ARK haldussuutmatus - on ideid?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

ARK haldussuutmatus - on ideid?

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Olles suure entusiasmi ja õhinaga läbinud moottorratta juhilubade kursuse seadsin ma oma sammud veelgi suurema ootusärevusega ARK kontorisse Tallinnas, et teha ära hulk eksameid ja anda selle eest riigile mõni hea kopikas raha.

Üllatus nr 1 - autokooli nimekirjade kandmisega ARK infosüsteemi olevat probleeme - minu andmeid nimelt ei leitud ARK arvutist üles. Kuskil pooletunnise ootamise järele selgus, et see ei ole konkreetselt ei ARK ega autokooli ega ka minu (no shit sherlock!) süü, vaid tegemist on mingi salapärase liiklusregistri IT-tehnilise probleemiga. Tulgu ja proovigu ma esmaspäeval uuesti. Minu arust on see ARK register aga noh mis seals ikka

üllatus nr 2 - ARKis tolgendades kuulsin kogemata, kuidas üks vene noormees ennast teooriaeksamile registreeris ja sai kirja aja 14. juuniks. Minu kahtlused leidsid kinnitust - teooria eksami aeg Tallinnas täna on kohe üle ka juuni keskmistest päevadest. Igal juhul esmaspäevaks on see nii kuniks IT ennast joonde sätib ja mind jutule võetakse. Ometigi on teooriaeksami sooritamise suht lühiajaline arvutitoksimine, mis võiks käia ka elava järjekorra alusel...

Ausalt üteldes ootasin ma jama pigem sõidueksami aegadega. Oma kärsitu iseloomu tõttu helistasin paar teist ARK kontorit läbi, kus lubatakse kordades kiiremat teenindust. Näiteks Tartu - teooria järgmine nädal ja sõit kahe nädala pärast.

Aga siin saabus ka üllatus nr 3 - nimelt, kui ma teen teooria mujal piirkonnas, siis minu andmete ülekandmine võtab nädal aega ja alles siis saan ennast Tallinna sõidule registreerida. Mis on siis juba vist sügavas juulikuus, sic!

Minu lahendus - teooria mujal kui Tallinnas ning võimalusel ka sõit. Ainuke risk on see, et ma ei tunne mingeid kohalikke tänavaid...ja kasutama peaks vist oma tsiklit, millega sõidukogemuse omandamine on suti raskendatud lubade puudumise tõttu.

On soovitusi, sarnaseid kogemusi?

Minu soovitus oleks ARKil mõtelda veidike rahvastiku paiknemise iseärasuste peale ning teenused vastavaks kujundada, muig kuigi eks paljutki on paremaks ka läinud
K1200S
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

Tead, mina olen niipalju tark, et tehes teooriaeksami mitte koos kooliga, vaid ise ARKiga aja kokku leppides saad kiiremini. Teiseks, kasutades ja makstes ARK eksamisõiduki eest, saad sõita "kohe", mitte siis, kui järjekord sinuni jõuab :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Täpsustan

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Ei tee eksamit koos kooliga, vaid ilusasti ise Arkis

Kahtlen, et kas neil ülepea mingi mootorratta moodi ratas on...
K1200S

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

ARK tegeleb bürokraatia ja tööhõivega, mitte normaalse asjaamisega. Küll aga peaks neil aasta lõpus tulema täiselektrooniline ARK lahendus, mis peaks andmete liigutamist kiirendama. Mitte et see sind lohutaks, muig. :lol:

Minu ädvaiss oleks, võta oma ratas ja suur parkimisplats ja tiiruta seal isu täis ja oskused kah. Seejärel võta ratas ja põruta eksamile, kui autokooliga näiteks saue osas kokkuleppele ei jõua.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Parkla

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

LE ütleb muidugist et ta omab kehtivust ka parklates, irww, seega suudan ma halvemal juhul paar lubadeta sõitmise trahvi saada ja vahest ka oma kõlblikkuse tsiklit juhtida annulleerida.

Aga hea, et tulevik on helge :D
K1200S

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

LE ütleb palju asju. :lol: Noh s**t näide, pigem siis piiratud ala.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

kas vahepeal on siis ARK-is midagi muutunud?
2005 mai: pärast autokooli teooria- ja sõidueksami läbimist anti koolist koolitunnistus ja adjöö!
ise läksin koolitunnistus, med.kursuse tunnistus, arstitõend ja riigilõivu tõend näpus ARK-i ja ajasin seal kõik asjad ise. kool ei puutunud enam üldse asjasse. kui oleks tahtnud, oleks võinud kasvõi võrus eksamid teha.

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

retro kirjutas:
ise läksin koolitunnistus, med.kursuse tunnistus, arstitõend ja riigilõivu tõend näpus ARK-i ja ajasin seal kõik asjad ise. kool ei puutunud enam üldse asjasse. kui oleks tahtnud, oleks võinud kasvõi võrus eksamid teha.
Kas siis kooli tsikliga ei teinudki eksamit? Mul käis küll nii, et peale kooli läbimist öeldi, et mine tee ARKis teooria ära ja siis tule tagasi. Seejärel leppis sõiduõpetaja ARK-s sõidueksami aja kokku ja sõit käis ikka kooli tsikliga.
Joel
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

retro kirjutas:
kas vahepeal on siis ARK-is midagi muutunud?
No minu viimased kokkupuuted nendega olid 3 aastat tagasi, ehk on tõesti muutusi :twisted:
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Re: ARK haldussuutmatus - on ideid?

Lugemata postitus Postitas nitse »

Bladyhell kirjutas:
Ainuke risk on see, et ma ei tunne mingeid kohalikke tänavaid...
Kulla mees! Liikluseeskirjade mõte ongi selles, et sa oskaksid sõita igal pool, mitte ainult oma kodu ja lauda vahel, mida maast madalast nühkinud oled. :wack:
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. :mrgreen:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Vastuseks

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.
K1200S

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Hmm, mis on liikluseeskirjadel pistimist tänavatel toimuvaga? :?:

Praegu tundub, et lihtsalt tore bumaaga.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vastuseks

Lugemata postitus Postitas boob »

Bladyhell kirjutas:
Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.
Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleeme :twisted:
Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri 8) )

Sekopää
Postitusi: 99
Liitunud: 16 Juun 2004, 19:37

Re: Vastuseks

Lugemata postitus Postitas Sekopää »

boob kirjutas:
Bladyhell kirjutas:
Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.
Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleeme :twisted:
Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri 8) )
üks asi on sôita igapäevaliikluses probleeme omamata, teine asi on teha ARK-i sôidueksam, kus on väga oluline, mis hetkel sa suuna sisse lülitad, millal pead keerad, et peeglisse vaadata, millal nt ringteel täpselt rümberrivistud, et välja sôita ringilt. Selliseid kohti on üle Eesti liiga palju, kus nt eksamit tehes seda kohta mitte tundes on kerge viga kirja saada. Môni aasta tagasi veel olid nt ôismäe ringidel liiklusmärkide ja teekattemärgistusega mingid vastuolud, mis tôttu oli selles kohas liikluses käitumine SEADUSE JÄRGI mitmeti tôlgendatav. Muidugi kui kainet môistust ja loogikat kasutada, on vôimalik üldjuhul normaalselt liigelda, aga sôidueksam on just selline koht, kus peavad käivad asjad suht pedantselt reeglite järgi käima, muidugi oleneb palju ka eksamineerija inimlikust arusaamisest.

seko @ mootorliikleja

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Re: Vastuseks

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Sekopää kirjutas:
boob kirjutas:
Bladyhell kirjutas:
Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.
Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleeme :twisted:
Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri 8) )
üks asi on sôita igapäevaliikluses probleeme omamata, teine asi on teha ARK-i sôidueksam, kus on väga oluline, mis hetkel sa suuna sisse lülitad, millal pead keerad, et peeglisse vaadata, millal nt ringteel täpselt rümberrivistud, et välja sôita ringilt. Selliseid kohti on üle Eesti liiga palju, kus nt eksamit tehes seda kohta mitte tundes on kerge viga kirja saada. Môni aasta tagasi veel olid nt ôismäe ringidel liiklusmärkide ja teekattemärgistusega mingid vastuolud, mis tôttu oli selles kohas liikluses käitumine SEADUSE JÄRGI mitmeti tôlgendatav. Muidugi kui kainet môistust ja loogikat kasutada, on vôimalik üldjuhul normaalselt liigelda, aga sôidueksam on just selline koht, kus peavad käivad asjad suht pedantselt reeglite järgi käima, muidugi oleneb palju ka eksamineerija inimlikust arusaamisest.

seko @ mootorliikleja
Näed kohe, et seko on normaalne mees, sai probleemist aru. Tavaliikluses pole tõepoolest probleemi, see on läinud juba ammu aega tagasi iseregultsiooni teed. Aga eksamil peab kõik olema "by the book" ja kui on tõlgendusruumi siis oleneb tõlgendaja (loe eksamineeerija) intelligentsusest, kas seda tõlgentatakse sinu kahjuks või kasuks. Eksamilt kriminaalõigusest tuntub printsiip "In dubitando, pro reo" e. kahtluse korral kaebealuse kasuks kahjuks ei rakendu.

Samuti on kahtlane kas eksaminant suudab loogikaga eksamineerijat veenda. :D
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Mis kuradi haldus suutmatusest te räägite - osad süüd kuuldu põhjal on ka autokoolidel, kes teadlikult venitavad eksamiaja kirjapanemisega.
Üldiselt on ARK'is olemas ka selline asi nagu ootejärjekord - pane end sinna kirja ja sul on väga suured võimalused, et saad eksami tehtud suhteliselt kiiresti.
Just tänu sellele, et autokoolid venitavad eksamiaega võimalikult kaugele (siis saab mitu gruppi korraga ühel päeval eksamile, mis teeb sõiduõpetajal elu tunduvalt lihtsamaks ja odavamaks) siis alati on inimesi kes langevad viimasel hetkel ära.
Minul kolm aastat tagasi oli täpselt sama värk, et teoori tegin ära Juuni alguses ja sõidueksami sain Juulikeskpaigaks - just ootejärjekord ja sihikldel helistamine oli see, et sain nädalapärast eksamile.

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Intruder kirjutas:
Mis kuradi haldus suutmatusest te räägite - osad süüd kuuldu põhjal on ka autokoolidel, kes teadlikult venitavad eksamiaja kirjapanemisega.
Üldiselt on ARK'is olemas ka selline asi nagu ootejärjekord - pane end sinna kirja ja sul on väga suured võimalused, et saad eksami tehtud suhteliselt kiiresti.
Just tänu sellele, et autokoolid venitavad eksamiaega võimalikult kaugele (siis saab mitu gruppi korraga ühel päeval eksamile, mis teeb sõiduõpetajal elu tunduvalt lihtsamaks ja odavamaks) siis alati on inimesi kes langevad viimasel hetkel ära.
Minul kolm aastat tagasi oli täpselt sama värk, et teoori tegin ära Juuni alguses ja sõidueksami sain Juulikeskpaigaks - just ootejärjekord ja sihikldel helistamine oli see, et sain nädalapärast eksamile.
Kuule, kogu riigi haldussuutlikus jätab sügavalt soovida ja ARK on sama mõnus bürokraatiamasin. Selleks, et üks paber teise sahtlisse tõsta tuleb kõvasti formulare ja ankeete täita. Samas oleks lahendusi mitmesuguseid, milleni oleks juba tükk aega tagasi võinud jõuda. Aga see selleks. Keegi ei väida, et Autokoolidel nagu süüd poleks, aga mõistlikus asutuses plaanitakse selliseid asju ette ja suheldakse koostööpartneritega. Teeninduskultuuri juurutamisega pole ARK-s tegeletud.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

ARK haldussuutmatus.

Lugemata postitus Postitas miilits »

Eks igas asutuses ole oma puudujääke, kuid ARK kohta ütleks seda, et bürokraatiamasin peab see siiski olema, kui isegi eksami ajal ei nõutaks eksamineeritavalt eeskirjade kohast käitumist liikluses, siis millal veel.
Mis puutub aga eksmisooritamise aegadesse, siis arvan, et see sõltub suuresti eksmiosakonna töö planeerimisest ja autokooli koostööst ARK-ga.
Paljud autokoolid muretsevad vaid selle eest, et kliendilt raha kätte saada ja kui asi jõuab eksamiteni, siis visatakse klient nagu kassipoeg suurde lompi ja vaadaku ise kuidas sealt välja saab.Küsige provintsis elavate inimeste käest ja mõni aeg tagasi käisid mitmedki suurte linnade inimesed eksameid väiksemates kohtades tegemas, et lühema ajaga löögile saada.Minu teada ei ole see ka enam seadusega vastuolus.Kes aga on ise "Häpu" ja ei suuda asja ajada, ärgu nutku.

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Re: ARK haldussuutmatus.

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

miilits kirjutas:
Eks igas asutuses ole oma puudujääke, kuid ARK kohta ütleks seda, et bürokraatiamasin peab see siiski olema, kui isegi eksami ajal ei nõutaks eksamineeritavalt eeskirjade kohast käitumist liikluses, siis millal veel.
Mis puutub aga eksmisooritamise aegadesse, siis arvan, et see sõltub suuresti eksmiosakonna töö planeerimisest ja autokooli koostööst ARK-ga.
Paljud autokoolid muretsevad vaid selle eest, et kliendilt raha kätte saada ja kui asi jõuab eksamiteni, siis visatakse klient nagu kassipoeg suurde lompi ja vaadaku ise kuidas sealt välja saab.Küsige provintsis elavate inimeste käest ja mõni aeg tagasi käisid mitmedki suurte linnade inimesed eksameid väiksemates kohtades tegemas, et lühema ajaga löögile saada.Minu teada ei ole see ka enam seadusega vastuolus.Kes aga on ise "Häpu" ja ei suuda asja ajada, ärgu nutku.
Nõus, et tuleb ise asja ajada, kui kool impotendiks osutub. Samas bürokraatiamasin, ei olekuidagi seoses sellega, et inimeselt nõutakse õigusnormide täitmist. Küsimus on selles, et minu arvates on täiesti võimatu ARK-ga vaielda, kui leiad, et õigusnormi tõlgendamisel eksiti (vähemalt kohtuväliselt). Jumala roll on liiga tugev. See on aga üks väga oluline printsiip, et inimene saaks oma õigusi kaitsta võimalikult efektiivselt.

Mu eelnev kommentaar oli pigem suunatud olukorrale, kus eksamiosakonna tööd saaks oluliselt kiirendada, vähemalt teooria osas. Ei ole ju mõistlik, et pead kaks nädalat ootama teooriaeksamit. Sõidueksamijärjekorrast saan aru, seal on inimressurss märksa tähtsam. Aga teooria? Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik. Ja kui eksamineerija on vaba kodaniku vahtimisest saab ta samal ajal vastu võtta eksamit....

Asjale võiks läheneda lihtsamalt ja kiiremalt. Selles väljendubki haldussuutmatus -- otsida ja realiseerida kiiremaid lahendusi. Mis kasutaksid aega efektiivsemalt, inimressursse tuleks ikkagi planeerida sinna kus neid ka reaalselt vaja on. Protsessi analüüs on kas tegemata või tehtud aga realiseerimata.

Efektiivses riigiasutuses planeeritakse tööd vastavalt vajadusele, lähtudes eelmise aasta näitajatest ja kogemustest. Ebatõenäoline on see, et eelmisel aastal autokoolid kuidagi teistmoodi käitusid, või eksamineerijate koormus oluliselt väiksem oli. Tendentsid on ju näha.

Kindlasti on ARK-s tööl toredad inimesed, aga mänedžment võiks parem olla.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: ARK haldussuutmatus.

Lugemata postitus Postitas joel »

Mõuki kirjutas:
Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik.
Aga umbes nii ongi ju. Ainult selle vahega, et passib ikkagi keegi pädevam isik kui sekretär ja igasugune vaidlustamise võimalus vist sisuliselt puudub.
Joel

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Üldiselt on ARKäi töö ilmselt regelemndeeritud seaduskatidega.
Ja arvatavasti on selles seaduskatis väga täpselt kirjas mis ametikohtadega inimesed peavad olema eksamikomisjonis.
Arvatavasti isegi kui ARK sooviks seda muuta, võtab sellise protsessi läbiviimine siin banaanivabariigis aasta - kui mitte rohkem
Bürokraatia on paratamatus, mis lihtsalt on ja ilmseltläheb see iga astaga ainult hullemaks.
Õnneks ilmselt siin kirjutajad pole näiteks Rootsi nn ARK'iga tegemist teinud - ilmselt seljuhul te ei räägiks liigsest bürokraatiast.
Mina natuke uurisin neid asju ja nägin, et autokoolid registreeriksid inimesed varem eksamitele oleks kõik ilusam - aga autokool registreerib grupi eksamine suhteliselt viimaselhetkel (et terve grupp, kaasaarvatud need kelle peal teooriat ei võta jms saaksid koos minna) Ning tänu sellele peavad just need taibud, ja need kellel on kiire lihtsalt nõmedalt ootama
Nagu eelnevast postituses ka ütlesin - kes tahab kiiresti peab isenatuke sebima ja saad kiiresti, oled lihtsalt ise mees!

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Re: ARK haldussuutmatus.

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

joel kirjutas:
Mõuki kirjutas:
Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik.
Aga umbes nii ongi ju. Ainult selle vahega, et passib ikkagi keegi pädevam isik kui sekretär ja igasugune vaidlustamise võimalus vist sisuliselt puudub.
Nojah aga point oligi selles, et see on ressursi raiskamine. Pädev isik saab samal ajal tegeleda sõidueksami vastuvõtmisega. Selleks, et jälgida, et keegi maha ei teeks ei pea ju teaduskraadi omama :D.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Ikka ise

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Nojah, eks ikka ise tuleb sebida, kuidas siis muidu. Ega ma nagu vingugi, lahenduse ikka saab, kuid sama mure seisab ees paljudel. Aga nõme on ikkagi, sest ratas seisab nukralt õues.

Endiselt arvan, et teooriaeksam on tehtav ka elava järjekorra alusel nagu need fotografeerimise putkadki seal ARK kontoris toimivad. Pädevamad inimesed võtku sõidueksameid vastu.

P.S. mõned on väitnud, et tuleb individuaalselt läheneda - muide seda ma teengi, s.t. püüan seda elavat järjekorda kasutada, kuid Tallinnas ei ole järjekorrad mõistlikud.
K1200S

veikopedosk

Lugemata postitus Postitas veikopedosk »

näide haldussuutmatusest:
teooriaeksamit ootasin 3 nädalat, tegin täna ära, soidueksami ajaks teatati 4. juuli..

tsikli sain eile kätte, saksa tehasest kolme nädalaga..

Eksamikoht: Harju ARK

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Soovitused sulle Veiko, endiselt töökaaslaselt, et
pane end ootejärjekorda - eriti kui oma ratas on olemas.
Kindlasti saad eksami kiiremini tehtud.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

Eelmisel aastal Saue ARK (ehk siis vist Harju ainuke) soigus juba kevadest peale septembrikuust. Et neil inimesed puhkusel jne.
Vot see on tõeline tase - A-katti, mida saab niikuinii ainult meie s*ta suusailmaga teha, on just sel ajal võimatu teha.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”