Mootorratta tehnoülevaatus

Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 306
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Nongrata kirjutas:
E märk on kohe sigavajalik. Kunagi vaadati mul Laki ülevaatuse punktis kiivri E märki ka. Valgustamata numbritulega pole ka mõtet üritama minna. Tee ennem ülevaatus ära ja siis konfigureeri oma ratas ümber.
Aitüma info eest. Aga ma usun, et silmas on peetud siiski valgustamata numbrit, mitte numbrituld :)

Kuna ratas on vana, siis pole viimasest nõuandest abi. Nimelt tuleb järgmisel aastal siis ratas taas endisesse seisukorda viia enne ülevaatust. Ja ülejärgmisel...

Igatahes tuleb hankida trakatulele mingi kaasaegsem eedega klaas ja number saab paiknema numbritulega tagatule all. Iseasi, kus täpselt. Number ja tagatuli ei pea vist olema akuraatselt tagaporika küljes, vaid võivad olla ka näiteks törts vasakul pool?

Mis puutub kiivrisse, siis ei julekski ilma E-ta kiivriga sõita. Kui Iž-i originaaltulel ja trakatulel tõenäoliselt ei ole olulist valgustamisvahet, siis vanal munakoorel ja kaasaegsel astronaudil küll.
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”