Õhufiltri õlitamine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
- Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
- Asukoht: Tallinn
Õhufiltri õlitamine
Kui märg või kuiv peab olema õhufilter?? Tegin nii nagu manuaalis kirjas, filter õliga paksult kokku ja siis pigistasin suurema osa välja ja ülejäänud kuivatasin majapidamispaberiga ära, aga ikka tundub, et on kuidagi liiga õline. Kui filtrit pigistan näppude vahel, siis jääb näppudele päris paks õlikiht. On see normaalne nähtus, omab see üldse tähtsust või peab mahlapressi kasutama 

Ise kasutan sama firma sinist filtriõli. Võtan ühekordsed kummikindad, panen filtrile törtsu õli ja surun vahtkummi kokku lahti kuni moodustub kinnaste ja filtri vahele selline tihedate niitidega ämblikuvõrk. Veendun et filter on üleni helesiniseks värvunud ja monteerin tagasi.
Ega ma muidugi ei tea mis sorti filtrist jutt aga mootoriõli on poroloonile mõrv ning ega ta kleepumisomadused ka nii head ei ole...
Ega ma muidugi ei tea mis sorti filtrist jutt aga mootoriõli on poroloonile mõrv ning ega ta kleepumisomadused ka nii head ei ole...
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Kui manuaal ütleb siis peaks kõik OK olema.
Ise sain kogemuse filtriõliga sel nädalavahetusel - ostsin messilt Neeme käest filtriõil (tema jutu järgi tavalise õli veab filtrist lihtsalt minema-õhuvool siiski piisvalt suur ja liikumine kiire). Lolli peaga hakkasin paljaste käte vahel filtrit õlitama. See kleepuv kiht mis pärast käte küljes ...
Viska või käed minema. Enne ei saanud seda maha kui mootoripesu vahendiga leotades.
Ise sain kogemuse filtriõliga sel nädalavahetusel - ostsin messilt Neeme käest filtriõil (tema jutu järgi tavalise õli veab filtrist lihtsalt minema-õhuvool siiski piisvalt suur ja liikumine kiire). Lolli peaga hakkasin paljaste käte vahel filtrit õlitama. See kleepuv kiht mis pärast käte küljes ...

kasulik jah kasutada klielkindaid või vähemalt klilekotid käte otsa tõmmata, sest see on ikka eriliselt kleepuv ollus kui õhu kätte saab.
ja peale õli välja pigistamist on kasulik lasta tal enne kuivada pool tunnikest, siis saad ilusti juba palja käega teda katsuda ja installida.
kui tavalist linnasõitu teed, siis piisab korra- kaks aastas õlitamisest, kui offroadi lasta, siis vastavalt vajadusele.
ja peale õli välja pigistamist on kasulik lasta tal enne kuivada pool tunnikest, siis saad ilusti juba palja käega teda katsuda ja installida.
kui tavalist linnasõitu teed, siis piisab korra- kaks aastas õlitamisest, kui offroadi lasta, siis vastavalt vajadusele.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Enamvähem igas vähegi kultuursemas moto ja autotarvetepoes on seda. AP-Motos maksis Shelli Filter Oil mingi 95.-
Küsimus, kuidas puhastada koonusfiltrit, kas õli peale laskmisest piisab, või on mingid omad teemad, kuidas seda puhastada. Sõidetud mignine 1000km ilma mingisuguse puhastamiseta ja alguses ei lasnud ka õli peale.
Selline on:

Küsimus, kuidas puhastada koonusfiltrit, kas õli peale laskmisest piisab, või on mingid omad teemad, kuidas seda puhastada. Sõidetud mignine 1000km ilma mingisuguse puhastamiseta ja alguses ei lasnud ka õli peale.
Selline on:

aga tavaline originaal filtril siis vast ple tarvis või peab seda kah mingi õliga plätserdama hakkama ?rix125 kirjutas:koonusfiltritel tuleb seda kindlasti kasutada. Õli külge kleepuvad mustuse osakesed, mis ei ole head mootorisse sattumisel.


Have a nice day !
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
...sedasamust, et ma ka algul ei saan'd aru, et miks nad neid filtreid koguaeg õlitavad??aga ma pole nagu pihta saand, et mida see aitab kui seda õli kasutad ?
ja kui halb on selle mitte kasutamine...

Eelmisel suvel tsikliga ringi sõites kuulsin aga äkitselt mingit ilget kriuksumist sadula alt!


La moto mía – KLX 650 R
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Tavalist paberfiltrit õlitada ei ole vaja, see vahetatakse lihtsalt välja. Poroloonfiltrit saab puhastada ja peale puhastamist on seda ka kindlasti õlitada vaja, sest muidu ta lihtsalt ei võta väiksemaid osakesi kinni.
Mina puhastan täitsa tavalise bensu sees, benssu vahetan niikaua kui see enam värvi ei muuda. Peale kuivada laskmist lasen kerge kihi filtriõli peale(seda tuleks teha kinnastega), natuke "mätsin" ja siis tagasi tsikli külge.
Mina puhastan täitsa tavalise bensu sees, benssu vahetan niikaua kui see enam värvi ei muuda. Peale kuivada laskmist lasen kerge kihi filtriõli peale(seda tuleks teha kinnastega), natuke "mätsin" ja siis tagasi tsikli külge.
Onud klge, mul on K&N pestav filter Hornetil. (Traatvõrk, sees mingi muu saast, mis filtreerib)
Pesin puhtaks, aga millega nüüd õlitada. Valida on Valvoline filtriõli (paks ja kleepub) ja mingi Streetmotost ostetud spray (testimata, aga kirjas et poroloonfiltritele?) Neeme soovitas viimast, aga ma ise nüüd enam pole kindel krt ...
Pesin puhtaks, aga millega nüüd õlitada. Valida on Valvoline filtriõli (paks ja kleepub) ja mingi Streetmotost ostetud spray (testimata, aga kirjas et poroloonfiltritele?) Neeme soovitas viimast, aga ma ise nüüd enam pole kindel krt ...
Rennes aka Pröksuga Mülka
Mina pruugin spraypudelis olevat filtriõli. Võrrelda ei oska, selleks peaks ilmselt ühe ja teise õliga ratta korra lõpuni läbi sõitma, aga peale Fairyga pesu ja uut õlitust tundub filter näpuga katsudes ja visuaalsel vaatlusel täpselt sama hea nagu ta oli originaalvaruosa pakendist väljavõtmisel.
Näpuga muidugi eriti katsuda ei tahaks, sest peale seda ei kuku mõnda aega enam mitte ükski asi näpu vahelt ära
PS. Ma olen surmkindel, nii spray kui vedel variant on igal juhul sajast paremad kui hoopis ilma õlita.
Näpuga muidugi eriti katsuda ei tahaks, sest peale seda ei kuku mõnda aega enam mitte ükski asi näpu vahelt ära

PS. Ma olen surmkindel, nii spray kui vedel variant on igal juhul sajast paremad kui hoopis ilma õlita.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Niipalju kui mina asjast aru saan, siis K&N-i ei tohi miski muu õliga õlitada kui K&N enda spets punast värvi õliga. See on selline suht vedel õli, mis sinna filter-riidesse pidama jääb (filter on pestult valge ja õlitatult siis punane). Mul peaks seda spets õli veel olema, tule läbi miski õhta, õlitame ära...Rennes kirjutas:Onud klge, mul on K&N pestav filter Hornetil. (Traatvõrk, sees mingi muu saast, mis filtreerib)
Pesin puhtaks, aga millega nüüd õlitada. Valida on Valvoline filtriõli (paks ja kleepub) ja mingi Streetmotost ostetud spray (testimata, aga kirjas et poroloonfiltritele?) Neeme soovitas viimast, aga ma ise nüüd enam pole kindel krt ...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.