Härrased aidake - sidur libiseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Juul 2005, 15:12
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4R
- Asukoht: Rakvere
Härrased aidake - sidur libiseb
MIlles asi kas siduriketas kulunud või midagi muud. Läbisõitu ka nagu oleks juba 76 000 km.
Kui asi sidurikettas, siis oskab keegi soovitada kelle poorde pöörduda ning kui kalliks remont võiks umbes minna?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
libiseva siduriga mitte sõita sest libisemisest tekkiv kuumus tõmbab vaheplaadid, vedrud siniseks ja arve tuleb oluliselt kopsakam... soovitatav ka õli ja õlifiltri vahetus seejärel (kulumisjäägid õlis)
tsiklitel kasutage TSIKLILE ettenähtud mootoriõlisi kuna sama viskoossusega autoõli võib sisaldada õlisidurile mittesobivaid libeaineid
trossil peab olema paar-kolm mm vabalõtku... ka lenksu max pööramisel ühele ja teisele poole, hüdraulilise ajamiga peab olema hooval lõtk enne sidurile rakendumist
vot siis
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Siduri kettad mis on kuumust saanud korralikult võivad vabalt olla sinist ...lillat ....roosat värvi...aga tähtis on see ,et nad oleks sirged . Siduri ketaste värvus ei muuda mitte midagi


Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
aga mina vaidleks ikkagi korkele vastu, kuna minu algelised teadmised füüsikast väidavad, et kuuma saanud metalli omadused / tugevus muutub.korke kirjutas:nuh ...nagu alati targad ja arukad ning geeniuseks sündinud mode'd tõmbad postitusi maha ..ometi oli minu postitus kasulik aga ikkagi tõmmati maha siis panen uuesti
Siduri kettad mis on kuumust saanud korralikult võivad vabalt olla sinist ...lillat ....roosat värvi...aga tähtis on see ,et nad oleks sirged . Siduri ketaste värvus ei muuda mitte midagi![]()
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Tulede tuunimine ei olnud mitte kuidagi antud teemaga seotud ja Trammi postituses oli juba info olemas selle sama ketaste siniseks tõmbumise kohta, seega ei läinud midagi väärtuslikku kaduma. Ja veel - usu mind, sa ei ole siin kõige targem...korke kirjutas:nuh ...nagu alati targad ja arukad ning geeniuseks sündinud mode'd tõmbad postitusi maha ..ometi oli minu postitus kasulik aga ikkagi tõmmati maha siis panen uuesti
Vabandan teemavälise postituse pärast.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.