Karburaatori reguleerimise mured
Niisiis! Praeguseks on läbi pimeda juhuse selgunud tõsiasi, et ikkagi ujuki nõelklapp ei pea korralikult. Leke on väike ja seetõttu sõitu ei häiri rohkem kui eelpoolmainitud sümptomite teke. Asi tuli välja sedaviisi, et poeg olevat unustanud süüte sisse mõneks ajaks ja siis märganudki, et karpa ülevoolust tuleb bensiini...
Sellega siis võib tõenäoliselt seostada veel järgmisi sümptomeid : külmalt on tühikäik veatu, soojalt on õrnalt ebaühtlane. Külmalt on minek jõulisem kui soojalt. Käivitamine nõuab tühikäigupöörete üsna täpselt paigas olemist ja gaasi keerata ei tohi. Kütusekulu on suure võitu. Sumpsist lööb ägedamal gaasitamisel musta. Mootoriga pidurdamisel on sumpsis kuulda uhket müdinat.
Probleemiks kipub nüüd tulema see, et kustkohast küll sellele karpale varuosi saada. Mul ei ole isegi netist õnnestunud samasuguse seadme otsa komistada, rääkimata varuosadest. Kui keegi juhtumisi head vihjet teab, siis võtan tänulikult vastu...
Sellega siis võib tõenäoliselt seostada veel järgmisi sümptomeid : külmalt on tühikäik veatu, soojalt on õrnalt ebaühtlane. Külmalt on minek jõulisem kui soojalt. Käivitamine nõuab tühikäigupöörete üsna täpselt paigas olemist ja gaasi keerata ei tohi. Kütusekulu on suure võitu. Sumpsist lööb ägedamal gaasitamisel musta. Mootoriga pidurdamisel on sumpsis kuulda uhket müdinat.
Probleemiks kipub nüüd tulema see, et kustkohast küll sellele karpale varuosi saada. Mul ei ole isegi netist õnnestunud samasuguse seadme otsa komistada, rääkimata varuosadest. Kui keegi juhtumisi head vihjet teab, siis võtan tänulikult vastu...
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.