Avalik kiri Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioonile
-
Teema algataja - Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Täpsustan seda, et mingit probleemi ei näe kindlustuse omamise nõude kohapealt ja pean seda täiesti elementaarseks ja loogiliseks. Samas ei näe mittemingit õigust EMFil välja anda võrrivõidusõidulitsentse, samamoodi, nagu meie ei hakka kunagi välja andma mootorratturitele motokrossi, ringraja jne litsentse. Samuti kui ei ole kogu juriidiline pool meiega kooskõlastatud, ja võistlustingimused ja võistlejatele esitatavad nõuded ühtsed, ei ole EMFi egiidi all korraldatavatel võistlustel kahjuks muud iva, kui selles, et need osad sõitjad, kes on omale litsentsi nendel võistlustel osalemiseks ostnud saavad nendel võistlustel trenni tegemas käia ja publikule lõbu pakkuda... kuidagi ei saa nende võistluste tulemusi aasta arvestuses kajastada, kuna stardinõuded ei olnud standartsed teiste võrrisõitudega ja selletõttu osad võistlejad osaleda ei saanud.
Lisaks näen siin litsenseerimises veel tunduvalt suuremat ohtu - kui me selle sõitjalitsentsi vaikides alla neelame, on järgmine loogiline samm see, et meile üritatakse müüma hakata ka võistluse korraldamislitsentse ja rahasid küsima võistluste korraldusõiguse eest, nagu see EMFi liinis kombeks on.
Lisaks kaotab igasuguse litsenseerimisega ära võistlussarja algne igamehe võidusõidu idee ja suures osas ka pure fun, mis selle kõigega kaasneb - küsitavad rahad ei ole küll suured... aga kui arvestada pisiasjaga, et nõutav litsents+kindlustus on võrdväärne odavamate võistlusmasinate enda maksumusega tundub asi absurdne. Tuleb juurde ka see, et üritus muutubki puhtsportlikuks maeistrivõistlussarjaks ja litsenseerimine välistab ka igasuguste huviliste ühekordse proovimisvõimaluse, et äkki meeldib... ja alles jääbki vaid max 10-15 sportliku sõidustiiliga esiotsas sõitvat võistlejat 50st.
Asi rohkem sedapidi, et me ei ole siiani teinud EMFile mittemingeid takistusi kaasata nendepoolse huvi korral ka meie võistlusklassi nende üritustesse ja teinud kõik, et info sõitjateni jõuaks ja võimalikult palju osalejaid oleks... sellist nedepoolset käiku ei oleks aga küll oodanud.
Lisaks näen siin litsenseerimises veel tunduvalt suuremat ohtu - kui me selle sõitjalitsentsi vaikides alla neelame, on järgmine loogiline samm see, et meile üritatakse müüma hakata ka võistluse korraldamislitsentse ja rahasid küsima võistluste korraldusõiguse eest, nagu see EMFi liinis kombeks on.
Lisaks kaotab igasuguse litsenseerimisega ära võistlussarja algne igamehe võidusõidu idee ja suures osas ka pure fun, mis selle kõigega kaasneb - küsitavad rahad ei ole küll suured... aga kui arvestada pisiasjaga, et nõutav litsents+kindlustus on võrdväärne odavamate võistlusmasinate enda maksumusega tundub asi absurdne. Tuleb juurde ka see, et üritus muutubki puhtsportlikuks maeistrivõistlussarjaks ja litsenseerimine välistab ka igasuguste huviliste ühekordse proovimisvõimaluse, et äkki meeldib... ja alles jääbki vaid max 10-15 sportliku sõidustiiliga esiotsas sõitvat võistlejat 50st.
Asi rohkem sedapidi, et me ei ole siiani teinud EMFile mittemingeid takistusi kaasata nendepoolse huvi korral ka meie võistlusklassi nende üritustesse ja teinud kõik, et info sõitjateni jõuaks ja võimalikult palju osalejaid oleks... sellist nedepoolset käiku ei oleks aga küll oodanud.
hälvik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.