Tuttuued ATMid
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
OT ja isiklik jutt aga:
Vabandust, ma ei pritis mürki, ma räägin asjadest nii, nagu nad on. Ma ei ole kordagi öelnud, et ATM on halb. Ma ei ole kordagi üheski oma postituses öelnud, et hiinakad kui sellised on halvad. Lihtsalt on tekkimas järjekordne Mr. Aeroxi fenomen, et on olemas kõvad mehed, kellel on ATM ja kõigil ülejäänutel on tavalised hiinakad. Püüan inimestele reaalset elu seletada, et see, mis on klepsule kirjutatud, ei muuda masinat ei halvemaks ega ka paremaks.
Kadedaks ühegi müüja müügiedu ei tee.
Küll tekitab minus kerget tuha päheraputamisevajadust see, et vaatamata serllele, et ise tegutsen reklaamialal, olen olnud natukene sinisilmne ja kindlam inimeste kaines mõistuses ja alahinnanud seda, kui palju ikkagi mõjutab piske silt või selle puudumine masina küljes masina staatust kliendi arvates... ja sellepärast rohkem jälgin huviga seda ATM'i fenomeni.
Minu kiiruse jutt, mida sa tsiteerisid, oli suunatud ühe väga segase postituse tegijale, kes oletavasti väitis et 80kmh ei ole mingeid lube vaja kui on alla 50cc - seletasin talle, et ta aru saaks, kuidas reaalselt eeskirjades on. Juttu ei olnud ühestki konkreetsest masinast ega margist.
Liikluse valvekoera kommentaari kohapealt:
Enamus seadusi ja eeskirju muudetakse siis, kui tekib selleks vajadus - nt. olemasolevad ei ole enam piisavad ja tuleb hakata miskit korra tagamiseks ette võtma. Teine asi on see, et kui mingeid seaduseid väga jõhkralt koguaeg rikutakse, siis suurendatakse kontrollorganite poolt kontrolli ja hakatakse välja töötama lisarepressioone rikujatele ja lisa kontrollmehanisme ja piiranguid antud valdkonnale üldse.
Asi torgib minu isiku prsse sellepärast, et oman ja kasutan ise väga palju just mopeediklassi sõidukeid. Ja ma ei taha mittekuidagi, et seoses sellega, et suur hulk lapsi ei tunne liikluseeskirju ja ei pea neid mittemillekski, läheks ahistamise alla kogu sõidukiklass kui selline. See on väga paljus ikkagi katse inimestele selgeks teha olukorda, et kas tõmbame natukene tagasi või kui me seda ise ei tee ja mõistlikuks ei muutu, keeratakse kraan üldse väga koomale.
Vastuseks sinu küsimusele: arvan, et olen rikkunud küll, mitte küll nahhaalselt ja regulaarselt, rohkem küll tähelepanematusest ja tihti mitte teadlikult aga olen.
Vabandust, ma ei pritis mürki, ma räägin asjadest nii, nagu nad on. Ma ei ole kordagi öelnud, et ATM on halb. Ma ei ole kordagi üheski oma postituses öelnud, et hiinakad kui sellised on halvad. Lihtsalt on tekkimas järjekordne Mr. Aeroxi fenomen, et on olemas kõvad mehed, kellel on ATM ja kõigil ülejäänutel on tavalised hiinakad. Püüan inimestele reaalset elu seletada, et see, mis on klepsule kirjutatud, ei muuda masinat ei halvemaks ega ka paremaks.
Kadedaks ühegi müüja müügiedu ei tee.
Küll tekitab minus kerget tuha päheraputamisevajadust see, et vaatamata serllele, et ise tegutsen reklaamialal, olen olnud natukene sinisilmne ja kindlam inimeste kaines mõistuses ja alahinnanud seda, kui palju ikkagi mõjutab piske silt või selle puudumine masina küljes masina staatust kliendi arvates... ja sellepärast rohkem jälgin huviga seda ATM'i fenomeni.
Minu kiiruse jutt, mida sa tsiteerisid, oli suunatud ühe väga segase postituse tegijale, kes oletavasti väitis et 80kmh ei ole mingeid lube vaja kui on alla 50cc - seletasin talle, et ta aru saaks, kuidas reaalselt eeskirjades on. Juttu ei olnud ühestki konkreetsest masinast ega margist.
Liikluse valvekoera kommentaari kohapealt:
Enamus seadusi ja eeskirju muudetakse siis, kui tekib selleks vajadus - nt. olemasolevad ei ole enam piisavad ja tuleb hakata miskit korra tagamiseks ette võtma. Teine asi on see, et kui mingeid seaduseid väga jõhkralt koguaeg rikutakse, siis suurendatakse kontrollorganite poolt kontrolli ja hakatakse välja töötama lisarepressioone rikujatele ja lisa kontrollmehanisme ja piiranguid antud valdkonnale üldse.
Asi torgib minu isiku prsse sellepärast, et oman ja kasutan ise väga palju just mopeediklassi sõidukeid. Ja ma ei taha mittekuidagi, et seoses sellega, et suur hulk lapsi ei tunne liikluseeskirju ja ei pea neid mittemillekski, läheks ahistamise alla kogu sõidukiklass kui selline. See on väga paljus ikkagi katse inimestele selgeks teha olukorda, et kas tõmbame natukene tagasi või kui me seda ise ei tee ja mõistlikuks ei muutu, keeratakse kraan üldse väga koomale.
Vastuseks sinu küsimusele: arvan, et olen rikkunud küll, mitte küll nahhaalselt ja regulaarselt, rohkem küll tähelepanematusest ja tihti mitte teadlikult aga olen.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.