Jalgratta spidomeeter tsiklile

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

uuggu kirjutas:
see võib ka vibrast olla. rattaspido anduris on kaks lähedalasetsevat metalllehte. mööduv magnet kodara kyljes tõmbab nad yksteise vastu ja ongi kogu lülitus. anduri lyhistamiste sageduse järgi loeb spidokas rattaringe ja arvutab ymbermõõduga korrutades kiiruse. miski sitem andur võib seega ka kõva vibra peale yhendama hakata, kui need metallehed seal töllerdavad liiga vabalt. lisaks on sihukesed kindla sagedusega vibrad võimsad asjad - võib tekkida resonants, mis võib ka jäigad lehed laperdama ajada. samas kannataks andur ükskõik kui kõva suvalist tampimist ilma tööhäireteta, näiteks velo kyljes.
Üldiselt kui herkon terve on, siis peab teda ikka üsna kõvasti õige sagedusega raputama, et ta valeühendusi hakkaks andma. Kui ta korpus katki on, siis võib igasuguseid anomaaliaid esineda. Võib ju proovida sõrmega koputada, kui mootor seisab ja vaadata, et kas tuleb häire sisse. Kui asi resonantsis on, siis peab häire ära kaduma gaasi andes.

Küll aga ei ole tegelikult üldse imelik, kui odavat jalgrattaspido kasutades süütesüsteemi häired segama hakkavad. Need odavad junnid on tehtud arvestusega, et neid jalgratta peal kasutatakse, kus sellised häired puuduvad ja seetõttu pole kardetavasti ka häirefiltritele kuigi tugevat rõhku pandud.
Joel

DioX

Lugemata postitus Postitas DioX »

welz kirjutas:
Sigma sporti on ikka peetud üheks parimatest. http://www.sigmasport.de/sprachweiche/
Uuematel mudelitel ka numbrid suuremad ja hinnad algavad Eesti rattapoodides ca 200-250 kroonist.
Äkki oskad öelda mis poodides täpsemalt neid Sigma Spidosid leida võib?

welz

Lugemata postitus Postitas welz »

Aga palun: Rademarist olen ostnud http://www.rademar.ee/index.php?lang=est&main_id=3
Ja pisut vanemaid mudeleid Automaailmast http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... cat_id=100
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

ma vaidlex welz le vastu...
mul oli rattal säästuka spido miski 50 eeku umbes...
ainuke miinus oli see.et yle 199.99kmh ei näidanud...
ei kartnud ta ei vihma,ei kuuma ega yldse mitte sttagi!!
talvel seisis mul ratas õues katte all... isegi spido oli kyljes talv läbi... meenuta mis kraadid olid talvel..... kevadel panin ratta käima ja spido töötas täiesti ideaalselt... isegi patakas polnud tyhjaks läinud!!!
selle magneti panein esipiduriketta sees olevasse väiksesse augukesse ja oligi olemas.... 10 min töö see paigaldamine... rattax oli kawa ninja.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Ei saanud ikka aru ühest asjast. Et kui algul seda spidokat seal seadistad ja need läbimõõdud piiga korrutad, siis kuhu tuleb panna andur? Mismoodi siis ikkagi see valem töötab, kui sa võtad ratta läbimõõdu x pii ja siis anduri paned hoopis poole peale (võlli ja rehvi vahelisele alale). :roll: Endal üks VDO 1100.- professionaal spido üle ja tahaks tsiklile aretada.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Noh, ise ei arva neist sigmadest midagi. Tundub, et vett peavad, muidu on nagu on.
Endale sattus mingi eriti nukker 300.- maksev isend, mis üle 99 kiirust ei näidanud. Tegelikult oli kiirusest suva, kuna tahtsin peamiselt kella. Lõikasin hiljuti anduri juhtme maha (tolgendas ees) ja väga hea kell....
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Ronk kirjutas:
Ei saanud ikka aru ühest asjast. Et kui algul seda spidokat seal seadistad ja need läbimõõdud piiga korrutad, siis kuhu tuleb panna andur? Mismoodi siis ikkagi see valem töötab, kui sa võtad ratta läbimõõdu x pii ja siis anduri paned hoopis poole peale (võlli ja rehvi vahelisele alale). :roll:
Mis vahet seal on, kuhu sa ta paned? Ratta kõik osad teevad ju sama aja jooksul ühe tiiru. Ja see on aeg, mis kulub ratta edasi liikumiseks ratta ümbermõõduga võrdse teepikkuse võrra.
Joel
Kasutaja avatar

raudpats
Postitusi: 38
Liitunud: 08 Dets 2003, 00:42
Tsikkel: CB450N, tonnine Virago
Asukoht: Ojasoo

Lugemata postitus Postitas raudpats »

Ronk kirjutas:
Et kui algul seda spidokat seal seadistad ja need läbimõõdud piiga korrutad
Soovitaks täpsemat ja lollikindlamat (pii'ga korrutamine ju tiba keerukam kui õllehinna arvutamine :P ) meetodit.
Otsid siledamat sorti koha, teed rehvile (kriidiga näiteks) märgi ning samma kohta ka maapinnale. Siis veeratad tsiklit edasi ja loed, et ratas teeks näiteks 10 ringi. Ja rehvil oleva märgi järgi teed maapinnale teise märgi. Nüüd mõõtad maas olevate märkide vahe ja jagad 10'ga ja ongi ratta ümbermõõt olemas.
Loomulikult võib ka lühema maaga (üks ring) piirduda, kuid siis täpsus tiba väiksem.
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Ülitäpse tulemuse saamiseks viimase meetodi puhul on lisaks pehme ja kõrge rehvi puhul soovitav veeretamise ajal ise ka veel rattale istuda - sest koormuse all vajub kumm natukene "lössi" ja sellega ratta läbimõõt muutub.
hälvik

Tonye

Lugemata postitus Postitas Tonye »

Zeek kirjutas:
L dets 18, 2004 11:33
Kõige täpsem viis seda teha on märkida alguspunkt näiteks kriidiga nii rattale kui ka maapinnale ja ajada/sõita siis ratast sirgjooneliselt edasi, ise sadulas istudes (mass mõjutab ümbermõõtu, küll vähe aga siiski), märkides niimoodi täpselt maha 10 ratta poolt tehtud ringi.
Zeek
raudpats kirjutas:
T mai 23, 2006 12:56
Otsid siledamat sorti koha, teed rehvile (kriidiga näiteks) märgi ning samma kohta ka maapinnale. Siis veeratad tsiklit edasi ja loed, et ratas teeks näiteks 10 ringi. Ja rehvil oleva märgi järgi teed maapinnale teise märgi. Nüüd mõõtad maas olevate märkide vahe ja jagad 10'ga ja ongi ratta ümbermõõt olemas.
Loomulikult võib ka lühema maaga (üks ring) piirduda, kuid siis täpsus tiba väiksem.
oldmoped kirjutas:
T mai 23, 2006 13:09
Ülitäpse tulemuse saamiseks viimase meetodi puhul on lisaks pehme ja kõrge rehvi puhul soovitav veeretamise ajal ise ka veel rattale istuda - sest koormuse all vajub kumm natukene "lössi" ja sellega ratta läbimõõt muutub.
Loete ka või ainult trükite? :lol:

Suska
Postitusi: 115
Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:26
Tsikkel: Suzuki

Re: Jalgratta spidomeeter tsiklile

Lugemata postitus Postitas Suska »

Vabandust, et nii vana teema.
Kas see järgnev spidomeeter näitab üle 99km/h, pildi järgi tundub nagu näitaks kuni 199km/h. Targemad aidake. :)
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... cts_id=453


peeter72

Re: Jalgratta spidomeeter tsiklile

Lugemata postitus Postitas peeter72 »

http://www.sigmasport.com/en/produkte/b ... 6/?flash=1

vaata paremal ääres on punaselt "Start demo" kliki sellele ja näitab et suts alla 200 , nii et peaks ok olema

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Jalgratta spidomeeter tsiklile

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Endal on selline, näitab 100% kindlalt üle 99km/h.
Isegi pimedas on täitsa hästi nähtav see displei, suured numbrid.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”