Kui mul kaassõitja selja taga istumas...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Ja see magamine polegi väga haruldane...parim näide oli Kanaaridel mööda mägiteid sõites kus kõige pikem sirge lõik oli 100m ja seal jäi mul tütar üsna sügavasti magama(neiul vanust 14 ja ta ei hoia mitte minust vaid rattast kinni)selg vastu kohvrit.Suitsu pausi aeg nägin ainult väga unist nägu selja taga ja küsimust:miks me jälle seisame?!(kuigi eelmisest pausist oli ca tunnike möödas)Primo kirjutas:Ja mina mõtlesin, et ma olin ainuke, kellele selline kaasreisija sattusgs kirjutas:Mõnikord on seljakott tagaistmel isegi maganud.. ja niie et ei hoia kätega juhist kinni .. lihtsalt istub ja magab. ei sega ega häiri sõitmist see kuidagi..Siinkohal ei hakka nime mainima, kuid seljakott jäi magama tagasi tulles suvisest Kaberneeme väljasõidus
.
nii, et on väga häid kaassõitjaid kelle olemasolu reeglina ainult pidurdades meenub kui miski vastu su kiivrit kolksatab:D
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
eh, tal ju sellise toorkummi või muu kleepainega paak kokku möslatud ja kaassõitja on nagu kärbes paberi küljes kinni.Primo kirjutas:Noh, kui ma sõidan kaasreisijaga, siis ma ei kipu rattast täit võtmaning käed (kas kinnastega või ilma) haakuvad piisavalt paagiga, et sealt kinni hoida
Aga ka enda kogemused kaassõitjatega - lemmik kaassõitja hoidis paraja tugevusega minust kinni, kiirendades rohkem ja kurvides liikus kaasa. Isiklikult tundsin nii kõige julgemini (kaassõitja ohutust silmas pidades)
Ja kui ta kippus uniseks jääma oli seda tunda (kiiver kolksatas vastu õlga jne).
Rattast kinni hoidvate kaassõitjatega olin algul natuke ebakindel, kuid pikapeale harjusin ära. Samas igasugune info puudus, mis taga toimub. Küll aitaks sellises olukorras omavaheline raadioside.
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23 Nov 2005, 17:34
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Tartu
kuna praegu veel talv on, ja on suveks oodata ühte kindlat seljakotti, siis tasuks praegu võimaluse korral (sport)lumesaaniga sõitmas käia. siis saab tagumine aru, kuidas on vaja kaasa kallutada.
ses suhtes, et lumesaani on veits lihtsam tagasi tuua, kui käest hakkab minema.
kui ma tüdrukuga lumesaaniga sõitmas käisin, siis alguses ei saanudki kiiresti sõita, sest tüdruk lihtsalt istus kõvasti saani peal. aga lõpuks sai ise ka sellele pihta, et vasakus kurvis üle vasaku ja vastupidi ...
Aa, ja vennaga olen taga sõitnud. olen vennast raskem ja pikem. vennale meeldis linnas, kui ma temast kinni hoidsin ja kaasa kallutasin. maantepeal hoidsin aga tsiklist kinni.
Ahjaa, kuna vahepeal sai üsna tihedalt vennaga koos sõidetud, siis ühe korra oleksin peaaegu käiguvahetamisel 1-->2 maha lennanud, sest nagu ei hoidnud eriti kinni ja vend ka eriti rulli tagasi ei hoidnud. siis lendasid küüned vennale külge ja peale seda olen tunduvalt ettevaatlikum.
ses suhtes, et lumesaani on veits lihtsam tagasi tuua, kui käest hakkab minema.
kui ma tüdrukuga lumesaaniga sõitmas käisin, siis alguses ei saanudki kiiresti sõita, sest tüdruk lihtsalt istus kõvasti saani peal. aga lõpuks sai ise ka sellele pihta, et vasakus kurvis üle vasaku ja vastupidi ...
Aa, ja vennaga olen taga sõitnud. olen vennast raskem ja pikem. vennale meeldis linnas, kui ma temast kinni hoidsin ja kaasa kallutasin. maantepeal hoidsin aga tsiklist kinni.
Ahjaa, kuna vahepeal sai üsna tihedalt vennaga koos sõidetud, siis ühe korra oleksin peaaegu käiguvahetamisel 1-->2 maha lennanud, sest nagu ei hoidnud eriti kinni ja vend ka eriti rulli tagasi ei hoidnud. siis lendasid küüned vennale külge ja peale seda olen tunduvalt ettevaatlikum.
Lubage algajatel ka kommenteerida.HordjasK/Simo kirjutas:kuna praegu veel talv on, ja on suveks oodata ühte kindlat seljakotti, siis tasuks praegu võimaluse korral (sport)lumesaaniga sõitmas käia. siis saab tagumine aru, kuidas on vaja kaasa kallutada.
ses suhtes, et lumesaani on veits lihtsam tagasi tuua, kui käest hakkab minema.
kui ma tüdrukuga lumesaaniga sõitmas käisin, siis alguses ei saanudki kiiresti sõita, sest tüdruk lihtsalt istus kõvasti saani peal. aga lõpuks sai ise ka sellele pihta, et vasakus kurvis üle vasaku ja vastupidi ...
Kogu see jutt on "bull shit". Kelgul ja rattal pole palju ühist ja (sport) kelgul eriti.
Tähtis on see, et igaüks saaks aru sellest, et juht vastutab ka kaassõitja elu eest ja sõidab vastavalt. Kaassõitja peaks olema kui meeskonna liige, kuid kui pole, siis ikkagi juht vastutab ja kui ei suuda, siis tuleks minna näiteks jõusaali talvel.
Siis mis on "seljakott"??? Seljakotti võib vedada kas siis rihmadest või seotune tsikli tahaistele. Kui me räägime kaassõitjast, siis on ta inimene, kes tuleb Teiega sõitma ja rääkige nagu asjad on, kas siis BikerBabe või BikerMan taga, mitte seljakott. Austage ka tagasõitjat, kui tahate olla tiim.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Take it easy man! "Seljakott" on siinse rahva seas välja kujunenud sõbralik termin taga istuva kaassõitja kohta. Sellega ei soovita kuidagi kedagi halvustada!Indrek.Support 81 kirjutas:Lubage algajatel ka kommenteerida.HordjasK/Simo kirjutas:kuna praegu veel talv on, ja on suveks oodata ühte kindlat seljakotti, siis tasuks praegu võimaluse korral (sport)lumesaaniga sõitmas käia. siis saab tagumine aru, kuidas on vaja kaasa kallutada.
ses suhtes, et lumesaani on veits lihtsam tagasi tuua, kui käest hakkab minema.
kui ma tüdrukuga lumesaaniga sõitmas käisin, siis alguses ei saanudki kiiresti sõita, sest tüdruk lihtsalt istus kõvasti saani peal. aga lõpuks sai ise ka sellele pihta, et vasakus kurvis üle vasaku ja vastupidi ...
Kogu see jutt on "bull shit". Kelgul ja rattal pole palju ühist ja (sport) kelgul eriti.
Tähtis on see, et igaüks saaks aru sellest, et juht vastutab ka kaassõitja elu eest ja sõidab vastavalt. Kaassõitja peaks olema kui meeskonna liige, kuid kui pole, siis ikkagi juht vastutab ja kui ei suuda, siis tuleks minna näiteks jõusaali talvel.
Siis mis on "seljakott"??? Seljakotti võib vedada kas siis rihmadest või seotune tsikli tahaistele. Kui me räägime kaassõitjast, siis on ta inimene, kes tuleb Teiega sõitma ja rääkige nagu asjad on, kas siis BikerBabe või BikerMan taga, mitte seljakott. Austage ka tagasõitjat, kui tahate olla tiim.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 20 Apr 2004, 13:03
- Asukoht: Tallinn
Et mm.. ma mõtlesin.. (kui natuke nagu seljakott), et räägin ka pisut mismoodi see asi tagaistuja jaoks kõik välja näeb/tundub.
Tsiklile istun/tulen maha siis, kui seda öeldakse, jalgu muidu maha ei pane.. sirgu ei lase jne (kui just ära hakkab surema, siis foori taga võib natsa sirutada).
Chopperitega sõites ei ole üldse mingit probleemi ega vaeva- lihtsalt istu, toeta selg vastu seljatuge... aga jalalihaseid peaks enne pisut treenima- kui on järsk pidurdus, siis selleks et mitte täie rauaga selga sõita, saab ka jalgadega end paigal hoida.
Aga bikedega... LINNAS sõites hoian ma kinni tsiklil tagant sangast.. eriti kui on palav ilm... ja jalad peavad siis alati valmis olema pidurdusteks.
Kui on külmem ilm ja kallim juht, siis hoian paagist kinni- pidurdamise puhul on väga hea... jalad saavad puhata ja käed hoiavad paigal- ei koksi kiivriga juhti ega sõida selga. Kui käed ära väsivad, siis hoian juhist kinni (ei pigista, vägista vms) puusadest, et kui midagi juhtub, siis ei sikuta tal ülevaltpoolt vööd hoides käsi lahti.
MAANTEEL sõites hoian ainult ja ainult juhist kinni ning pidurdades toetun kätega paagile ja hoian jalad tugevalt vastu jalaraudasid.
Kallutades on kõige parem olla sõna otseses mõttes seljakott- sest üle ja ümbert juhi vaadates võib suuremal kiirusel peale muude ohtlike insidentide ka endal vastik hakata- tuul lendab peale. Seega vaatan ma lihtsalt otse juhile selga, olen tema lähedal ja nii liigun ma samamoodi kui ratas ja juht.
Et pikematel poistel üle õlgade vaatamiseks peaks tagaistuja end sirutama ja upitama hakkama, siis mu arust ei ole see hea soovitus.
Magama jäämisest- 1 kord elus on korraks juhtunud ja läks VÄGA napilt, et mind oleks kinnises kirstus maetud. Enam magama ei jää, olgu niitahes väsinud. Bike seljas selle asjaga nalja ei ole. Parem siis teha paus ja end bensukas värskendada limonaadiga vms. Ei pea liiklus-ja eluohtlikke trikke tegema, juhid peaksid ka sellest aru saama.
Sõnavõtt on lõppenud. Tänan.
Tsiklile istun/tulen maha siis, kui seda öeldakse, jalgu muidu maha ei pane.. sirgu ei lase jne (kui just ära hakkab surema, siis foori taga võib natsa sirutada).
Chopperitega sõites ei ole üldse mingit probleemi ega vaeva- lihtsalt istu, toeta selg vastu seljatuge... aga jalalihaseid peaks enne pisut treenima- kui on järsk pidurdus, siis selleks et mitte täie rauaga selga sõita, saab ka jalgadega end paigal hoida.
Aga bikedega... LINNAS sõites hoian ma kinni tsiklil tagant sangast.. eriti kui on palav ilm... ja jalad peavad siis alati valmis olema pidurdusteks.
Kui on külmem ilm ja kallim juht, siis hoian paagist kinni- pidurdamise puhul on väga hea... jalad saavad puhata ja käed hoiavad paigal- ei koksi kiivriga juhti ega sõida selga. Kui käed ära väsivad, siis hoian juhist kinni (ei pigista, vägista vms) puusadest, et kui midagi juhtub, siis ei sikuta tal ülevaltpoolt vööd hoides käsi lahti.
MAANTEEL sõites hoian ainult ja ainult juhist kinni ning pidurdades toetun kätega paagile ja hoian jalad tugevalt vastu jalaraudasid.
Kallutades on kõige parem olla sõna otseses mõttes seljakott- sest üle ja ümbert juhi vaadates võib suuremal kiirusel peale muude ohtlike insidentide ka endal vastik hakata- tuul lendab peale. Seega vaatan ma lihtsalt otse juhile selga, olen tema lähedal ja nii liigun ma samamoodi kui ratas ja juht.
Et pikematel poistel üle õlgade vaatamiseks peaks tagaistuja end sirutama ja upitama hakkama, siis mu arust ei ole see hea soovitus.
Magama jäämisest- 1 kord elus on korraks juhtunud ja läks VÄGA napilt, et mind oleks kinnises kirstus maetud. Enam magama ei jää, olgu niitahes väsinud. Bike seljas selle asjaga nalja ei ole. Parem siis teha paus ja end bensukas värskendada limonaadiga vms. Ei pea liiklus-ja eluohtlikke trikke tegema, juhid peaksid ka sellest aru saama.
Sõnavõtt on lõppenud. Tänan.
Vastik, aga armas...
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
See magamajäämine on jah üks tõsine asi - kujutage ette emmilist harakat, millel vaid kummiiste taga...vat sellise istme peal suutis mu kallis kaasa magama jääda...päästis vist see et olin ise ülirahuliku sõidustiiliga sel hetkel....kui ikka kolm korda oli juba kiivrikõks selga tuld siis oli asi naljast kaugel...naisuke ise tunnistas kah et jäin magama jah...mai akand seletama...eelmisest hooajast kummiiste kus kurat ja sissybar haraka küljes - abiks küll...ja kui teemasse rääkida siis, emmilisega pole seljakoti vedamisest üldiselt halba old...vist on vedand - kõik rjukkzakkid on tublid old 

a kui seljakott on 120kg ja juht 50?kõrtsmikumolu kirjutas:No kuulge mehed, naisu saab ju valida. Mina 120 kg, Pääminister 50kg, kallutagu kuhu tahab - mul savi

ise armastan taga istudes hoida kinni rattast aga see oleneb paljuski kus kohast on võimalik kinni hoida ja kui pikk on reis. Käed seljataha koolutatult ei saa ennast just eriti hästi kurvides ja kiirendusel tunda, eriti kui teekond üle 100km.. samas kui käetoed on küljepeal on väga mugav.. ja juht teab mu olemasolu väga hästi kuna istun siiski suht vastu teda ja hoian jalgadega tema lähedalt kinni. Muidugi kui on olemas küljel ja taga kohvrid on sõit tagaistujale paradiis ja kiirendused/kallutused lisavad ainult vürtsi nagu lõbustuspargis + takistavad une tekkimist;) Nagu ratsutades on kaks viisi õppida- tunnetada sadulat või hobust.. ma kipun enamasti hobust rohkem usaldama.. lihtsalt kogemused nii äärmusest äärmusesse juhtidega:)
Ise olen sõitnud nii mees kui naisjuhtide taga.. nii algajate kui proffide kui rullnokkade ja ütleks, et ka kaks proffi ei ole sõidul ühesugused ja olenevalt rattast on ka kogemused erinevad sama juhiga.. ainult seljakott peab samaks olematuks segamatuks osaks jääma igal juhul

korra elus on seest kõhedaks võtnud.. vat ei istu kui bikel taga istud ja kurvis nii kallutatakse, et sädemeid lendab.. algaja seljakotiga seda kindlasti teha ei soovitaks..

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.