Paagil mõlgid ...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Paagil mõlgid ...
.. kus on see tubli sell, kes aitaks mu tsikli paagile taas ümarad vormid anda? Kas keegi omab Tartus vastavat kogemust?
Motodepoo tegeleb Tartus paakide õgvendamisega (mahu taastamisega), poritiibade sirgestamisega, plastdetailide parandamise ja ehitamisega ning kõigi detailide nende värvitöödega. Info: www.motodepoo.ee
Kui sa just ise nii kõva mees ei ole, et sedasi paaki taastada, siis jäta need head soovitused enda teada.husu kirjutas:paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Mitte norimise mõttes, aga tõepoolest väga huvitab, kas on keegi niimoodi "paaki rihtda" ka proovinud ja mis siis välja tulihusu kirjutas:paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik

Ise eeldaks pürotehnilistele võtettele siiski mehaanilisi ja kui need ei aita, siis pahtlit.
Harva kodus
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
husu kirjutas:paaki tuleb valada väike tilk bensiini oodata kuni see aurustub ja siis tuld anda. ise tulex eemal olla kaugel eemal sest paak võib tükkidex lennata ja siis ei ole lähedal seismine tervislik
Mul tuttav vaatas sama tehnikat (tikke) kasutades, palju tal Jawas bensiini on. Kerge müts käis ainult ja ei midagi tõsisemat. Ju oli bensiini piisavalt.
Overtake everybody!
kui lömm ei ole väga suur saab asja korda spotteriga. see on selline masin mis keevitab varda pleki külge ja raskus mi selle varda peal liigub.tuleb tõmmata raskusele hoog sisse ja kui varras ära lõppeb(raskuse jaoks on piir ees) siis raskuse inerts tõmbab mõlgi väja. see on umbes selline rakis nagu üks millega laagreid välja võetaxe. kui mõlk on liiga suur siis tuleb varras pleki küljest lahti. aga kui spotteriga möllama hakata tuleb paak eelnevlt täita kas vee või mingi põlemist takistava gaasiga. igax juhuks ütlesin
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
kunagi sõber proovis minski paaki nii ümaraks saada,et väike tilk diislit sisse ja kork kõvasti peale ja autopumbaga rõhk sisse-tulemus oli,et käis pauk ja kork lendas minema
ja mitu korda nii.paaki lõhki ei löönud
muidu mingid ümarad ja suht väiksed mõlgid saab enamvähem välja pumbates paaki survet,eeldusel,et see on tühi bensiini aurudest.
veel saab nii,et keevitada mõlgi kohta mingi varras ja siis vastava abinõuga mõlk välja tõmmata, pärast keevitus maha lihvida-vähemalt autode mõlkide väljatõmbamise puhul kasutatakse seda lahendust.



muidu mingid ümarad ja suht väiksed mõlgid saab enamvähem välja pumbates paaki survet,eeldusel,et see on tühi bensiini aurudest.
veel saab nii,et keevitada mõlgi kohta mingi varras ja siis vastava abinõuga mõlk välja tõmmata, pärast keevitus maha lihvida-vähemalt autode mõlkide väljatõmbamise puhul kasutatakse seda lahendust.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Juhul, kui mõlk pole terav, saab spottida ka ilma keevitamata ja värvi kahjustamata.Sellega saate hakkama kõik, kel pole pöial keset peopesa kasvanud.
Töövahendid: kuumaliimi püstol ja paar liimi pulka, kuumaõhu püstol, lukknäpitsad, millele reguleerimis poldi asemele keeratud keermelatt koos mingi raskusega seal peal,lahustit liimi jääkide puhastamiseks.
Nägin seda tööd rootsi TV-st, kus tegutses kaval mees nimega Bildoktor.Proovisin järgi teha ja kui värv pole eelnevalt kahjustatud, ei jäta see tegevus värvile kriimugi.
Niisiis: pind puhtaks,kuumaõhu püstoliga pind umbes 45 kraadiseks(pole käele veel tuline),püstolist veidi liimi pinnale ja kohe sinna teine liimipulk otsapidi peale,püstolist veel kuumliimi ümber liimipulga, lasta jahtuda kontakti tugevuseks, lukknäpitsad külgeliimitud pulgale külge ja võib hakata vaikselt spottima. Pulk tuleb pinnast lahti võtta seda pisut soojendades või lõigata. Alustada ei tasu mõlgi keskelt, vaid ringikujuliselt mõlgi keskkoha ja serva vahepealt keskkoha poole. Nikerdamist on päris palju, aga proovisin ise järgi ja õnnestub päris rahuldavalt(polnud küll bensu paak).
Eks proovige ja mõelge ise juurde tegutsedes, sest kõike nippe isegi ei tea ja ei jõua ka kirjutada, aga arvan, et kui võimalik, aitaks väikegi ülerõhk paagis asjale tublisti kaasa.
Jõudu!
Juhul, kui mõlk pole terav, saab spottida ka ilma keevitamata ja värvi kahjustamata.Sellega saate hakkama kõik, kel pole pöial keset peopesa kasvanud.
Töövahendid: kuumaliimi püstol ja paar liimi pulka, kuumaõhu püstol, lukknäpitsad, millele reguleerimis poldi asemele keeratud keermelatt koos mingi raskusega seal peal,lahustit liimi jääkide puhastamiseks.
Nägin seda tööd rootsi TV-st, kus tegutses kaval mees nimega Bildoktor.Proovisin järgi teha ja kui värv pole eelnevalt kahjustatud, ei jäta see tegevus värvile kriimugi.
Niisiis: pind puhtaks,kuumaõhu püstoliga pind umbes 45 kraadiseks(pole käele veel tuline),püstolist veidi liimi pinnale ja kohe sinna teine liimipulk otsapidi peale,püstolist veel kuumliimi ümber liimipulga, lasta jahtuda kontakti tugevuseks, lukknäpitsad külgeliimitud pulgale külge ja võib hakata vaikselt spottima. Pulk tuleb pinnast lahti võtta seda pisut soojendades või lõigata. Alustada ei tasu mõlgi keskelt, vaid ringikujuliselt mõlgi keskkoha ja serva vahepealt keskkoha poole. Nikerdamist on päris palju, aga proovisin ise järgi ja õnnestub päris rahuldavalt(polnud küll bensu paak).
Eks proovige ja mõelge ise juurde tegutsedes, sest kõike nippe isegi ei tea ja ei jõua ka kirjutada, aga arvan, et kui võimalik, aitaks väikegi ülerõhk paagis asjale tublisti kaasa.
Jõudu!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Kõige lihtsam viis paaki mitte põleva gaasiga täita on voolik auto summi otsa ja teine ots paaki, auto muidugi käima.husu kirjutas:kui lömm ei ole väga suur saab asja korda spotteriga. see on selline masin mis keevitab varda pleki külge ja raskus mi selle varda peal liigub.tuleb tõmmata raskusele hoog sisse ja kui varras ära lõppeb(raskuse jaoks on piir ees) siis raskuse inerts tõmbab mõlgi väja. see on umbes selline rakis nagu üks millega laagreid välja võetaxe. kui mõlk on liiga suur siis tuleb varras pleki küljest lahti. aga kui spotteriga möllama hakata tuleb paak eelnevlt täita kas vee või mingi põlemist takistava gaasiga. igax juhuks ütlesin
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja
A sa nii oled proovinud ,et võtad tüki asbesti või mingit teist tulekindlat materjali(asbesti suurus oleneb mõlgi suurusest).Siis lõikad selle keskele mõlgist veidi suurema augu.Seejärel läheb sul vaja leeklampi või mingit gaaspõletit.Teed asbesti märjaks ja paned mõlgile nii, et asbestis olev auk ja paagis mõlk oleks kohakuti.Siis kuumutad kuni mõlk muutub kirsipunaseks(ei oska isegi arvata mis temperatuur seal olla võib).Kõige lõpuks jahutad suruõhu joaga mõlgi maha.Seejärel peaks mõlk tõmbuma sirgeks.Eelnevalt peab paak olema bensiinist ja tema aurudest puhas.
Ise pole küll proovinud, kuid ühest remondilukksepa raamatust lugesin.
Võiksid kõigepealt proovida mingi plekktoru peal.
Ise pole küll proovinud, kuid ühest remondilukksepa raamatust lugesin.
Võiksid kõigepealt proovida mingi plekktoru peal.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Aga mis see keevitus teisiti mõjub? Kui juba mõlk sees ja välja vaja tõmmata, ega siis muid variante pole eriti enam.Tsikkelröövel kirjutas:Pagan see viimane variant... ma kujutan ette, et paak on ka seestpoolt tsingitud ja sellise meetodi peale viskab ta selle kihi raudselt maha ja ka terase koostis muutub. Läheb pehmeks ja roostealtiks. A noh, mis mina tean.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Ja pumpas autopumbaga õhu sisse, mis tõusis paagis 600 kraadini, et diisel süttiks. Ei kujuta nagu ette.
ints0000 kirjutas:kunagi sõber proovis minski paaki nii ümaraks saada,et väike tilk diislit sisse ja kork kõvasti peale ja autopumbaga rõhk sisse-tulemus oli,et käis pauk ja kork lendas minema![]()
![]()
ja mitu korda nii.paaki lõhki ei löönud
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Praegu vist piisab kui vesi sisse servani ja paak õue. Saabki ilusa ümmarguse paagi. Me tegime kortsus õllepurke kunagi niimodi külmkapis sirgeks, aga pidi peale passima, et katki ei rebeneks.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Peale kõike seda tuld ja vett, mis siit teemast läbi jooksnud, oleks ehk mõistlik taaskord pilk peale visata neile viiele ilusale pildile :
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank1.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank2.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank3
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank4
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank5
ja paagiomaniku tsitaat tagantjäreletarkusena :" This is why you need to purge a gas tank of fumes before you weld on it. "
Milline asi ise originaalkujul välja peaks nägema, saavad huvilised endale praktiliselt selgeks teha Motokeskuse poes.

http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank1.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank2.JPG
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank3
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank4
http://www.guzzitech.com/shrapnel/marktank5
ja paagiomaniku tsitaat tagantjäreletarkusena :" This is why you need to purge a gas tank of fumes before you weld on it. "
Milline asi ise originaalkujul välja peaks nägema, saavad huvilised endale praktiliselt selgeks teha Motokeskuse poes.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.