Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

kraaksuks kah natuke igavusest vahele :)

1. HD mitmetel sõjaväemudelitel oli mõlema käe all gaasirutska, nii ei ahistatud vasakukäelisi

2. Samas IIMS põhjustas HD lõpliku võidu Indiani üle. Enne II MS võitis tsikli hanke HD ning tsiklistud said kuulsateks kui hulljulged ja meletult vaprad jne jms. Enne sõda oli USA armeel isegi plaan luua kiired tsiklitega varustataud läbilöögiüksused ( nagu venelastel õhudessant ja hiljem usakatel mariinid). Siiski see plaan lõplikult töösse ei läinud, sest otsustati märksa paindlikuma platvormi, Jeep'i, kasuks ning ka tegeliku lahingute iseloom nõudis teistsuguseid üksusi. Väljaõpetatud tsiklistid saadeti teistesse üksustesse motoriseeritud käskjalgadeks.

Sõjast naasnud mehed tahtsid samastuda nende vaprate tsiklistidega ning tekkis meeletu soov HD tsiklite järgi (sama efekti kasutas turunduseks muide ka Jeep. Neil mõlemal on üks ühine joon: mõlemaga on suht ebameeldiv sõita võrreldes konkurentidega, aga image müüb).

3. BMW'd kopeeriti ühel kindlal eesmärgil: kõrbesõda. Nimelt HD (ja Indiani) klassikalise V2 mootori puhul kuumenes 40ndate alguspoole väga olulisel lahingutandril Saharas tagumine silinder pidevalt üle. Seda probleemi polnud aga bemari bokseril, mida HD kopeeriski. Siiski ehitati sedalaadi tsikleid vähe, sest Aafrika kamapaania sai ootamatult kiiresti läbi ning sõja raskuspunkt liikus märksa mahedama kliikmaga Euroopasse.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”