Karburaatori reguleerimise mured
Õhufilter saab igal hooajal mitu pesu ja õlitamist. Tegelikult on sellele elemendile alles teine hooaeg minekul. Tühikäiku olen proovinud reguleerida kõrgemaks, aga ei mingit muutust selles osas.
Mis pidurdamisel väljasuremist puudutab, siis minu ratta puhul on see lugu ühel korral esinenud ja selle vastu aitas karburaatori puhastamine.
Kiirenduspump...hmm...mulle jäi mulje, et sellel karpal seda ei olegi, uurin õhtul, ehk siin olengi mööda lasknud
Karburaator on : Mikuni SE BST 40-217C
Mikuni BST 40 peaks ka KTM vist kasutama ( 640 LC4 , duke 2 )
Mis pidurdamisel väljasuremist puudutab, siis minu ratta puhul on see lugu ühel korral esinenud ja selle vastu aitas karburaatori puhastamine.
Kiirenduspump...hmm...mulle jäi mulje, et sellel karpal seda ei olegi, uurin õhtul, ehk siin olengi mööda lasknud
Karburaator on : Mikuni SE BST 40-217C
Mikuni BST 40 peaks ka KTM vist kasutama ( 640 LC4 , duke 2 )
Viimati muutis spinna, 26 Apr 2006, 14:25, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.