Tuula T200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Tuula T200
Sooviks igatsugu informatsiooni tuula t200 kohta (Pilte tehnilisi näitajaid jne).
ette tänades
Teepakike
ette tänades
Teepakike
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Üks pilt sulle siin:
http://www.unic-moto.ee/gfx/museum/Tuula_T200_1960.jpg
Tuula T200
Mõned tehnilised andmed paneksin aga mudeli "Tuula 200M"kohta,arvan,et nad paljus 200T-st ei erine.
1.Silindri läbimõõt 62mm
2.Kolvikäik 66mm
3.Võimsus(hj) ja sellele vastav pöörete arv min. 8,0/4900pm
4.Võllide arv käigukastis: 2.
http://www.unic-moto.ee/gfx/museum/Tuula_T200_1960.jpg
Tuula T200
Mõned tehnilised andmed paneksin aga mudeli "Tuula 200M"kohta,arvan,et nad paljus 200T-st ei erine.
1.Silindri läbimõõt 62mm
2.Kolvikäik 66mm
3.Võimsus(hj) ja sellele vastav pöörete arv min. 8,0/4900pm
4.Võllide arv käigukastis: 2.

-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Jou, kui sa vene keeles päris turakas pole, siis: http://www.tracer.xost.ru/scooteria/sco ... ticles.htm
Kvaliteet on kusine, aga selle eest täielik.
Lisaks on vanade tuulade kohta päris palju eestikeelset juttu ja infi A. Palu motopiiblites.
NB! kui kuskil on üle t200 pakiraam, varuratta alus (+varuratas) siis paluks teada anda. Ka võib arutada vahetust teiste t200 (või mb042) juppide vastu.
Kvaliteet on kusine, aga selle eest täielik.
Lisaks on vanade tuulade kohta päris palju eestikeelset juttu ja infi A. Palu motopiiblites.
NB! kui kuskil on üle t200 pakiraam, varuratta alus (+varuratas) siis paluks teada anda. Ka võib arutada vahetust teiste t200 (või mb042) juppide vastu.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
hmh, kõik võtab sisse ära mis paaki valad, üle ei jää midagi
ja nagu nimigi ütleb - 200 ning see eeldab legaalseks sõiduks dokumentide ja lubade olemasolu. Tolleaegne 200... saab ilmselt tänapäevaste 50cc käest ära nagu supsti. (Ei ole enda oma veel proovinud)
Juhul kui plaanisid igapäevaseks ringiräpatamiseks, siis mõistlikum on mõni tänapäevasem roller vaadata. See vanake on siiski paras hobimasinaks, ajaloohuvilistele. Püüa teda mitte ära rikkuda.

Juhul kui plaanisid igapäevaseks ringiräpatamiseks, siis mõistlikum on mõni tänapäevasem roller vaadata. See vanake on siiski paras hobimasinaks, ajaloohuvilistele. Püüa teda mitte ära rikkuda.
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Teemavälist midagi:
Eesti seadused on väga vene raua vaenulikud!
Piirangud võiks kõik olla tippkiiruste ja kilovattide peal, mitte kubatuuri, sest nii kahju on ka nendest poistest, kes on 16 ja tahaks 175 Voshodiga sõita, aga meie "tark" politsei teab kohe, et see illegaalne
Siis raha pole, ja sõidavad Minskiga ja saavad Baotian Freedode käest kah suhu!
Aga 70ccm Yamaha Aerox lendab 100km/h ja kõik on suht OK
Eesti seadused on väga vene raua vaenulikud!
Piirangud võiks kõik olla tippkiiruste ja kilovattide peal, mitte kubatuuri, sest nii kahju on ka nendest poistest, kes on 16 ja tahaks 175 Voshodiga sõita, aga meie "tark" politsei teab kohe, et see illegaalne

Aga 70ccm Yamaha Aerox lendab 100km/h ja kõik on suht OK

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.