Ketiõli
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Ketiõli

Moded, las teema natuke olla, enne kui lukku läheb, või minema rändab, keti õlidest pole vapsee juttu olnud.

Proovisin alustuseks mingit valvoline ketimääret (~100eeku pudel), suht vedel, venivaks ei muutu hiljem. Soovitatakse kettidele ja trossidele. 200 km ja kett oli üsnagi kuiv.
Uurisin mellalt tarkuseteri: Ketti soovitatakse määrida iga 300 km tagant.
liivastes tingimustes ei tohi kasutada kleepuvat määret, ehk siis endurole peaks sobima midagi sellist nagu mulle sattus.
Asfaldil vastupidi võiks vist kasutada kleepuvamat. Kardile mõeldud määrded pidid head olema.
Teine konkreetne soovitus teiselt kogenud inimeselt oli, et kasutada honda originaal ketivaha (OK see honda on seal ees ilmselt BS, lihtsalt sellepärast hondale mõeldud, kuna jutt käis BW st ja hondast) Pidi selline hea ja kleepuv olema ja pidi ka suurtel kiirustel siiski ketist kinni hoidma, mitte minema lendama.
Ja et siis kett ei pea olema üleni leemendav ja õline, vaid olulne on, et ligendid oleksid määritud.
Ilma tihenditeta kett oleks kaval korra aastas maha võtta, petrooliga ära pesta ja TAP(TEP)'i sees läbi keeta.
Aga kuulaks ise ka konkreetseid soovitusi ja tarkusi.
edit: typo
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda

-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Kuna endal ka seni kett ülekandega rattad olnud seni..siis asjaga seotult ka väikesed kogemused. Niisama mingit õli peale panna ketile..nu miskit mootoriõli või sellist vedelat. Täiesti mõtetu. Lendab kohe pealt minema ja lisaks pasandab kõik kohad täis.
Ise olen seni kasutanud (viimane balloon) Motorex-i nimelist spets ketiõli mille ostsin Yamu esindusest, kuid mida enam sisse ei tooda kahjuks.
Ja ainult kiidusõna võin öelda selle möksi kohta. Välja näeb asi nagu kaameli tatt..jube kleepuv ja väidetavalt sisaldab teflonit ka..midagi nagu mootorsaagide ketiõlid. Idee asjal lihtne kannad peale lased paar minti seista, paned mootori käima, käik sisse lased natike ringi ratast..et ühtlaselt igalepoole vaheleläheks..ja voila..ei loobi laiali..kõik on ilus ja puhas.
Kestvusest. Minu Yamu raamat rääkis ketiõlitamisest iga 500km järel. Ja täpselt nii ma tegin ka..niikaua kuskil seda õlitust sinna jätkus ka. Siis uuesti tuli peale kanda.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
pintsliga määrides on paratamatu olukord see et õli jääb ketile liiga palju mis siis sõites end ilusti mööda rehvi laiali loobib, teeb rehviääre ka meeldivalt libedaks muide

cl
Ketiõli
Olen kuulnud, et ka Castrolil on mingi ketivaha, aga ei ole näinud ja kasutanud.
Kõlab nüüd küll vist nagu TV-shopi jutt, aga mulle tõesti meeldib

Vaha suhtes on mul väiksed eelarvamused, kas ta ikka poeb piisavalt lülide vahele???
Keti liiga palju määrimise kohta on hea ütlus: "Määri ketti ühe korra, - kett määrib sind kümme korda vastu!"

-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Kawasaki KFX 700 -> Suzuki KingQuad 750axi
http://ramo.ee/prices.php?group=15
kas nyyd odavam ja kõige suurem valik aga piisav ...

Ketiõlid
Ostsin tsikli eesti ühest suuremast motopoest. Esimesel sõidul kett ragises. Pesin ja puhastasin mootoriõliga (poolsünt 10W40) Õlitasin esimesed sõidud iga 300km järel nagu manual ette näeb. Kett oli ilusti õline, ei mingit raginat . Üleliigne lendas minema ja palju jäi ketikaitsete peale ning tagarehvi küljele ka.
Pritsimine oligi põhjus, miks soetasin endale aeosool valge ketiõli, Liquid Moly. Lased peale, 10min ja sõitma. Pritsib oluliselt vähem ja kogub ketile liiva. Aga lase seda niipalju kui tahad(soojalt või külmalt), aga sellist sujuvust ja õlitatuse taset kui mootoriõliga ei ole kunagi saavutanud. Muidugi on üks mootoriõli miinuseks veel see, et vihmaga kergelt tuleb maha.
Igal asjal omad head ja vead.
Määrimise muret enam ei olnud ja sitta ja sodi ka ei kakkunud külge endale enam nii palju kui enne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.