Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
BINGO!retro kirjutas:1. a-type '47 (mõningatel andmetel ka '48 )?
2. valu (die casting)
Vastused siis nii, nagu mina neid nägin:
1.Honda A-Type auxiliary bicycle engine ehk jalgrattale mõeldud 2 taktiline 50 cm3 abimootor ja aasta oli siis 1947.
Pilt: http://world.honda.com/history/limitles ... index.html
Sõjajärgses Jaapanis oli suur nõudlus odava transpordivahendi järgi, mis oleks paljudele taskukohane. Selleks sobis suurepäraselt jalgrattale monteeritav abimootor. Idee sai mr. Honda raadiosaatja generaatori mootorist, mis oligi alguses toorikuks ning kohandati siis abimootoriks.
Kui olemasolevad mootorid otsa said alustatigi omavalmistatud mootorite tootmist. Nendest saigi esimene Honda firmamärki kandev toode. Mootori ja muude detailide, nagu nt. bensiinipaak, kasutati mitmeid uudseid lahendusi kui ka kujundust. Tilgakujuline bensiinipaagi disain, kui Honda „brand mark” algusaegadest, kumab läbi ka hilisemate mudelite juures.
Pilt: http://world.honda.com/history/limitles ... index.html
2.Die-casting ehk metallvormi (surve?)valu meetodil valmistati karteripooled ja nii mõnedki teised detailid.
Honda nägi perspektiivi oma mootoris ja otsustas masstootmise huvides kasutada metallvorme põhidetailide valmistamisel, kuna nn. liivavormidesse valamine on oluliselt aeganõudvam. Siinkohal peab ütlema, et metallvormide allhanke korras valmistada laskmine osutus liiga kalliks ja seepärast valmistati vormid ise ja suures osas käsitsi viimistledes. Juba nende mootorite tootmisel üritas Honda rakendada konveiermeetodit, mis esialgu küll soovitud tulemusi ei andnud.
Pilt:
http://world.honda.com/history/limitles ... index.html
3.Alluvad kutsusid omavahel Soichiro Honda’t „Old Man” ehk siis Vanameheks.
Originaaltekst:
1.http://world.honda.com/history/limitles ... index.html
2.http://world.honda.com/history/limitles ... index.html
retro esitab siis järgmised küsimused.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.