mobile.docs.ee

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

aga ,kui nüüd möelda teist pidi, kui nad panevad sulle tasuta signa peale mis maksab nii ummbes 3000kilo pluss toomine nii 6000 treileriga ma arvan? kontrollimine see ju ka maksab tegelt 1000 vöi isegi rohkem ark sissekandmine 640kr vist oli ölide vahetus 500-1000kr, ja kui veel oled rahul olematu klient siis ka rihmad mis on ikka väga kallis 5-6 kilo ,kui mitte rohkem ja kui sa ise ka veel viid kontrolli mis on kindlam siis kindlasti leiab veel vigasi jne ja kui veel oma silma peale viskad siiis leiad ka veel vigasi (11 140kr on juba nii sama toomine ja kontrol ja kui veel tuleb vahetada rihmad mis on tegelt tõenäoline siiis köikk kokku juba 16 140 kr
veel pisi vigasi mida leiab alati kui tahta siiis ma arvan et tegelt polegi nii väga hullu ( see kehtib autode kohta mis ma siin sogasin ) vöibolla ka sikklite kohta
Esiteks, eesti keelde ei mõeldud kirjavahemärke välja lihtsalt lõbu ja lusti pärast, kasuta neid!

Aga muidu. Kui ma aasta tagasi saksast tsiklit tõin, siis arvestasin toomiskuludeks umbes 5K eeki (koos registreerimise, esimese kindlustuse, pangaülekannete kulude jms kokku). Lisaks võiks veel vanema tsikli puhul tagataskus olla ~10% tsikli hinnast esmasteks ootamatuteks remondikuludeks.

Tsikli õlivahetus ei maksa tonni, samuti ei ole tsiklil vaja vahetada rihmasid 5-6K eest. Tsikli toomiskulud on oluliselt väiksemad kui auto puhul.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”