Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kas pildil olev Kawasaki Vulcan 750 on...

Hääletus lõppes 10 Okt 2008, 18:09

V2
71
58%
V4
9
7%
Kuratsedateab
15
12%
Lihtsalt ILUS
5
4%
Lihtsalt KOLE
13
11%
Vanaaegne....
9
7%
 
Hääli kokku: 122
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Nii... Tekkis meil siin kodanik "lumi-sajab" väike vaidlus... Nimelt on tal üks selline tore Kawa Vulcan müügis, millel asetseb V4 (Loe neli silindrit)... http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=13843

Oma väite tõestuseks saatis ta mulle ka pildi kus selgelt väha see V4 mootoriga Vulcan... Kuna me silindrite arvus ise kokkuleppele ei jõudnud, siis palume bikerlaste abi tuvastamaks mitu silindrit ikkagi Vulcanil on...

Pilt

Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...

Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab :bsmile:
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

teise küljepealt ka pilti on ve?
Tundub et see on 4 silindriga aga kui teise poole pealt ka pildi saaks siis ütleks kindlalt ära.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Hehh, kas ei oleks lihtsam ratas käima panna...
Challenge the Adventure.Ride The World

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Näh! Ei oska nüüd seisukohta võtta. Kui silindreid lugeda, on Kommionul õigus, kui aga küünlaid.... :D
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kui vaadata teisi 4sil. tsikkleid siis on need palju laiemad kui V2,selle teooria järgi võttes on küll V4.

Asja saab palju selgemaks kui teaks aastaarvu.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

... Äkki Tartu Motodepoo teab :wink:
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Nii palju kui mina sellest chopperi asjast aru saan, on tegemist TWIN mootoriga. Edasi võib igaüks ise mõelda.....
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

kõrtsmikumolu kirjutas:
Näh! Ei oska nüüd seisukohta võtta. Kui silindreid lugeda, on Kommionul õigus, kui aga küünlaid.... :D

Ei..ei... Meie jutt käib ikka silindritest... Endurol (loe paljudel endurodel) ju kahh 2 karpat ja 2 sisselaset ja 2 küünalt ja 2 väljalaset ja 4 klappi, kuid ikkagi ju vaid 1 Silinder - 1Kolb - 1Keps...

Tsiteerin "lumi-sajab": pean sulle pettumuse valmistama. 4 sisselaset, 4 väljalaset, 4 silindrit, küünalt ja piipu ja kõike muud.
Teisepoolt tehtud pilt oleks täpselt samasugune ainult summuti oleks teiseltpoolt silindreid.
tegemist on V 4 mootoriga
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Ma oma lolli aruga ütlen, et kommionu saab oma õltsid. See Kawa kahe pütine, olgugi,et neli küünalt peal. Pole mingi haruldus, et ühel pütil kaks küünalt.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

silver
Postitusi: 60
Liitunud: 18 Aug 2004, 09:09
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas silver »

Küünlate arv ei määra silindrite arvu. Ühel silindril võib olla ka rohkem kui üks süüteküünalt. Seitsmepoolene Vulcan on V2 mootoriga.
Seda saab kontrollida ka silindri diameetri ja kolvikäigu järgi, mis antud
tsiklil on 84.9mm ja 66.2mm. Niiet kellel tõsisem huvi selle pärast vaielda, siis arvutagu ise!
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

http://bikepics.com/kawasaki/vulcan750/95/pics.asp

Vaadake end või lolliks neist piltidest.

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21489

Andmeid. Eks igaüks teeb omad järeldused. :wink: Aga mul mõte, et ölled hoopiski mulle. :bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

--DogFood-- kirjutas:
Asja saab palju selgemaks kui teaks aastaarvu.
teh. passis on märgitud aastaks 86.... Kuigi aastal 85 ali see ratas hoopis teistsugune... Minu itagasihoidlik arvamus pakuks selle tootmiaajaks ~82 aasta...

Hakkab vist õllepoole kiskuma....
Viimati muutis Kommionu, 15 Jaan 2006, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Aastaarvus ei ole vahet. Köik 750-sed Vulcanid tehasest V2 mootoriga, nelja küünlaga, st kaks küünalt silindri kohta. Ja see tundub originaal vulcani mootor olevat.

Saarlane

wabatman

Lihtne valem

Lugemata postitus Postitas wabatman »

4-stroke V-Twin

eks

Lugemata postitus Postitas eks »

nu see kawa ikka V2, küünlaid on lihtsalt kaks ühe silindri kohta.mul omal samast rattast ehitatut dragstar varjant. :lol:

driver12
Postitusi: 82
Liitunud: 31 Okt 2004, 20:16

Lugemata postitus Postitas driver12 »

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... t_1988.php

Siit saab vaadata, et see ratas on v2 mootoriga.
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

Ma arvan et kawa polegi vulkanile kunagi sellist asja nagu v4 ehitanud. Mina jään oma vastusele suht kindlaks, et see on v2 mootoriga ratas
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kui muidu vaidlust ühele poole ei saa, võtke ühel silindril küünlad maha ja puhuge ühest august sisse. Kui teisest küünlaaugust õhk jalamaid välja pahiseb ( nagu see tõenäoliselt saab olema) võib Kommionu pudeliavajat tooma minna.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Minu teada pole ka Vulcan`il kunagi V4 mootorit olnud.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Lugemata postitus Postitas red buell »

Tegemist on täiesti kindlalt V2 mootoriga, millel on 2 küünalt silindri kohta. Lihtsalt olen 5 aastat sõitnud sellisega, mis küll 96 aasta masin aga mootor täpselt sama. Nii, et kommionu, õlled on sinu.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

IRW.. kas see vend ise kah ikka päris täpselt teab, mida ta müüb ... kahtlen sügavalt... võiks ikka ennem natuke mõelda kah ,kui paska suust välja hakatakse ajama!!!

SEE RATAS KINDLALT V2... olen kunagi isegi konkreetse rattaga ringi liikunud ja ka tema sisemusse vaatanud... a vb oli ka teised 2 pütti kottides peidus :D

vulcanil pole kah minuteada kunagi V4 mootorit olnud...
SYLB
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

irwww:D:D:D

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

Täitsa lõpp mõni on nii vanaks ära elanud ja ei tea motoritest mitte midagi :lol: :lol: :lol:
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

ma tõesti ei viitsind seda eelnevat juttu läbi lugeda ja arvatavasti on juba õige vastus käes aga...

ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Motopaks kirjutas:
ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.
Ma siin ka mõtlen, et Kommionu vaevalt et niipea nii lihtsa küsimusega õlled saab:-) Samasse klassi vaidluse saaks tekitada nt Zephyr 1100ga, mille võib sama valemiga R8 ks vaielda. Äkki leidub keegi, kes oleks nõus andama miskit maitsvat selles vaidluses:-)

Kk
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline :D :D :D

Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Jajah, vana hea Vulkam V4 :D , iga mottorratturi õudusunenägu, tsikkel mille mootor ei ole kunagi normaalselt tööle hakanud. Kawa läbi aegade kõige jubedam üllitis. Täielik down!

SEEpärast ongi V4 et kolvid on keskelt pooleks nagu puuhalud...hähähä

Head jätkuvat aastat!
Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Äkki hoopis V2 4V. Või nagu mu klassivend oma Mustangi kohta kiitles V12 ja 16V :D
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

19Martinez79 kirjutas:
Jajah, vana hea Vulkam V4 :D , iga mottorratturi õudusunenägu, tsikkel mille mootor ei ole kunagi normaalselt tööle hakanud. Kawa läbi aegade kõige jubedam üllitis. Täielik down!

SEEpärast ongi V4 et kolvid on keskelt pooleks nagu puuhalud...
konkreetsel rattal kolm-neli aastat tagasi veel mootoriprobleeme polnd, aga gene oli küll nõrk koht( nagu kõigil vulcanitel) ja sellega ning el.süsteemiga oli ikka parasjagu nussi... vaevalt ,et ta nüüdki heaks sai :D.

ühesõnaga teist sellist ratast küll ei tahaks enam :D
SYLB

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

StreetMoto kirjutas:
OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline :D :D :D

Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.
Meenub nagu oleks kuulnud sellest midagi :)

nende kodanike teooria järgi oleks soovinud palju õnne Honda cbx omanikele kes oleks sellisel juhul kuuetaktilise mootoriga sõitnud :)
Ei tea mida see reaalsuses peaks tähendama.
Aga veel hullem on muidugi ühetaktiline... see puhta igiliikur :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Kommionu kirjutas:
Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...

Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab :bsmile:
Njahh... Tänaseni mul õlled saamata.... :twisted:

Lp. "lumi-sajab"

Tundub, et sa linna ei satu ja ma õlut ei saa...?????

Kui sedasi, siis palun saada abivajajale Raulile 50EEK-u (see täpselt nelipaki hind)

Märksõnaks märgi (Kommionu 4nelipakk...)

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... torder=asc



Tevist kõikidele abistajatele.

Konto number on mul: 1106130190
Nimi: Raul Seegel
Selgitusse võiksite panna oma bikeri kasutaja nime, siis saaks sotti kes on.

Ma olen väga väga tänulik iga krooni üle mille te üle kannate. Se aitab kindlasti mul kiiremini uut kaherattalist soetada. Hetkel ise lähen ka peale 1 jaanuarit kuni kooli alguseni tööle, et teenida kasvõi natuke. Ma ei kujuta ettegi suve ilma kaherattaliseta

SUURED TÄNUD AITAMAST!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”