Piiraja
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.non-smoking kirjutas:Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
aprilial on metallist aju
, mis moodi tal see piiraja eemaldamine siis käib ja nii palju kui enda oma olen uurinud ei ole leidnud mingeid väliseid jubinaid vmt. Ramos eemaldatakse ja varsti sinna minek kh aga tahaks ikkagi enne teada kuidas asi käib jne 
pilt kh siis ajust :



pilt kh siis ajust :

Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vene raudvara K-650
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
ei teagi aga tasub neilt uurida!!Maniak kirjutas:Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.non-smoking kirjutas:Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
hälvik
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Sry aga mis asi on rektuktorülekanneoldmoped kirjutas:Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas
http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set
Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set
Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
hälvik
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Tänud asi selgem koheoldmoped kirjutas:tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas
http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set
Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.

kuigi esialgu ei jagu raha sinna!
piiraja
mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Re: piiraja
eheh tean ma tegin autokoolis õppesõitu sellisega jah ega ta ei läinud jah maanteel üle 90 ne. Autokooli õpetaja ütles nii et sellel on piirjad peal!montesa kirjutas:mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
Kui ma ei eksi siis oli piiratud segu sisselase kuidagi.
et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Karburaatoris otseselt võib piiraja olla kaasisiibri vahel, mis ei lase gaasisiibril maksimaalselt üles tõusta.miku00 kirjutas:et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Veel võib olla piiratud õhusissevõtt mingi seibiga õhuliikumisteel ees.
Kolmas asi võib olla düüs mis on väga väike.
Siiski kui sul on aerox siis peaks sull piiraja olema karburaator ise ehk karpa aint 12mm, mis lihtsalt ei lase piisavalt õhu/bensu segu su mootorisse. Selle vastu aitab aint karpa suurema vastu vahetmine.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Vaata mis düüs sul on mul oli 56 :Smiku00 kirjutas:et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
oleks siis soov eemaldada piiraja CPI oliver city 2005-elt.Paul kirjutas:http://www.scootertuning.de/topic/95229-1.html
siin on ajust piiraja eemaldamine
siis ka küsimus kas tal käib piiraja eemaldamine sama moodi nagu siin antud lingil?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vene raudvara K-650
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.