1) Polini Evolution'i mõõtmed ning 2) kvaliteetseim filter
Moderaator: Moded
1) Polini Evolution'i mõõtmed ning 2) kvaliteetseim filter
1) õhufilter Polini Evolution'i läbimõõt ja pikkus=?
2) kvaliteetseim filter rollerile?
Tänan vaeva juba ette.
Ainult asjalikud ja teemakohased postitused. Palun
2) kvaliteetseim filter rollerile?
Tänan vaeva juba ette.
Ainult asjalikud ja teemakohased postitused. Palun
Stagga kirjutas:polini evo õhufilter on minuarust väga halva ehitusega sest on aint shvamm. Sõites lombist läbi pritsib peale ja ongi vot vesi mootoris.
Parim õhufilter on minusilmis Doppler Venturi.
sa tead ka kui paks swammfilter sellel doppleril ees on?(vastus:väga peenike).
polini evo-l on 2 eri swammi(sees pool on peenema auguga).
kõige kvaliteetsem?
eks see ole vastavalt vajadustele ja tingimustele(kas tahad,et mootor peaks kauem vastu,või tahad võimsust ja hääli)
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
Kvaliteedi all mõtlesin filtreerivust ja seda, et si**a mootorisse ei laseks.
Olen arvestanud sellega, et koonusfiltrit peab vähemalt iga nädal puhastama.
Mõlesin, et Polini peaks küllalt hea olema, sest tal on suurima pindagaga svamm (väikseim takistus), kuid õhuboxi puudumise tõttu määrdub kiiremini.
Olen arvestanud sellega, et koonusfiltrit peab vähemalt iga nädal puhastama.
Mõlesin, et Polini peaks küllalt hea olema, sest tal on suurima pindagaga svamm (väikseim takistus), kuid õhuboxi puudumise tõttu määrdub kiiremini.
Mainiks selle ka ära, et peale õhufiltri pesu filter õhufiltriõliga ka kindlasti kokku teha ja seebivesi õhufiltrit puhtaks ei tee.. Ma usun, et puhastamise all mõtled sa ikka õhufiltri pesu ja õlitust.. Sest tolmu ja muu sita püüabki see õli kinni.. Kui on korralikult õhufiltriõliga kokku tehtud, siis ei olegi vaja nii tihti selle vabalthingava õhufiltriga midagi teha..pang kirjutas:Kvaliteedi all mõtlesin filtreerivust ja seda, et si**a mootorisse ei laseks.
Olen arvestanud sellega, et koonusfiltrit peab vähemalt iga nädal puhastama.
Mõlesin, et Polini peaks küllalt hea olema, sest tal on suurima pindagaga svamm (väikseim takistus), kuid õhuboxi puudumise tõttu määrdub kiiremini.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Nimesid ei nimeta, aga üks sõber ostis endale selle Venturi. Tal tõmbas mootori kohviks see õige kiiresti. Doppler Venturi läheb pigeb ilus aga saast allaStagga kirjutas:polini evo õhufilter on minuarust väga halva ehitusega sest on aint shvamm. Sõites lombist läbi pritsib peale ja ongi vot vesi mootoris.
Parim õhufilter on minusilmis Doppler Venturi.

Mul on K&N filtripesukomplekt olemas + veel liiter filtriõli. Aga kuna meil Elvas suht tolmused tänavad ja filtril air-boxi, pole siis võtab kõik üleskeerutatud teetolmu kinni( filtriõli peab selle muidugi kinni, aga filter ummistub suht kiiresti). Just seepärast tahtsin filtriks midagi suuremat.ats91 kirjutas:
Mainiks selle ka ära, et peale õhufiltri pesu filter õhufiltriõliga ka kindlasti kokku teha ja seebivesi õhufiltrit puhtaks ei tee.
Tasub osta selline millel on korralik svamm. Polini oma on suht pikk ja selleks ei ole seda eriti hea panna aga malossi omad on suht normaalsed.
Endal on ja filtreerib ilusti ära. Siis kui liiva sees palju sõitsin siis natuke ikka läks tolmu läbi aga muidu ei lähe eriti midagi.
Ükspäev sõitmas käies mul oli malossi filter(ainult svamm ja siis raamid ümber) ja sõbral oli tn helix(väga õhukese svammiga) ja mõne ajapärast oli tema õhupuhasti umbes ja enam edasi ei liikunudki sellega. Minul aga töötas ilusti koguaeg. Sõitiski ilma õhupuhastita koju ja pani originaali niikauaks külge kuni teine ära kuivas.
Endal on ja filtreerib ilusti ära. Siis kui liiva sees palju sõitsin siis natuke ikka läks tolmu läbi aga muidu ei lähe eriti midagi.
Ükspäev sõitmas käies mul oli malossi filter(ainult svamm ja siis raamid ümber) ja sõbral oli tn helix(väga õhukese svammiga) ja mõne ajapärast oli tema õhupuhasti umbes ja enam edasi ei liikunudki sellega. Minul aga töötas ilusti koguaeg. Sõitiski ilma õhupuhastita koju ja pani originaali niikauaks külge kuni teine ära kuivas.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
http://www.motoso.de/hit/rennluftfilter ... 47691.htmlpang kirjutas:pang kirjutas:Tooks teema sujuvalt küsimuseni tagasi.
Ise kasutan Malossi E5 seeria filtrit: http://www.holmgaard-scooterservice.dk/ ... filter.JPG
Praktiline on ta juba selles mõttes, et viletsamates tingimustes(vihm, pori)
kaitseks saab talle peale lükata plastist kaitseümbrise(nagu pildil) Muudel juhtudel võid plasti eemaldada ja välja näeb asi selline: http://www.scoot-boost.com/les%20filtre ... %20.50.jpg
Praegu sellega läbinud ligi 1000km ja kruusateid vast isegi rohkem kui asfaldit. Tolmu ja muud sodi paistab kinni võtvat edukalt, seestpoolt tolmu silma ei hakanud. Endal ta sätitud ilusti gondli alla varju. Plastkaitse on ka koguaeg peal.
Aga suht väike on ta küll ja plastraamid pole midagi teab mis haprad. Annavad hoopis päris palju painduma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.