oleks vaja rehvi vahetada!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Selgitan väheke, et ei tekiks valet arusaama. Heeblitega rehvivahetuseoskus on igati normaalne ja mõistlik. WR - sinu jaoks nagu ka minu jaoks, kes võistlustest osa võtavad tundub igati normaalne, et rehve heeblitega kiirelt vahetatakse ja supermotos ja krossis ei tasakaalusta tõesti keegi seda, sest kiirused pole suured. Siiski on tavaratturi jaoks märgatavalt mõistlikum käia kuskil rehvitöökojas. Seda kahel põhjusel: tihti pole endal abinõusid, et bike tüüpi rattal kasvõi esiotsa turvaliselt üles tõsta nii, et sealt kõik vajaliku kola (pidurisadulad ja veel mõnel üht teist) enne ratta alt võtmist küljest saaks. Teiseks on 200+ kiirustel siiski tasakaalustust vaja.
Mina enda supermoto rattaid ka ei tasakaalusta - mõttetu aja ja rahakulu. Küll aga maanteel kasutatavaid - mõni rehv ja velg on nii kõver, et tuleb panna kuskile serva pea 60-80 g lisakaalu. Ja enamus venemate bikede velgi kipub minu kogemuse järgi olema kaheksas või muud moodi kõverad. Silmaga näha, et viskab ja raskustega saab seda veidikenegi paranada.
Ja kodusvahetajatele - kui heeblid on olemas, siis müüa on sellised plastist velje servapuksid, üle mille heebeldada, et mitte värvitud velgedelt lakki/värvi maha kraapida. Ainus, mis kodusel teel vahetuse korral on raskeim (ilma pressita), vana rehvi väljapressimine tubelessi randist. Seda eriti esirehvi korral. 17" esirehv tahab ranti löömiseks saada kohati 6-7 bar rõhku. Vähemalt supermoto velgede/rehvide korral. Tihti on ka sellist rõhku kodustes tingimustes raske saavutada.
Kokkuvõttes - täiesti maitse ja mugavuse asi, kuidas ja kus vahetada. Igaüks hindab ise oma aega, oskusi ja selle väärtust kasvõi rahas. Tegutsege ja asjast saab asja. See teema pole üksteise kallal ilkumiseks.
Mina enda supermoto rattaid ka ei tasakaalusta - mõttetu aja ja rahakulu. Küll aga maanteel kasutatavaid - mõni rehv ja velg on nii kõver, et tuleb panna kuskile serva pea 60-80 g lisakaalu. Ja enamus venemate bikede velgi kipub minu kogemuse järgi olema kaheksas või muud moodi kõverad. Silmaga näha, et viskab ja raskustega saab seda veidikenegi paranada.
Ja kodusvahetajatele - kui heeblid on olemas, siis müüa on sellised plastist velje servapuksid, üle mille heebeldada, et mitte värvitud velgedelt lakki/värvi maha kraapida. Ainus, mis kodusel teel vahetuse korral on raskeim (ilma pressita), vana rehvi väljapressimine tubelessi randist. Seda eriti esirehvi korral. 17" esirehv tahab ranti löömiseks saada kohati 6-7 bar rõhku. Vähemalt supermoto velgede/rehvide korral. Tihti on ka sellist rõhku kodustes tingimustes raske saavutada.
Kokkuvõttes - täiesti maitse ja mugavuse asi, kuidas ja kus vahetada. Igaüks hindab ise oma aega, oskusi ja selle väärtust kasvõi rahas. Tegutsege ja asjast saab asja. See teema pole üksteise kallal ilkumiseks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee