Probleemid elektriga.Paluks kiiret abi!!!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Probleemid elektriga.Paluks kiiret abi!!!
Lugu siis selline.et on olemas ratas KTM 600LC4 aastast 92.Süüte tüüp SEM ja probleem selline:pirnid kipuvad aeg ajalt läbi põlema,kuna pinge liiga kõrge.Samas saab mõni kord rahulikult mitusada kilomeetrit maha sõita ja kõik on korras.Panin voltmeetri peale ja pinge on sõites kuskil 13 ja 15 voldi vahel,kuid äkki viskab 35-40voldi peale.Väikestel kiirustel ja kiirendustel on kõik korras.Samas panin tähele,et ühtlasel sõidul kuskil 90km/h viskab pinge üles jal hetkel,kui pinge tõuseb hakkab ka mootor nagu pidurdama st.ei käi nii nagu peab.....eks ta mõjutab ka siis süüdet(Süüte juhtmed (3tk)tulevad eraldi pooli pealt ja lähevad otse süütepooli)?.Pingeregulaatorisse siseneb kaks juhet ja väljub ka kaks.Küsimus on siis selline:Äkki on kellelgi kogemusi pingeregulaatori(alumiiniumkarp)asendamise või ümberkohandamisega saadaolevatega(motorollerid jms),või on kellelgi selline asi müüa.Igasugune info teretulnud.Originaal uus tükk on natuke liiga soolane...äkki annab midagi muud aretada....ei viitsi pirne kotiga kaasas tarida 

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Siin pisut juttu soojenduseks http://www.tevalo.ee/foorum/index.php?s ... regulaator.Sul arvatavasti ergutusmähisega gene.Ühefaasise lihtsa pingestabika paneb iga "traatsaba" kokku.
Kõik sai alguse siit... kaherattalised!
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
kas siin on mõni "traatsaba",kes selle asjanduse mingi summa eest kokku paneks...endal kahjuks pole elektriasjanduses nii palju nuppu.Teine asi oleks see sealt Andriano antud heast informatsioonist koht,kus inglismannidelt saaks selle asjanduse kätte 35naela eest.Kas kellelgi on aimu kuidas need asjad käivad ja mis summa eest ja kui kiiresti selle siia kalli kodumaa pinnale toimetatud saaks.Ühesõnaga kui kindlad sellised kaugelt maalt ostmised on?
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Kahjuks pole kursis, mis gene sel ratal on. Sain aru, et gene on selline millel pole ergutusmähist vaid on pöörlev püsimagnet.
Ehk õnnestub näiteks minski/voshoodi kommutaatorit(12V) kasutada pinge reguleerimiseks. samas peaks ka kõik sama tööpõhimõttega rolleri generaatorite regulaatorid sobima.
Muide sellel regulaatoril peab väga hea ühendus massi ja generaatorist tuleva otsaga olema, sest sellistel generaatoritel lühistatakse ülejääv pinge massi ja kui halb ühendus/külmjoode on, siis põlevadki tuled läbi.
Ehk õnnestub näiteks minski/voshoodi kommutaatorit(12V) kasutada pinge reguleerimiseks. samas peaks ka kõik sama tööpõhimõttega rolleri generaatorite regulaatorid sobima.
Muide sellel regulaatoril peab väga hea ühendus massi ja generaatorist tuleva otsaga olema, sest sellistel generaatoritel lühistatakse ülejääv pinge massi ja kui halb ühendus/külmjoode on, siis põlevadki tuled läbi.
80% laadimisvigadest pidi olema halva (massi)ühenduse pärast.
Ehk on vea kindlakstegemisel sellest ingliskeelsest õpetusest abi.
http://www.electrosport.com/Images/fault_finding.pdf
Ehk on vea kindlakstegemisel sellest ingliskeelsest õpetusest abi.
http://www.electrosport.com/Images/fault_finding.pdf
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Laadimisega pole mingisugust pistmist,kuna akut ei ole.Tegu on krossienduroga.Voolu annab pöörlev magnetratas ja tundub,et süütepooli jaoks rattal on eraldi magnetriba...sealt väljuvad süütepooli kolm juhet punane,roheline ja must.... mootor käivitub ka siis,kui pingeregulaatorisse minev juhe lahti ühendada...st. et ühtegi muud elektriasja seal taga ei ole.Pingeregulaatorisse mineval osal on on oma magnetriba,millest väljub kolm juhet:kaks kollast mis on kokku ühendatud ja üks sinine juhe(pistikus mis siseneb regulaatorisse on kaks otsa).Olen vaadanud Viljandi motopoodi ja seal on regulaatoreid küll,aga need on kõik kolmefaasilised.Ega keegi ei tea,kas Tallinna pool on kuskil kahefaasilist müügil nähtud???
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Täpsustuseks veel nii palju,et regulaatorisse siseneb kaks juhet ja väljub kaks....+ots läheb kondensaatori + poolele ja - ots miinus poolele.....samasest otstest väljuvad juba juhtmed el.süsteemi....süütelukk,tuled jne.Kondensaator kontrollitud ja korras.
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Regulaatori halva massi (kinnituse vist) moodi viga. Teoreetiliselt peaks sobima ühefaasilise, nt. Planeta Spordi regulaator, oli täna kloostrimetsas täitsa olemas. Kondensaator on süsteemis nö. aku asemel ja akusüsteemi regulaator peab toimima suurepäraselt. Ka Minski oma teeb töö ära, tuledele piisab. 6V regulaatori korral peab pirnid asendama.
PS. Kui kellelgi 3 faasiline, sama jubin üle, võime vahetada mõõduka (mõistliku) summa vastu.
PS. Kui kellelgi 3 faasiline, sama jubin üle, võime vahetada mõõduka (mõistliku) summa vastu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.