bike mootori töötemperatuur
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
bike mootori töötemperatuur
Palju on Yamaha r6 normaalne töötemperatuur nii kohapeal käies kui sõites ja mis on viimane piir millest temp üle ei tohiks tõusta.Ratas ise 2004 aasta.
-
Teema algataja
pole ise ühegi r6ga sõitnud ja eeldades et sa mõtled vee temperatuuri, või see andur näitab midagi muud aga ma usun, et juba 2004 aasta mudelitel oli vee temp näiduk peal...ja äkki seal on üks punane kriips, kust seier üle ei tohiks minna...ja normaalsetes oludes ei lähegi. Igatahes olen mina asjast nii aru saand et norm temp lõpeb seal kus vesi keema läheb...ehk siis kuskil alla 100C võiks see temp ikka jääda.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
mul R1 ja sellel normaalne temp siis seal 200 F juures. üle 236 F pole soovitatav. Otsi vahe ise kuskilt välja, et palju F ja C vahe on.
edit: kasuta seda lehte: http://www.convert-me.com/en/convert/temperature
edit: kasuta seda lehte: http://www.convert-me.com/en/convert/temperature
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
100*C keema veel kindlasti ei lähe, mul Suzuki GSX-R ja sellel alla 105*C paberite järgi veel isegi ventikat tööle ei pane. Ramost öeldi, et enne kokkujooksmist peaks ikka mingi tuluke põlema minema või mootori välja lülitama. Kohapeal seistes või vaikselt töristades võib isegi 110*C tõusta ja ei juhtu veel midagi.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Oli minulgi kunagi Yamaha YZF 600 Thundercat. Minu sõidustiili juures ( selline vaikne popsutamine), püsis ka temperaruur suht madalana. Ühel ilusal päeval andsin oma tsiklit ühele profile proovida..... Kui ta sõidust tagasi tuli, oli jahutusvedeliku temperatuuriosuti üsna keemise pealkaitsR6 kirjutas:Sai siis testitud et 99 c peal läheb ventikas tööle.Kohapeal tõuseb temp siis saja juurde aga kui sõitma hakkad siis tahab nagu hoida 72 c peal.Kas äkki see natuke madal pole.

Seega tahan öelda, et selleks see temperatuuride vahemik nii erinev ongi, et sõidustiilid võivad olla erinevad. Selleks, et vett soojaks saada, peaks ikka lahti hoidma

La moto mía – KLX 650 R
-
Teema algataja
OT:max666 kirjutas:Igatahes olen mina asjast nii aru saand et norm temp lõpeb seal kus vesi keema läheb...ehk siis kuskil alla 100C võiks see temp ikka jääda.
Kui ma ei eksi, siis peaks vee temp'i tõustes ka suurenema selle vee ruumala mingil määral mis omakorda tekitab suurema rõhu ning suurema rõhu all läheb vee keemistemp ka suuremaks.Seega ei pole keemistempil, nagu meie oleme harjunud, erilist rolli
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.