Ülevaatus ja kõik sellega seonduv
Moderaator: Moded
Ülevaatus ja kõik sellega seonduv
Minu küsimus oleks siis selline et kas ülevaatusele minnes peab olema tsiklil küljes peeglid? See võib lolli küsimusena tunduda, aga oman endurot ja sai eelmine sügis üks peegel koos heebliga ära lõhutud ja teist moodi heebel ostetud kus ei ole peegli auku. Loodan saada täpseid ja konkreetseid vastuseid
Ette tänades!
Joosep
Ette tänades!
Joosep
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Nagu eelpool korduvalt räägitud, oleneb palju konkreetse ülevaatuspunkti töötajast. Mõnest kohast saad läbi, mõnest mitte. Palju sõltub ka su enda meeleolust ja suhtumisest. Konkreetseid nõuandeid ei oska vist keegi siin pakkuda. Minge kohale ja uurige järgi. Enamus kohtades norm vanad ja seletavad sulle oma nõudmised ära.
Õigekirjaoskus massidesse!
Võtke ülevaatusele tükk sidet ja vatti kaasa. Minult küsiti, kui tegemas käisin. Lasti küll ilma läbi, aga väidetavalt pidi seaduse järgi nõutama. Kerge kobin kukkus ka tugevalt tumendatud esiklaasi kohta. Aga kuna sealt sõidu ajal niiguinii läbi ei vaadata, siis lasti läbi. Ka küsiti kiivrit näha ja kontrolliti E märgistust.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
kellelgi valjude sumpsidega on probleeme olnud? sõps käis kristiine keskuse juures ülevaatusel oma gixxeriga, meeletult röökiv eagle sportsumps all. küsimuse peale, et miks see nii kõva häält teeb, ütles sõps, et see peabki nii olema, R mudel ju, et ongi nii kõva häälega. onu ütles, et ahah ja et kõik on siis korras.
osade väljalaskesüsteemidega antakse kaasa spetsiaalsed DB killerid, et ülevaatuse ajaks vaiksemat heli saaks
btw, keegi sokke on endale sumpsi toppinud selleks ajaks?
osade väljalaskesüsteemidega antakse kaasa spetsiaalsed DB killerid, et ülevaatuse ajaks vaiksemat heli saaks

btw, keegi sokke on endale sumpsi toppinud selleks ajaks?
väga OK ülevaatus oli eelmisel aastal vana narva mnt.-l, tallinnas. Ülevaatust toimetanud "muheda vana" nime ei mäleta aga tegu laheda motovennaga(sõitis Moto Guzziga). Ütles ainult nii palju, et uuel aastal millalgi (s.o. 2006) vahetab ARK-i ülevaatuspunkti. Tõsiselt tore ja asjalik ülevaatus- ei mingit norimist.
Teadmiseks mida kontrollitakse
1. PIDURISÜSTEEM
1.1. Mehhaaniline seisund
1.1.1. Jalgpiduri pedaali ja käsipiduri hoova šarniirid
1.1.2. Piduripedaali seisund, -pedaali ja -hoova vabakäik
1.1.3. Piduri peasilinder
1.1.4. Jäigad piduritorud (ainult vedelikajami korral)
1.1.5. Elastsed pidurivoolikud
1.1.6. Piduri hõõrdkatted
1.1.7. Piduritrumlid, pidurikettad
1.1.8. Piduritrossid, -vardad, -hoovastik
1.1.9. Piduri töösilindrid (ainult vedelikajami korral)
1.1.10. Automaatne kulumise kompensaator (kui on ette nähtud)
1.2. Sõidupidur
1.2.1. Toimimine
1.3. Seisupidur
1.3.1. Toimimine
1.4. Mitteblokeeruvad pidurid – ABS (kui on paigaldatud)
2. ROOLISEADE
2.1. Mehhaaniline seisund ja juhtraua mõõtmed
2.2. Rooli vabakäik (käändmikjuhtimisel)
2.3. Roolisüsteemi kinnitused (lõtk roolikannu laagrites)
3. NÄHTAVUS
3.1. Vaateväli
3.2. Tuuleklaasi või gondli seisund
3.3. Tahavaatepeeglid
3.4. Klaasipuhasti (kinnisel kabiinil)
4. TULED, HELKURID JA ELEKTRISÜSTEEM
4.1. Kaug- ja lähituled
4.1.1. Seisund ja toimimine
4.1.2. Reguleeritus
4.1.3. Lülitid
4.2. Valgustusseadmete seisund, toimimine, värvus ja optiline tõhusus
4.2.1. Tagumine ääretuli
4.2.2. Pidurituli (-tuled)
4.2.3. Suunatuled
4.2.5. Udutuled
4.2.6. Numbrituli
4.2.7. Tagumine helkur
4.2.8. Märgutuled
5. TELJED, VELJED, REHVID, VEDRUSTUS
5.1. Teljed
5.2. Veljed ja rehvid
5.3. Vedrustus
6. RAAM VÕI ŠASSII
6.1. Raami kinnitused
6.2. Üldine seisund (sh tugihark ja/või külghark)
6.3. Heitgaasitorustik ja summuti
6.4. Kütusepaak ja torustik (voolikud)
6.5. Haakeseadme ohutus (kui see on paigaldatud), külghaagise ühendused
7. MUU VARUSTUS
7.1. Juhiistme paigaldus, sõitja jalatoed ja käepidemed
7.2. Aku paigaldus
7.3. Helisignaal
8. SÕIDUKI IDENTIFITSEERIMINE
8.1. Registreerimismärk
8.2. Tehasetähis/VIN-kood
1.1. Mehhaaniline seisund
1.1.1. Jalgpiduri pedaali ja käsipiduri hoova šarniirid
1.1.2. Piduripedaali seisund, -pedaali ja -hoova vabakäik
1.1.3. Piduri peasilinder
1.1.4. Jäigad piduritorud (ainult vedelikajami korral)
1.1.5. Elastsed pidurivoolikud
1.1.6. Piduri hõõrdkatted
1.1.7. Piduritrumlid, pidurikettad
1.1.8. Piduritrossid, -vardad, -hoovastik
1.1.9. Piduri töösilindrid (ainult vedelikajami korral)
1.1.10. Automaatne kulumise kompensaator (kui on ette nähtud)
1.2. Sõidupidur
1.2.1. Toimimine
1.3. Seisupidur
1.3.1. Toimimine
1.4. Mitteblokeeruvad pidurid – ABS (kui on paigaldatud)
2. ROOLISEADE
2.1. Mehhaaniline seisund ja juhtraua mõõtmed
2.2. Rooli vabakäik (käändmikjuhtimisel)
2.3. Roolisüsteemi kinnitused (lõtk roolikannu laagrites)
3. NÄHTAVUS
3.1. Vaateväli
3.2. Tuuleklaasi või gondli seisund
3.3. Tahavaatepeeglid
3.4. Klaasipuhasti (kinnisel kabiinil)
4. TULED, HELKURID JA ELEKTRISÜSTEEM
4.1. Kaug- ja lähituled
4.1.1. Seisund ja toimimine
4.1.2. Reguleeritus
4.1.3. Lülitid
4.2. Valgustusseadmete seisund, toimimine, värvus ja optiline tõhusus
4.2.1. Tagumine ääretuli
4.2.2. Pidurituli (-tuled)
4.2.3. Suunatuled
4.2.5. Udutuled
4.2.6. Numbrituli
4.2.7. Tagumine helkur
4.2.8. Märgutuled
5. TELJED, VELJED, REHVID, VEDRUSTUS
5.1. Teljed
5.2. Veljed ja rehvid
5.3. Vedrustus
6. RAAM VÕI ŠASSII
6.1. Raami kinnitused
6.2. Üldine seisund (sh tugihark ja/või külghark)
6.3. Heitgaasitorustik ja summuti
6.4. Kütusepaak ja torustik (voolikud)
6.5. Haakeseadme ohutus (kui see on paigaldatud), külghaagise ühendused
7. MUU VARUSTUS
7.1. Juhiistme paigaldus, sõitja jalatoed ja käepidemed
7.2. Aku paigaldus
7.3. Helisignaal
8. SÕIDUKI IDENTIFITSEERIMINE
8.1. Registreerimismärk
8.2. Tehasetähis/VIN-kood
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Tunnen seda vana - Allan nimeks ja nüüd on ta tööl TÜVpunktis Viljandi mnt ääres kui Rapla poole sõita...miskise lauge vasaku kurvi peal tee paremale ja kohe ongi...mõni aeg tagasi oli seal miskine metallitööde värk ja vasakul Viljandi mnt-l on vist uusehitused kohe hakkamasIvo kirjutas:väga OK ülevaatus oli eelmisel aastal vana narva mnt.-l, tallinnas. Ülevaatust toimetanud "muheda vana" nime ei mäleta aga tegu laheda motovennaga(sõitis Moto Guzziga). Ütles ainult nii palju, et uuel aastal millalgi (s.o. 2006) vahetab ARK-i ülevaatuspunkti. Tõsiselt tore ja asjalik ülevaatus- ei mingit norimist.
minenohh kirjutas:kas keegi oskab ka öelda, kui sügav peab olema rehvimustri sügavus? ma vaatan et sõidetakse ikka väga plessidega ringi.
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Kood 503. Rehvi kulumine ja mustri sügavus
Nõuded: 1) mustri jääksügavus peab olema vastavalt direktiivile 89/459/EMÜ vähemalt:
• L kategooria sõidukil ≥ 1,0 mm;
• M[1], M[2], M[3], N[1], N[ 2] ja N[3] kategooria sõidukil ≥ 1,6 mm;
• haagisel vastavalt seda vedava veduki mustrisügavusele esitatavatele nõuetele;
2) rehvi edasine kasutamine on keelatud, kui turvise mustri jääksügavus on punktis 1 esitatust väiksem joonisel 30 toodud viirutatud pinna ulatuses, mille laius b on üle 1/2 turvise veerepinna laiusest B ja pikkus a üle 1/6 turvise veerepinna ümbermõõdust 2R või kui mitme kulumislaigu korral nende pikkuste summa on nimetatud väärtusest suurem. Joonisel näidatud viirutatud ala ei pea asuma veerepinna keskel;
http://wlex.lc.ee/wlex.cgi?do=show&url= ... 3d12745502
sry aga ma ei saanud aru et kas siis kui rehv on vaid keskelt suht sile siis võib temaga ikkagi sõita kui äärtel mustrit piisavalt???? Ja teine küsimus et kas see kui tagarehv liialt kulunud on ohtlik viga või see leebem varjant?? ?sest neid väikeseid vigu ju võib paar olla ja siiski veel saab ÜV tehtud!!
NO muidugi on ellujäämine tähtis, aga ei tahaks kohe kummi vahetama hakata sest leedukas kellelt ratta ostsin on rahvale natuke showd teinud ja rehvi keskosa muutnud liialt libedaks!!! aga jah ma näiteks usun et kui liikluseeskirjade järgi sõita siis ei tohiks väga eluohtlik see olla!!1 muidugi vesiliugu tuleb karta! Aga küsimus polnud minupoolt et kas sellise rehviga on ohutu vaid et kas ma saan sellega veel paar sõitu teha või pean kohe vahetama sest ülevaatusele on vaja minna
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Kuulge nüüd "paarisõidumehed", vaadake et te ennast kooma ei kihuta nii... kui jõudsite ratta osta, siis jõudke ka rehve osta - äkki hakkate varustuse pealt ka kokku hoidma?
Rehvi kohta on asjad kirjas minuteada tehnoülevaatuse nõuetes ja liikluseskirjades. Sry ei viitsi praegu seda välja otsima hakata, igatahes on asi põhimõttes - või on siiani veel selliseid inimesi kes sülitavad enese ja teiste ohutusele - sel juhul olete samaväärsed talvel suverehvidega sõitjatele.
Kui rehve ei jõua osta siis pole vaja ka sõita.
Rehvi kohta on asjad kirjas minuteada tehnoülevaatuse nõuetes ja liikluseskirjades. Sry ei viitsi praegu seda välja otsima hakata, igatahes on asi põhimõttes - või on siiani veel selliseid inimesi kes sülitavad enese ja teiste ohutusele - sel juhul olete samaväärsed talvel suverehvidega sõitjatele.
Kui rehve ei jõua osta siis pole vaja ka sõita.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Juul 2006, 22:34
- Tsikkel: 2 ratta ja pedaalidega vokk
- Asukoht: Christiania / Tallinn
- Kontakt:
eriti veel TAK-i ja Atko bussi juhid, kellelt ei nõutagi rehvide vahetust enne kui omadega täica öhtal need. lasevad aasta otsa ühtede pasteldega ning talvel libedaga vajuvad isegi nõmme mäest teinekord alla sest papul muster puuduefendi kirjutas:...või on siiani veel selliseid inimesi kes sülitavad enese ja teiste ohutusele - sel juhul olete samaväärsed talvel suverehvidega sõitjatele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.