Tumeda klaasiga kiivriga ei tohi ka Eestis sõita!

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Ronk kirjutas:
Ei jõua praegu tervet teemat läbi lugeda, kuid kas siis krossikiivri prillidega kehtib ka sama seadus või siis ainult visiiril? Üldjuhul ei tohiks kehtida, kuna nägu on ju ikkagi näha ja prillid on vaid osa sellest. Oleks suht kiiresti vaja teada, kuna läheb klaasivahetuseks. :wink:
Päikseprillidega ei keela keegi sõita. Ei autos ega tsikkli seljas. Krossi kiiver ja krossi prillid on täiesti iseseidvad asjad. Seega ei koti kedagi mis prillid sul kiivri juurde käivad.... Politsei luges kunagi õpetussõnad peale, et pane päikseprillid valge visiiriga.

Minu tõlgendus selline
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

mind hakkas aga veidikene huvitama, mida ütleb seadus toonitud visiirilisa kohta?
mu Nolanil on selline, mis on valgest visiirist väljapool, käib sõltumatult üles ja katab allasendis pea poole visiirist. Schubertil on tõesti sisemine päikesevisiir tavalise visiiri all ja on nagu kiivri osa. see on aga nagu kiivri lisa (mis sest, et müüakse komplektis kiivriga).
ja lisaks on olemas ju ka pinlockitavaid sisemisi toonitud visiire . kas peab jälgima E-tähistuse olemasolu või ei tohiks seaduse mõistes nendega siiski Eesti teedel liigelda? ma ei ole paranoiline ja see visiirilisa on minu jaoks oluline pluss ning ilma selleta eriti sõita ei kavatse.
lihtsalt huvitab, noh.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ma usun et seaduse mõte on ikka sama nagu autol tumedad klaasid, st. et esiklaasi ikka ei või toonida. Kui on eraldi/topelt visiir, siis selle saab ju pimeda saabudes eest ära lükata ja alles jääb läbipaistev. Sama käib ju päikseprillide kohta, mille saab pimeda saabudes eest ära võtta. Ohutus on selle point, kui sul on ikka ainult üks visiir ja see on must kui tõrv, siis pimedas oled sa visiiriga sõites nii endale kui teistele liiklejatele ohtlik.
Tekkis veel küsimus, kas siis kinnistel kiivritel ei ole isetumenevat visiiri nagu on nt. PROGRIPi krossiprillidel klaas ? Või on see liiga kallis?
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

udu

Lugemata postitus Postitas udu »

retro kirjutas:
mind hakkas aga veidikene huvitama, mida ütleb seadus toonitud visiirilisa kohta?
mu Nolanil on selline, mis on valgest visiirist väljapool, käib sõltumatult üles ja katab allasendis pea poole visiirist. Schubertil on tõesti sisemine päikesevisiir tavalise visiiri all ja on nagu kiivri osa. see on aga nagu kiivri lisa (mis sest, et müüakse komplektis kiivriga).
ja lisaks on olemas ju ka pinlockitavaid sisemisi toonitud visiire . kas peab jälgima E-tähistuse olemasolu või ei tohiks seaduse mõistes nendega siiski Eesti teedel liigelda? ma ei ole paranoiline ja see visiirilisa on minu jaoks oluline pluss ning ilma selleta eriti sõita ei kavatse.
lihtsalt huvitab, noh.
teglikult ei ole see seadus sinu jaoks eriti oluline, saan aru, et sa ei ole selle kiivriga veel sõitnud :)
reaalsus on selline, et kui selle sirmi päikesega peale tõmbad, siis ei näe mitte midagi enam - see jubin on ilus, aga ei tööta.
päeva lõpuks paned ikkagi päikseprillid alla ja sõidad päiksevisiir üleval.
testitud-proovitud-ei tööta.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

udu kirjutas:
teglikult ei ole see seadus sinu jaoks eriti oluline, saan aru, et sa ei ole selle kiivriga veel sõitnud :)
reaalsus on selline, et kui selle sirmi päikesega peale tõmbad, siis ei näe mitte midagi enam - see jubin on ilus, aga ei tööta.
päeva lõpuks paned ikkagi päikseprillid alla ja sõidad päiksevisiir üleval.
testitud-proovitud-ei tööta.
ratta selga pole veel saand jah :)
niisama proovides ei tundunud hullem, kui päikeseprillid, mida ma autos kasutan. lihtsalt vanale kiivrile igatsesin sedatüüpi süsteemi. tihtipeale just õhtupoole, madala päiksega häiris jubedalt. päikeseprille ei viitsi kah pidevalt ära kiskuda. aga ju ma siis kasutan pidevalt keevitajaprille, et see mulle väga hull ei tundunud.

glove

Lugemata postitus Postitas glove »

Mu Nolani smoke visiiril oli E märgisus peal ja kiri, et kasutada võib ainult päevasel ajal:P
Aga see ei olnud eriti tume ka.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

saqu kirjutas:
Tekkis veel küsimus, kas siis kinnistel kiivritel ei ole isetumenevat visiiri nagu on nt. PROGRIPi krossiprillidel klaas ? Või on see liiga kallis?
Progrip teeb visiiri siseküljele liimitavat antifog kilet, mis on valgustundlik. Muidu igati tore ja töötav asi, aga ta ei ole ikka päris kirgas ja mind jäi see öösõidul häirima. Mõnel sellisel korral olen vahetanud oma (kilega) Shoei tagaistuja peast pärit IXS-i vastu. Missa hädaga teed... :wink:

terv, sokk
Kasutaja avatar

rom750f
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Mär 2006, 18:42
Asukoht: otepää

Lugemata postitus Postitas rom750f »

noo nii sai siis kiivriga üv punktis käidud mõõtmas visiiri läbi paistvust :?
tumeda klaasiga (mis ei ole kindlasti kõige tumedam)näitasid aparaadid
13% läbipaistvust :shock: .teine päev lasin mõõta autol külje klaasi mis
on kiletatud (super black)ja tulemus 1% 8) noo mõõtsime siis ka originaal visiiri ära (valge)86% :D .enne puhastasin ikka klaasi ära ka kriime ka eriti ei olnud(mõõtsime veel mitme kohe pealt) sellised olid siis minu tulemused :lol:kui keegi veel viitsib mõõtmas käia siis pangu oma tulemused ka siia võrdleks . mulle igatahes tunduvad need numbrid väga uskumatud :o
suzu gsx750f -91
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”