projektid!

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

streeteri dio

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

streeteri honda dio on ilus masin, eriti variaatoriKAAS.
Kasutaja avatar

KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

yap, peaks ise kah variaatori kaane ära värvima, arvan et sääne hõbedane peaks sobima :D, aga jah streeteril peris hea olen oma silmaga näinud.
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

-lammutaja-
Postitusi: 227
Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125

Lugemata postitus Postitas -lammutaja- »

kasutaja SFX`i variokaas veel kenam :)

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Shadow.
see sama punane. väga ilus ju.
Sinine ( smasugune värv st. vms.) oleks ka suht kena.
ära valge/punast küll tee.
las olla selline kena värv. Kui värv peab .
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

shadows kirjutas:
Aga, tahad öelda , et peaks sõitma originaal summutiga ?
Värvilahendusi paku ka julgelt. 8)

Kuidas oleks, see veidi lahjem silinder :
Top Performances 70ccm Trophy
Sa saad omale iga sumpsi peale panna, natuke keevitaja abi ja asi korras.. :!:
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Ats, asi ei ole selles, milline otsik on.
Probleem on gondlites, mis väga madalale maani ulatuvad ja sinna alla ei mahu lihtsalt sportsummuti. :wink:
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

Kas siis kuidagi ümber ei anna neid gondeid teha?
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Mine vaata pilte palun. See ei ole järjekordne kaasaegne liikleja, ja ma ei kavatse hakkata endale sinna auku sisse lõhkuma, ta seda viisi ilus. :wink:
Ta kuni maani välja ja kitsalt ümber mootori...
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

Teema algataja
hazz

Lugemata postitus Postitas hazz »

Minu projektiga võimalik tutvuda siin:
http://www.u-pop.ee/autoline/car/2897/

Teema algataja
hazz

Lugemata postitus Postitas hazz »

Minu projektiga võimalik tutvuda siin:
http://www.u-pop.ee/autoline/car/2897/

sinisalo
Postitusi: 220
Liitunud: 31 Mai 2004, 13:13

Lugemata postitus Postitas sinisalo »

Tuuningu nimekiri on päris hea (Y). Kuidas ta edasi lippab võrreldes 70cc Aeroxiga näiteks?
Yamaha Aerox GP1 Full 70cc :P
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Niisiis

Minu projekt:

-Malossi 70 Sport silinder
-Uus väntvõll
-HQ laagrid
-17.5 Arreche karburaator
-Uus variaator
-Malossi Fly sidur
-Malossi sidurivedrud
-Polini survevedru
-Malossi 4.2g rullid
-järeleaidatud õhufilter
-BGM jahutustaldrik
-90 düüs
-Tecnigas Next-R sportsummuti
-Malossi rihm
-Malossi carbon klapid


Tõmme on päris hea
Kiirust täpselt ei oska öelda kuna spidokas jookseb umbes 3cm üle numbrite
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

djstr
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Jaan 2005, 23:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas djstr »

Plaanis siis üldiselt :

Hebo Next-Generation Variaator
Hebo Manston 70ccm3 Silinder
Hebo Racing Sidur
Malossi Ülekanded
Hebo Racing Väntvõll
Yazuni Z Sportsummuti
Dellorto 22 mm Karburaator
Malossi Boost Bottle
Ja laagrid ning muud väiksemad asjad.

Aga sel suvel plaanis:

Hebo Next-Generation Variaator
Yazuni Z Sportsummuti
Hebo Racing Sidur
Hebo Manston 70ccm3 Silinder

Plaanis teha roller millel võimalikult palju Hebo tuning juppe.
Kuna eestis pole näinud,et keegi seda teinud oleks,võib olla on,aga näinud pole,aga pooldan Hebot.
Masinaks Aprilia Sr 50 R.
Subaru Impreza WRX STI 06', BMW 325i Coupe 92'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses ;).
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Tere, kuidas on nende 70cm3 silindritega? kui sul on 12,5 mm karpa kas see veaks kuidagi välja kui panna suured düüsid, uued bensiini voolikud ning nõel kõige kõrgemale tõsta! suht kahtlane aga, mis ohud on kui ei saa küllalt kätte: silinder nimelt Parmakit racing alu 70cm3.

http://www.mopshop.de/shop/product_info ... d9801945e0

mind huvitab just, mis võib juhtuda, et kas saab liiga vähe segu kätte ja siis põletab kõik kos õliga ära niiet kolb kiilub kinni. Hmm kas 17,5mm karpa veab välja? ma saan aru jah et niimoodi mingit performancit ei saa aga see ei ole esmatähtis, esialgu vaja liikuma panna!
Viimati muutis non-smoking, 07 Juun 2006, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Antu:
Tõmme on päris hea
Kiirust täpselt ei oska öelda kuna spidokas jookseb umbes 3cm üle numbrite
tee üks lihtne asi, nimelt lõika see plast osa maha sealt kus ta edasi ei saa minna siis võib ju minna kasvõi teisele ringile :P

Teema algataja
rass999

Lugemata postitus Postitas rass999 »

''tee üks lihtne asi, nimelt lõika see plast osa maha sealt kus ta edasi ei saa minna siis võib ju minna kasvõi teisele ringile ''

ma eriti ei usu et ta teeb teise ringi veel peale :D
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

djstr kirjutas:
Plaanis siis üldiselt :

Hebo Next-Generation Variaator
Hebo Manston 70ccm3 Silinder
Hebo Racing Sidur
Malossi Ülekanded
Hebo Racing Väntvõll
Yazuni Z Sportsummuti
Dellorto 22 mm Karburaator
Malossi Boost Bottle
Ja laagrid ning muud väiksemad asjad.

Aga sel suvel plaanis:

Hebo Next-Generation Variaator
Yazuni Z Sportsummuti
Hebo Racing Sidur
Hebo Manston 70ccm3 Silinder

Plaanis teha roller millel võimalikult palju Hebo tuning juppe.
Kuna eestis pole näinud,et keegi seda teinud oleks,võib olla on,aga näinud pole,aga pooldan Hebot.
Masinaks Aprilia Sr 50 R.
No Offence aga no Yasuni Z :nono: - Yasuni C21/Yasuni C30 , Dellorto 28mm vast, Malossi Delta parem kui Hebo. Kuna pöörded lähevad c. 15000rpm, siis oleks tore kui Polini Evolution Vario ostaksid, sest seal kaasas ka esimene tunduvalt parem jahutustaldrik ja varikas ise ka Hebost parem. Stock filtriga ta sul normaalselt käima ei hakka - Malossi E13/E14 või Polini Evo vast. Võta kui nõuannet :roll: Ilma normaalsete klappideta ja kollektorita ka hakkama ei saa. Ise tehtud hästi tehtud kollektori puhul aga klappidest Malossi MHR või Polini Evo.
Kasutaja avatar

kasutajanimi
Postitusi: 164
Liitunud: 03 Jaan 2006, 12:45
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kasutajanimi »

Ega selle Yasuni Z-iga midagi küll teha ei ole. Võta parem Hebo performer või Manston sumpa kui raha jätkub. Sip-is on öeldud: Always combine cylinders and exhaust from the same manufacturer!
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

kasutajanimi kirjutas:
Ega selle Yasuni Z-iga midagi küll teha ei ole. Võta parem Hebo performer või Manston sumpa kui raha jätkub. Sip-is on öeldud: Always combine cylinders and
See lihtsalt lihtsam variant kuidas teha. Yasuni C30 lammutab iga silindriga. Kui rahakotile peale ei hakka siis C21. Hebo Performer on 70ccm Sport sumpa. High-End silindrile see ei istu.
Viimati muutis xzburnoutzx, 07 Juun 2006, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Sain enda projekti valmis, kuigi tuli teha mööndusi nimekirja suhtes, tulin otsusele, et ei hakka välimust tuunima ainult performancet, sest välimus niigi hea.

Nimekiri:
Karburaator AMAL 17,5mm
Polini G2 sidur
Polini Speed Control Kit , alla läksid 7,7g rullid ja sinine survevedru.
Spidomeeter SIGMA
Amordikõrgendus 40mm
Leovince SP3 summuti

Ostin ka Polivi Evolution õhufiltri kuid tuli sellega nii, et ta nõudis endale karpi ümber mida kaasas polnud, seega oleks ta vabalt sinna jäänud ja iga poole tunni tagant pori/paska täis olnud.
Seega vana svammi pesin puhtaks ja välikaante puurisin circa 25 auku. Seega laseb rohkem õhku kui vaja ja svamm teeb veel puhtaks.
Tulemusega olen rahul.

Kergemad paar parandusvärvitööd sai ka tehtud, homme teen pilti.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

shadows kirjutas:
Sain enda projekti valmis, kuigi tuli teha mööndusi nimekirja suhtes, tulin otsusele, et ei hakka välimust tuunima ainult performancet, sest välimus niigi hea.

Nimekiri:
Karburaator AMAL 17,5mm
Polini G2 sidur
Polini Speed Control Kit , alla läksid 7,7g rullid ja sinine survevedru.
Spidomeeter SIGMA
Amordikõrgendus 40mm
Leovince SP3 summuti

Ostin ka Polivi Evolution õhufiltri kuid tuli sellega nii, et ta nõudis endale karpi ümber mida kaasas polnud, seega oleks ta vabalt sinna jäänud ja iga poole tunni tagant pori/paska täis olnud.
Seega vana svammi pesin puhtaks ja välikaante puurisin circa 25 auku. Seega laseb rohkem õhku kui vaja ja svamm teeb veel puhtaks.
Tulemusega olen rahul.

Kergemad paar parandusvärvitööd sai ka tehtud, homme teen pilti.
Polini Evolutionil 2 kihti, isegi kui see ratta juures on ja vett peale viskab ei ime seda läbi. Sakslaste lemmik filter :wink:
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Oho, aga puhastus peaks ikka regulaarne olema jah ?
Vaatab, võibolla läheb isegi peale sellisel juhul.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Filtri õli peale (Kloostrimetsa motopoes 150.-) ja korra kuus võiks korralikult ära puhastada ja jälle õlitada.

djstr
Postitusi: 66
Liitunud: 19 Jaan 2005, 23:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas djstr »

No ei hakka eriti rahakott peale,et suuremat raha sumpa alla panna.Üldiselt läheb tuninguga aega.Ja Hebo Performer pole üldse saadaval,või siis minu rollerile.Ja ei hakka panema ühtgi teist juppi,kõik mis võimalik Hebo,ja mis ei saa läheb Malossi.Ja Doppler koonus on peal.
Subaru Impreza WRX STI 06', BMW 325i Coupe 92'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses ;).
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

djstr kirjutas:
No ei hakka eriti rahakott peale,et suuremat raha sumpa alla panna.Üldiselt läheb tuninguga aega.Ja Hebo Performer pole üldse saadaval,või siis minu rollerile.Ja ei hakka panema ühtgi teist juppi,kõik mis võimalik Hebo,ja mis ei saa läheb Malossi.Ja Doppler koonus on peal.
No sama hea tulemuse saad Hebo Aluga kui sa Yasuni Z ostad sest ta ei hakka sul tööle, vastavalt Manston silindrile, ikkagi üle 20hp ja üle 14000rpm. Doppleri koonus pealegi tõmbab mootori kohviks, kuna seal on filtrit nii 1 cm.

Pohlakas
Postitusi: 170
Liitunud: 03 Mai 2005, 15:04
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Pohlakas »

MBK Stunt 70ccm

Performance:

silinder: Malossi MHR Replica 70ccm
karburaator: DellOrto 17,5
sidur: Polini Speedclutch
variaator: Malossi Multivar
sumps: Tecnigas 70ccm (mingi tundmatu mudel)
õhufilter: Malossi Red Sponge
väntvõll: Malossi (täpset mudelit ei tea)
survevedru: Malossi kollane (natuke nõrgavõitu veel, vaja jäigemat)
klapid: Malossi karbonit

Minekust niipalju, et kui normaalsest asendist ~10cm tahapoole istuda, siis tagarattas kah.

Optiline:

Carbon imitatsioon õhufiltri kate
Carbon imitatsioon jahutustiiviku kate
F1 stiilis peeglid (keegi Carbon omade vastu vahetada ei taha? 1 carbon on isegi olemas)
"kolb" ventiilikorgid :lol:
värv kameeleon roheline

*peal veel elektrooniline pöörete piiraja, mis magnetiga maha tuleb.
:twisted:

Spido numbritest jääb natuke puudu :) :twisted:
Viimati muutis Pohlakas, 11 Juun 2006, 00:37, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

roller siis: GILERA RUNNER 70ccm


Perfomance:

Silinder: Athena sport 70ccm
Karburaator: DellOrto 21
sidur: malossi delta
variaator: malossi overrange
sumps: Malossi mhr team(hyper racing)MÜÜA!!!
õhufilter: metrakit
väntvõll: malossi MHR
survevedru: malossi lilla
klapid: malossi carbon
Rihm: malossi kevlar
Ülekanded: vahetatud ei tea mille vastu


läheb vabalt spido numbritest üle
:twisted:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas Roby »

natuke siis enda projektist kahh...
novembri kuust juba ehitan...ple eriti viitsinud teha jne...see pilt sut hiljuti tehtud vahepealseid ehitus pilte pole...mootoris sai kahh palju tehtud...põhirõhk oligi mootor..

http://www.zone.ee/l22ne/Dragster%20tar ... 0002.jpg?2
Viimati muutis Roby, 14 Juun 2006, 00:04, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
jadaK

Lugemata postitus Postitas jadaK »

Sai siis ka enda nii öelda projekt valmis.
Mootoris pole midagi tehtud, peale kolvi vahetust siis on ajust piiraja eemaldatud ja nüüd jookseb endaga 90km/h, kui vähe väiksema kaaluga tüüp istub peale jookseb 105km/h.
Punane sai vähe tumedam, kui oli plaanis.

http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... 0714sk.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... 0732dg.jpg
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 1834yk.jpg
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 1842ne.jpg
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 1867sp.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... 1954ul.jpg
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 2004xj.jpg
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

sweet :P
DiTech :ner:
Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”