Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2042
- Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
- Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...
Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???
Nii... Tekkis meil siin kodanik "lumi-sajab" väike vaidlus... Nimelt on tal üks selline tore Kawa Vulcan müügis, millel asetseb V4 (Loe neli silindrit)... http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=13843
Oma väite tõestuseks saatis ta mulle ka pildi kus selgelt väha see V4 mootoriga Vulcan... Kuna me silindrite arvus ise kokkuleppele ei jõudnud, siis palume bikerlaste abi tuvastamaks mitu silindrit ikkagi Vulcanil on...

Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...
Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab
Oma väite tõestuseks saatis ta mulle ka pildi kus selgelt väha see V4 mootoriga Vulcan... Kuna me silindrite arvus ise kokkuleppele ei jõudnud, siis palume bikerlaste abi tuvastamaks mitu silindrit ikkagi Vulcanil on...

Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...
Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 2042
- Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
- Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...
kõrtsmikumolu kirjutas:Näh! Ei oska nüüd seisukohta võtta. Kui silindreid lugeda, on Kommionul õigus, kui aga küünlaid....
Ei..ei... Meie jutt käib ikka silindritest... Endurol (loe paljudel endurodel) ju kahh 2 karpat ja 2 sisselaset ja 2 küünalt ja 2 väljalaset ja 4 klappi, kuid ikkagi ju vaid 1 Silinder - 1Kolb - 1Keps...
Tsiteerin "lumi-sajab": pean sulle pettumuse valmistama. 4 sisselaset, 4 väljalaset, 4 silindrit, küünalt ja piipu ja kõike muud.
Teisepoolt tehtud pilt oleks täpselt samasugune ainult summuti oleks teiseltpoolt silindreid.
tegemist on V 4 mootoriga
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Küünlate arv ei määra silindrite arvu. Ühel silindril võib olla ka rohkem kui üks süüteküünalt. Seitsmepoolene Vulcan on V2 mootoriga.
Seda saab kontrollida ka silindri diameetri ja kolvikäigu järgi, mis antud
tsiklil on 84.9mm ja 66.2mm. Niiet kellel tõsisem huvi selle pärast vaielda, siis arvutagu ise!
Seda saab kontrollida ka silindri diameetri ja kolvikäigu järgi, mis antud
tsiklil on 84.9mm ja 66.2mm. Niiet kellel tõsisem huvi selle pärast vaielda, siis arvutagu ise!
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
http://bikepics.com/kawasaki/vulcan750/95/pics.asp
Vaadake end või lolliks neist piltidest.
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21489
Andmeid. Eks igaüks teeb omad järeldused.
Aga mul mõte, et ölled hoopiski mulle. 
Vaadake end või lolliks neist piltidest.
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=21489
Andmeid. Eks igaüks teeb omad järeldused.


-
Teema algataja - Postitusi: 2042
- Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
- Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...
teh. passis on märgitud aastaks 86.... Kuigi aastal 85 ali see ratas hoopis teistsugune... Minu itagasihoidlik arvamus pakuks selle tootmiaajaks ~82 aasta...--DogFood-- kirjutas:Asja saab palju selgemaks kui teaks aastaarvu.
Hakkab vist õllepoole kiskuma....
Viimati muutis Kommionu, 15 Jaan 2006, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... t_1988.php
Siit saab vaadata, et see ratas on v2 mootoriga.
Siit saab vaadata, et see ratas on v2 mootoriga.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Tegemist on täiesti kindlalt V2 mootoriga, millel on 2 küünalt silindri kohta. Lihtsalt olen 5 aastat sõitnud sellisega, mis küll 96 aasta masin aga mootor täpselt sama. Nii, et kommionu, õlled on sinu.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
IRW.. kas see vend ise kah ikka päris täpselt teab, mida ta müüb ... kahtlen sügavalt... võiks ikka ennem natuke mõelda kah ,kui paska suust välja hakatakse ajama!!!
SEE RATAS KINDLALT V2... olen kunagi isegi konkreetse rattaga ringi liikunud ja ka tema sisemusse vaatanud... a vb oli ka teised 2 pütti kottides peidus
vulcanil pole kah minuteada kunagi V4 mootorit olnud...
SEE RATAS KINDLALT V2... olen kunagi isegi konkreetse rattaga ringi liikunud ja ka tema sisemusse vaatanud... a vb oli ka teised 2 pütti kottides peidus

vulcanil pole kah minuteada kunagi V4 mootorit olnud...
SYLB
irwww:D:D:D
Täitsa lõpp mõni on nii vanaks ära elanud ja ei tea motoritest mitte midagi




MBK Nitro 70cc 
tuuningjupid odavalt!

tuuningjupid odavalt!
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
ma tõesti ei viitsind seda eelnevat juttu läbi lugeda ja arvatavasti on juba õige vastus käes aga...
ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.
motopaks
ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ma siin ka mõtlen, et Kommionu vaevalt et niipea nii lihtsa küsimusega õlled saab:-) Samasse klassi vaidluse saaks tekitada nt Zephyr 1100ga, mille võib sama valemiga R8 ks vaielda. Äkki leidub keegi, kes oleks nõus andama miskit maitsvat selles vaidluses:-)Motopaks kirjutas:ei ole mina veel oma silmaga v4 vulcanit näinud ja ei näe ka. See kui silindi kohta 2 küünat on ei tähenda veel seda, et seal toppelt rohkem silinderid oleks.
Kk
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline
Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.



Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
konkreetsel rattal kolm-neli aastat tagasi veel mootoriprobleeme polnd, aga gene oli küll nõrk koht( nagu kõigil vulcanitel) ja sellega ning el.süsteemiga oli ikka parasjagu nussi... vaevalt ,et ta nüüdki heaks sai19Martinez79 kirjutas:Jajah, vana hea Vulkam V4, iga mottorratturi õudusunenägu, tsikkel mille mootor ei ole kunagi normaalselt tööle hakanud. Kawa läbi aegade kõige jubedam üllitis. Täielik down!
SEEpärast ongi V4 et kolvid on keskelt pooleks nagu puuhalud...

ühesõnaga teist sellist ratast küll ei tahaks enam

SYLB
Meenub nagu oleks kuulnud sellest midagiStreetMoto kirjutas:OT mingis osas aga enamik vist teavad kunagist vestlusarengut bikeworldis, kus tsiklit tuli ostma seltskond keskealisi vene meesterahvaid suure ja paksu rahakotiga. Suur oli nende imestus, kui selgus, et silindrite arv ei olegi samane mootori töötaktide arvuga ja lõpptulemusena selgus lausa, et Honda VTR1000 Firestorm ei olegi 2-taktiline![]()
![]()
![]()
Aga seltskond pidi selgitajale peaaegu kätega kallale minema, et tõestada taktide ja silindrite arvu ühesust.

nende kodanike teooria järgi oleks soovinud palju õnne Honda cbx omanikele kes oleks sellisel juhul kuuetaktilise mootoriga sõitnud

Ei tea mida see reaalsuses peaks tähendama.
Aga veel hullem on muidugi ühetaktiline... see puhta igiliikur

-
Teema algataja - Postitusi: 2042
- Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
- Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...
Re: Njahh... Väike vaidlus meil siin.. kas V4 mootor või V2???
Njahh... Tänaseni mul õlled saamata....Kommionu kirjutas:Kui on V4 nagu "lumi-sajab" arvas, siis saab KOMMIONU tarkust juurde ja "lumi-sajab" saab 4 õlli võrra rikkamaks.... Kui aga pildil oleval Vulcanil on ikkagi V2, siis saab "lumi-sajab" tarkust juurde ja KOMMIONU 4 õlli...
Ruttu-Ruttu.... Mul juba kurk kuivab

Lp. "lumi-sajab"
Tundub, et sa linna ei satu ja ma õlut ei saa...?????
Kui sedasi, siis palun saada abivajajale Raulile 50EEK-u (see täpselt nelipaki hind)
Märksõnaks märgi (Kommionu 4nelipakk...)
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... torder=asc
Tevist kõikidele abistajatele.
Konto number on mul: 1106130190
Nimi: Raul Seegel
Selgitusse võiksite panna oma bikeri kasutaja nime, siis saaks sotti kes on.
Ma olen väga väga tänulik iga krooni üle mille te üle kannate. Se aitab kindlasti mul kiiremini uut kaherattalist soetada. Hetkel ise lähen ka peale 1 jaanuarit kuni kooli alguseni tööle, et teenida kasvõi natuke. Ma ei kujuta ettegi suve ilma kaherattaliseta
SUURED TÄNUD AITAMAST!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.