Mitase rehvid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 112
- Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
- Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž
Mitase rehvid
Juhuslikult avastasin ühtede rehvimaaletoojate koduka, kus pakutakse suht soodsate hindadega päris laias valikus rehve:
http://www.hot.ee/pranko/Mitas%202004%20Estonia(ed).xls
(Ntx rehv, mille ostsin Kloostrimetsast - maksis 825 - maksab Prancos 683 krooksu...ja kui sel hinnal pole juba käibemaksu otsas, siis ikkagi 20 krooksu võitu
)
Mrt
Samas äkki keegi varemkasutanu kommenteerib vastupidavust, pidamist jms?
PS. Muud veel rehvidest: http://www.webbikeworld.com/Motorcycle- ... -tires.htm
http://www.hot.ee/pranko/Mitas%202004%20Estonia(ed).xls
(Ntx rehv, mille ostsin Kloostrimetsast - maksis 825 - maksab Prancos 683 krooksu...ja kui sel hinnal pole juba käibemaksu otsas, siis ikkagi 20 krooksu võitu

Mrt
Samas äkki keegi varemkasutanu kommenteerib vastupidavust, pidamist jms?
PS. Muud veel rehvidest: http://www.webbikeworld.com/Motorcycle- ... -tires.htm
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Viimase hooaja sai sõita Mitas Highway omadega. Kiirused pole küll väga suured, max 150.
Kuival ja märjal asfaldil pole veel probleeme tekkinud. Kruusa pealgi pole väga viga.
Sõber kasutab Mitase endurokumme ja ei kurda mitte.
Mitase rehvidest lähemalt:
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... 1075d9e585
Mitas, Barum peaksid kuidagi moodi ka Continentaliga seotud olema.
Kuival ja märjal asfaldil pole veel probleeme tekkinud. Kruusa pealgi pole väga viga.
Sõber kasutab Mitase endurokumme ja ei kurda mitte.
Mitase rehvidest lähemalt:
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... 1075d9e585
Mitas, Barum peaksid kuidagi moodi ka Continentaliga seotud olema.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ma ei tea kuidas teistega, aga E08 rehvi pakutakse nii tube type, kui tubelessina. Mainitud E08 kohta julgeks öelda, et tegu on ühe parima km eek suhtega rehviga, mida ma olen alla pannud. Pidamise kohta kurta pole olnud põhjust ja siin tuleb arvestada, et tegu on Mitase enda iseloomustuse järgi 80/20 kõvakate/kruusatee rehviga. Vahelduvatele kohati halva kvaliteediga (ka kruusa) teedele sobib väga hästi ja nagu öeldud selle raha eest on rehvi piisavalt ja rohkem. Ei sulanud alt ka Hispaania +45 õhutemperatuuri juures hõõguvaks muutunud asfaldil. E08-t julgen küll soovitada, kui mõõtu leidub ja iseloom sobib.
Üks "nupum" mitas oli ka kasutuses ja ka igati hea asi, aga selle margi olen unustanud..
Kk
Üks "nupum" mitas oli ka kasutuses ja ka igati hea asi, aga selle margi olen unustanud..
Kk
Mul ka E-08. Baltyre ütles, et tubeless, aga sisekummi võib alati sisse panna. Mul ongi sisekummiga. Nüüdseks sõitnud paar tuhat kilomeetrit, kulumismärke eriti pole. Asfaldil on väga hea, suure kiviga kruusal on libe, mudas üsna kasutu. Ilmselt polegi ta selleks mõeldud. Kinnisel pinnasel, õhukesel liival, kuival murul, metsateedel jne. on OK.
Järgmine rehv on mul ilmselt E-07 või E-09. Ehk keegi kommenteeriks neid? Läbisõit, pidamine, jne. Eriti huvitaks E-07, E-09 tungub liiga hardcore.
Kuigi, vaadates kuidas E-08 kulub, ei teki mul ilmselt niipea vajadust uute rehvide järele
Profiilidest näitab pilte google images.
Järgmine rehv on mul ilmselt E-07 või E-09. Ehk keegi kommenteeriks neid? Läbisõit, pidamine, jne. Eriti huvitaks E-07, E-09 tungub liiga hardcore.
Kuigi, vaadates kuidas E-08 kulub, ei teki mul ilmselt niipea vajadust uute rehvide järele

Profiilidest näitab pilte google images.
_____
Africa Twin
Africa Twin
kiidan hoopis veidi E-07, käis mu TTR600 tagarehvina 12tkm, mustrit oli kulutamiseks veel hulgi (>3mm), aga väga libedaks läks rehv maastikul ja kruusal, profiil läks kah ülikandiliseks, asfaldil kannatas sõita küll.
sama ratta esirehv on pirelli mt70, mis sõitnud minukäes 17tkm, ja ostes oli juba all, ja noh sel on julgelt pool mustrit veel peal
samas mt70 tagarehv kulus paarituhande km-ga mitu millimeetrit.
terv,
cl
edit: alul kirjutasin valest rehvimudelist
sama ratta esirehv on pirelli mt70, mis sõitnud minukäes 17tkm, ja ostes oli juba all, ja noh sel on julgelt pool mustrit veel peal

terv,
cl
edit: alul kirjutasin valest rehvimudelist

Et nüüd minu tubelessi kõsimusest liiga kaugele ei mindaks, täpsustan, et tavalise tsiklirehvi all mõtlen H seeriat. Ja seal mina ei leidnud mitte ühtki TL rehvi.
Mis aga allroad rehvidesse puutub, siis E08 vaste on Mezeler Enduro 4 ja selle rehviga mina küll tõsist kruusasõitu ette ei võtaks. Kui, siis kulgemise kruusal aga kaifida ei saa. Ja vähegi libedamas olukorras (märg muru, muda) on see täiesti OUT.
E07 (vana nimi ED9T) on vaste Mezeler Sahara 3-le, millega tuli tehasest Adventure. Sellega juba nats kruusal sõidaks. Liivas saab ka suure hoo korral hakkama.
Kui vähegi tahta maastikule, on parim valik E09. Sellega kannatab veel asfaldil sõita, kulumine on talutav ja metsas hoiab ka.
Ja need, kes enamuse ajast metsas, võtavad C02. Odav ja peab.
Mustri järgi pidavuse prognoosimine on näga kunagi mul tehtud tabelist:
http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
Ja mitase rehvide pildid (võib olla veits ajale jalgu jäänud):
http://www.pm.ee/bikehelp/img/mitas_moto_2003.pdf
Mis aga allroad rehvidesse puutub, siis E08 vaste on Mezeler Enduro 4 ja selle rehviga mina küll tõsist kruusasõitu ette ei võtaks. Kui, siis kulgemise kruusal aga kaifida ei saa. Ja vähegi libedamas olukorras (märg muru, muda) on see täiesti OUT.
E07 (vana nimi ED9T) on vaste Mezeler Sahara 3-le, millega tuli tehasest Adventure. Sellega juba nats kruusal sõidaks. Liivas saab ka suure hoo korral hakkama.
Kui vähegi tahta maastikule, on parim valik E09. Sellega kannatab veel asfaldil sõita, kulumine on talutav ja metsas hoiab ka.
Ja need, kes enamuse ajast metsas, võtavad C02. Odav ja peab.
Mustri järgi pidavuse prognoosimine on näga kunagi mul tehtud tabelist:
http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
Ja mitase rehvide pildid (võib olla veits ajale jalgu jäänud):
http://www.pm.ee/bikehelp/img/mitas_moto_2003.pdf
ilmar kirjutas:Mul ka E-08. Baltyre ütles, et tubeless, aga sisekummi võib alati sisse panna. Mul ongi sisekummiga. Nüüdseks sõitnud paar tuhat kilomeetrit, kulumismärke eriti pole. Asfaldil on väga hea, suure kiviga kruusal on libe, mudas üsna kasutu. Ilmselt polegi ta selleks mõeldud. Kinnisel pinnasel, õhukesel liival, kuival murul, metsateedel jne. on OK.
Järgmine rehv on mul ilmselt E-07 või E-09. Ehk keegi kommenteeriks neid? Läbisõit, pidamine, jne. Eriti huvitaks E-07, E-09 tungub liiga hardcore.
Kuigi, vaadates kuidas E-08 kulub, ei teki mul ilmselt niipea vajadust uute rehvide järele
Profiilidest näitab pilte google images.
Veel Mitase pilte http://gbf.ee/index.php?item=mootorratt ... v&lang=est
Ise olen kasutanud E-09 tagarattal, pidamine kiirendusel hea metsavahel ja ka liival. Külgsuunal tahaks natuke rohkem pidamist ja asfaltil kipub pidurdamisel vilistama. See vist lihtsalt sellest, et ennem oli Dunlopi Trailmax ja sellel vähe rohkem kummipinda vastu asfalti. Kokkuvõttes olen siiski rahul. Ja hind millega neid edasimüüja kätte saab ei ole üldse selline nagu seal eespool olevas hinnakirjas...
Ise olen kasutanud E-09 tagarattal, pidamine kiirendusel hea metsavahel ja ka liival. Külgsuunal tahaks natuke rohkem pidamist ja asfaltil kipub pidurdamisel vilistama. See vist lihtsalt sellest, et ennem oli Dunlopi Trailmax ja sellel vähe rohkem kummipinda vastu asfalti. Kokkuvõttes olen siiski rahul. Ja hind millega neid edasimüüja kätte saab ei ole üldse selline nagu seal eespool olevas hinnakirjas...

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Mitase edasimüüja on ka Motodepoo ja Baltyre:
- Mitas: http://www.baltyre.ee/
- Mitase rehvikataloog: http://www.cgs.cz/~cgs/download/katalog ... atalog.pdf
Ainus probleem on see, et tänavasõiduratastele neil kuigi suurt valikut pole, suurim mõõt on 130/70-17, mida soovitatakse GS500-le tagarehviks.
- Mitas: http://www.baltyre.ee/
- Mitase rehvikataloog: http://www.cgs.cz/~cgs/download/katalog ... atalog.pdf
Ainus probleem on see, et tänavasõiduratastele neil kuigi suurt valikut pole, suurim mõõt on 130/70-17, mida soovitatakse GS500-le tagarehviks.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Loomulikult soovib iga äriühing teenida kasumit, seega peab lisama oma marginaali toote hinnale. Juhtusin kogemata nägema arvet, mille maaletooja oli esitanud edasimüüjale, kellelt ostsin rehvid. Hämmastas see, et neid maaletooja nii odavalt tehasest kätte saab ja veel edasi müüb.
Minu ostetud rehvid olid pea 200 kr odavamad kui seal esimeses hinnakirjas, eeldades et seal Pranco hinnakirjas on hinnad km-ga.
Lihtsalt info. Inimesele tänavalt peaks need Pranco hinnad, kui need on km-ga, olema siiski soodsad.
Minu ostetud rehvid olid pea 200 kr odavamad kui seal esimeses hinnakirjas, eeldades et seal Pranco hinnakirjas on hinnad km-ga.
Lihtsalt info. Inimesele tänavalt peaks need Pranco hinnad, kui need on km-ga, olema siiski soodsad.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Tere,
Ei hakanud uut teemat tegema, ja küsin siin.
Nimelt oleks ka soovi osta seda Mitase Rehvi 120/90-17", aga vana rehv on mul praegu all 110/90-17" ja rattaks on Honda XR125L.
Olen uurinud ka muid firmamarke, kes Tallinnas tsiklirehve müüvad, aga kellegil pole rehvi mõõdus 110/90-17". Helistasin ka Kummimehele, aga nemad saavad selle rehvi alles kohale kuu kahe pärast. Nii et ega mul midagi muud vist üle ei jää, kui võtta see. Aga ei tea, kas liiga laiaks ei jää? Tsiklil nagu vaatasin et oleks ka vähe ruumi seal taga nii 1cm et põhimõtteliselt peaks rehv nagu ju alla ära mahtuma. Küsiksin siin ka teiste arvamust, kes on pannud vähe laiema rehvi vahele.
Küsisin ka Neeme käest ja tal sama asi et on olemas rehv mõõdus 120/90-"17, aga see selleks.
Praegu siis rääkisin ka Tallinna Mototdepooga ja reedel, kui nüüd midagi ei muutu läheb ostmiseks. Lubasid ka rehvi ise peale panna. Ei tea, kas annab usaldada, et ei lõhu velgesid?
Nii et ootaksin siis nõuandeid.
Head sõiduilma lootes,
Siller
Ei hakanud uut teemat tegema, ja küsin siin.
Nimelt oleks ka soovi osta seda Mitase Rehvi 120/90-17", aga vana rehv on mul praegu all 110/90-17" ja rattaks on Honda XR125L.
Olen uurinud ka muid firmamarke, kes Tallinnas tsiklirehve müüvad, aga kellegil pole rehvi mõõdus 110/90-17". Helistasin ka Kummimehele, aga nemad saavad selle rehvi alles kohale kuu kahe pärast. Nii et ega mul midagi muud vist üle ei jää, kui võtta see. Aga ei tea, kas liiga laiaks ei jää? Tsiklil nagu vaatasin et oleks ka vähe ruumi seal taga nii 1cm et põhimõtteliselt peaks rehv nagu ju alla ära mahtuma. Küsiksin siin ka teiste arvamust, kes on pannud vähe laiema rehvi vahele.
Küsisin ka Neeme käest ja tal sama asi et on olemas rehv mõõdus 120/90-"17, aga see selleks.
Praegu siis rääkisin ka Tallinna Mototdepooga ja reedel, kui nüüd midagi ei muutu läheb ostmiseks. Lubasid ka rehvi ise peale panna. Ei tea, kas annab usaldada, et ei lõhu velgesid?

Nii et ootaksin siis nõuandeid.
Head sõiduilma lootes,
Siller
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ehh?Siller kirjutas:Lubasid ka rehvi ise peale panna. Ei tea, kas annab usaldada, et ei lõhu velgesid?![]()

Mis mõttes lõhuvad velje ära?
Kas sa arvad, et seal paigaldatakse rehve veljele kuvalda, muruniiduki ja Kamazi abiga?
Sul rehvitöökojas on muidu palju velgesid lõhutud?

Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Ei lõhutud midagi, masinaga peale, pingis tasakaalustus, nagu iga teine rehvitöökoda. Juba mainiti ka, ega kuwalda ja kiiludega ei võeta maha, tegemist pole Kamazi servisega.Siller kirjutas:To Primo,
Ma mõtlesin selle all jah seda et teevad velgedele mõlgid sisse. On siis kellelgi kogemusi, kes on lasnud seal rehvi peale panna?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
E07---E09
Selline küsimus siis veel teema jätkuks, et kasutan taga E07, et mida ette panna kas E07 või siiski parema pidamiseks kruusal/metsas valida E09, et samas ka asvaldil kannataks liikuda, kuna taga nii või nii suht koht asfaldi rehv. On kommentaare/kogemusi E07 rehviga ees/taga kellelgi?
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 28 Apr 2004, 12:52
Teoreetiliselt läheb sul ka ratta diameeter 18 mm suuremaks ehk siis raadius profiili kõrguse arvelt u. 9mm suuremaks. Vaata ka, et ees kiige ja rehvi vahel oleks ruumi vähemalt nii palju. Ise vahetasin oma ratta standardmõõdu 120/90-17 130/80-17 vastu ilma probleemideta.Siller kirjutas:Tere,
Ei hakanud uut teemat tegema, ja küsin siin.
Nimelt oleks ka soovi osta seda Mitase Rehvi 120/90-17", aga vana rehv on mul praegu all 110/90-17" ja rattaks on Honda XR125L.
Siller
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Rääkige kuidas selle rehvi panekuga on. On keegi ise ka neid pannud? Endal on Jawal ees Metchler 110/90 18" ja panin kummiheebliga ilusti peale. Taga on miskine ringrajakumm Michelin 130/66 18" . Et ka see on ise peale pandud. Kuidas on nende uute rehviga, saab ka ise panna?
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Mitas'e rehvid.
Rehvide vahetus on esimene ülesanne, kuid, kas kodaratega ratta ära ka hiljem tasakaalustate, kui vaja , siis staatiliselt teen selle töö ära.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Rehvide kulumine.
Rehvide kulumine. Praeguse, viimaseid meetreid tiksuva Motocross only tagarehviga on vast 800-900 km sõidetud. Kuidas see Mitas E-09 ka vastu peab? Mustri järgi võiks valida ka E-06, aga seda pole vist sobivat mõõtu.
Sõidueelistused oleks kruus-metsatee-asfalt.
Sõidueelistused oleks kruus-metsatee-asfalt.
Viimati muutis Salvo Kelk, 25 Juun 2007, 22:18, muudetud 1 kord kokku.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rehvide kulumine.
Mitase E-09 on mu endurokal taga.Salvo Kelk kirjutas:Rehvide kulumine. Praeguse viimaseid meetreid tiksuva Motocross only tagarehviga on vast 800-900 km sõidetud. Kuidas see Mitas E-09 ka vastu peab? Mustri järgi võiks valida ka E-06, aga seda pole vist sobivat mõõtu.
Sõidueelistused oleks kruus-metsatee-asfalt.
Pidamine: Võrreldes varem all olnud Pirelliga (miskine rombi kujuline muster oli) on pidamine nigel. Kruusal kurvides tagaots vibab ja ujub igale poole. Metsateel on asi tublisti parem. Selle rehvi parimad omadused tulevad välja paksus mudas mütates. Huvitaval kombel on peab rehv asfaldil korralikult, vähemasti minul ei ole probleem kurvides kallutada, nii et varbaotsaga maad puutun.
Kulumine: Tagasi hoidnud ennast ei ole, asfalti ja sellest pehmemaid teekatteid tuleb umbes võrdselt. 4k km on kardetavasti pastel. Täpselt ei oska ennustada, sest sain rehvi kasutatuna (U2/3 oli alles), hetkel u. 2k sõidetud ja peab vaikselt uue raha hakkama koguma.
Kokkuvõtteks: Kruusale ei sobi üldse, maanteel undab ja kulub kiiresti , kuid peab, pehmel pinnasel ja mudas väga hea.
Järgmiseks ostan taas midagi rombikujulist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.