Suzuki GSX600F karburaatorid
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki GSX600F karburaatorid
Tere!
Kas kellegil on või teab kohta, kust saab Suzuki GSX 600 F '92 karburaatoritele nõelu ja ühte membraani? Enda tsikkel praegu remondis ja need asjad mu karburaatoritel õhtal. Motoremis polnud neid kohapeal, samuti mitte Ramos ega Motodepoos ega Motodepoo lammutuses. Tellides peab masin seisma u kuu ja see ei meeldiks ei talle ega mulle
. Seega palun abi.
afs
Kas kellegil on või teab kohta, kust saab Suzuki GSX 600 F '92 karburaatoritele nõelu ja ühte membraani? Enda tsikkel praegu remondis ja need asjad mu karburaatoritel õhtal. Motoremis polnud neid kohapeal, samuti mitte Ramos ega Motodepoos ega Motodepoo lammutuses. Tellides peab masin seisma u kuu ja see ei meeldiks ei talle ega mulle

afs
Suzuki GSX 600 F
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GS-GSX-GSX ... dZViewItem
kas sellest oleks abi? krt - ega vist pole (membraani nagu ei paista...)
aga uuri ebay.de-st, seal ehk ikka olemas... (ise kahjuks ei valda saksa keelt)
kas sellest oleks abi? krt - ega vist pole (membraani nagu ei paista...)
aga uuri ebay.de-st, seal ehk ikka olemas... (ise kahjuks ei valda saksa keelt)
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Näib, et peab ka ise selle "õnnetu klubiga" liituma - sama ratas, ainult et ´90 aasta väljalase. Kütet sööb kui hobune kaeru, kiirendusjõud tekib alles teatud kogumise järel. Seega ilmselt sama küsimus - ega kellelgi mainitud ratta ja ´90 aastakäigu mudeli karpat kuskil pakendi sees ei vedele
. Igatahes pärast seda nädalavahetust selgub, kas Tartu Mootorrataste kevadpäevadele saab või mitte 


Miks sa arvad, et uus karpa su probleemi lahendab?2Side kirjutas:Näib, et peab ka ise selle "õnnetu klubiga" liituma - sama ratas, ainult et ´90 aasta väljalase. Kütet sööb kui hobune kaeru, kiirendusjõud tekib alles teatud kogumise järel. Seega ilmselt sama küsimus - ega kellelgi mainitud ratta ja ´90 aastakäigu mudeli karpat kuskil pakendi sees ei vedele. Igatahes pärast seda nädalavahetust selgub, kas Tartu Mootorrataste kevadpäevadele saab või mitte
Hakkasin kahtlema, kas ma ikka õigeid nõelu küsisin Motokeskusest ja näedsa, olingi valesid küsinud, aga neil oli ujuki nõel koos mingite tihenditega 300 eeki karburaatori kohta ja membraani hinnaks ütlesid eile pisut peale 400 krooni. Louisist tuleb ujuki nõelte ja membraani hinnaks 550 + transport 750 krooni arvatavasti umbes. Eelmine kord, kui kiivreid tellisin, tulid Louisist umbes nädalaga ära, seega tellin jubinad Louisist.
Põhjus, miks nõelu üldse vaja vahetada on, on see, et nad on kulunud ja ei sulge kütuse pealevoolu ning lahtise kraaniga pikalt seistes, jookseb bensiin karterisse (u kuu ajaga oli kogu paagi täis karteris). Membraan oli lihtsalt katki. Ei ole kindel, kas kumbki neist vigadest põhjustas ka mu 3500 p/min tühikäigu sooja mootoriga (reguleerkruvist reguleerimine ei aidanud), kuid minu loogika kipub jah ütlema.
Tänud neile, kes püüdsid abiks olla.
afs
Põhjus, miks nõelu üldse vaja vahetada on, on see, et nad on kulunud ja ei sulge kütuse pealevoolu ning lahtise kraaniga pikalt seistes, jookseb bensiin karterisse (u kuu ajaga oli kogu paagi täis karteris). Membraan oli lihtsalt katki. Ei ole kindel, kas kumbki neist vigadest põhjustas ka mu 3500 p/min tühikäigu sooja mootoriga (reguleerkruvist reguleerimine ei aidanud), kuid minu loogika kipub jah ütlema.
Tänud neile, kes püüdsid abiks olla.
afs
Suzuki GSX 600 F
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
muuseas nõelad kipuvad pessa jälje kulutama. kui paned uue nõela, siis võib juhtuda, et toimib veel sitemini, kui eelmine, kuna eelmine nõel on vaod sisse kulutanud oma kuju järgi. uuri veel võimalust nõelad oma pesadesse ära soveldada. minul tegi selle asja ära Motorem, ei mäletagi, palju läks, aga mitte palju 
see, et pöörded üles krutib, võib küll mingitest membraanidest kinni olla.

see, et pöörded üles krutib, võib küll mingitest membraanidest kinni olla.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
juhuslikult jäi silma Motomarketi eripakkumine Dynojet Kit Suzuki GSX 600 F (1990- 1997)
HIND: 1500 EEK
HIND: 1500 EEK
See Dynojet kit peaks hoopiski olema düüside komplekt, millega peaks võimsust juurde saama. Nägin seda ka ise, kuid see pole see asi, mida mul vaja.
Piipz, mul ongi masin Motoremis, aga mulle soveldamise varianti ei pakutud. Kas sa räägid muidu ujuki nõeltest ikka või mõtlesid neid http://www.dansmc.com/jet_needle1.jpg ? Motoremist öeldi, et ujuki nõelad on kulunud. Üks väike tekst ka asja kohta:
The fuel level is controlled by the fuel floats and the fuel float valve. The floats are hollow or made of something that will float on gasoline, such as cork. Part of the float presses against the float valve, sometimes called a needle and seat. Most times the part of the float that touches the float valve needle is bendable so you can adjust the level of the fuel in the floatbowel. All plastic floats are not adjustable. If this level is way too high, gas can leak out the carb overflow tube or into the engine. If fuel gets into the engine it will thin out the engine oil, ruining it's ability to lubricate. This will, sooner or later, blow up your engine ! If a full tank of gas in the evening turns into a half tank by morning, check your oil. If it's thin and smells like gas, change it and replace your float valve and/or check your fuel level. If the oil is OK, check under the overflow tube. If it's OK, then check where you are parking your bike 'cuse someone is walking away with your gas !
Vahetada seal peale ujukinõelte ilmselt midagi pole. Küsin igaks juhuks Motoremist soveldamise kohta.
Piipz, mul ongi masin Motoremis, aga mulle soveldamise varianti ei pakutud. Kas sa räägid muidu ujuki nõeltest ikka või mõtlesid neid http://www.dansmc.com/jet_needle1.jpg ? Motoremist öeldi, et ujuki nõelad on kulunud. Üks väike tekst ka asja kohta:
The fuel level is controlled by the fuel floats and the fuel float valve. The floats are hollow or made of something that will float on gasoline, such as cork. Part of the float presses against the float valve, sometimes called a needle and seat. Most times the part of the float that touches the float valve needle is bendable so you can adjust the level of the fuel in the floatbowel. All plastic floats are not adjustable. If this level is way too high, gas can leak out the carb overflow tube or into the engine. If fuel gets into the engine it will thin out the engine oil, ruining it's ability to lubricate. This will, sooner or later, blow up your engine ! If a full tank of gas in the evening turns into a half tank by morning, check your oil. If it's thin and smells like gas, change it and replace your float valve and/or check your fuel level. If the oil is OK, check under the overflow tube. If it's OK, then check where you are parking your bike 'cuse someone is walking away with your gas !
Vahetada seal peale ujukinõelte ilmselt midagi pole. Küsin igaks juhuks Motoremist soveldamise kohta.
Suzuki GSX 600 F
-
- Postitusi: 3251
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 373 korda
Re: Suzuki GSX600F karburaatorid
Kaevan vana teema üles, et äkki veel tuleb tol ajal lahendus meelde. Kuidas karpadega läks ja kas sel ajal oli juppe saada?
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.