Mootorratta garaaž
Moderaator: Moded
Mootorratta garaaž
http://www.secure-a-bike.com/pages/newweb.html
Kui on tarvis ainult ratast hoida, siis ju enamat polegi tarvis.
Kas meie seas metalliala mehi ka on, huvitav palju sellise "kapi" tegemine maksma võiks minna?
edit: vaata "photographs"
Kui on tarvis ainult ratast hoida, siis ju enamat polegi tarvis.
Kas meie seas metalliala mehi ka on, huvitav palju sellise "kapi" tegemine maksma võiks minna?
edit: vaata "photographs"
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Re: Mootorratta garaaž
osta tavaline kokkupandav plekk garaaz ja pane nii palju kyljepaneele, kui rattale vaja- mulle piisas 1x3 aga mugavuse pooles võid rohkem ka panna.CB500 kirjutas:http://www.secure-a-bike.com/pages/newweb.html
Kui on tarvis ainult ratast hoida, siis ju enamat polegi tarvis.
Kas meie seas metalliala mehi ka on, huvitav palju sellise "kapi" tegemine maksma võiks minna?
edit: vaata "photographs"
1 auto omast saad teha 2-3 motika oma. ylejäänud myyd maha ja saadki oma raha tagasi

Leidsin metallimehe, kes on huvitatud sellise asja valmistamisest.
Sellega seoses küsimus rahvale, kas kellegil ka huvi on sellise garaage vastu?
Ideeliselt peaks asi välja nägema nii, et huviline annab valmistajale teada oma ratta mõõdu ja garaage välisvärvi soovi ning teatab ka mis pinnasele garaage läheb (vastavalt sellele tehakse siis ankrud maa külge kinnitamiseks).
Sellise garaage mõte ei ole mitte pakkuda 100% kaitset (sellist ei olegi olemas) vaid ratta vargus teha võimalikult raskeks ja ebamugavaks.
Sellega seoses küsimus rahvale, kas kellegil ka huvi on sellise garaage vastu?
Ideeliselt peaks asi välja nägema nii, et huviline annab valmistajale teada oma ratta mõõdu ja garaage välisvärvi soovi ning teatab ka mis pinnasele garaage läheb (vastavalt sellele tehakse siis ankrud maa külge kinnitamiseks).
Sellise garaage mõte ei ole mitte pakkuda 100% kaitset (sellist ei olegi olemas) vaid ratta vargus teha võimalikult raskeks ja ebamugavaks.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Selline asjandus pole ka kallil Eestimaal mingi uudis....juba Nõukogude ajal olid osavad garaazimeistrid-külasepad oma kaherattaliste peale mõelnud ja mul kodu juures selline asjandus täiesti olemas.....elas siin kunagi üks Jawamees,kes sellise minigaraazi endale valmistas ja hiljem ära kolides maha jättis.Loodus teatavasti tühja kohta ei salli ja seega sai see karbik kasutusele võetud ja praegu on selle sisu täidetud rikkaliku doonormaterjaliga,mida igalt poolt kokku korjatud on.Tsikkel seisab samas kõrval korralikus garaazis,aga idee iseenesest igati asjalik.....võtab vähe ruumi ja tsikli jaoks täiesti paras.Mõni metallimees võiks suisa neid vastavalt tellija soovidele valmistama hakata.....lahtiklapitava magamiskohaga, juhuks kui naine välja viskab....




Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
madone kirjutas:Paneb muretsema tuulutus.. sellises kitsas niiskes marinaadis ei tahaks ratast hoida.. eks kindlasti on vast ka sellega arvestatud?
Jep, kui tähelepanelikult pilte uurida, siis on tuulutusavasi märgata kuudi külgedel nii all kui üleval.
Ületalve küll sellises ratast hoida ei kannata, aga aktiivsel hooajal öösiti.. suht ideaalne tavalise garaaži puudumisel minuarust.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
No minu poolt ka siis 1 mõte. Kõige olulisem detail selle garaazhi juures on see põhi, kuhu ratas peale sõisab ja kinni käib. Seega lihtsam variant oleks teha selline põhi, mis käib piisavalt kõvasti maapinna külge (valatakse betooni, ankrud, etc) ja ratas kinnitub sellele. Ilmastiku vastu piisab tavalisest siklikattest. + põhja ja katte saab varustada ka signalisatsiooniga, mis hakkab karjuma juba siis kui katet kergitada ja edastab signaali ka tuppa.
Variant peaks sobima ka kortermaja omanikele, peab ainult majahaldajaga asukoha kokku leppima.
Ma isegi sellisele variandile mõelnud, saaks ratast suht turvaliselt maja ees hoida, hea mugav kasutada. Ja signa signaali saadaks raadiosidega tuppa + ühendaks korterivalve ühe tsooni alla
Variant peaks sobima ka kortermaja omanikele, peab ainult majahaldajaga asukoha kokku leppima.
Ma isegi sellisele variandile mõelnud, saaks ratast suht turvaliselt maja ees hoida, hea mugav kasutada. Ja signa signaali saadaks raadiosidega tuppa + ühendaks korterivalve ühe tsooni alla

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
arvaks
Tähtsaim asi selle ehitise juures on UKS mitte põhi
Tallinnlased teavad korteri turvauste hindasid,selle kuudi uks pole ilmselt odavam
Ülejäänuga on lihtsam,pisut painutatud -värvitud plekki (mida paksem seda uhkem a 2...2.5 mm peaks juba küll olema...katus võiks mingist tsingitud lehest olla...katus ikkagi...turva huvides ntx 1.5 mm
Ventilatsiooniavad kindlasti restitatud...kaetud ,et ntx suitsuotsa sisse visates klõmm ei käiks
Põhja välja käiv saab olla 3 mm painutatud lehest ja osaliselt restist...tarberattaid mida alla kruvida saab prügikonteinerite all näha,mingi juhtpind ka et vaevata sirgelt sissevälja käiks
Meie kontor saaks valmistamisega hakkama küll (ukse teeksime vast ka) kuid jällegi ühega jändamine pole eriti huvitav.Hind võrreldav vast (umbes) prügikonteinerite tegemise hinnaga pluss lukud ja tsinkplekk (kui)
Ehk olenedes siis seina paksusest arvutage kaalu järele u 18 EEK/kg +käive...
CAD-joonestamise koha pealt võin abistada kui asjaks kisuks.
Tallinnlased teavad korteri turvauste hindasid,selle kuudi uks pole ilmselt odavam
Ülejäänuga on lihtsam,pisut painutatud -värvitud plekki (mida paksem seda uhkem a 2...2.5 mm peaks juba küll olema...katus võiks mingist tsingitud lehest olla...katus ikkagi...turva huvides ntx 1.5 mm
Ventilatsiooniavad kindlasti restitatud...kaetud ,et ntx suitsuotsa sisse visates klõmm ei käiks
Põhja välja käiv saab olla 3 mm painutatud lehest ja osaliselt restist...tarberattaid mida alla kruvida saab prügikonteinerite all näha,mingi juhtpind ka et vaevata sirgelt sissevälja käiks
Meie kontor saaks valmistamisega hakkama küll (ukse teeksime vast ka) kuid jällegi ühega jändamine pole eriti huvitav.Hind võrreldav vast (umbes) prügikonteinerite tegemise hinnaga pluss lukud ja tsinkplekk (kui)
Ehk olenedes siis seina paksusest arvutage kaalu järele u 18 EEK/kg +käive...
CAD-joonestamise koha pealt võin abistada kui asjaks kisuks.
Think positive
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
veixile
Täpsustuseks...mul amet selline
...et kui 18EEK siis 18EEK. Aga seda ainult sellise asja kohta muidugi.
aga egas keski sul rohkem maksta keela
...et kui 18EEK siis 18EEK. Aga seda ainult sellise asja kohta muidugi.
aga egas keski sul rohkem maksta keela
Think positive
Kuigi see on suht vana teema siis küsiksin et kas see baashind on juba välja ka koorunud
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.