ma ausõna ei näinud" võttis tollel hetkel sisemiselt ropendama küll.

3. Survival on kahtletama kohustuslik asi, aga ma pakun, et ka nendest aasta-paar tagasi survivali läbinutest 70-80% ei jõua kriisisituatsioonis mõtlema hakata, vaid tirivad punnissilmi lähenevat autot vaadates kõiki kange nii kõvasti kui käed jaksavad. Lisaks see, et survivalil harjutasime me siledal lennuväljapinnasel, reaalselt on meil linnas aga asfalteeritud kartulivaod, kus ratas käitub ikka totaalselt teistmoodi.

Kusjuures, ma tagantjärgi ei oskagi hinnata, oli see nüüd hea või halb variant, et ma ise ennast punktis 2 mainitud intsidendis küliti pidurdasin. Antud juhul lendasin ma rattast kukkudes paar meetrit eemale ja auto sõitis pikali libisevale rattale otsa. Tulemuseks randme venitus ja lõhkine põlv (ausõna, see oli esimene kord sellel hooajal, kui ma teksadega sõitsin!). Oleks ma survivalil õpitu kohaselt eeskujulikult sirgelt hädapidurdanud, oleks 99% tõenäosusega autoga küljelt litri saanud ja nii ratta kui mu enda vigastused ilmselt valusamad.

Aga kurb on see olukord küll. Ainult eilne politsei statistika:

27 mail kella 20.13 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Tallinn-Paldiski mnt 19 km, kus mootorratas Suzuki, mida juhtis Argo (s 1974), kaotas juhitavuse ja kukkus külili. Mootorrattur toimetati PERH Mustamäe korpusesse.

27 mail kella 21.59 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Kari tn 6 juures, kus sõiduauto Škoda Octavia, mida juhtis Olle (s 1983), sooritades vasakpööret keeras ette temast möödasõitu sooritanud mootorrattale Suzuki, mida juhtis ilma juhtimisõiguseta Kirill (s 1983). Mootorratta juht ja kaassõitja Aleksei (s 1985) toimetati PERH Mustamäe korpusesse.

28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.

28 mail kella 11.29 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Kosel Kodu tn 15 juures, kus roller Malossi, mida juhtis ilma kiivri ja juhtimisõiguseta 11-aastane poiss, kaotas juhitavuse ja paiskus kummuli. Rolleri juht toimetati kehavigastustega Tallinna Lastehaiglasse.


Selle viimase eest tahaks muidugi ise minna ja selle põnni omaniku vanematele ihunuhtlust anda.
TransAlp '02

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Ajaa.... see TFR, i postitused väljatoodud teine õnnetus, kus auto sooritab vasakpööret ja keerab ette temast mööduma asunud mootorrattale.
Ma juba autoroolis vihkan neid mehi, kes rattaga PEAVAD mööda sõitma - eelmisel nädalal alles oli see, kui viimase hetke pilt peeglise päästis ilmselt mõne mehe tervise ja mind mõttetust asjaajamisest.
Seega minu arust antud neljast avariist...
1. mootorrattrui süü
2. mootorratturi süü
3. Autojuhi süü
4. Typo rolleri

Akka või statistikat tegema - et palju aastalõikes toimunud avariidest on oma lollus ja palju mitte...kuigi samas mida see annab, viga saab alati rattur :(

Teema algataja
kertsman
Postitusi: 108
Liitunud: 31 Jaan 2005, 22:34
Asukoht: Harju Kose

Lugemata postitus Postitas kertsman »

28 mail kella 11.29 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Kosel Kodu tn 15 juures, kus roller Malossi, mida juhtis ilma kiivri ja juhtimisõiguseta 11-aastane poiss, kaotas juhitavuse ja paiskus kummuli. Rolleri juht toimetati kehavigastustega Tallinna Lastehaiglasse.


See juhtus minu maja juures. Väike sõber on. Saan läbi õrnalt. Aga mina ütlen selle kohta. Täiesti Loll!! :idea: Ilma kiivrita kohas kus on mendid.

28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.


ja see oli see millele ma peale sattusin. Aga autos oli ka laps!
Ride Till You Die!!!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kertsman kirjutas:
Aga mina ütlen selle kohta. Täiesti Loll!! :idea: Ilma kiivrita kohas kus on mendid.
Kas kiiver on politsei jaoks?
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Ja mis siis ,et autos oli laps `?
Annab lisa õigused ?
kertsman kirjutas:
28 mail kella 15.21 ajal toimus liiklusõnnetus Tartumaal Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 163 km, kus mootorratas Honda, mida juhtis Gunnar (s 1977) sõitis külge pärisuunas liikunud ja vasakpööret teostanud sõiduautole Nissan Primera, mida juhtis Irina (s 1977). Mootorrattur sai kehavigastusi.


ja see oli see millele ma peale sattusin. Aga autos oli ka laps!

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”