ARK haldussuutmatus - on ideid?
Moderaator: Moded
ARK haldussuutmatus - on ideid?
Olles suure entusiasmi ja õhinaga läbinud moottorratta juhilubade kursuse seadsin ma oma sammud veelgi suurema ootusärevusega ARK kontorisse Tallinnas, et teha ära hulk eksameid ja anda selle eest riigile mõni hea kopikas raha.
Üllatus nr 1 - autokooli nimekirjade kandmisega ARK infosüsteemi olevat probleeme - minu andmeid nimelt ei leitud ARK arvutist üles. Kuskil pooletunnise ootamise järele selgus, et see ei ole konkreetselt ei ARK ega autokooli ega ka minu (no shit sherlock!) süü, vaid tegemist on mingi salapärase liiklusregistri IT-tehnilise probleemiga. Tulgu ja proovigu ma esmaspäeval uuesti. Minu arust on see ARK register aga noh mis seals ikka
üllatus nr 2 - ARKis tolgendades kuulsin kogemata, kuidas üks vene noormees ennast teooriaeksamile registreeris ja sai kirja aja 14. juuniks. Minu kahtlused leidsid kinnitust - teooria eksami aeg Tallinnas täna on kohe üle ka juuni keskmistest päevadest. Igal juhul esmaspäevaks on see nii kuniks IT ennast joonde sätib ja mind jutule võetakse. Ometigi on teooriaeksami sooritamise suht lühiajaline arvutitoksimine, mis võiks käia ka elava järjekorra alusel...
Ausalt üteldes ootasin ma jama pigem sõidueksami aegadega. Oma kärsitu iseloomu tõttu helistasin paar teist ARK kontorit läbi, kus lubatakse kordades kiiremat teenindust. Näiteks Tartu - teooria järgmine nädal ja sõit kahe nädala pärast.
Aga siin saabus ka üllatus nr 3 - nimelt, kui ma teen teooria mujal piirkonnas, siis minu andmete ülekandmine võtab nädal aega ja alles siis saan ennast Tallinna sõidule registreerida. Mis on siis juba vist sügavas juulikuus, sic!
Minu lahendus - teooria mujal kui Tallinnas ning võimalusel ka sõit. Ainuke risk on see, et ma ei tunne mingeid kohalikke tänavaid...ja kasutama peaks vist oma tsiklit, millega sõidukogemuse omandamine on suti raskendatud lubade puudumise tõttu.
On soovitusi, sarnaseid kogemusi?
Minu soovitus oleks ARKil mõtelda veidike rahvastiku paiknemise iseärasuste peale ning teenused vastavaks kujundada, muig kuigi eks paljutki on paremaks ka läinud
Üllatus nr 1 - autokooli nimekirjade kandmisega ARK infosüsteemi olevat probleeme - minu andmeid nimelt ei leitud ARK arvutist üles. Kuskil pooletunnise ootamise järele selgus, et see ei ole konkreetselt ei ARK ega autokooli ega ka minu (no shit sherlock!) süü, vaid tegemist on mingi salapärase liiklusregistri IT-tehnilise probleemiga. Tulgu ja proovigu ma esmaspäeval uuesti. Minu arust on see ARK register aga noh mis seals ikka
üllatus nr 2 - ARKis tolgendades kuulsin kogemata, kuidas üks vene noormees ennast teooriaeksamile registreeris ja sai kirja aja 14. juuniks. Minu kahtlused leidsid kinnitust - teooria eksami aeg Tallinnas täna on kohe üle ka juuni keskmistest päevadest. Igal juhul esmaspäevaks on see nii kuniks IT ennast joonde sätib ja mind jutule võetakse. Ometigi on teooriaeksami sooritamise suht lühiajaline arvutitoksimine, mis võiks käia ka elava järjekorra alusel...
Ausalt üteldes ootasin ma jama pigem sõidueksami aegadega. Oma kärsitu iseloomu tõttu helistasin paar teist ARK kontorit läbi, kus lubatakse kordades kiiremat teenindust. Näiteks Tartu - teooria järgmine nädal ja sõit kahe nädala pärast.
Aga siin saabus ka üllatus nr 3 - nimelt, kui ma teen teooria mujal piirkonnas, siis minu andmete ülekandmine võtab nädal aega ja alles siis saan ennast Tallinna sõidule registreerida. Mis on siis juba vist sügavas juulikuus, sic!
Minu lahendus - teooria mujal kui Tallinnas ning võimalusel ka sõit. Ainuke risk on see, et ma ei tunne mingeid kohalikke tänavaid...ja kasutama peaks vist oma tsiklit, millega sõidukogemuse omandamine on suti raskendatud lubade puudumise tõttu.
On soovitusi, sarnaseid kogemusi?
Minu soovitus oleks ARKil mõtelda veidike rahvastiku paiknemise iseärasuste peale ning teenused vastavaks kujundada, muig kuigi eks paljutki on paremaks ka läinud
K1200S
Täpsustan
Ei tee eksamit koos kooliga, vaid ilusasti ise Arkis
Kahtlen, et kas neil ülepea mingi mootorratta moodi ratas on...
Kahtlen, et kas neil ülepea mingi mootorratta moodi ratas on...
K1200S
ARK tegeleb bürokraatia ja tööhõivega, mitte normaalse asjaamisega. Küll aga peaks neil aasta lõpus tulema täiselektrooniline ARK lahendus, mis peaks andmete liigutamist kiirendama. Mitte et see sind lohutaks, muig.
Minu ädvaiss oleks, võta oma ratas ja suur parkimisplats ja tiiruta seal isu täis ja oskused kah. Seejärel võta ratas ja põruta eksamile, kui autokooliga näiteks saue osas kokkuleppele ei jõua.

Minu ädvaiss oleks, võta oma ratas ja suur parkimisplats ja tiiruta seal isu täis ja oskused kah. Seejärel võta ratas ja põruta eksamile, kui autokooliga näiteks saue osas kokkuleppele ei jõua.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Parkla
LE ütleb muidugist et ta omab kehtivust ka parklates, irww, seega suudan ma halvemal juhul paar lubadeta sõitmise trahvi saada ja vahest ka oma kõlblikkuse tsiklit juhtida annulleerida.
Aga hea, et tulevik on helge
Aga hea, et tulevik on helge

K1200S
-
- Postitusi: 932
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
kas vahepeal on siis ARK-is midagi muutunud?
2005 mai: pärast autokooli teooria- ja sõidueksami läbimist anti koolist koolitunnistus ja adjöö!
ise läksin koolitunnistus, med.kursuse tunnistus, arstitõend ja riigilõivu tõend näpus ARK-i ja ajasin seal kõik asjad ise. kool ei puutunud enam üldse asjasse. kui oleks tahtnud, oleks võinud kasvõi võrus eksamid teha.
2005 mai: pärast autokooli teooria- ja sõidueksami läbimist anti koolist koolitunnistus ja adjöö!
ise läksin koolitunnistus, med.kursuse tunnistus, arstitõend ja riigilõivu tõend näpus ARK-i ja ajasin seal kõik asjad ise. kool ei puutunud enam üldse asjasse. kui oleks tahtnud, oleks võinud kasvõi võrus eksamid teha.
-
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Kas siis kooli tsikliga ei teinudki eksamit? Mul käis küll nii, et peale kooli läbimist öeldi, et mine tee ARKis teooria ära ja siis tule tagasi. Seejärel leppis sõiduõpetaja ARK-s sõidueksami aja kokku ja sõit käis ikka kooli tsikliga.retro kirjutas:ise läksin koolitunnistus, med.kursuse tunnistus, arstitõend ja riigilõivu tõend näpus ARK-i ja ajasin seal kõik asjad ise. kool ei puutunud enam üldse asjasse. kui oleks tahtnud, oleks võinud kasvõi võrus eksamid teha.
Joel
Re: ARK haldussuutmatus - on ideid?
Kulla mees! Liikluseeskirjade mõte ongi selles, et sa oskaksid sõita igal pool, mitte ainult oma kodu ja lauda vahel, mida maast madalast nühkinud oled.Bladyhell kirjutas:Ainuke risk on see, et ma ei tunne mingeid kohalikke tänavaid...

eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

Vastuseks
Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.
K1200S
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vastuseks
Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleemeBladyhell kirjutas:Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.

Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri

Re: Vastuseks
üks asi on sôita igapäevaliikluses probleeme omamata, teine asi on teha ARK-i sôidueksam, kus on väga oluline, mis hetkel sa suuna sisse lülitad, millal pead keerad, et peeglisse vaadata, millal nt ringteel täpselt rümberrivistud, et välja sôita ringilt. Selliseid kohti on üle Eesti liiga palju, kus nt eksamit tehes seda kohta mitte tundes on kerge viga kirja saada. Môni aasta tagasi veel olid nt ôismäe ringidel liiklusmärkide ja teekattemärgistusega mingid vastuolud, mis tôttu oli selles kohas liikluses käitumine SEADUSE JÄRGI mitmeti tôlgendatav. Muidugi kui kainet môistust ja loogikat kasutada, on vôimalik üldjuhul normaalselt liigelda, aga sôidueksam on just selline koht, kus peavad käivad asjad suht pedantselt reeglite järgi käima, muidugi oleneb palju ka eksamineerija inimlikust arusaamisest.boob kirjutas:Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleemeBladyhell kirjutas:Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.![]()
Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri)
seko @ mootorliikleja
Re: Vastuseks
Näed kohe, et seko on normaalne mees, sai probleemist aru. Tavaliikluses pole tõepoolest probleemi, see on läinud juba ammu aega tagasi iseregultsiooni teed. Aga eksamil peab kõik olema "by the book" ja kui on tõlgendusruumi siis oleneb tõlgendaja (loe eksamineeerija) intelligentsusest, kas seda tõlgentatakse sinu kahjuks või kasuks. Eksamilt kriminaalõigusest tuntub printsiip "In dubitando, pro reo" e. kahtluse korral kaebealuse kasuks kahjuks ei rakendu.Sekopää kirjutas:üks asi on sôita igapäevaliikluses probleeme omamata, teine asi on teha ARK-i sôidueksam, kus on väga oluline, mis hetkel sa suuna sisse lülitad, millal pead keerad, et peeglisse vaadata, millal nt ringteel täpselt rümberrivistud, et välja sôita ringilt. Selliseid kohti on üle Eesti liiga palju, kus nt eksamit tehes seda kohta mitte tundes on kerge viga kirja saada. Môni aasta tagasi veel olid nt ôismäe ringidel liiklusmärkide ja teekattemärgistusega mingid vastuolud, mis tôttu oli selles kohas liikluses käitumine SEADUSE JÄRGI mitmeti tôlgendatav. Muidugi kui kainet môistust ja loogikat kasutada, on vôimalik üldjuhul normaalselt liigelda, aga sôidueksam on just selline koht, kus peavad käivad asjad suht pedantselt reeglite järgi käima, muidugi oleneb palju ka eksamineerija inimlikust arusaamisest.boob kirjutas:Mina, kui mittetallinlane, sõitsin autoga GPSi kasutades eelmisel nädalal Õismäel ringi ja ei olnud probleemeBladyhell kirjutas:Kulla mees - iga mehe laudatagune on erinev, irww Sa proovi korra teekattemärgiste, liikusmärkide jmt abil näiteks Õismäe ringe läbida ja siis saad pihta vast mida mõtlesin.![]()
Kui vähegi mäletad, mis märk mida tähendab ja omal silmad lahti ning pea jagab, ei tohiks kuskil probleeme tekkida (venemaa avarused jätme muidugi välje, seal osades kohtades maksab tugevama õigus, mitte liikluseeskiri)
seko @ mootorliikleja
Samuti on kahtlane kas eksaminant suudab loogikaga eksamineerijat veenda.

Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Mis kuradi haldus suutmatusest te räägite - osad süüd kuuldu põhjal on ka autokoolidel, kes teadlikult venitavad eksamiaja kirjapanemisega.
Üldiselt on ARK'is olemas ka selline asi nagu ootejärjekord - pane end sinna kirja ja sul on väga suured võimalused, et saad eksami tehtud suhteliselt kiiresti.
Just tänu sellele, et autokoolid venitavad eksamiaega võimalikult kaugele (siis saab mitu gruppi korraga ühel päeval eksamile, mis teeb sõiduõpetajal elu tunduvalt lihtsamaks ja odavamaks) siis alati on inimesi kes langevad viimasel hetkel ära.
Minul kolm aastat tagasi oli täpselt sama värk, et teoori tegin ära Juuni alguses ja sõidueksami sain Juulikeskpaigaks - just ootejärjekord ja sihikldel helistamine oli see, et sain nädalapärast eksamile.
Üldiselt on ARK'is olemas ka selline asi nagu ootejärjekord - pane end sinna kirja ja sul on väga suured võimalused, et saad eksami tehtud suhteliselt kiiresti.
Just tänu sellele, et autokoolid venitavad eksamiaega võimalikult kaugele (siis saab mitu gruppi korraga ühel päeval eksamile, mis teeb sõiduõpetajal elu tunduvalt lihtsamaks ja odavamaks) siis alati on inimesi kes langevad viimasel hetkel ära.
Minul kolm aastat tagasi oli täpselt sama värk, et teoori tegin ära Juuni alguses ja sõidueksami sain Juulikeskpaigaks - just ootejärjekord ja sihikldel helistamine oli see, et sain nädalapärast eksamile.
Kuule, kogu riigi haldussuutlikus jätab sügavalt soovida ja ARK on sama mõnus bürokraatiamasin. Selleks, et üks paber teise sahtlisse tõsta tuleb kõvasti formulare ja ankeete täita. Samas oleks lahendusi mitmesuguseid, milleni oleks juba tükk aega tagasi võinud jõuda. Aga see selleks. Keegi ei väida, et Autokoolidel nagu süüd poleks, aga mõistlikus asutuses plaanitakse selliseid asju ette ja suheldakse koostööpartneritega. Teeninduskultuuri juurutamisega pole ARK-s tegeletud.Intruder kirjutas:Mis kuradi haldus suutmatusest te räägite - osad süüd kuuldu põhjal on ka autokoolidel, kes teadlikult venitavad eksamiaja kirjapanemisega.
Üldiselt on ARK'is olemas ka selline asi nagu ootejärjekord - pane end sinna kirja ja sul on väga suured võimalused, et saad eksami tehtud suhteliselt kiiresti.
Just tänu sellele, et autokoolid venitavad eksamiaega võimalikult kaugele (siis saab mitu gruppi korraga ühel päeval eksamile, mis teeb sõiduõpetajal elu tunduvalt lihtsamaks ja odavamaks) siis alati on inimesi kes langevad viimasel hetkel ära.
Minul kolm aastat tagasi oli täpselt sama värk, et teoori tegin ära Juuni alguses ja sõidueksami sain Juulikeskpaigaks - just ootejärjekord ja sihikldel helistamine oli see, et sain nädalapärast eksamile.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
ARK haldussuutmatus.
Eks igas asutuses ole oma puudujääke, kuid ARK kohta ütleks seda, et bürokraatiamasin peab see siiski olema, kui isegi eksami ajal ei nõutaks eksamineeritavalt eeskirjade kohast käitumist liikluses, siis millal veel.
Mis puutub aga eksmisooritamise aegadesse, siis arvan, et see sõltub suuresti eksmiosakonna töö planeerimisest ja autokooli koostööst ARK-ga.
Paljud autokoolid muretsevad vaid selle eest, et kliendilt raha kätte saada ja kui asi jõuab eksamiteni, siis visatakse klient nagu kassipoeg suurde lompi ja vaadaku ise kuidas sealt välja saab.Küsige provintsis elavate inimeste käest ja mõni aeg tagasi käisid mitmedki suurte linnade inimesed eksameid väiksemates kohtades tegemas, et lühema ajaga löögile saada.Minu teada ei ole see ka enam seadusega vastuolus.Kes aga on ise "Häpu" ja ei suuda asja ajada, ärgu nutku.
Mis puutub aga eksmisooritamise aegadesse, siis arvan, et see sõltub suuresti eksmiosakonna töö planeerimisest ja autokooli koostööst ARK-ga.
Paljud autokoolid muretsevad vaid selle eest, et kliendilt raha kätte saada ja kui asi jõuab eksamiteni, siis visatakse klient nagu kassipoeg suurde lompi ja vaadaku ise kuidas sealt välja saab.Küsige provintsis elavate inimeste käest ja mõni aeg tagasi käisid mitmedki suurte linnade inimesed eksameid väiksemates kohtades tegemas, et lühema ajaga löögile saada.Minu teada ei ole see ka enam seadusega vastuolus.Kes aga on ise "Häpu" ja ei suuda asja ajada, ärgu nutku.
Re: ARK haldussuutmatus.
Nõus, et tuleb ise asja ajada, kui kool impotendiks osutub. Samas bürokraatiamasin, ei olekuidagi seoses sellega, et inimeselt nõutakse õigusnormide täitmist. Küsimus on selles, et minu arvates on täiesti võimatu ARK-ga vaielda, kui leiad, et õigusnormi tõlgendamisel eksiti (vähemalt kohtuväliselt). Jumala roll on liiga tugev. See on aga üks väga oluline printsiip, et inimene saaks oma õigusi kaitsta võimalikult efektiivselt.miilits kirjutas:Eks igas asutuses ole oma puudujääke, kuid ARK kohta ütleks seda, et bürokraatiamasin peab see siiski olema, kui isegi eksami ajal ei nõutaks eksamineeritavalt eeskirjade kohast käitumist liikluses, siis millal veel.
Mis puutub aga eksmisooritamise aegadesse, siis arvan, et see sõltub suuresti eksmiosakonna töö planeerimisest ja autokooli koostööst ARK-ga.
Paljud autokoolid muretsevad vaid selle eest, et kliendilt raha kätte saada ja kui asi jõuab eksamiteni, siis visatakse klient nagu kassipoeg suurde lompi ja vaadaku ise kuidas sealt välja saab.Küsige provintsis elavate inimeste käest ja mõni aeg tagasi käisid mitmedki suurte linnade inimesed eksameid väiksemates kohtades tegemas, et lühema ajaga löögile saada.Minu teada ei ole see ka enam seadusega vastuolus.Kes aga on ise "Häpu" ja ei suuda asja ajada, ärgu nutku.
Mu eelnev kommentaar oli pigem suunatud olukorrale, kus eksamiosakonna tööd saaks oluliselt kiirendada, vähemalt teooria osas. Ei ole ju mõistlik, et pead kaks nädalat ootama teooriaeksamit. Sõidueksamijärjekorrast saan aru, seal on inimressurss märksa tähtsam. Aga teooria? Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik. Ja kui eksamineerija on vaba kodaniku vahtimisest saab ta samal ajal vastu võtta eksamit....
Asjale võiks läheneda lihtsamalt ja kiiremalt. Selles väljendubki haldussuutmatus -- otsida ja realiseerida kiiremaid lahendusi. Mis kasutaksid aega efektiivsemalt, inimressursse tuleks ikkagi planeerida sinna kus neid ka reaalselt vaja on. Protsessi analüüs on kas tegemata või tehtud aga realiseerimata.
Efektiivses riigiasutuses planeeritakse tööd vastavalt vajadusele, lähtudes eelmise aasta näitajatest ja kogemustest. Ebatõenäoline on see, et eelmisel aastal autokoolid kuidagi teistmoodi käitusid, või eksamineerijate koormus oluliselt väiksem oli. Tendentsid on ju näha.
Kindlasti on ARK-s tööl toredad inimesed, aga mänedžment võiks parem olla.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
-
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: ARK haldussuutmatus.
Aga umbes nii ongi ju. Ainult selle vahega, et passib ikkagi keegi pädevam isik kui sekretär ja igasugune vaidlustamise võimalus vist sisuliselt puudub.Mõuki kirjutas:Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik.
Joel
Üldiselt on ARKäi töö ilmselt regelemndeeritud seaduskatidega.
Ja arvatavasti on selles seaduskatis väga täpselt kirjas mis ametikohtadega inimesed peavad olema eksamikomisjonis.
Arvatavasti isegi kui ARK sooviks seda muuta, võtab sellise protsessi läbiviimine siin banaanivabariigis aasta - kui mitte rohkem
Bürokraatia on paratamatus, mis lihtsalt on ja ilmseltläheb see iga astaga ainult hullemaks.
Õnneks ilmselt siin kirjutajad pole näiteks Rootsi nn ARK'iga tegemist teinud - ilmselt seljuhul te ei räägiks liigsest bürokraatiast.
Mina natuke uurisin neid asju ja nägin, et autokoolid registreeriksid inimesed varem eksamitele oleks kõik ilusam - aga autokool registreerib grupi eksamine suhteliselt viimaselhetkel (et terve grupp, kaasaarvatud need kelle peal teooriat ei võta jms saaksid koos minna) Ning tänu sellele peavad just need taibud, ja need kellel on kiire lihtsalt nõmedalt ootama
Nagu eelnevast postituses ka ütlesin - kes tahab kiiresti peab isenatuke sebima ja saad kiiresti, oled lihtsalt ise mees!
Ja arvatavasti on selles seaduskatis väga täpselt kirjas mis ametikohtadega inimesed peavad olema eksamikomisjonis.
Arvatavasti isegi kui ARK sooviks seda muuta, võtab sellise protsessi läbiviimine siin banaanivabariigis aasta - kui mitte rohkem
Bürokraatia on paratamatus, mis lihtsalt on ja ilmseltläheb see iga astaga ainult hullemaks.
Õnneks ilmselt siin kirjutajad pole näiteks Rootsi nn ARK'iga tegemist teinud - ilmselt seljuhul te ei räägiks liigsest bürokraatiast.
Mina natuke uurisin neid asju ja nägin, et autokoolid registreeriksid inimesed varem eksamitele oleks kõik ilusam - aga autokool registreerib grupi eksamine suhteliselt viimaselhetkel (et terve grupp, kaasaarvatud need kelle peal teooriat ei võta jms saaksid koos minna) Ning tänu sellele peavad just need taibud, ja need kellel on kiire lihtsalt nõmedalt ootama
Nagu eelnevast postituses ka ütlesin - kes tahab kiiresti peab isenatuke sebima ja saad kiiresti, oled lihtsalt ise mees!
Re: ARK haldussuutmatus.
Nojah aga point oligi selles, et see on ressursi raiskamine. Pädev isik saab samal ajal tegeleda sõidueksami vastuvõtmisega. Selleks, et jälgida, et keegi maha ei teeks ei pea ju teaduskraadi omamajoel kirjutas:Aga umbes nii ongi ju. Ainult selle vahega, et passib ikkagi keegi pädevam isik kui sekretär ja igasugune vaidlustamise võimalus vist sisuliselt puudub.Mõuki kirjutas:Lihtne oleks organiseerida teooriaeksam elektroonilistel alustel, ei pea konkreetne eksamineerija ju teda vahtima, piisab sekretärist. Inimene täidab arvuti taga selle teooria-küsimustiku ära ja sealt selgub kas ta saab läbi või mitte. Kui probleeme tekib, a'la tahab tulemusi vaidlustada vms. siis saab seda läbi vaadata juba vastava kvalifikatsiooni saanud isik.

Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Ikka ise
Nojah, eks ikka ise tuleb sebida, kuidas siis muidu. Ega ma nagu vingugi, lahenduse ikka saab, kuid sama mure seisab ees paljudel. Aga nõme on ikkagi, sest ratas seisab nukralt õues.
Endiselt arvan, et teooriaeksam on tehtav ka elava järjekorra alusel nagu need fotografeerimise putkadki seal ARK kontoris toimivad. Pädevamad inimesed võtku sõidueksameid vastu.
P.S. mõned on väitnud, et tuleb individuaalselt läheneda - muide seda ma teengi, s.t. püüan seda elavat järjekorda kasutada, kuid Tallinnas ei ole järjekorrad mõistlikud.
Endiselt arvan, et teooriaeksam on tehtav ka elava järjekorra alusel nagu need fotografeerimise putkadki seal ARK kontoris toimivad. Pädevamad inimesed võtku sõidueksameid vastu.
P.S. mõned on väitnud, et tuleb individuaalselt läheneda - muide seda ma teengi, s.t. püüan seda elavat järjekorda kasutada, kuid Tallinnas ei ole järjekorrad mõistlikud.
K1200S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.