Härrased aidake - sidur libiseb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
amottus
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Juul 2005, 15:12
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R
Asukoht: Rakvere

Härrased aidake - sidur libiseb

Lugemata postitus Postitas amottus »

Nii tegemist on Kawasaki ZXR 750-ga ning probleemiks see et sidur aegajalt libiseb. Aegajalt s.t et mitt eiga kord ning kui libiseb siis kusagil 8000 - 9000 pöörde juures hakkab.

MIlles asi kas siduriketas kulunud või midagi muud. Läbisõitu ka nagu oleks juba 76 000 km.

Kui asi sidurikettas, siis oskab keegi soovitada kelle poorde pöörduda ning kui kalliks remont võiks umbes minna?

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No kui reguleeringud on paigas, siis on ilmselt tõesti kettad kulunud, tippkoormustel ei ole enam piisavat survet. (Kuidas survevedrudega on? vähetõenäoline, aga mine tea). Siduri juppide vahetus ei tohiks tegelikult üle mõistuse käiv olla, usun, et saad ise hakkama - jupid tuleb muidugi hankida.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Kui see asi on selline "vahest-on-vahest-pole", siis omast kogemusest soovitaks veel tutvuda siduritrossi olukorraga - kas liigub vabalt jne. (eeldusel, et tegemist on ikka trossiga siduriga). Ma olin see osav, kes ostis uued kettad ära ja kui siduri lahti lammutasin, siis selgus, et kettad on nagu uued ja saadana tross ei käinud vabalt ning ei lasknud siduril nii töötada nagu peaks.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

sidurikettad komplekt (Kawasaki ZXR750) 1600.-, vahetamine 400.-, modif. seibid vedrude lisapingestamiseks (soovitatavad) 200.-

libiseva siduriga mitte sõita sest libisemisest tekkiv kuumus tõmbab vaheplaadid, vedrud siniseks ja arve tuleb oluliselt kopsakam... soovitatav ka õli ja õlifiltri vahetus seejärel (kulumisjäägid õlis)
tsiklitel kasutage TSIKLILE ettenähtud mootoriõlisi kuna sama viskoossusega autoõli võib sisaldada õlisidurile mittesobivaid libeaineid
trossil peab olema paar-kolm mm vabalõtku... ka lenksu max pööramisel ühele ja teisele poole, hüdraulilise ajamiga peab olema hooval lõtk enne sidurile rakendumist

vot siis
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

nuh ...nagu alati targad ja arukad ning geeniuseks sündinud mode'd tõmbad postitusi maha ..ometi oli minu postitus kasulik aga ikkagi tõmmati maha siis panen uuesti

Siduri kettad mis on kuumust saanud korralikult võivad vabalt olla sinist ...lillat ....roosat värvi...aga tähtis on see ,et nad oleks sirged . Siduri ketaste värvus ei muuda mitte midagi :) :lol:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

korke kirjutas:
nuh ...nagu alati targad ja arukad ning geeniuseks sündinud mode'd tõmbad postitusi maha ..ometi oli minu postitus kasulik aga ikkagi tõmmati maha siis panen uuesti

Siduri kettad mis on kuumust saanud korralikult võivad vabalt olla sinist ...lillat ....roosat värvi...aga tähtis on see ,et nad oleks sirged . Siduri ketaste värvus ei muuda mitte midagi :) :lol:
aga mina vaidleks ikkagi korkele vastu, kuna minu algelised teadmised füüsikast väidavad, et kuuma saanud metalli omadused / tugevus muutub.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

korke kirjutas:
nuh ...nagu alati targad ja arukad ning geeniuseks sündinud mode'd tõmbad postitusi maha ..ometi oli minu postitus kasulik aga ikkagi tõmmati maha siis panen uuesti
Tulede tuunimine ei olnud mitte kuidagi antud teemaga seotud ja Trammi postituses oli juba info olemas selle sama ketaste siniseks tõmbumise kohta, seega ei läinud midagi väärtuslikku kaduma. Ja veel - usu mind, sa ei ole siin kõige targem...

Vabandan teemavälise postituse pärast.

Teema algataja
amottus
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Juul 2005, 15:12
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas amottus »

TO: tramm66

Kes pakub selliseid hindasid s.t milline töökoda ja kus???
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

pakkujaks tramm-tuning :mrgreen: ja pärnus

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kui ketas siniseks läheb, on metall oluliselt pehmem, kui ta algselt mõeldud on. Samas tõesti, siduri ketas ei ole selle pärast veel õhtal - seal pole metalli tugevusel niisugust rolli. Ja õli sees saavutada nii hull temperatuur, selleks peab ikka sõidu ajal kiiver tühi ja pea kodus olema. Kõverus... mnjaa!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
amottus
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Juul 2005, 15:12
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas amottus »

Sain veel ise niipalju teada (motodepoost), et kui aegajalt sidur libiseb, siis võib aidata ka ainult õlivahetus mootoris, tuleks panna teise viskoosusega õli (soovitati 20W50 - siin küsin kohe kas Penzoil on hea õli).

Kommenteerige.....
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”