Söidu harjutamine Haapsalu lennuväljal.
Moderaator: Moded
Söidu harjutamine Haapsalu lennuväljal.
Tervitus!
Tekkis siuke imelik idee minna kevadel soojade ilmadega Haapsallu Kiltsi lennuväljale igasugu erinevadi söiduvötteid proovima, äkkpidurdust, kiiret slaalomit, pöiget, jnejne. Vöimalusel prooviks ja ka möödaks tippkiiruseid, mida iganes vöimalik ja möeldav. Teeks lihtsalt väikese väljasöidu, süüa-juua kaasa, vahetame kogemusi, naudime ilusat ilma....
See oleks mingis möttes alternatiiv mönes möttes kallile koolitusele...
Ideel on umbes kümme toetajat olemas, huvilised andke aga julgelt märku
)
Janis@saarlane
Tekkis siuke imelik idee minna kevadel soojade ilmadega Haapsallu Kiltsi lennuväljale igasugu erinevadi söiduvötteid proovima, äkkpidurdust, kiiret slaalomit, pöiget, jnejne. Vöimalusel prooviks ja ka möödaks tippkiiruseid, mida iganes vöimalik ja möeldav. Teeks lihtsalt väikese väljasöidu, süüa-juua kaasa, vahetame kogemusi, naudime ilusat ilma....
See oleks mingis möttes alternatiiv mönes möttes kallile koolitusele...
Ideel on umbes kümme toetajat olemas, huvilised andke aga julgelt märku

Janis@saarlane
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17
Terv kaas bikerid
Olin ise ka kiirendusvõistluste tiimis liige ja kuulsin nii palju,et peab Haapsalu linnavalitsuses kooskõlastama kõik üritused ja lisaks on tegijad ka kaitseliitlased ,kui on koos kõlastatud siis ei tule torkima ka politsei ega ka mingid muud ninad.Tean ka ,et pärast üritust peab ka korraldaja tagama korra ja prügist éi tohi haisugi olla.
Võin seda asja natuke uurida kui on vajadust
.(kus,kes,mis)
Või on kellelgi endal sealmail tutvusi ja uurib ise.
Võin seda asja natuke uurida kui on vajadust

Või on kellelgi endal sealmail tutvusi ja uurib ise.
Nu igasugune inf on teretulnud, prügi tekitamine ona arusaadav,et see tuleb ära koristada, mina ei kujuta muud moodi ettegi.
Praeguse seisuga vöik sinna minna ntx samal ajal kui Tartus toimuv koolitus, sest nagu möte oli, et kes sinna ei läe, need Haapsallu läevad, so siis 22 mai.
Esialgne möte oli lihtsalt söitu harjutada, ainuke seadusevastane tegevus oleks tippkiiruse proovimine...
janis@saarlane
Praeguse seisuga vöik sinna minna ntx samal ajal kui Tartus toimuv koolitus, sest nagu möte oli, et kes sinna ei läe, need Haapsallu läevad, so siis 22 mai.
Esialgne möte oli lihtsalt söitu harjutada, ainuke seadusevastane tegevus oleks tippkiiruse proovimine...
janis@saarlane
tegelikult oleks mõtekam vast see asi teha mõni teine päev sest äkki mõned tahavad nii tartus käia ja ka haapsallu tulla... ja siis natuke pahasti.Ei oleks ju paha teha 2 päeva varem või hiljem.Need siis minu soovitused.Tahax ise kah möllata seal a mul pole sellist asja nagu bike ja papi ei taha osta ka sest tollele ta ei mahu peale
ja noh siis peaks rolleriga jõristama.A seda mitte mingil juhul.

Elu algab 50ccm
http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871

müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
mulle Alv15 mõte meeldib.
Kohe selgitan:
See tähendab, et kui mul on õnne osaleda tollel tasulisel koolitusel, siis ei peaks ma olema ära teeninud karistust ka OMA seltskonnaga koos üks mõnus sõidu-üritus maha pidada. Selline tagasihoidlik arvamus.
Noh muidugi kuna sinna tasulisele koolitusele teadupärast just väga paljud ei mahu, siis on minu arvamus kindlasti vähemuses. Vähemalt olen saanud selle demokraatlikul moel välja öelda.
Et natuke konstruktiivsem olla, teen ettepaneku korraldada biker.ee seltskonna sõiduharjutus näiteks mainitust järgmisel nädalavahetusel, so 29-30 mail (nädal 22). Idee selles, et siis saaksid meie seltskonnast tasulisel koolitusel osalenud inimesed ka omandatud nippe ja teadmisi ka teistele biker.ee-lastele tutvustada. Sest minumeelest millegi teadmine pole patt ja selle heatahtlik levitamine samuti mitte. Kes kuidas teadmised oskusteks muuta suudab, on alati igaühe enda teha.
Samas - kevad tuleb peale ja hirmus tahtmine sõita juba ammu nakitseb. Seega mida varem saaks natuke harjutada, seda parem. Siis siit teine, alternatiivne, seekord tõepoolest väga egoistlik
ettepanek, korraldada biker.ee üritus varem kui nädalal 21. Egoistlik sellepärast, et siis on võimalus eelnevalt ise oma oskuseid natuke analüüsida ja seejärel mõnedel õnnelikel biker'itel tekkinud küsimustele tasuliselt koolituselt vastuseid otsida.
Sellised mõttekäigud.
Ettepanek lühidalt: korraldada Saarlase poolt algatatud biker.ee sõiduharjutus Kiltsi lennuväljal MITTE 21-23 mail, vaid kas varem või hiljem.
cheers everyone,
KJ

See tähendab, et kui mul on õnne osaleda tollel tasulisel koolitusel, siis ei peaks ma olema ära teeninud karistust ka OMA seltskonnaga koos üks mõnus sõidu-üritus maha pidada. Selline tagasihoidlik arvamus.
Noh muidugi kuna sinna tasulisele koolitusele teadupärast just väga paljud ei mahu, siis on minu arvamus kindlasti vähemuses. Vähemalt olen saanud selle demokraatlikul moel välja öelda.
Et natuke konstruktiivsem olla, teen ettepaneku korraldada biker.ee seltskonna sõiduharjutus näiteks mainitust järgmisel nädalavahetusel, so 29-30 mail (nädal 22). Idee selles, et siis saaksid meie seltskonnast tasulisel koolitusel osalenud inimesed ka omandatud nippe ja teadmisi ka teistele biker.ee-lastele tutvustada. Sest minumeelest millegi teadmine pole patt ja selle heatahtlik levitamine samuti mitte. Kes kuidas teadmised oskusteks muuta suudab, on alati igaühe enda teha.
Samas - kevad tuleb peale ja hirmus tahtmine sõita juba ammu nakitseb. Seega mida varem saaks natuke harjutada, seda parem. Siis siit teine, alternatiivne, seekord tõepoolest väga egoistlik

Sellised mõttekäigud.
Ettepanek lühidalt: korraldada Saarlase poolt algatatud biker.ee sõiduharjutus Kiltsi lennuväljal MITTE 21-23 mail, vaid kas varem või hiljem.
cheers everyone,

KJ
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
mina pean tunnistama, et mina kardan.
kardan koos suurema seltskonnaga sõita. korra seda tegin ja see lõppes väga kurvalt, tundub et mu jalg ei saa sellest õhtust enam mitte kunagi üle (täitsa tõsiselt).
ise enda ja oma ratta ja kiiruse ja sõitude peremees tundub turvalisem olla. kui tulen, siis pundis ilmselt ei sõida.
üksik hunt,
ikka teie
kardan koos suurema seltskonnaga sõita. korra seda tegin ja see lõppes väga kurvalt, tundub et mu jalg ei saa sellest õhtust enam mitte kunagi üle (täitsa tõsiselt).
ise enda ja oma ratta ja kiiruse ja sõitude peremees tundub turvalisem olla. kui tulen, siis pundis ilmselt ei sõida.
üksik hunt,
ikka teie
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Ähh.. ära karda, kui teistele järgi ei jõua, siis pole vaja ka piire ületama hakata. Normaalses seltskonnas leidub alati neid, kes aeglasemaid ootavad ja nõrgemaid aitavad ning tõrksamaid taltsutavad. Üleüldse tasub olla see, kes sa oled - muidu võid saapapaelupidi eskalaatori vahele jäädaMari Öö kirjutas:mina pean tunnistama, et mina kardan.
kardan koos suurema seltskonnaga sõita. korra seda tegin ja see lõppes väga kurvalt, tundub et mu jalg ei saa sellest õhtust enam mitte kunagi üle (täitsa tõsiselt).

Ooot mida sa jaurad. Saarlane & co tahtsid minna lihtsalt oma võimeid proovima nii kiirusel kui ka manööverdamisel. Mingit organiseerimist ja korraldamist ei ole. Lihtsalt sõprusringkond teeb väljaväljasõidu, kus on nii fun kui väike kasu sees. Ja kutsusime rahvast kaasa, kes tahab see tuleb ja kes mitte see ei tule. Simple as thatspinna kirjutas:See tippkiiruste proovimise asi on teil üks kahtlane idee. Kuidas suudate tagada seda, et lenksule väänavad sõlme peale ainult need, kes sinnamaani normaalselt, ehk sammhaaval arenenud on? Kui keegi otsustab "üleöö meheks hakata" ja siis laine pealt ja täiel laulul rattad teekatte küljest lahti kergitab, võib asi nirult lõppeda. Või jookseb rohu seest jänes ette jne. Karta on, et siis hakatakse korraldajaid otsima ja kui selliseid ei ole, siis asja algatajaid

Kui just ebameeldivaid üllatusi ei tule, siis plaanis kohale tulla ja osa võtta.
Noh, tippkiiruse tiimist võib mind vist küll välja arvata (Piiks on oma rattaga nagunii natuke kiirem
), aga kogemusi vahetaks küll ja head seltskonda naudiks ka ja ajaks niisama üldist loba jne.
Samas kui juba mõõtmiseks läheb võiks orgunnida ka mingi pidurdusteekonna mõõtmise näiteks. (noh kasvõi 50 - 0, et suuremat häda ei juhtuks kukkumise korral)
Noh, tippkiiruse tiimist võib mind vist küll välja arvata (Piiks on oma rattaga nagunii natuke kiirem

Samas kui juba mõõtmiseks läheb võiks orgunnida ka mingi pidurdusteekonna mõõtmise näiteks. (noh kasvõi 50 - 0, et suuremat häda ei juhtuks kukkumise korral)
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kuid kas GPS on usaldusväärselt täpne sellise töö jaoks? Kunagi üks tüüp kekkas teises foorumis et tema olevat voshodist saanud gps-i järgi 140 km/h kättejusthmike kirjutas:Ühest GPS-ist täiesti piisab!

Aga kui kellegil vastav seade olemas on siis saab seda ju autos proovida. Vähemalt mingi ettekujutuse saab ikka?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.