Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Vastus õige. Üks paljudest selleteemalistest linkidest: http://www.bikernet.com/sportsters/Page ... PageID=2511. Et sang siin enne HD vallas hiilgas, siis pakuks, et vastuseks on HD Sportster.
Pealiskaudsel otsimisel ei leidnud ma siiski selle tsikli võimuse ja kiiruse numbreid, 1/4 miili aeg oli midagi 12,xx. Kuhugi 50hj kanti võis see võimus standardis ulatuda, aga samas ei maksa unustada, et praktiliselt kõik Sportsteri kasutajad ehitasid selle ümber kiiremkas-võimsamaks- kergemaks. Töömaht oli standardis 883ccm. Tol ajal olid need numbrid standardmasinal ülimalt silmapaistvad.
Peaaegu et täpselt. Mudelinimi õige, aga tsikliklassiks pigem adventure. Ka all-rounder võib enam-vähem õige olla, küll aga mitte enduuro. Enduuro oli olemas juba enne GSi, viimane oli esimene nn suur enduuro.2. Mudeliks BMW R80G/S ja loodud tsikliklassiks all-rounder (enduro), millega saab sõita praktiliselt igal pinnasel.
Lisaks veel; GS ehk alguses G/S tähendab gelände/strasse ehk nii maastikuks kui maanteeks kõlblik. Samas mudeliga osaleti ja võideti korduvalt Pariis-Dakar. Keegi ei tea, kui palju GS'e praegusel hetkel ümbermaailmareisi sooritavad, aga neid palju. Praegu tootmises olev R1200GS on juba suurusjärgu suurem/võimsam, kui tema esiisa, aga algne konstruktsioon: boksermootor-kepivedu, on jätkuvalt sama.
ah krt, vaadake ise veebist juurde

3. küsimusele ei ole õiget vastust veel kõlanud.
4. küsimuse seniste vastuste kohta võin öelda, et on "soe", aga mitte päris see, mida ootasin.
Nii et uurige, seltsimehed, uurige

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.