Mure zidiga

Moderaator: Moded


Teema algataja
martin90

Mure zidiga

Lugemata postitus Postitas martin90 »

niih mul tekkis nüüd esimene mure oma zidiga(03a.)
mure selline et jõudu pole, alla mäge jookseb vaevu 30kmh, kuid käima läheb hästi. ja veel mis kõige kahtlasem käigukasti mootori poole juures on üks koht kus tuleb see õli välja kui oled liiga palju õli pannud...(ma ei ole kindalt sinna kümnetes liitrites õli toppind kuid sealt tuleb iga kord natuke kui tuuri anda..ja veel hästi uimane pöörete suhtes
:( ... ei tea mis viga... proovind olen karbussi puhastada,õhupuhastit veel võtsin silindri maha kontrollisin kas kõik ikka seal OK tundus enda silme läbi korras olevat. vahtand olen veel küünalt süütepoolt mingeid releesid juhtmeid jmp.

praegu juba kaalun kas viia teletorni alla... nagu ei tahaks
:lol:

andke nõu aidake...(eriti oodatud oleksin need õlinäpud kellel endal zid on) :wink:

edit:se koht kust õli välja ajab on pmst karpa all kus on mingi 1cm kõrgune toru moodi värk.

ja veel et enne neljapäeva võiks korda saada sest siis l2hen venemaale S-P

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Oota nüüd, kas sa pead selle augu all silmas külje peal olevat õlitaseme kontroll ava ja kas sa tahad öelda et sul polegi seal midagi ees?!?! Igatahes kui ma valesti aru sain(ilmselt) siis seda kontroll ava kasutatakse siiski seisva mootoriga, kui mootor käib siis on ju loomulik et sidurikorv peksab õli igale poole laiali ning ühtlasi august välja.
Paned nii palju õli et õli hakaks august tulema ja siis punn tagasi ette. Ja masin katsu hoida võimalikult vertikaalselt seda toimingut tehes.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
martin90

Lugemata postitus Postitas martin90 »

ei mõtle.. se on mootori peal olev mingi väike punn mis käib ära ja sellel on mõlemal pool üks auk.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Proovi mingi pilt teha ja paintis paar lisa joonekest juurde maalida, et asi oleks selgem. Ei löö hetkel pilti ette.
Jõu suhtes võib asi olla kolvis ja rõngastes.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Ehk mõtled sa seda auku, kust kallatakse õli juurde mootorisse?
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
martin90

Lugemata postitus Postitas martin90 »

Pilt
SEE ON KÄIGUKASTI POOLT VAADATES

see ei ole nagu see koht minu teada... aga kui jõudu pole aga käivitub korralikult kas siis simmerid ei või läbi olla..?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

See on käigukasti tuulutusava(nii olen ise asja otstarbest aru saanud) ja selles, et selle ava ümbrus teinekord õlist natuke niiskeks läheb ei ole midagi ebanormaalset.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Kui õli väljaimbumine sealt häirib, siis tõmba maha see plastmassist kübarake, mis katab tuulutusava niplit (juhul kui sul see plastmassjublakas veel alles on) ja torka vabanenud nipli otsa vaksapikkune voolikujupike.. selle võid suunata üks-kõik-kuhu. Voolikutpidi õli välja tilkuma ei hakka, vaid mullitab veidi nipli otsas ja valgub tagasi.
Ja uimasus.... kas sain õieti aru, et ratas on 2003 aastast? Palju tal juba läbisõittu on? Kas keegi on teda vahepeal remontinud, midagi uueks vahetanud? Kulunud kolvigrupp teeb ratta uimaseks küll, ja kolme hooajaga saab ju 50cc ratta päris läbi kulutada küll... Kuigi! - kulunud rattal tekivad üldiselt ka käivitamiseprobleemid.. :roll:
Uimane võib olla ka liiga rikkast segust... Karburaator on ikka "tipp-topp"... ja "toores" pole miskil müstilisel moel peale ununenud (külm mootor käivitub sellisel juhul alati tõrgeteta)?
Süüdet puutunud oled? Hiline süüde teeb ka uimaseks. Kuid kui süüdet üldse pole puudutud, siis ära niisama ka mine torkima.
Simmerid? Genekapoolse simmeri läbiolemisest läheb segu lahjaks ja jõud kaob ka ära, kuid lisanduvad ka käivitusraskused ja tühikäik muutub reguleerimatuks (tuurid kipuvad üles minema ja - jääma) Siduripoolsest simmerist hakkab käigukastiõli enesesse imema ja lisaks eelpoolnimetatud nähtustele lisandub töötavale mootorile veel suurem suits väljalaskes.
Kolm hooaega vanal Zidil võib ka väljalase (leegitoru ja summuti) pigist/nõest) üsna umbes olla... ja see mõjub ka päris konkreetselt võimsusele.

Vahetult pärast pikemat "kihutamist" (no kasvõi sellesama maksimaalse 30km/h) võta küünal maha ja vaata, mis olukorras ta on ja mis värvi. See võib aidata võimalikku riket leida.

Teema algataja
martin90

Lugemata postitus Postitas martin90 »

simmerid ja sumpa üritan lähipäevil üle vaadata...

ja veel kuidas saab hästi sumpat nõgist puhastada?

Tänud!

Ernst
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2005, 21:24

Lugemata postitus Postitas Ernst »

Uskumatu.Mul on samasugune asi.
Ajab õli välja sealt ja on kaa uimane kuigi just käis kloostrimetsas ja vahetati silinder koos kolviga.Kasutaja Mix postituselt lugesin välja et uimane ja nõrk võib olla ka liigsest olist kütuses.Kui aus olla siis panin ma küll sinna väga palju õli sest sissesõidua aeg ju ikkagi.Praegu mõtlen et kas ma mitte ei liialdanud.Võib asi selles olla?Või pean hoopis segukruvi näppima?
Aprilia 05 Street
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Simmereid vaadata otseselt vaja polegi. Näha pole seal midagi. Kui nendega on probleeme, siis ilmnevad need mootori töös. Ja ilmnevad nii, nagu kirjeldasin. Segu jääb saadava lisaõhu tõttu lahjaks, mootoril kaootiliselt kipuvad tuurid üles minema ja neid ei õnnestu ka karburaatorit reguleerides stabiilseks saada. Siduripoolse hõreda simmerlingi puhul suureneb veel mootori suitsemine tavapärasega võrreldes.
Summutit ja leegitoru puhastatakse mitut moodi. Leegitorusse võid otsast korstnapühkijaluuataoliselt haraliseks tehtud trossi sisse ajada ja sedasi kraapida. Tulemuslikum on, kui tross veel drelliotsas pöörleb. Samuti, trossi ja drelli abil, saad puhastada summuti resonaatoripoolset otsa.
Aga ETTEVAATUST!!! - see drelliotsas keerlev tross on üliohtlik, kui ta leegitorust või summutist välja kargab - ja seda ta teeb kindlasti! Nii, et hoia oma ja teiste nägu sellest kaugele!
Summuti tagumist (summutavat) otsa tegelikult efektiivselt puhastada ei saagi.. :( Seal on keeruline süsteem vaheseintest, nendevahelistest torukestest ja veel on seal kusagil tükk metallvõrku ja mineraalvatti...
Kõik see kokku on üsna "ühekordseks" kasutamiseks. Võib proovida muidugi puhtaks põletamist. Kas kuumafööni või leeklambiga puhud niikaua tuld summutisse, kuni sisemus süttib ja tühjaks põleb... Põletada saab ka lõkkes - olen ühe teise ratta summutit sel moel puhastanud. Ma pole zidi summutit põletanud ja ei tea, kui puhtaks on teda võimalik põletada. Kahtlustan, et selle tagajärjel hakkab seal üsna vabalt ringi põruma too eespoolnimetatud metallvõrk/sõel.. ja saad üsna lärmaka lisaseadme oma rattale. Muidugi järgneb siis ka summuti ülevärvimine kuumakindla värviga...
Ja muidugi! - ettevaatust ka "tuletöödega"!... et midagi üleliigset põlema ei pistaks!
On väidetavalt ka kultuursemaid võimalusi summuti seest puhtaks tegemiseks - lahustitega leotamine.
Seda pole ise teinud ja ei tea ma ka ühtegi reaalselt toimivat lahustavat vedelikku, mis tõepoolest seda poolpõlenud õlist möginat sealt välja võiks lahustada.
Igatahes seni kättejuhtunud ja spetsiaalselt soetatud imevedelikud tehnika- ja kodukeemiavallast pole aidanud mind näiteks isegi kolvi- või silindripea korralikul nõest puhastamisel... summutisaasta pole ma isegi üritanud sel moel lahustada...
Kui minul jõudis kätte aeg Zidi summutit põhjalikult puhastada, siis - mina lõhkusin ta ära. Saagisin tagant selle kitseneva osa, koos väljalasketoruga maha. Raiusin pika meisliga kõik need vaheseinad summutikorpusest lahti ja kiskusin kogu sisikonna välja. Puhastasin järelejäänud silindrilise osa ja ehitasin ise sel hetkel käepärast olnud materjalidest uue "otsevooluga" sisu. Ja toimib küll!
Ainult iga hooaja alguseks on vaja üks kord villavahetuseks-puhastamiseks avada.
Miski pildirida sellest sumpsi sisust on näha siin: http://www.motodom.net/php/index.php?mo ... erby=dateD
Kui pildi ülal klikkida nooli, siis peaks galeriis ka naaberpilte vaadata saama. Sumpsid jäävad "paremale" noole suunas.
Sõber mul aga rääkis, et tema pikalt ei tseremoonitsenud - saagis tagant lahti, lõi miski rauakolaga tagant kõigist neist vaheseintest julmalt suure augu läbi ja tekitas ärasaetud otsa asemele miskist paksust kummitaolisest materjalist korgi kust pistis läbi peenema torukese, et gaasid ikka välja pääseksid ja tulemuseks on samahea summuti, kui minu aretus... :) ja rattal minek ka jälle korras.
Viimati muutis Mix, 09 Mai 2006, 17:00, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Ernst kirjutas:
Uskumatu.Mul on samasugune asi.
...Mix postituselt lugesin välja ...ka liigsest olist kütuses.Kui aus olla siis
eee.. sellist asja pole ma öelnud! Ütlesin, et liiga rikas küttesegu teeb uimaseks. Mitte liiga palju õli.
Liigne õli pole hea küll, sest tossab hullult ja tilgub-pritsib niisama summutist välja. Lisaks tekitab ohtralt pigi/nõge/saasta, mis ajajooksul ummistavad leegitoru ja summuti, ning lõpuks ka väljalaskeaknad ja nõetavad kolvi- ja silindripead seestpoolt. Kuna tegeled alles sissesõiduga, siis siiski pead ära kannatama selle suurema õlikoguse. Sissesõitmata mootorilt on muidugi ülekohtune soovida ka erilist erksust ja tippkiirusi.. kuigi ega see toores mootor nüüd nii uimane kah ei tohiks olla.
Tee siiski sissesõitt lõpuni, siis uurime edasi..

Teema algataja
martin90

Lugemata postitus Postitas martin90 »

ty, zid on korras... viga oligi väljalaskes 8)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”