kütuse reservilüliti
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
kütuse reservilüliti
Tekkis huvi kuidas see asi töötab. Rattaks on Yamaha FZR 1000 -94.
Reservi anduril oli paagis juhe lahti tulnud. Tinutasin kinni. Nüüd peaks süsteem teoreetiliselt töötama. Kui ma saan õigesti aru, siis kui kütus paagis langeb alla teatud taseme, siis see andur katkestab... bensupumba ? süüte ? või mille ? Ja siis vajutad lüliti res asendisse ja asi toimib jälle ?
Reservi anduril oli paagis juhe lahti tulnud. Tinutasin kinni. Nüüd peaks süsteem teoreetiliselt töötama. Kui ma saan õigesti aru, siis kui kütus paagis langeb alla teatud taseme, siis see andur katkestab... bensupumba ? süüte ? või mille ? Ja siis vajutad lüliti res asendisse ja asi toimib jälle ?
Kraanil endal eraldi reserv asendit ei ole. On ainlt on ja off ning mitte mingeid juhtmeid ega lüliteid. Ma ise arvan, et katkestab äkki selleks, et saaks aru, et jah nüüd on reserv ja siis lülitad lüliti res asendisse. Arvan selleks, et ei ole saanud veel sõitma ning ei tea kas see süsteem ja nupp toimivad.
Oled päris kindel ,et sellel kraanil reserv asendit ei ole? Neti avarustest hakkas silma järgnev jutt, äkki on abiks...
"Their is no gas gauge! There is a 4.9 gallon tank that is split in two. The first 3.9 gallons, and the 1 gallon reserve. Their is a fuel knob on the left side of the bike. When you run out of gas, quickly (while riding) reach down and flip the switch from the down position to the up position which is "reserve." That will give you between 35 and 50 miles to find a gas station!"

"Their is no gas gauge! There is a 4.9 gallon tank that is split in two. The first 3.9 gallons, and the 1 gallon reserve. Their is a fuel knob on the left side of the bike. When you run out of gas, quickly (while riding) reach down and flip the switch from the down position to the up position which is "reserve." That will give you between 35 and 50 miles to find a gas station!"

Minu masinal on põhimõtteliselt sama süsteem, ainult, et kraani vahel pole. Paaki on lihtsalt "pulk" ehk andur sisse torgatud..selle küljes on 2 juhet. Asi reageerib vist sellele, kas on bensuga koos või mitte. Kui bensune on, siis tuli ei põle, kui kuiv on, siis põleb. Arvan sellepärast nii, et kui tuli põleb ja mõnest suuremast august/jõnksust läbi sõidan, kustub tuli natukeseks ajaks ära.C4 kirjutas:kust sellist andurit saada võiks ja kuidas seda paigaldada ??? tahaks enda masinale väga seda...
Arvan siiski, et "bensuga koos" ehk siis märg olemist ei kasutata. Pakun, et tegu on miski ujukiga varustatud süsteemiga. Kui bensutase paagis juba liialt langeb, siis vajub ka ujuk alla ja liidab (või lahutab) mingid kontaktid (või näiteks liigutab magnetit herkoni ees).WsaN kirjutas:[....Asi reageerib vist sellele, kas on bensuga koos või mitte. Kui bensune on, siis tuli ei põle, kui kuiv on, siis põleb. Arvan sellepärast nii, et kui tuli põleb ja mõnest suuremast august/jõnksust läbi sõidan, kustub tuli natukeseks ajaks ära.
Loksutamisele reageerib selline ujukiga mehanism ka hästi - vähemalt seni, kuni veel miski bensiinikogus paagis loksumas on. Tühja paagi korral peaks aga tsikli kummuli keerama, et ujuk "täis paaki" näitaks.
Re: kütuse reservilüliti
Kui tuli põlema läheb saab veel 5-10 km sõita ,siis vajutad reservile ja sul on 3,5 liitrit et bensukasse jõuda.Ztarter kirjutas:Tekkis huvi kuidas see asi töötab. Rattaks on Yamaha FZR 1000 -94.
Reservi anduril oli paagis juhe lahti tulnud. Tinutasin kinni. Nüüd peaks süsteem teoreetiliselt töötama. Kui ma saan õigesti aru, siis kui kütus paagis langeb alla teatud taseme, siis see andur katkestab... bensupumba ? süüte ? või mille ? Ja siis vajutad lüliti res asendisse ja asi toimib jälle ?
Mingit mehaanilist kraani tal ei ole.
Asi sai selgeks. Ikkagi reservile minnes lülitab andur pumba välja ning see on tunda kohe, siis vajutad reservile nupu ja on 3,5 liitrit paagis veel. Peale tankimist lülitad nupu jälle ON asendisse ja kordub sama süsteem. Millalgi 94. aastal mudel uuenes ning sellest ajast peaks olema FZR 1000 juba ka bensiini märgutulega, mis minu omal puudub.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.