Piiraja

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

veel üks hea lehekülg kus näeb CDI jooniseid ja tööpõhimõtet ning üks Videoklipp küünlaga!

Maniak

Lugemata postitus Postitas Maniak »

non-smoking kirjutas:
Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

aprilial on metallist aju :roll: , mis moodi tal see piiraja eemaldamine siis käib ja nii palju kui enda oma olen uurinud ei ole leidnud mingeid väliseid jubinaid vmt. Ramos eemaldatakse ja varsti sinna minek kh aga tahaks ikkagi enne teada kuidas asi käib jne :)

pilt kh siis ajust :
Pilt
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kui õieti mäletan, siis osad ajud (näiteks osade piirkondade ditech'i oma) olid ümberprogrammeeritavad - kaabel taha ja tehakse talle uued parameetrid selgeks
hälvik
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Just nii see on. Sellest natuke juttu: http://www.apriliaforum.com/forums/arch ... -4954.html
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Maniak kirjutas:
non-smoking kirjutas:
Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.
ei teagi aga tasub neilt uurida!!
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

nüüd kavatsen osta 70cm3 silindri ja mul on mureks ikka see CDI Tahaks nagu ikka sellest piirajast lahti saada mis ma siis tegema pean
uue ostma 2800 eeq eest :S
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
hälvik
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

oldmoped kirjutas:
Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
Sry aga mis asi on rektuktorülekanne :oops:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas

http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set

Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
hälvik
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

oldmoped kirjutas:
tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas

http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set

Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
Tänud asi selgem kohe :)
kuigi esialgu ei jagu raha sinna!
Kasutaja avatar

montesa
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Sept 2005, 16:43
Tsikkel: Yamaha R1 110kw 98.a

piiraja

Lugemata postitus Postitas montesa »

mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Re: piiraja

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

montesa kirjutas:
mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
eheh tean ma tegin autokoolis õppesõitu sellisega jah ega ta ei läinud jah maanteel üle 90 ne. Autokooli õpetaja ütles nii et sellel on piirjad peal!
Kui ma ei eksi siis oli piiratud segu sisselase kuidagi.
Kasutaja avatar

montesa
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Sept 2005, 16:43
Tsikkel: Yamaha R1 110kw 98.a

piiraja

Lugemata postitus Postitas montesa »

Tänud...;)

50ccm

Lugemata postitus Postitas 50ccm »

Oleks keegi tark, ütleks kas 4t ja 2t on samasugused CDI'd :?:
Kasutaja avatar

miku00
Postitusi: 211
Liitunud: 13 Sept 2005, 13:56
Asukoht: Põlva/yamaha aerox

Lugemata postitus Postitas miku00 »

et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!

ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

miku00 kirjutas:
et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!

ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Karburaatoris otseselt võib piiraja olla kaasisiibri vahel, mis ei lase gaasisiibril maksimaalselt üles tõusta.

Veel võib olla piiratud õhusissevõtt mingi seibiga õhuliikumisteel ees.

Kolmas asi võib olla düüs mis on väga väike.

Siiski kui sul on aerox siis peaks sull piiraja olema karburaator ise ehk karpa aint 12mm, mis lihtsalt ei lase piisavalt õhu/bensu segu su mootorisse. Selle vastu aitab aint karpa suurema vastu vahetmine.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ka kollektori ja karburaatori vahel võidakse kasutada väiksema avaga vahetükki.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

miku00 kirjutas:
et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!

ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Vaata mis düüs sul on mul oli 56 :S
Kasutaja avatar

miku00
Postitusi: 211
Liitunud: 13 Sept 2005, 13:56
Asukoht: Põlva/yamaha aerox

Lugemata postitus Postitas miku00 »

kus düüs asub olen uus!
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

karpa alt võtad ,,pensu poti`` ära ja sealt vahib ta vastu
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

Paul kirjutas:
http://www.scootertuning.de/topic/95229-1.html
siin on ajust piiraja eemaldamine
oleks siis soov eemaldada piiraja CPI oliver city 2005-elt.
siis ka küsimus kas tal käib piiraja eemaldamine sama moodi nagu siin antud lingil?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sid, miks sa arvad, et pead seda CPI puhul tegema?

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

Zid :? , esiteks ma ei ole vene mopeed :wink:
ja miks mitte :? tal samasugune aju...seda ma küsisingi ju et kas tal käib sama moodi...milles on probleem?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

Sid kirjutas:
holma kirjutas:
Sid
Zid

Millest see arusaamatus?:D
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Einohh kui midagi teha pole siis anna minna. Minu rolleril ka samasuguse välimusega CDI. Aga ei näe põhjust, miks peaks seda laiali lammutama hakkama. Soovitus, enne kui lammutama hakkad, tee ikka kindlaks, kas too CDI on ikka piiratud :idea: Egas siis kõik CDI-d piiratud ka nüüd pole.

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

mrhull kirjutas:
Sid kirjutas:
holma kirjutas:
Sid
Zid

Millest see arusaamatus?:D

:lol: jõudis juba ära parandada...

loomulikult oleks vaja järele uurida, aga kuidas?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas siin CPI piirajatest vähe räägitud? Ja CDI nende alla ei kuulunud. Vähemalt eestis müüdavatel.

-Tarmo-
Postitusi: 134
Liitunud: 05 Apr 2006, 20:11

Lugemata postitus Postitas -Tarmo- »

dehb kirjutas:
Mul on Freedo 1 huvitav kas sellel kah see seib seal on?
Kui isegi on ja ära võtta kas siis läheb kindlalt paremini edasi? :oops:
Kas sul pilte on enda rollerist :$
Pärnu RK
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

dehb kirjutas:
Mul on Freedo 1 huvitav kas sellel kah see seib seal on?
Kui isegi on ja ära võtta kas siis läheb kindlalt paremini edasi? :oops:
Ära hakka lahtikakkumisega vaeva nägemagi, ei ole seal midagi.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”