Vulcan, Intruder või Virago

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Vulcan, Intruder või Virago

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Aeg siis nii kaugele jõudnud, et vaja hakata uut tsiklit muretsema.

Ei tea, kas neid sobib üldse võrrelda, aga silma on hakanud Kawasaki Vulcan, Suzuki Intruder ja Yamaha Virago, kubatuuriga alates 750 cm3-st

Kas keegi oskaks eespool toodud tsiklite plusse ja miinuseid välja tuua? Milline neist kõige suurem on (ise pole õieti ühtki näinud ega proovinud), st tsiklit vaja mehele pikkusega 1,95 m. Siiamaani on omast kogemusest jäänud mulje, et kui ise midagi ringi ei ehita, siis niikuinii minu kasvule ei sobi.....

Ootan siis asjakohaseid arvamusi, millest ka kasu oleks!

Kui kellelgi on midagi ka pakkuda, andke aga teada.....
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

oehhh.... no mitte ei saa õelutsemata jätta.
kõigepealt istu nende kõigi selgas üks tiir. ja nihele nii ja naapidi. ja sõida. ja kalluta. ja pidurda. ja katsu niisama käega. ja siis mõtle veel tsipa ja küsi.
seda ERITI tingimusel, kus sa oled suurt kasvu poiss.
mina, kes ma olen 187cm kasvuga, jätaks kohe välja virago ja seejärel intruderi. intruderi puhul ei meeldi suht kitsas lenksuvahe. virago ja intruderi puhul nende peal istudes tekkinud nn. "kitsa ratta tunne", et kuidagi jalgrattaga oleks sõitnud.
vulcani puhul oli tunne juba teine - lenksu annab õmber teha ja peal istudes oli tunne, et sina sõidad rattaga, mitte ratas sinuga.
noh aga eks ma olen võibolla dragstari poolt ära hellitatud ka ;)

zed

Lugemata postitus Postitas zed »

Aasta tagasi otsisin vastust sarnasele küsimusele. Pikad tunnid foorumeid ja ajakirju lugedes tekkis pilt tsiklist:
* max kubatuur, sest mootori resurss=cm3x200 ja mulle tundus et suur kubatuur väga mõistlik investeering kui tahad aastaid rahulikult sõita.
* vesijahutus - kuna sõidan ka linnas. Eelmine suvi kesklinnast laagrisse rekord oli 60 min. päike tapab ja asfalt põleb all. Kuigi õhk on ju samuti konstrueeritud jahutama ekstreemtingimustes tundus mulle vesijahutus kindlam.
* kardaan - kuna see on odav, sest hooldamiseks vaja iga 24 000 tagant õli reduktoris vahetada ( 250 grammi )
* sissepritse - ökonoomne
* olgu uus tsikkel - ma ei usalda keda kuradit :)

Ostsin vulcan 1600. vulcan 2000 loobusin kuna ei meeldinud rihm, vesijahutusega on vaid tagumine pott ja mootor on tiba suuremate pööretega aga mulle meeldib kui tsikkel alla ei kriiska.
vulcan1600 100km per tunnis ja vaid 2500 rpm. Foorumites hoiatati et kardaani sumbub mingi osa jõudu kiirendamisel ja neil oli õigus. Kardaanülekanne tõepoolest neelab selle teravuse mis ilmselt rihmaga oleks aga mul polegi tarvis jalamaid puusse sõita. Kütusekulu on maanteel 5,5 sajale. Pikkust mul 187 ja vulcan on täiesti paras,
lenksu saad ka ettepoole käänata kui käed pikad. NB! Ühte soovitan kindlalt - ära osta väikest, 800 viska peast välja, hiljem kahetsed.

Pakun välja et kui sind huvitab siis tule vaata ja istu selga - tasuta. Katsuda saaksid aprillis kui hooaeg algab, praegu on kallim kindlas kohas.

Punasega MODE EDIT. Eesti keeles on kardaan, mitte gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}. Tänan tähelepanu eest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Üldiselt sellised vastused oli ette arvata, et kõige õigem on ise proovida, jumala õige jutt!!! Praegu konkreetne häda selles, et vale aeg sõitmiseks. Teiseks, pole mul tuttavaid, kellel sedasorti tsikleid oleks, nii et siiamaani olen vaadanud müügi kuulutusi sellise pilguga, et läheks, vaataks ja prooviks, aga erinevatega enamasti nii et iga tsikkel eri linnas. Aga muidu jah.........kui oma kann pole tsiklit tunda saand, siis ei oska nagu midagi arvata. Niiviisi võrrelda saab rohkem vastupidavust ja tehnilisi andmeid. Kuigi, kes ON nendega sõitnud, saavad ka oma arvamust avaldada...
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e

welz

Lugemata postitus Postitas welz »

Neid apraate on siin foorumis enne ka võrreldud!
Ise olen omanud ca 1,5 aastat 89.a 0,75 Vulcanit, suuremale ei hakanud rahakott peale. Valisin selle kardaani, vesijahutuse, välimuse ja ka suurimate kw pärast. Proovisin ka mitmeid viragoid, mis ei sobinud. Enamasti kirutakse vulcani elektri poolt ja kiidetakse teravust kiirendamisel, võrreldes teiste omasugustega.
Ostes lasin vigase generaatori uuesti mähkida, paigutasin releeregulaatori jahedamasse kohta, lisasin voltmeetri, lõpuks ostsin ka uue aku ja tsikkel teenis mind küllalt hästi. Lisatulesid sellel soovitatakse kasutada jah ainult maanteel, väga üle ei maksa elektri lisadega pingutada, generaatoril ei jagu võimsust.
100 km/h sõites oli 5. käiguga küll pöörded kuskil 4500-4700, oleks tahtnud madalama heliga popsutada, jõudu jagus küllalt, kuid sellest piirist hakkas ka mu ratta magusam kiirendus. Möödasõiduks vääna vaid gaasi ja oledki möödas. Eks kahekesi koos varustusega(ca 180 kg kokku) oli kiirendus pisut kehvem küll, samuti ruumi vähem, kuid vedas küll. Käiku maanteel möödasõiduks kasutasin ikkagi harva. Ja ka linnas sõites kiirendasin 1., 2. käiguga ja siis lappasin 5. sisse mugavaks põristamiseks.
Sain proovida kõrvuti ka 96.a 1100 Honda Shadowit, millel oli küll nagu madalamal pöördel rohkem jõudu ja pisut vibratsioonivabam sõit ning hea laiutada sadulas ka kahekesi, kuid endale meeldis siiski vulcani teravus. Oli minulgi vahepeal enne enduuroka ostmist plaan soetada järgmiseks siiski täismõõdus chopper, suur vulcan, millega sõites tunned end juba täismehena. Kuid eks nad ole ka raskemad ja paljudel eri marki suurtel ka kw piiratud.
Minu 186 cm juures oleks tahtnud vähe rohkem jalgu sirutada, oli ka plaanis jalad-ette värgendus muretseda.
Aga nende kolme vahel valiksin ikka vulcani.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Kui juhtud sealt kaugelt maalt suvepealinna lähiümbrusesse mingil põhjusel, siis es mulle. Kahel vennal meie kandis on 1100 Viragod- saad näppida. Minuarust on "suur" Virago täitsa OK ratas- vennakesed on mõlemad suured poisid- vanem venna mingi 190 cm ja talle see ratas küll väike pole. Ise kõõlusin ka sügisel vähe seal seljas- olen 185 cm ja mõnus oli. Sõita küll ei proovinud, aga omanikud ütlevad, et väänet on mehiselt, mistõttu tõmbab hästi. Kui lähemat infi otse omanikelt tahad, võin vahendada kontakte.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Rebane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:23
Asukoht: Pfinztal, DE

Lugemata postitus Postitas Rebane »

Olen ise ka 1,95. Suzudest olen proovinud 800 ja omanud 1400 Intruderit. Üks põhjus, miks maha müüsin, et on ikka väike ratas tehtud;) Bick väitis, et nagu karu rolleril! Muidu sõiduomadused ja kiirendus olid OK. Tegelt on need 750cc Viragod ja Vulcanid kõik Aasia väikestele meestele tehtud. Vaata ikka suuremat 1500 Intruder vms. Aga kui suur mootor pole just eesmärk ja kett pole probleemiks, siis proovi Suzu VZ800 Marauderit. Üllatavalt head sõiduomadused ja teravust jagub. Sobib ka pikkadele!

R

honda924
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Mai 2005, 14:01

Lugemata postitus Postitas honda924 »

mina soovitaksin hoopis 750cm3 Magnat, teeb kõigile selle hinnaklassi chopperitele silmad ette, nii võimsuse kui välimuse poolest :)
Kasutaja avatar

nimoxpl
Postitusi: 36
Liitunud: 20 Nov 2004, 13:35
Asukoht: Tartu, Võru, Mõniste

Lugemata postitus Postitas nimoxpl »

Ise oman Honda Shadow´t 750ccm. Jääb ikka väikseks küll, nii mõõtudelt kui võimsuselt, kui tahad "meesteratast" siis ikka üle 1000ccm kindlasti. Endal pikkust 181 niiet kui mulle väike siis sulle kindlasti, iseasi kuidas kellelegi tundub...
Edu otsingutel!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Rebane kirjutas:
Olen ise ka 1,95. Suzudest olen proovinud 800 ja omanud 1400 Intruderit. Üks põhjus, miks maha müüsin, et on ikka väike ratas tehtud;) Bick väitis, et nagu karu rolleril! Muidu sõiduomadused ja kiirendus olid OK. Tegelt on need 750cc Viragod ja Vulcanid kõik Aasia väikestele meestele tehtud. Vaata ikka suuremat 1500 Intruder vms. Aga kui suur mootor pole just eesmärk ja kett pole probleemiks, siis proovi Suzu VZ800 Marauderit. Üllatavalt head sõiduomadused ja teravust jagub. Sobib ka pikkadele!

R
Lisaks ainult juurde et minu 1.90 pikkuse jaoks oli Marauder 800 üsna ebamugav .... piisas ühest 100km sõidust 1100 Viragoga ja enam ei tahtnud Marauderi poole vaadatatgi :shock: .

EDIT: :oops: Siis 1100 Dragstariga ikka, sorry!!!

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 25 Jaan 2006, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

enne tsikli ostu eelmine aasta sai proovitud ära 800 vulcan-2001a, 800 maradeur-1998a vist ja 1100 virago-1997a. ise olen 188 pikk nii et selline eesti keskmine. olemuselt suht erinevad riistad, kaalult sarnased. kui rattad enam kõrvuti panna siis olulisis märgatavaid erinevusi suuruses polnud, kõik "suure" raamiga rattad, madalam vulcan mõjus samas proportsioonidelt kõige suuremana. esimestel oli kettülekanne, viragol kardaan, esimestel vedelikjahutus, viimasel õhkjahutus.
vulcan on natsa madalam, ise istud ka allpool ja originaalsadul on suht mugav ja pekipõski toetav. tsikkel olemuselt minu arust "laiema olemisega", selline robustsema välimusega, kiirendab teravalt. maradeuril on natsa kõrgem istumine, olemuselt natuke kitsam, originaaliste on ikka äärmiselt ebamugav (kuskil ümber teha lastes kindlasti lahendatav probleem. olemuselt natukene rafineeritum kui vulcan, aga kuna sain ainult ühe proovisõidu teha, siis ei kommenteeri sõiduomadusi. virago neist kõige lakutum, rohkelt kroomi, istme kõrgus enam-vähem sama mis maradeuril, kuid originaaliste on lai ja ahtervärgile kõige mugavam. kiirendus teravuselt tundus võibolla natsa uimasem kui vulcanil, olulist vahet ei tajunud.
kui ausalt ütlen, siis valikul sai otsustavaks istme mugavus ja isteasend, lõppudelõpuks on see sinu peff mis pikka maad peab sadulaga kontaktis olema.
muud ei oska soovitada, et kui vähegi võimalik, proovi erinevatel tsiklitel sadulasse ronida kas või koha peal, saad mingi pildi ikka kätte, millele toetudes otsus vastu võtta. teiste loba võidki kuulama jääda, nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid maitseid ja arvamusi, tsikli ostad aga sina.

täielikult algaja antud küsimuses ja nüüd virago omanik, eelnev oli minu tähelepanekud enne ostu samas küsimuses
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Hääkene küll, tänud arvamuste eest!

Eks ma siis nüüd ootan aega, mil maa paljas, et erinevate tsiklite sadulaid oma tagumendiga (või vastupidi) katsetada ja kokku sobitada :wink:
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

zed kirjutas:
Foorumites hoiatati et kardaani sumbub mingi osa jõudu kiirendamisel ja neil oli õigus.
Kui kardaani allosasse väike auk puurida, siis tuleb sealt see sumbunud jõud välja uuesti.

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Üldiselt 750 virago või 1100 virago - vahet pole raam on sama
kas 800 intruder või 1400, suurt vahet ei ole raam on praktiliselt sama
Kawade kohta kahjuks ei tea :(
1,9 meetrit merepinnast ja 122 kilo eluskaalu - ning üldiselt rahul vs800'ga (lenks on sige ja jalad ette viidud)

P.S Äkki tahad mu vs800 ää osta, peale seda teemat enam alla 1500 vist sõita ei julge :(.

il
Postitusi: 14
Liitunud: 29 Mär 2006, 09:33
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas il »

Ise oman VN800 ja pühapäevasõitjana olen rahul. 192cm kasvu juures väikseks ei jää – isteasend on mugav ja jalaruumi piisavalt. Paar asja on mille kallal viriseda. Esitkes originaaliste, mille kumer padi tasub lasta kohe ringi nõgusaks teha. Teiseks see, et mootor käitub madalatel pööretel natuke astmaatiliselt, eriti jahedamate ilmadega.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”